Aiwaweb Logo

قیمت طراحی سایت در سال 1401

قیمت طراحی سایت در سال 1401

شرکت فنی مهندسی آیوا وب یکی از بهترین مجموعه ها در زمینه ی طراحی سایت می باشد. اگر قصد طراحی سایت با قیمت مناسب و کیفیت بالا را دارید از تیم حرفه ای آیوا وب میتوانید کمک بگیرید. این شرکت یکی از برجسته ترین مجموعه ها در زمینه ی طراحی سایت و سئو می باشد. آیوا وب به شما کمک می کند در کمترین زمان به نتیجه ی مطلوب مورد نظرتان دست یابید.  برای استعلام قیمت و زمان طراحی سایت، مشاوره و یا هرگونه سوال میتوانید در طول هفته در ساعات کاری با شماره های زیر تماس بگیرید.

02634001529 - 09053272210

برای طراحی سایت باید یکی از دو روش زیر را انتخاب نمایید:

1- طراحی سایت اختصاصی: این روش، هزینه ی بالایی نسبت به دیگر روش ها دارد اما باید این نکته را نیز در نظر گرفت که سایت های اختصاصی سرعت بالاتر، حرفه ای تر و قابلیت ارتقای راحت تری دارند.

2- طراحی سایت با وردپرس یا همان سیستم های مدیریت محتوا : این روش طراحی سایت دارای قیمت اقتصادی و به صرفه تری نسبت به طراحی سایت اختصاصی میباشد و همچنین مدت زمان کمتری طول میکشد تا سایت شما به طور کامل طراحی شود. اکثریت افراد در سراسر دنیا از سیستم محبوب و معروف وردپرس برای ساخت سایت خود استفاده میکنند.

طراحی سایت دنیای پیچیده ای دارد که می توان آن را مطابق با سلیقه ی مشتری طراحی کرده و آپشن های مورد نیاز در آن تعبیه شود. با توجه به وسعت دامنه طراحی سایت نمی توان قیمت ثابتی برای همه ی سایت ها در نظر گرفت، اما به صورت میانگین و عرف قیمتی برای هریک از پکیج های طراحی سایت در نظر گرفته شده است که در این صفحات میتوانید به صورت کامل و دقیق مشاهده بفرمائید.

هزینه طراحی سایت وردپرس

هزینه طراحی سایت اختصاصی

برای تعیین قیمت دقیق و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شرکت آیوا وب تماس بگیرید.

 

سایت وردپرس یا اختصاصی کدام را انتخاب کنیم؟

یکی از دغدغه ی اصلی کسانی که می خواهند کار طراحی سایت انجام دهند این است که سایت اختصاصی طراحی کنند یا سایت ورد پرس؟ برای پاسخ به این سوال در ادامه با ما همراه باشید.

سایت های اختصاصی بسیار ساختار پیچیده و حرفه ای دارند و همچنین دارای قیمت بالایی می باشند. اگر می خواهید قیمت طراحی سایت شما به صرفه باشد به شما پیشنهاد می شود از ورد پرس استفاده نمایید.

 

از قالب های آماده استفاده کنیم یا قالب های اختصاصی و خلاقانه؟

قالب و ظاهر سایت یکی از مهم ترین فاکتور ها در زمینه طراحی سایت می باشد. ظاهر سایت اولین چیزی است که مخاطب با آن برخورد می کند و اگر دارای ظاهری زیبا و چشم نواز داشته باشد باعث جذب کاربران زیادی می شود. پس می توان گفت قالب و ظاهر سایت نقش اساسی در رونق کسب و کار شما دارد.

یک قالب اختصاصی برای سایت می تواند حرفه ای و خلاق بودن شما را نشان دهد. خلاقیت و حرفه ای بودن یک کسب و کار باعث می شود مشتریان راحت تر به آن مجموعه اعتماد نمایند.

هر چقدر هزینه و بودجه ی بیشتری برای قالب و ظاهر سایت در نظر بگیرید سایت شما خروجی حرفه ای تر و مخاطب پسند تری داشته و باعث دریافت نتیجه ی مطلوب تری می شود. بنابر این انتخاب قالب می تواند در قیمت طراحی سایت نقش مهمی داشته باشد.

طراحی سایت به کمک قالب های اختصاصی و خلاقانه اگر چه هزینه ی بالاتری دارد اما نتیجه ی مطلوب تری نیز در پی خواهد داشت.

هزینه ی بالاتری که قالب های خلاقانه و اختصاصی دارند به دلیل وقت و زمانی است که طراح برای ساخت قالب صرف می کند می باشد.

 

پشتیبانی سالانه سایت چیست و هزینه ی آن

شما می توانید با پرداخت هزینه به مدت یکسال از پشتیبانی 24 ساعته بهرمند شوید. پشتیبانی سایت می تواند شما را از خرابی ها و مشکلاتی که به صورت غیر عمد توسط شما ایجاد می شود مصون نگهدارد یا در صورت بروز مشکل آن را سریعا رفع نماید تا برای کاربرانی که می خواهند از سایت استفاده کنند اختلالی پیش نیاید. این پکیج سالانه می تواند امنیت سایت شما را نیز بالا ببرد.

انتخاب پشتیبانی برای سایت قیمت طراحی سایت را  بالا می برد. البته لازم به ذکر است: پشتیبانی سالانه برای سایت کاملا اختیاری بوده و شما می توانید هزینه ی آن را پرداخت نکرده و سایت خود را از پشتیبانی خارج نمایید. در این صورت مدیریت هاست و سایت بر عهده ی خود شما می باشد.

 

اگر بخواهیم بعد از طراحی سایت تغییراتی اعمال نماییم قیمت طراحی سایت تغییر می کند؟

زمانی که شما طرح انتخابی و آپشن های مورد نیاز سایت خود را برای شرکت طراحی سایت مطرح می کنید پس از بررسی و توافق قیمت نهایی بسته می شود. اگر طرح نهایی سایت شما مطابق با طرح توافق شده باشد و شما بخواهید تغییرات جدید بر روی آن اعمال نمایید باید برای هر تغییر هزینه پرداخت نمایید. در این صورت برای شما یک فاکتور جدید با مبلغ جدید صادر می شود.

 

قیمت طراحی سایت در مالکیت صد در صد مشتری تاثیر گذار است؟

شما هر سایتی با هر قیمتی که سفارش دهید پس از تسویه کامل مالکیت آن به صورت صد در صد به شما واگذار می شود. پس از طراحی سایت تمام اطلاعات کاربری و رمز عبور در اختیار کارفرما قرار گرفته و هر زمان که بخواهد می تواند دسترسی شرکت طراحی سایت را قطع کرده و به هر کس دیگری که مایل است بسپارد.

در واقع می توان گفت مالکیت سایت هیچگونه ارتباطی با قیمت آن ندارد.

هزینه طراحی هر سایتی بستگی به ماهیت اصلی وبسایت و امکانات آن دارد و اینکه با وردپرس ساخته شود و یا به صورت اختصاصی طراحی شود بستگی دارد و همه این عوامل بر روی هزینه طراحی یک سایت تاثیر دارند.
برای اینکه بتوانید به صورت حدودی هزینه طراحی سایت خود را مشخص کنید میتوانید به بخش تعرفه های طراحی سایت آیوا وب مراجعه نمائید.
جهت استعلام دقیق قیمت طراحی سایت موردنظرتان میتوانید در ساعات اداری با مجموعه ما تماس بگیرید.

زمان طراحی هر سایتی باتوجه با سیستم سایت و مقدار محتوای آن و همچنین امکانات درخواستی کارفرما برآورد میشود اما به طور حدودی میتوانید مدت زمان معمول طراحی سایت ها را مشاهده نمایئد.

  • سایت های شخصی : 7 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های شرکتی: 10 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های فروشگاهی: 20 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های اختصاصی و خاص : 30 روز کاری به طور میانگین
جهت مشخص شدن زمان دقیق طراحی وبسایت تان میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

کلیه پکیج های طراحی سایت شرکت آیوا وب به صورت به مدت یکسال شمسی پشتیبانی کامل دارند و در این مدت سایت شما نیازمند هر تغییری باشد میتوانید به مجموعه ما اعلام کنید تا در اولین فرصت برای شماانجام دهیم.

اینکه سایت شما با یکسری عبارات کلیدی موردنظر شما در صفحه نخست گوگل قرار بگیرد مربوط به انجام فرآیند سئو میباشد و عملیات سئو سایت نیز با توجه به عبارات انتخابی شما تخمین هزینه و زمان زده میشود.
اگر صاحب سایت هستید و دوست دارید سایت خود را در صدر نتایج گوگل ببینید جهت استعلام دقیق هزینه و زمان انجام سئو لطفاً با ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شما رو راهنمایی کنیم.
026-34001529
09125371457 - 09053272210

بهترین شرکت طراحی سایت در کرج میتوان گفت مجموعه ای میباشد که وبسایت خود مجموعه و وبسایت های طراحی شده مشتریان دارای کیفیت بسیاربالا، طراحی به روز و جذاب و سرعت بالا باشد و همچنین در موتور جستجو گوکل سئو شده باشد. تشخیص و تعیین بهترین شرکت طراحی سایت در کرج را میتوانید با بررسی دقیق موارد ذکر شده و سوال از مشتریان مشخص نمایید.

نظرات
نظر خود را بنویسید

توجه : ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

استعلام قیمت
نمونه کارها

اطلاعات تماس

نمادهای اعتماد

enamad-logo

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به مجموعه آیوا وب میباشد و هرگونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز میباشد