Aiwaweb Logo

طراحی سایت در کرج با بهترین کیفیت + صفحه اول گوگل

طراحی سایت در کرج با بهترین کیفیت + صفحه اول گوگل

مقدمه 

طراحی سایت در کرج با بالاترین کیفیت و بر اساس جدیدترین الگوریتم های گوگل در بهترین شرکت طراحی سایت در کرج یعنی مجموعه آیوا وب انجام میپذیرد. 

قیمت طراحی سایت در این شرکت جوری تعیین شده که تمامی شرکت ها و فروشگاه ها با بودجه های مختلف قادرند تا سایت حرفه ای خود را در کوتاه ترین زمان ممکن راه اندازی کنند. 

طرح طراحی سایت ارزان در این مجموعه نیز به همین منظور راه اندازی شد. برای دریافت مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر می توانید با یکی از شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. 

فهرست دسترسی سریع به مطالب


فرم درخواست مشاوره و ثبت سفارش سریع طراحی وبسایت

طراحی سایت فروشگاهی در کرج

طراحی سایت فروشگاهی در کرج

طراحی سایت فروشگاهی یکی از مهمترین عوامل در موفقیت تجارت آنلاین  و همینطور راهی برای کسب سود بیشتر کسب و کار هایی است که به صورت فیزیکی و حضوری فعالیت میکنند. 

برای طراحی یک سایت فروشگاهی در کرج، باید به نیازهای بازار هدف و نوع کالاهایی که قرار است به فروش برسد توجه شود. طراحی سایت با استفاده از قالب های جذاب و ساده و البته سبک ، همچنین ایجاد یک سیستم مطمئن و قابل اعتماد برای پرداخت آنلاین و ارسال سفارشات، می‌تواند به رشد تجارت های آنلاین نیز کمک کند. 

علاوه بر این، سایت باید در سئو و بهینه‌سازی جستجوی گوگل نیز به خوبی عمل کند تا به راحتی توسط کاربر پیدا شود و مشتریان بیشتری به سایت مراجعه کنند.

قیمت طراحی سایت در کرج

قیمت و هزینه تمام شده طراحی سایت قطعاً برای هر فردی مهم و حائز اهمیت میباشد، لذا در ابتدای مقاله ما یک توضیح مختصر و مفید در رابطه با قیمت طراحی سایت خواهیم داد که خیال شما از بابت قیمت سایت کاملاً راحت باشه و همچنین به راحتی بتوانید فرق بین سایت های ارزان و قیمت پایین با سایت های قیمت بالا را متوجه شوید.

هزینه ی طراحی سایت در کل به 2 معیار اصلی بستگی دارد که با توجه به نوع سایتی که میخواهید داشه باشید این قیمت متغیر خواهد بود و قیمت سایت تان را میتوانید با توجه به این موضوع به صورت حدودی برآورد کنید.

داخل ایران معمولاً سایت ها یا با سیستم مدیریت محتوای وردپرس ساخته میشوند و یا به صورت اختصاصی کدنویسی میشوند، خب طبیعی است که هزینه ساخت سایت های اختصاصی نسبت به سایت های وردپرسی بیشتر میباشد و همچنین از نظر زمانی نیز ساخت سایت های اختصاصی بیشتر به طول می‌انجامد.

ما به صورت میانگین هزینه های طراحی سایت با وردپرس و طراحی سایت به صورت اختصاصی را برایتان شرح دادیم:

طراحی سایت پکیج های ارزان (میانگین قیمت بین 4 الی 6 میلیون)

طراحی سایت با وردپرس (میانگین قیمت بین 7 الی 12 میلیون)

طراحی سایت اختصاصی به صورت کدنویسی (میانگین قیمت بین 20 الی 50 میلیون)

این قیمت های میانگین با توجه به سیستم سایتی که میخواهید داشته باشید مشخص شده است، در کنار این مورد اینکه نوع پلن سایت شما چه پلنی باشد نیز قیمت دقیق تر هزینه طراحی سایت شما را مشخص میکند به عنوان مثال اگر سایت شما شخصی باشد کمترین میانگین قیمتی هزینه طراحی سایت شما خواهد بود، بالعکس اگر سایت شما فروشگاهی یا یک ساعت ویژه و خاص باشد بیشترین میانگین قیمتی اعلام شده هزینه طراحی سایت شما خواهد بود.

در آخر این نکته قابل به ذکر میباشد که این قیمت های اعلامیً صرفا جهت اینکه تا حدود زیادی بتوانید هزینه طراحی سایت خود را بدانید اعلام شده است، لذا جهت مطمئن شدن و قیمت دقیق طراحی سایت خود میتوانید با ما تماس بگیرید تا با توجه به سایتی که میخواهید قیمت دقیق سایت تون رو اعلام کنیم.

02634001529

09053272210 - 09125371457

طراحی سایت فروشگاهی سئو شده (بهینه شده) در کرج

طراحی سایت فروشگاهی بهینه شده در کرج یکی دیگر از تخصص های شرکت آیوا وب است  که مهم‌ترین عوامل رشد و توسعه کسب‌وکارهای اینترنتی است.

با توجه به رقابت شدید در بازار گوگل و به طور کلی فضای مجازی، سئو (Search Engine Optimization) به‌عنوان روشی برای بهبود رتبه و موقعیت سایت در نتایج جستجو های گوگل است که باعث بیشتر دیده شدن سایت و فروشگاه توسط کاربران می شود.

برای طراحی یک سایت فروشگاهی سئو شده در کرج، ابتدا باید به بهینه‌سازی ساختار سایت و کدهای قالب آن و سپس به عناصر داخلی سایت از قبیل عناوین، توضیحات، کلمات کلیدی، ساختار لینک‌ها و ... توجه کرد. همچنین، محتوای سایت باید ارزشمند ، سئو بیس و همینطور مرتبط با علاقه‌مندی‌ها و نیازهای مشتریان باشد.

طراحی سایت فروشگاهی سئو شده در کرج

علاوه بر این ، موارد دیگری همچون سرعت لود سایت، ریسپانسیو (واکنشگرا) بودن سایت  و سازگاری آن با دستگاه‌های مختلف و بهبود تجربه کاربری (UX) از دیگر عوامل مهم در بهینه‌سازی سایت فروشگاهی هستند.

در کل، طراحی سایت فروشگاهی سئو شده در کرج، اگر با توجه به اصول و روش‌های بهینه‌سازی ساخته شود، می‌تواند باعث افزایش ترافیک و فروش محصولات شما در بازار آنلاین شود.

مجموعه آیوا وب با سال ها تجربه در این زمینه می تواند بهترین سایت های فروشگاهی را با توجه به استانداردها و الگوریتم های گوگل طراحی کرده و با عبارات مورد نظر شما در مدت زمان معین سئو کند. 

طراحی سایت با وردپرس یا برنامه نویسی

php or wordpress webdesign

اینکه در ابتدای کار انتخاب کنید سایت خود را با چه سیستمی بهتر است طراحی و راه اندازی کنید بی شک حائز اهمیت خواهد بود چرا که در آینده اگر بخواهید سیستم سایت خود را تغییر دهید احتمال از بین رفتن اعتبار سئو سایت تان و یا کاهش نرخ بازدید سایت تان ممکن است رخ دهد بنابراین توصیه میشود حتماً در هنگام شروع راه اندازی آنلاین کسب و کار خود به توصیه های مجموعه و یا اشخاص طراح سایت گوش کنید.

هرکدامیک از پلن های طراحی سایت یکسری مزایا و معایب دارد اما شما با توجه به کار و هدف خود از داشتن سایت میتوانید به راحتی انتخاب کنید که چه سایتی برایتان مناسب تر میباشد به عنوان مثال اگر قصد راه اندازی یک وبسایت فروشگاه آنلاین را دارید و هنوز برندینگ شما تا حد خوبی شناخته شده نمیباشد و یا میخواهید هزینه ی زیادی نکنید طراحی سایت با وردپرس به شما توصیه میشود اما در عین حال اگر شما صاحب یک کسب و کار شناخته شده و برندشده هستید و میخواهید یک سایت خاص همراه با یکسری امکانات خاص جهت فروش محصولات تان داشته باشید طراحی وبسایت اختصاصی به شما توصیه میشود.

در نهایت اگر بخواهیم به طور خلاصه جمع بندی داشته باشیم میتوان گفت برای کسب و کارهای کوچک تا متوسط و یا افرادی که میخواهند هزینه و زمان کمی را برای طراحی سایت خود اختصاص دهند، طراحی سایت با وردپرس مناسب این دسته از افراد میباشد. در عین حال اگر به دنبال داشتن یک سایت خاص با طراحی و امکانات ویژه میباشید و هزینه ی طراحی سایت اهمیت چندانی برای شما ندارد گزینه ی طراحی سایت به صورت کدنویسی اختصاصی به شما پیشنهاد میشود.

اگر قصد طراحی سایت دارید و توضیحاتی که به آنها پرداختیم برای شما کافی نبوده و هنوز سردرگم هستید میتوانید با مجموعه ما تماس حاصل فرمائید تا ما به صورت دلسوزانه راهنما و پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشیم.

طراحی سایت فروشگاهی ریسپانسیو در کرج

طراحی سایت فروشگاهی ریسپانسیو در کرج

طراحی سایت فروشگاهی به صورت  ریسپانسیو یکی از واجبات اصلی و مهم در طراحی وب سایت است. با توجه به اینکه بازدید کنندگان از طریق دستگاه های مختلف (بیشترین درصد مربوط به کاربران موبایل است ) و با اندازه های مختلف به سایت دسترسی پیدا میکنند، طراحی ریسپانسیو از اهمیت بالایی برخوردار است. 

برای طراحی سایت فروشگاهی ریسپانسیو، ابتدا باید طرحی فراهم شود که به صورت اتوماتیک و درست در هر اندازه صفحه نمایشی، به خوبی نمایش داده شود. 

سپس نیاز است تا روی بارگذاری سریع صفحات و بهینه سازی تصاویر و فایل های مربوطه تمرکز شود. اینکه طراحی سایت فروشگاهی ریسپانسیو در کرج چگونه انجام شود، بسته به نیازهای ویژه هر فروشگاه متفاوت است.

طراحی سایت شرکتی در کرج

طراحی سایت شرکتی در کرج

طراحی سایت شرکتی در کرج یکی دیگر از خدماتی است که شرکت آیوا وب به صورت کاملا حرفه ای ارائه میکند و می‌تواند به عنوان یکی از روش‌های افزایش روند فروش و ارتباط با مشتریان مطرح شود. 

در طراحی سایت شرکتی باید به بهینه‌سازی رابط کاربری و تجربه کاربری، قابلیت نمایش در دستگاه‌های مختلف، افزایش سرعت بارگذاری صفحات و همچنین بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو توجه شود. 

همچنین اطلاعات دقیق و کاملی در مورد شرکت، محصولات و خدمات ارائه شده نیز باید در سایت قرار داده شود.

البته جزئیات این موراد بر اساس نیاز مشتری و خواست او مشخص می شود. 

مزایای طراحی سایت شرکتی

مزایای طراحی سایت شرکتی

امروزه برای کسب و افزایش اعتبار شرکت دها ، طراحی سایت بسیار حائز اهمیت است.  با طراحی یک سایت حرفه ای و جذاب، شرکت می تواند بهترین تجربه کاربری را برای مشتریان خود فراهم کرده و علاوه بر افزایش اعتبار خود ، تعامل بهتری نیز با آنها داشته باشد.

علاوه بر این، طراحی سایت شرکتی می تواند بهبود قابل توجهی در محبوبیت و شناخت برند شرکت (برندینگ) ایجاد کند و به شرکت کمک کند تا بازاریابی خود را بهبود دهد. 

همچنین، طراحی سایت شرکتی می تواند بهبود در ارتقاء اعتبار و قابلیت اعتماد شرکت در نظر مشتریان و همکاران فراهم کند. 

شرایط و قیمت طراحی سایت شرکتی به طور کلی در صفحه مربوطه مشخص شده اما بهتر است برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با یکی از شماره های شرکت آیوا وب تماس بگیرید. 

طراحی سایت ارزان در کرج

طراحی سایت ارزان در کرج

شرکت آیوا وب با طراحی سایت ارزان در کرج  به رشد و برندینگ شرکت های مختلف کمک میکند.  این شرکت‌ با بهره‌گیری از دانش فنی و ابزارهای پیشرفته، سایت‌های با کیفیت و کاملا بهینه سازی شده را برای مشتریان خود طراحی می‌کند. 

لازم به ذکر است اگر قصد طراحی سایت شرکتی دارید ، برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت ارزان در کرج، بهتر است از سابقه و تجربه آن‌ها در این زمینه اطمینان حاصل کرده و پیش از هر چیز به کیفیت خدمات آن‌ها توجه کنید.

طراحی سایت با قالب آماده در کرج

طراحی سایت با قالب آماده در کرج

طراحی سایت با استفاده از قالب‌های آماده یک راه سریع ، آسان  و البته ارزان برای ساخت یک وب‌سایت حرفه‌ای است. در کرج نیز، بسیاری از شرکت‌ها و کسب و کارها از این روش استفاده می‌کنند.

قالب‌های آماده دارای طرح‌بندی‌ها، رنگ‌ها، فونت‌ها و ابزارهای متنوعی هستند که به راحتی می‌توانید آن‌ها را ویرایش کنید و نحوه ی کار با آنها هنگام تحویل به صورت کامل توسط متخصصان شرکت آیوا وب به مشتریان آموزش داده می شود.

با استفاده از قالب‌های آماده، می‌توانید در کوتاهترین زمان ممکن یک سایت حرفه‌ای برای کسب و کار خود ایجاد کنید و بهترین نتیجه را بدست آورید.

بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

بهینه‌سازی سایت  یا در واقع همان سئو کردن سایت برای موتورهای جستجو یک فرایند پیچیده است که اهمیت زیادی در بهبود جایگاه سایت شما در نتایج جستجو دارد.

بهینه سازی سایت شامل تحقیق کلمات کلیدی مناسب ، استاندارد سازی ساختار سایت، تولید محتوای سئو بیس مرتبط با موضوع  سایت و بهبود سرعت بارگذاری صفحات و … است. 

این فرایند از دید موتورهای جستجو بهبود باعث ارتقای رتبه سایت شما به صورت قابل ملاحظه‌ای برای سایت در صفحات نتایج دارد. 

بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو می‌تواند ترافیک سایت را  به صورت چشمگیری افزایش داده و برای کسب و کارها فرصت‌های جدیدی را به وجود بیاورد.

سئو سایت در کرج

سئو سایت در کرج

شرکت ایوا وب به عنوان یک شرکت معتبر در زمینه طراحی وب سایت و بهینه سازی موتورهای جستجو، خدمات حرفه ای در زمینه سئو سایت در کرج ارائه می دهد.

این شرکت با تکیه بر تجربه و دانش کارشناسان خود، با پیاده سازی قوی ترین استراتژی ها در زمینه سئو می تواند به بهبود رتبه سایت در نتایج جستجوی گوگل کمک کند و بنابراین باعث افزایش ترافیک و بازدیدکنندگان و در نهایت افزایش فروش و درآمد شما شود.

سئو سایت در کرج نیز  دارای مراحل مختلفی است که هر کدام نیازمند صرف وقت و همچنین صبر است. چرا که نتیجه گرفتن در سئو اتفاقی نیست که یک شبه رقم بخورد و همواره رقابت در این زمینه زیاد است.

طراحی سایت بر اساس جدیدترین الگوریتم های گوگل 

طراحی سایت بر اساس جدیدترین الگوریتم های گوگل، باید با توجه به عواملی مانند سرعت بارگذاری صفحات، محتوا و کیفیت لینک‌های ورودی و خروجی، طراحی ریسپانسیو و موبایل فرندلی و بهینه‌سازی موتور جستجو انجام شود. 

به طوری که محتوای سایت با مفید و مرتبط با موضوع سایت و برای مخاطبین جذاب باشد و همچنین به شکلی ساختاری و مرتبط با سایر صفحات، قرار داده شود. 

در این راستا، شرکت آیوا وب با تیمی متخصص و استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا، طراحی و بهینه‌سازی سایت‌ها را به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای برای مشتریان خود انجام می‌دهد.

بهینه سازی فنی سایت (سئو تکنیکال)

بهینه سازی فنی سایت

خدمات بهینه سازی فنی سایت یا سئو تکنیکال، یکی از خدمات اصلی شرکت ایوا وب است. در این راستا باید ابتدا مشکلات فنی سایت شما شناسایی و رفع شود تا سایت شما قابلیت بهینه سازی پیدا کرده و در موتورهای جستجوی اینترنت بهتر دیده شود. 

برای سئو سایت در کرج، به مواردی مانند بهبود سرعت بارگذاری، تولید محتوای کافی، اصلاح ساختار سایت و دیگر موارد فنی توجه می‌شود. با بهبود ساختار فنی سایت، رتبه وبسایت شما در موتورهای جستجوی اینترنت افزایش می‌یابد و در نتیجه بیشتر دیده می‌شود.

تولید محتوای سئو شده

تولید محتوای سئو شده

شرکت آیوا وب خدمات تولید محتوای سئو شده را نیز در پکیج های مختلف ارائه می‌دهد. این خدمات شامل تولید محتوا با کلیدواژه‌های سئو شده، بهینه‌سازی محتوا برای موتورهای جستجو، بهبود قابلیت‌های خوانایی محتوا و ارائه محتوای منحصر به فرد و یونیک و متناسب با نیازهای کاربران است. 

با استفاده از خدمات تولید محتوای سئو شده شرکت ایوا وب، می‌توانید به بهبود رتبه سایت خود در موتورهای جستجویی مانند گوگل و افزایش ترافیک وب‌سایت کمک کرده و در نتیجه، بهبود فروش و درآمد خود را تجربه کنید.

خدمات سئو و بهینه سازی سایت در کرج

خدمات سئو و بهینه سازی سایت در کرج

شرکت آیوا وب با داشتن تیمی مجرب و متخصص خود در حوزه سئو و بهینه سازی سایت، خدمات حرفه‌ای و کاملی را در کرج ارائه می‌دهد. این شرکت با استفاده از روش‌های مدرن و پیشرفته در این حوزه، می‌تواند باعث بهبود رتبه سایت شما در موتورهای جستجوی معتبر و افزایش ترافیک سایت شما شود. 

خدمات این شرکت شامل تحلیل رقبا، پیش‌بینی کلمات کلیدی، بهینه‌سازی محتوا، شناسایی لینک‌های خراب و شکسته و غیره می‌شود. همچنین این شرکت از نزدیک با مشتریان خود در ارتباط است و به آن‌ها کمک می‌کند تا هدف خود را در حوزه آنلاین جامه عمل بپوشانند.

اصلاً چرا باید برای کسب و کارمان سایت داشته باشیم؟

امروزه با توجه به تغییر شرایط فروش نسبت به قدیم اکثر افراد به صورت آنلاین و اینترنتی در حال فعالیت و کسب درآمد هستند چرا که فروش به روش نوین اینترنتی بسیار ساده تر، راحت تر و قابل اطمینان تر نسبت به خریدهای سنتی میباشد، به همین منظور طی چند سال اخیر تعداد سایت ها به طرز فوق العاده ای افزایش پیدا کرده است.

در این مقاله ما قصد داریم به اهمیت و دلایلی که برای کسب و کار خود بهتر است سایت داشته باشید میپردازیم و همچنین اگر کسب و کار یا فروشگاه شما در شهر بزرگ کرج واقع شده است حتماً این مقاله را انتها با دقت مطالعه کنید چرا که پس از خواندن این مطلب اطلاعات جامع و خوبی در این رابطه کسب خواهید کرد.

چرا باید کسب و کارمان را در اینترنت نیز گسترش دهیم؟

در این قسمت به معرفی و بررسی چند مورد از مزایای فضای آنلاین و کسب و کار اینترنتی میپردازیم

  • کسب و کار آنلاین یا اینترنتی به ما کمک می کند خدمات یا محصولات خود را به صورت غیر حضوری و آنلاین در اختیار مشتریان قرار دهیم. 
  • فضای آنلاین به ما این امکان را می دهد که خدمات یا محصولات ما به افراد بیشتری نشان داده شده و تعداد مشتریان ما به میزان قابل توجهی افزایش یابد.
  • فضای شناخته شده ی گوگل امروزه در دسترس اکثر افراد در رده های سنی مختلف می باشد، شما با داشتن یک وب سایت در این فضای گسترده می توانید مخاطبان زیادی را جذب نمایید.

مزایای مهم کسب و کار اینترنتی

1- برای رسیدن به درآمد مناسب نیازی نیست تا سن 55 یا 60 سالگی به تلاش بی وقفه ادامه دهید. پس از طراحی سایت و انجام سئو مشتریان خودشان شما را پیدا می کنند.

2- هر زمان از روز را می توانید به کسب و کار اینترنتی اختصاص دهید و مانند دیگر کسب و کارها نیازی به صرف وقت در ساعات مشخص نمی باشد. این ویژگی برای افراد دانشجو و یا کسانی که شغل دوم دارند بسیار حائز اهمیت می باشد. در واقع می توان گفت کسب و کار اینترنتی زمان شما را محدود نمی کند.

3- برای پول درآوردن نیاز به مکان مشخص نمی باشد. ممکن است شما هزینه ی داشتن دفتر و مغازه را نداشته باشید یا شاید در سفر باشید این چالش ها نمی تواند جلوی کسب و کار شما را بگیرد. در هر کجا که هستید با کمک لپ تاپ و اینترنت می توانید پول دربیاورید.
 

order-site-design

طراحی سایت و راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی

در این بخش به چند تا از مواردی که باید به آنها دقت کافی را داشته باشیم میپردازیم

1- طراحی سایت مناسب: بدین جهت طراحی سایت برای کسب و کار خود را به افراد حرفه ای بسپارید، همچنین برای جذب مشتری نیازی به یک سایت با گرافیک سنگین و شلوغ نمی باشد.

زمانی سایت شما می تواند در این رقابت سر بلند شود که چند ویژگی را رعایت نماید:
1- دارای رابط کاربری ساده و مخاطب پسند باشد. مشتری در سایت باید بدون گیج شدن مسیر خود را یافته و به هدف خود برسد. هدف مشتری می تواند بدست آوردن اطلاعات و یا خرید یک محصول و یا گرفتن خدمات مانند ویدیو های آموشی و ... باشد. 
2- سرعت سایت یکی از ویژگی هایی است که تعیین کننده ی تعداد مشتریان و بازدید کنندگان سایت شما می باشد. 

سایتی مورد توجه مخاطبان قرار می گیرد که دارای سرعت بسیار بالایی باشد. هیچ کس نمیخواهد برای لود شدن صفحات وب مقدار زیادی از وقت با ارزش خود را از دست بدهد.

طراحی سایت دنیای پیچیده و پر رمز و رازی می باشد. در زمینه ی طراحی سایت افراد زیادی فعالیت می کنند. اما اگر شما به دنبال طراحی یک سایت حرفه ای هستید که بتوانید بهترین نتیجه را دریافت کنید باید از افراد خبره در این زمینه کمک بگیرید.
افراد متخصص در شرکت آیوا وب شما را در مسیر طراحی سایت از صفر تا صد تا رسیدن به هدف نهایی همراهی می کنند.

2- سئو سایت: پس از طراحی یک سایت حرفه ای برای بیشتر دیده شدن نیاز به سئو کردن سایت دارید.
سئو سایت به منظور بهینه سازی سایت شما انجام می شود. اگر شما سایت خود را مطابق با الگوریتم های تعریف شده توسط گوگل سئو کنید سایت شما در صفحه ی اول گوگل قرار می گیرد. صفحه ی اول بودن به معنای بازدید بیشتر و در نتیجه جذب مشتری بیشتر می باشد.

الگوریتم های گوگل پیوسته در حال تغییر است و شما برای سئو سایت باید از افراد حرفه ای و کاربلد در این زمینه کمک بگیرید. کوچک ترین اشتباه در انجام سئو باعث می شود گوگل سایت شما را یک صفحه ی نا کارآمد تشخیص بدهد. که این اتفاق بازدید کنندگان شما را به طور چشم گیری کاهش می  دهد. 

karaj-site-design

بهترین شرکت طراحی سایت در کرج

بهترین شرکت طراحی سایت در کرج

شرکت آیوا وب یکی از بهترین شرکت‌های طراحی وب سایت در کرج است که خدماتی در زمینه طراحی سایت و بهینه‌سازی موتورهای جستجو (سئو) ارائه می‌دهد. علاوه بر طراحی سایت، شرکت آیوا وب نیز در زمینه بهینه‌سازی سایت (سئو) فعالیت دارد که این خدمات باعث افزایش رتبه و موقعیت سایت شما در صفحات نتایج موتورهای جستجو می‌شود. با انتخاب شرکت آیوا وب برای طراحی سایت خود، می‌توانید از خدماتی با کیفیت و  همینطور قیمت مناسب بهره‌مند شوید و بهترین نتیجه را برای کسب و کار خود کسب کنید.

اینکه طراحی سایت خود را به شخص یا شرکتی بسپارید بسیار مهم میباشد چرا که امروزه متاسفانه تعداد افرادی که بدون داشتن تجربه و مهارت کافی در این زمینه ورود پیدا میکنند به حد زیادی شده است که تقریبا به صراحت میتوان گفت از هر 5 تا شخص یا شرکتی که خدمات طراحی سایت ارائه میدهند تنها یک شخص یا شرکت حرفه ای و دارای تجربه بوده و به تعهدات اعلام شده عمل میکند.

نکته مهم در انتخاب طراح سایت این میباشد که حتماً به نمونه کارهای انجام شده کاملاً دقت کنید و همچنین به صورت تصادفی میتوانید با صاحبان سایت های طراحی شده تماس بگیرید تا از عملکرد مناسب طراح سایت مطمئن شوید و سپس اقدام به ثبت سفارش طراحی سایت کنید.

مجموعه طراحی سایت آیوا وب با داشتن تیم برنامه نویسی ای حرفه ای در زمینه ی طراحی سایت ، سئو و توسعه وب در سال های اخیر موفق به اجرای تعداد زیادی پروژه در این زمینه شده است ، بی تردید شما مشتریان عزیز بهترین وبسایت ها را با بهترین کیفیت از ما تحویل خواهید گرفت چرا که طراحی سایت در کرج تخصص اصلی ماست ، تیم آیوا وب با بهره گیری از خلاقیت و حرفه ای بودن در زمینه طراحی سایت و سئو توانسته به یکی از برندهای معتبر در طراحان وبسایت در کرج و سایر شهرها مطرح شود.

best-webdesign-corporate-in-karaj

شرکت آیوا وب مفتخر است طی سالها تجربه بهترین خدمت را به مشتریان خود ارائه داده است و سابقه اجرای نمونه کارهای موفق بسیاری را داشته است که به صورت قوی نیز سئو (نمایش سایت در صفحه نخست گوگل) شده اند، برای مشاهده نمونه کارهای آیوا وب میتوانید اینجا را کلیک کنید.

در صورت داشتن هرگونه سوال، مشاوره رایگان میتوانید با مجموعه آیوا وب تماس حاصل بفرمائید و با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید.

خدمات پشتیبانی سایت در کرج

خدمات پشتیبانی سایت در کرج

پشتیبانی و نگهداری سایت شامل مواردی مانند تولید محتوای منظم ، بررسی و آنالیز روند رشد سایت و برطرف کردن مشکلات احتمالی بوجود آمده و … می شود. قوی ترین و موفق ترین سایت ها ، سایت هایی هستند که همواره در حال بروز رسانی بوده و در موتور جست و جو گوگل بهینه شده اند.

مجموعه ایوا وب نیز تمامی خدمات مربوط به پشتیبانی و نگهداری سایت را پس از اتمام طراحی در صورت توافق مشتری به عهده می گیرد.

رعایت استانداردهای طراحی سایت

رعایت استانداردهای طراحی سایت

شرکت طراحی سایت آیوا وب با تکیه بر دانش فنی و تجربه کاری که دارد، تمامی استانداردهای طراحی سایت را به دقت رعایت می‌کند. هدف این شرکت ارائه‌ی خدماتی با کیفیت بالا و تضمین مشتری‌مداری است. 
استاندارد های اصلی این شرکت برای طراحی سایت ها به شرح زیر است : 
1-Responsive Design (طراحی واکنش‌گرا)
2-Fast Loading (بارگیری سریع)
3-User-Friendly Navigation (ناوبری ساده و کاربر پسند)
4-Clear Call-to-Action (دعوت به اقدام واضح)
5-Cross-Browser Compatibility (سازگاری با مرورگرهای مختلف)
6-Standard CSS and HTML (CSS و HTML استاندارد)
7-SEO Friendly (بهینه‌سازی موتورهای جستجو)
8-Updatability (قابلیت به‌روزرسانی)
9-Suitable Design for Target and User Type (طراحی مناسب برای هدف و نوع کاربری)
10-High-Quality Images and Content (تصاویر و محتوای با کیفیت بالا)

طراحی سایت وردپرس در کرج

طراحی سایت وردپرس در کرج

شرکت طراحی سایت آیوا وب با استفاده از سیستم مدیریت محتوا وردپرس، به کاربران خود امکان طراحی سایت با کیفیت بالا و به‌روز با استفاده از تکنولوژی‌های جدید را فراهم میکند.

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا قدرتمند است که باعث می‌شود کاربران بتوانند با استفاده از قابلیت‌های مختلف آن، طراحی و مدیریت سایت خود را به‌صورت ساده‌تر و بهتر انجام دهند. 

از دیگر مزایای طراحی سایت با وردپرس در آیوا وب، قابلیت به‌روزرسانی و نگهداری سایت به‌صورت ساده و راحت می‌باشد. این شرکت با بهره‌گیری از افزونه‌های مناسب و سبک و کدنویسی استاندارد، نیاز کاربران خود  به سایتی حرفه ای را برطرف میکند.

خرید سایت آماده

خرید سایت آماده

منظور از خرید سایت آماده ، خرید سایت با قالب های آماده وردپرسی می باشد که هزینه های بسیار کمتری نسبت به دیگر روش های تهیه سایت دارد. این سایت ها با نام سایت ارزان نیز شناخته میشوند. 

در این روش ابتدا یک قالب از بین قالب های آماده انتخاب میکنید و پس از تهیه هاست و دامنه و نصب قالب ، سایت شما آماده ی استفاده خواهید بود. 

هزینه طراحی سایت با استفاده از قالب های آماده در شرکت آیوا وب به شرح زیر است : 

طراحی سایت شرکتی 4 میلیون تومان (که هزینه های هاست با سرعت بالا و حافظه ی کافی و دامنه را نیز شامل میشود) 
طراحی سایت فروشگاهی 6 میلیون تومان (که هزینه های هاست با سرعت بالا و حافظه ی کافی و دامنه را نیز شامل میشود) 

*تحویل  این سایت ها بین 1 تا 3 روز  کاری طول میکشد. 

بهینه سازی و سئو سایت وردپرسی

بهینه سازی و سئو سایت وردپرسی

بهینه سازی  و سئو (Search Engine Optimization) در وردپرس از اهمیت بسیاری برخوردار است زیرا باعث بهبود رتبه‌بندی سایت در موتورهای جستجو می‌شود و در نتیجه به جذب ترافیک و مخاطبین بیشتر کمک می‌کند. 

برای بهینه سازی و سئو در وردپرس، ابتدا باید روی محتوای سایت تمرکز کرد و از کلمات کلیدی مناسب و بهینه استفاده کرد. همچنین، باید توجه داشت که سایت به صورت منظم و مستمر به‌روزرسانی شود و سرعت بارگذاری صفحات آن نیز بهینه شود. 

استفاده از افزونه‌های مناسب سئو نیز در وردپرس به عنوان یکی از راه‌حل‌های بهینه سازی، توصیه می‌شود. با استفاده از این افزونه‌ها، می‌توان به سادگی و با دقت بیشتری، عناصر سئویی مانند عنوان، توضیحات، متن ALT تصاویر و ... را بررسی و بهینه کرد.

در نهایت،لینک سازی خارجی (Backlink) و اشتراک‌گذاری محتوا در شبکه‌های اجتماعی نیز به بهبود سئو سایت کمک می‌کند. با رعایت این موارد، بهینه سازی سئو در وردپرس به سادگی و با بهره‌گیری از امکانات موجود، امکان پذیر می شود.

طراحی سایت در تهران

طراحی سایت در تهران

طراحی سایت برای شرکت ها و فروشگاه هایی که در تهران قرار دارند نیز در این مجموعه امکان پذیر است. در این موارد برای بستن قرارداد نیز ابتدا مشتریان یک جلسه مشاوره ی رایگان تلفنی دریافت میکنند و پس از ارسال پیش قرار دارد از سوی مجموعه آیوا وب ، مشتریان می توانند به صورت حضوری به مجموعه مراجعه کرده و قرار نهایی را امضا کنند و یا در صورت توافق ، مجموعه آیوا وب برای نهایی کردن قرارداد خدمت مشتریان عزیز می رسد.

طراحی قالب سایت

طراحی قالب یا همان ظاهر سایت را میتوان هم به صورت اختصاصی طراحی و پیاده سازی کرد و هم میتوان از یک قالب رایگان و آماده برای تمام پروژه های طراحی سایت استفاده کرد، حال اینکه بتوانید تشخیص دهید قالب سایت شما اختصاصی خواهد بود یا قالب آماده میتوانید به نمونه کارهای از قبل انجام شده طراح سایت رجوع کنید و ظاهر سایت های از قبل طراحی شده را با یکدیگر مقایسه کنید.

در صورتی که طراحی پایه ظاهر های سایت های طراحی شده مشابه بهم باشد میتوانید تشخیص دهید که طراح سایت از یک قالب آماده و کپی برای طراحی همه سایتهای خود استفاده میکند.

افراد و شرکت های تازه کار با تجربه کم که با قالب های آماده طراحی سایت مشتریان را انجام میدهند اغلب از قالب های کپی و رایگان استفاده میکنند که باعث ایجاد دردسر برای سئو سایت و عدم توانایی در ویرایش و تغییر قالب سایت خواهد شد و همچنین ممکن است یکسری مشکلات امنیتی در آینده برای سایت به وجود بیاید.

شرکت آیوا وب این اطمینان را به شما میدهد که طراحی قالب سایت شما به صورت کاملاً اختصاصی ، حرفه ای و با رعایت تمامی اصول ها و استانداردهای دنیای وب و سئو گوگل انجام شود که جهت اطمینان از صحت این حرف میتوانید به قسمت نمونه کارهای طراحی سایت ما مراجعه نمائید و بررسی های لازم را به عمل بیاورید.

ظاهر سایت به دلخواه شما

اکثر افراد در سفارش طراحی سایت مایل به این هستند که خودشان طرحی برای ظاهر سایت مورد نظرشان به فرد طراح سایت ارائه کنند اما افراد و شرکت های طراح سایت اکثر اوقات در پیاده سازی طرح های درخواستی توسط مشتریان ناتوان هستند چرا که از قالب های آماده جهت طراحی سایت استفاده میکنند که این قالب ها معمولاً دارای محدودیت هایی هستند که اجرای طرح های اختصاصی غیرممکن میشود.

یکی از مزایای سفارش طراحی سایت در شرکت آیوا وب پیاده سازی طرح های درخواستی توسط مشتریان میباشد به این صورت که هر شخصی هر طرحی را درخواست کند ما با داشتن تیم برنامه نویسی و طراحی قوی به راحتی طراحی و پیاده سازی ظاهر موردنظر شما را انجام میدهیم.

طراحی ریسپانسیو (واکنشگرا)

امروزه مهم ترین خصوصیتی که یک وبسایت باید داشته باشید طراحی ریسپانسیو یا همان واکنشگرا میباشد ، به این معنی که قالب و ظاهر سایت شما در نسخه های موبایل ، تبلت ، کامپیوتر و سایر دستگاه ها دچار بی نظمی نشود. اگر دقت کرده باشید سایت هایی که قدیمی هستند و ریسپانسیو نیستند در موبایل و یا تبلت اسکرول میخورند و زمانی که شما میخواهید نگاهی به بخش های مختلف سایت بیندازید مجبور هستید زوم کنید یا اینکه به چپ و راست حرکت کنید تا روی بخش مورد نظر خود کلیک کنید.

شرکت آیوا وب با داشتن بهترین و تخخصی ترین تیم برنامه نویسی طراحی وبسایت از زمان شروع کار خود تمامی وبسایت هایی که طراحی میشوند را با رعایت طراحی ریسپانسیو انجام میدهند و این اطمینان نیز به شما داده میشود که پروژه ی طراحی سایت شما به صورت کاملاً ریسپانسیو انجام شود و بیشترین مقدار سازگاری با تمامی دستگاه های هوشمند روز را داشته باشد.

پشتیبانی سایت

اکثر افرادی که برای گسترش فعالیت کسب و کار خود اقدام به طراحی سایت می نمایند در زمینه ی طراحی سایت هیچ سر رشته ای نداشته و در مواجه شدن با مشکلی سر در گم شده و نمی دانند چگونه آن را رفع نمایند. پشتیبانی درست و دلسوزانه از وبسایت شما مهم ترین خدماتی است که افراد بعد از طراحی سایت به آن نیاز دارند.

یکی از مشکلات رایج بین صاحبان سایت و شرکت های طراحی سایت عدم پشتیبانی مناسب و هزینه پشتیبانی سایت میباشد که البته هزینه پشتیبانی هر سایت به نوع خدمات درخواستی مشتری وابسته است ، شرکت آیوا وب مفتخر است تمامی پروژه های طراحی سایت خود را به صورت یکسال از نظر فنی و امنیتی گارانتی و پشتیبانی رایگان میکند.

بارگذاری سریع سایت

بارگذاری سایت یکی از عوامل مهمی است که باید به این مورد توجه بسیاری کرد چرا که کاربر بازدیدکننده اگر جهت بازدید سایت شما بیشتر از حدود 10 ثانیه منتظر بماند احتمال خروج فرد از سایت بسیار بالا میرود.

اگر شما به هر دلیلی کلمه ای را در گوگل جست و جو کنید برای باز شدن سایت چقدر زمان صرف می کنید؟ آیا شما برای باز شدن یک سایت حاضرید چه مقدار از زمان با ارزشتان را صرف کنید؟

قطعا پاسخ این سوال ها تنها یک جواب دارد. اگر سایتی در زمان مناسب نتواند پاسخ مناسبی به من دهد من خودم را منتظر نمیگذارم. و برای گرفتن جواب به گزینه های دیگری مراجعه خواهم کرد. مخاطبان ما نیز دقیقا از همین الگو رفتاری استفاده کرده و اگر سرعت لود سایت کند باشند ترجیح می دهند سایت شما را ترک کنند. 

همانطور که می دانید سایتی که مخاطبان خود را نتواند راضی نگه دارد آن ها را از دست می دهد و باید این نکته را بدانید که سایت بدون مخاطب عملاً یک سایت مرده است.

شرکت آیوا وب با برنامه نویسی و طراحی اصولی سایت تمامی سفارش های طراحی سایت مشتریان خود را به گونه ای انجام میدهد که سایت ها در کمتر از 5 ثانیه به طور کامل بارگذاری شده و سایت باز میشود.

site-load

سئو سایت

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و دنیای وب اکثر مردم برای پیدا کردن مطالب و خواسته های خود به اینترنت و سایت گوگل مراجعه میکنند ، بنابر این اگر شما یک وبسایت حرفه ای برای خود داشته باشید و در صدر نتایج گوگل باشید بی شک به راحتی میتوانید پیشرفت بزرگ و سریعی را در کسب و کار خود شاهد باشید و به راحتی از سایر رقبا پیشی بگیرید.

جالب است بدانید 95% افراد وقتی موردی را در گوگل جستجو میکنند فقط وبسایت های صفحه اول را مشاهده میکنند و 80% نیز فقط 3 سایت نخست صفحه اول را باز میکنند، پس اینجاست که سئو سایت شما و قرارگرفتن سایت شما در صدر نتایج گوگل اهمیت به سزایی پیدا میکند.

اگر سایت شما در صدر نتایج گوگل قرار گرفته باشد بی شک ورودی و بازدید سایت شما نتیجه ی بسیارمطلوبی برایتان خواهد داشت و این پیشرفت روز افزون نیز خواهد بود اما بالعکس اگر سایت شما در نتایج گوگل مشاهده نشود بدون هیچ شکی میتوان به صورت قطعی گفت شما عملاً از وبسایت خود هیچ بازدیدکننده و هیچ درآمدی نخواهید داشت.

سئو سایت خود را به آیوا وب بسپارید

یکی از تخصص های اصلی شرکت آیوا وب بهینه سازی سئو سایت میباشد که شما پس از طراحی سایت میتوانید کار بهینه سازی سئو سایت خود را به ما بسپارید و با اطمینان خاطر سایت خود را در صدر نتایج صفحه نخست گوگل با عبارات درخواستی تان مشاهده کنید.

جهت استعلام قیمت و زمان انجام سئو سایت میتوانید با مجموعه ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما با توجه به عبارات درخواستی تان جهت سئو هزینه و زمان دقیق سئو سایت را به شما اعلام نمایند.

سایت وردپرس یا اختصاصی

همه ی ما با ماهیت سایت های مختلف آشنا هستیم. هر یک از ما زمانی که عبارتی را در مرورگر جست و جو می کنیم نهایتا ما را به یک وب سایت متصل می کند. تمام سایت های موجود در بستر اینترنت به طور کلی از دو طریق ساخته می شوند. 

یا این سایت ها صفر تا صد به صورت اختصاصی کد نویسی می شوند و یا با کمک یک سیستم مدیریت محتوا ( معروف ترین و محبوب ترین سیستم مدیرت محتوا وردپرس است) که بدون نیاز به کد نویسی های پیچیده ساخته می شود.

البته موضوع به همین سادگی ها نبوده و به همین جا ختم نمی شود. بگذارید بیشتر توضیح دهیم:
سایت های اختصاصی برای ساخته شدن به زمان بیشتری نسبت به سایت های وردپرسی نیاز دارند، سایت های اختصاصی با توجه به درخواست مشتری به صورت میانگین حدود 10 تا30 روز به طول می انجامد که در رابطه با سایت های وردپرسی این زمان تقریبا به نصف میرسد.
اگر بخواهیم سایت های اختصاصی را با سایت های وردپرسی مقایسه کنیم باید بگویم: سرعت سایت اختصاصی نسبت به سایت وردپرسی بالاتر است که این مسئله می‌تواند در بحث سئو سایت شما نیز اثرات مثبتی داشته باشد. 

برای اعمال تغییرات در سایت های اختصاصی و یا انجام سئو این سایت ها باید از فردی که آن را ساخته کمک بگیرید، اما در رابطه با سایت های وردپرسی این موضوع صدق نمی کند. برای ایجاد تغییرات و یا سئو سایت لازم نیست تنها از طراح سایت کمک بگیرید و هر کسی که در این زمینه تخصص داشته باشد می تواند به راحتی کار شما را انجام دهد.
در اینجای مقاله ممکن است با خود بگویید سایت های وردپرسی ضعیف تر از سایت های اختصاصی هستند و بهتر است حتما یک سایت اختصاصی طراحی کنیم تا بتوانیم به نتیجه ی مطلوبی برسیم اما این نتیجه گیری کاملا اشتباه است.

طراحی سایت کاملا به مهارت کسی که آن را انجام می دهد بستگی دارد. فردی که از تجربه و علم کافی برخوردار نباشد ممکن است سایت اختصاصی شما را به بدترین شکل ممکن طراحی کند. همچنین ممکن است شما برای ساخت سایت وردپرسی از افراد مجربی کمک بگیرید که بتوانند با نوشتن قالب و افزونه های اختصاصی سایت شما را از لحاظ امنیت، سرعت و زیبایی به سطح بالایی برسانند که در مقام مقایسه با یک سایت اختصاصی چیزی کم نداشته باشد.

طراحی انواع وبسایت

مجموعه آیوا وب مفتخر است با داشتن بیش از یک دهه سابقه ی مفید و حرفه ای در حوزه ی برنامه نویسی و طراحی انواع وبسایت و برنامه نویسان خبره و حرفه ای این تضمین را به شما میدهیم که هر نوع سایتی چه با سیستم های مدیریت محتوا همانند وردپرس و چه به صورت اختصاصی با زبان PHP بخواهید ما میتوانیم این کار را برای شما به صورت تخصصی با بهترین کیفیت انجام دهیم، برای ثبت سفارش وبسایت های خاص و یا ایده های خاص میتوانید با ما در تماس باشید.

طراحی سایت چقدر زمان میبرد

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که بعد از سفارش طراحی سایت چه مدت زمانی طول میکشد تا سایت شما به صورت کامل طراحی و راه اندازی شود ؟

زمان دقیق تحویل هر سایتی با توجه به امکانات درخواستی کارفرما تخمین زده میشود اما به طور حدودی و میانگین زمان تحویل سایت ها به شرح ذیل میباشد

زمان تحویل سایت های پکیج ارزان

سایت های شخصی : 2 روز کاری

سایت های شرکتی : 3 روز کاری

سایت های فروشگاهی : 4 روز کاری

زمان تحویل سایت های وردپرس

سایت های شخصی : 5 روز کاری

سایت های شرکتی : 10 روز کاری

سایت های فروشگاهی : 15 روز کاری

زمان تحویل سایت های اختصاصی

سایت های شخصی : 15 روز کاری

سایت های شرکتی : 20 روز کاری

سایت های فروشگاهی : 30 روز کاری

چرا طراحی سایت آیوا وب در کرج؟

شرکت آیوا وب جزو معتبرترین شرکت های طراحی سایت در کرج است زیرا سابقه ای حرفه ای و بلند مدت در طراحی و راه اندازی بیش از 100 نمونه سایت مختلف را دارد.

همچنین شرکت آیوا وب بعد از طراحی و راه اندازی وب سایت شما،ویدئو آموزشی نحوه کار و مدیریت با وبسایت شما را به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد داد تا هر تغییری که موردنظرتان باشد بتوانید به راحتی در سایت اعمال کنید.

همچنین تمامی سایت هایی که در این مجموعه طراحی میشوند شامل سایت هایی که با سیستم وردپرس و یا سایت هایی که به صورت اختصاصی (کد نویسی) طراحی میشوند همگی کاملا ریسپانسیو بوده و سرعت لود بالایی (کمتر از 5 ثانیه) دارند.

پشتیبانی تمامی وب سایت ها به مدت یکسال به صورت رایگان توسط تیم پشتیبانی آیوا وب انجام میشود.

تولید محتوای سایت

بعد از طراحی و پیاده سازی قالب اولیه وبسایت نوبت به این میرسد که محتوایی کامل داخل سایت اعم از متن ها، تصاویر، ویدئوها، لینک های شبکه اجتماعی و ... به صورت کامل داخل سایت قرار بگیرد، در فرآیند طراحی سایت تیم آیوا وب تمام محتوایی که موردنیاز سایت شما باشد را طی هماهنگی های لازم با شما داخل سایت قرار میدهد و خیال شما از این بابت میتواند کامل راحت باشد.

بعد از اتمام کار طراحی سایت نیز این نکته قابل به ذکر است که طی آموزش هایی که از سمت تیم پشتیبانی آیوا وب به شما ارائه داده میشود خودتان هر زمان که دوست داشته باشید میتوانید هر تغییری اعم از افزودن، ویرایش و یا حذف مطالب را خیلی راحت و سریع انجام دهید.

هاست پرسرعت سایت

یکی از مهم ترین فاکتور های گوگل جهت سئو سایت سرعت مناسب لود سایت میباشد ، سرعت لود سایت شما به عوامل مختلفی مثل کدنویسی سایت ، حجم تصاویر و فایل ها ، کیفیت و موقعیت هاست بستگی دارد به این ترتیب که اگر سایت شما دارای زمان لود نامناسبی باشد گوگل امتیاز و ارزشی برای سایت شما قائل نمیشود.

در طراحی سایت تمامی پکیج های مجموعه آیوا وب این ضمانت در قرارداد شما درج خواهد شد که هاست ارائه وبسایت شما دارای کیفیت بسیارخوبی بوده و قطعی های مکرر در سال را نخواهد داشت و همچنین گوگل سایت شما را طبق استانداردهای خود به راحتی شناسایی و Index کرد، همچنین با توجه به پکیج طراحی سایت تان شما میتوانید حجمی که مجموعه آیوا وب برای سایت شما در نظر میگیرد را در این قسمت مشاهده بفرمائید.

سایت های طراحی شده پکیج های ارزان

  1. سایت های شخصی، شرکتی و معرفی : 1 گیگابایت لینوکس ایران (یکساله)
  2. سایت های فروشگاهی : 2 گیگابایت لینوکس ایران (یکساله)
  3. سایت های ویژه : 5 گیگابایت لینوکس ایران (یکساله)

سایت های طراحی شده با وردپرس

  1. سایت های شخصی، شرکتی و معرفی : 2 گیگابایت لینوکس ایران (یکساله)
  2. سایت های فروشگاهی : 5 گیگابایت لینوکس ایران (یکساله)
  3. سایت های ویژه : 10 گیگابایت لینوکس ایران (یکساله)

سایت های طراحی شده به صورت اختصاصی با زبان PHP

  1. سایت های شخصی، شرکتی و معرفی : 5 گیگابایت لینوکس ایران (یکساله)
  2. سایت های فروشگاهی : 10 گیگابایت لینوکس ایران (یکساله)
  3. سایت های ویژه : 20 گیگابایت لینوکس ایران (یکساله)

آیوا وب ارائه دهنده هاست لینوکس ایران

پس از تکمیل طراحی سایت نوبت به بارگذاری بر روی هاست میرسد که شرکت آیوا وب با داشتن سرور و هاست های فوق پرسرعت و با کیفیت این بازخورد را به شما میدهد که سایت شما در کمتر از 5 ثانیه به صورت کامل بارگذاری میشود ، پس بدین ترتیب شما امتیاز سرعت بارگذاری سریع سایت خود را از گوگل کسب میکنید و همچنین افراد بازدیدکننده هیچ زمانی از سایت شما ناراضی نخواهند بود.

امنیت سایت

قطعاً برای تمامی دارندگان وبسایت داشتن امنیت قوی و مناسب بسیار مهم و حائز اهمیت میباشد پس انتظار میرود شرکت های طراحی سایت در کرج و سایر شرکت ها در بقیه شهر ها که کار طراحی سایت انجام میدهند امنیت وبسایت را برای مشتریان خود تامین و تضمین کنند.

در قراردادهای طراحی سایت ما این تضمین را به شما میدهیم که از سایت شما از نظر امنیتی طبق آخرین استانداردهای روز دنیا پیاده سازی شود به طوری که امنیت سایت شما تا حد زیادی بالا باشد و هرکسی قادر به هک کردن سایت شما نباشد.

همچنین شما اگر سایتی از قبل دارید که هک شده و قصد بازگردانی و تامین امنیت سایت خود را دارید میتوانید با شرکت ما تماس بگیرید تا ما ضمن راهنمایی، سایت شما را نیز بازگردانی کنیم.

تامین امنیت سایت

از آنجا که آیوا وب به عنوان یک شرکت طراحی سایت در کرج به صورت تخصصی و حرفه ای فعالیت میکند تمامی وبسایت های خود را با زبان اختصاصی کدنویسی و طراحی میکند و استانداردهای روز امنیتی دنیا را در پروژه ها به صورت کامل رعایت کرده به طوری که تضمین امنیت تمامی وبسایت های طراحی شده را به مشتریان طراحی سایت در کرج میدهد.

هزینه طراحی سایت

بی شک هزینه طراحی سایت برای مشتریان اهمیت زیادی دارد و شما نیز بهترین قیمت را در کنار بهترین خدمات و کیفیت بین شرکت های طراحی سایت انتخاب خواهید کرد ، هزینه های طراحی سایت های مختلف در صفحه تعرفه های طراحی سایت درج شده است اما برای استعلام دقیق قیمت طراحی سایت شما میتوانید با پشتیبانی شرکت آیوا وب در تماس باشید تا ما قیمت دقیق طراحی سایت شما رو محاسبه و خدمت شما عزیزان اعلام کنیم. 

تعرفه طراحی سایت ارزان

تعرفه طراحی سایت با وردپرس

تعرفه طراحی سایت اختصاصی PHP

پرداخت مبلغ پروژه های طراحی سایت با وردپرس طی 2 الی 3 قسط میتواند انجام شود و در مورد سایت های اختصاصی پرداخت مبلغ پروژه بین 3 تا 5 مرحله قابل پرداخت میباشد.

طراحی سایت در کرج

شرکت آیوا وب مفتخر است طراحی سایت مشتریان کرج را با بهترین خدمات و کیفیت انجام داده است، برخی از نمونه کارهای طراحی سایت در کرج را شما میتوانید هم اکنون مشاهده نمائید.

طراحی سایت فروشگاهی (فروشگاه لوازم موسیقی ساز گالری)

طراحی سایت فروشگاهی (فروشگاه آبانا فروشنده انواع دستگاه های تصفیه آب)

طراحی سایت آموزشگاه فنی و حرفه ای تاسیسات توان

طراحی سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان ملارد

آموزشگاه آرایشگری مردانه در کرج (استاد امیررضا خدامیان)

فروشگاه آنلاین لوازم و قطعات یدکی خودرو دنسومارکت

طراحی سایت ثبت آگهی و نیازمندی رایگان (نیازمندی ها)

طراحی سایت شرکت غرفه سازی کیان آرتا (کیان آرتا سازه)

طراحی سایت فروشگاه پوشاک ورزشی مردانه (ژئوکس فیت)

طراحی سایت کارخانه قالیشویی مصباح (قالیشویی مصباح)

و کلی نمونه های دیگر که شما میتوانید لیست کامل نمونه های طراحی سایت شرکت ما را در صفحه نمونه کارهای طراحی سایت مشاهده نمائید.

پنل مدیریت کاملاً فارسی

تمامی سایت هایی که توسط شرکت آیوا وب طراحی میشوند دارای پنل مدیریت کاملاً فارسی هستند که شما به راحتی میتوانید از طریق این پنل مدیریت بر روی تمامی بخش های سایت خود تسلط داشته باشید و بتوانید سایت را مدیریت کنید بدین صورت در هر قسمت از سایت خود میتوانید به راحتی عملیات اضافه، ویرایش و یا حذف را انجام دهید.

در کنار فارسی بودن پنل مدیریت سایت، شرکت آیوا وب تمامی آموزش های لازم جهت مدیریت سایت را به صورت کاملاً تخصصی و با بهترین کیفیت به شما عزیزان بعد از سفارش طراحی سایت ارائه میدهد و همچنین در هر لحظه ما جوابگوی تمامی سوالات شما خواهیم بود.

تمامی وبسایت هایی که در مجموعه آیوا وب طراحی میشوند دارای یکسال پشتیبانی فنی و امنیتی رایگان میباشند.

آموزش رایگان سایت

شرکت آیوا وب در تمامی پروژه های طراحی سایت خود پس از تکمیل و تحویل کامل سایت ، فیلم های آموزشی کار و مدیریت سایت را به مشتریان ارائه میدهد ، همچنین برای اشخاصی که در شهر تهران و کرج حضور دارند میتوانند با هماهنگی طرفین آموزش به صورت حضوری انجام شود. قابل به ذکر میباشد شرکت آیوا وب بابت آموزش و مدیریت کار با سایت هیچ گونه هزینه ی اضافه ای از مشتریان خود دریافت نمیکند و تمامی خدمات مربوط به آموزش سایت به صورت رایگان میباشد.

برای دریافت مشاوره ، هرگونه سوال در مورد طراحی سایت و یا سفارش طراحی سایت با ما در تماس باشید.


02634001529

09053272210 - 09125371457

هزینه طراحی هر سایتی بستگی به ماهیت اصلی وبسایت و امکانات آن دارد و اینکه با وردپرس ساخته شود و یا به صورت اختصاصی طراحی شود بستگی دارد و همه این عوامل بر روی هزینه طراحی یک سایت تاثیر دارند.
برای اینکه بتوانید به صورت حدودی هزینه طراحی سایت خود را مشخص کنید میتوانید به بخش تعرفه های طراحی سایت آیوا وب مراجعه نمائید.
جهت استعلام دقیق قیمت طراحی سایت موردنظرتان میتوانید در ساعات اداری با مجموعه ما تماس بگیرید.

زمان طراحی هر سایتی باتوجه با سیستم سایت و مقدار محتوای آن و همچنین امکانات درخواستی کارفرما برآورد میشود اما به طور حدودی میتوانید مدت زمان معمول طراحی سایت ها را مشاهده نمایئد.

  • سایت های شخصی : 7 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های شرکتی: 10 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های فروشگاهی: 20 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های اختصاصی و خاص : 30 روز کاری به طور میانگین
جهت مشخص شدن زمان دقیق طراحی وبسایت تان میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

کلیه پکیج های طراحی سایت شرکت آیوا وب به صورت به مدت یکسال شمسی پشتیبانی کامل دارند و در این مدت سایت شما نیازمند هر تغییری باشد میتوانید به مجموعه ما اعلام کنید تا در اولین فرصت برای شماانجام دهیم.

اینکه سایت شما با یکسری عبارات کلیدی موردنظر شما در صفحه نخست گوگل قرار بگیرد مربوط به انجام فرآیند سئو میباشد و عملیات سئو سایت نیز با توجه به عبارات انتخابی شما تخمین هزینه و زمان زده میشود.
اگر صاحب سایت هستید و دوست دارید سایت خود را در صدر نتایج گوگل ببینید جهت استعلام دقیق هزینه و زمان انجام سئو لطفاً با ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شما رو راهنمایی کنیم.
026-34001529
09125371457 - 09053272210

بهترین شرکت طراحی سایت در کرج میتوان گفت مجموعه ای میباشد که وبسایت خود مجموعه و وبسایت های طراحی شده مشتریان دارای کیفیت بسیاربالا، طراحی به روز و جذاب و سرعت بالا باشد و همچنین در موتور جستجو گوکل سئو شده باشد. تشخیص و تعیین بهترین شرکت طراحی سایت در کرج را میتوانید با بررسی دقیق موارد ذکر شده و سوال از مشتریان مشخص نمایید.

نظرات
محمدرضادر تاریخ : 1398/12/29

مدیریت سایت های طراحی شده به چه صورت خواهد بود ؟

در پاسخ به محمدرضا

پنل مدیریت کاملاً فارسی و پیشرفته به شما بعد از طراحی سایت همراه با آموزش کامل تصویری تقدیم خواهد شد که قادر خواهید بود بر روی سایت خود به صورت حرفه ای تسلط و مدیریت داشته باشید.

آینازدر تاریخ : 1399/03/07

خیلی مطالبتون عالی و مفیده من کارم گالری نقاشی خیلی دوست دارم ی سایت اختصاصی داشته باشم تا نمونه کارامو تبلیغ کنم .

در پاسخ به آیناز

بسیارعالی ، شما میتوانید جهت مشاوره و طراحی سایت با ما در تماس باشید 02634001529

فائزهدر تاریخ : 1399/5/16

من که از وب سایتی که برام زدین خیلی راضیم ممنونم از این که سر وقت و خوش قول بودین

در پاسخ به فائزه

خواهش میکنم ، خدمت به شما مشتریان عزیز وظیفه ماست

محسن در تاریخ : 1399/8/23

سایت فروشگاهی هم طراحی می کنید؟

در پاسخ به محسن

بله ، برای اطلاعات بیشتر لطفاً با ما تماس بگیرید
02634001529

مهدی کمالیدر تاریخ : 1399/11/18

ممنون از خدمات خوبتون

در پاسخ به مهدی کمالی

خدمت به شما عزیزان باعث افتخار ماست.

آرمان در تاریخ : 1400/03/07

میتونم سایتمو به تلگرام وصل کنم؟

در پاسخ به آرمان

بله این امکان برای سایت وجود دارد

Mohammadدر تاریخ : 1400/04/18

من یه سایت از قبل دارم ولی سرعتش پایینه شما میتونید درستش کنید؟

در پاسخ به Mohammad

بله ، لطفاً با پشتیبانی ما در تماس باشید.

رضا عباسیدر تاریخ : 1400/09/15

آیا امکان پرداخت هزینه طراحی سایت به صورت اقساط و یا مرحله ای هستش ؟

در پاسخ به رضا عباسی

بله دوست عزیز، شما طبق روند انجام طراحی سایت تون میتونید پرداخت هزینه طراحی سایت را به صورت اقساط پرداخت نمائید.

احمد کشاورزدر تاریخ : 1400/11/15

سلام مقاله و مطالب رو چطوری میتونیم داخل سایت مون قرار بدیم؟

در پاسخ به احمد کشاورز

سلام، با استفاده از پنل مدیریت سایت طبق آموزش هایی که بهتون میدیم میتونید مقاله و مطالب خودتون رو داخل سایت انتشار دهید.

علیرضا خداییدر تاریخ : 1401/02/12

نمونه سایت هایی که طراحی میکنید رو دیدم خیلی خوبن انشالله به زودی برای کارم طراحی سایتمو میدم انجام بدید

در پاسخ به علیرضا خدایی

نظر لطف شماست، در خدمتیم

عدالتدر تاریخ : 1401/06/19

ببخشید سایت مون رو چطوری میتونیم بیاریم صفحه اول گوگل؟ کارمون تعمیرات لوازم خانگی هستش

در پاسخ به عدالت

سلام، بعد از اینکه سایت تون طراحیش تکمیل میشه عبارات کلیدی که مدنظرتون هست را جهت سئو اعلام میکنید و ما شرایط زمانی و هزینه را به شما اعلام میکنیم. درصورت توافق فرآیند سئو آغاز خواهد شد

علی مولاییدر تاریخ : 1401/07/14

بنظرم الان دیگه طراحی سایت یه برگ برنده برای هر کسب و کاری به حساب میاد٫ می‌تونه حتی برای یه پرنده فروشی باشه درسته؟

در پاسخ به علی مولایی

سلام دوست عزیز
بله، با توجه به تغییر شرایط کسب و کارها داشتن یک وبسایت خوب میتونه یک برگ برنده نسبت به سایر رقبا برای شما باشه و همچنین آینده ی کاری خودتون رو میتونید تضمین کنید

شهبازیدر تاریخ : 1401/08/17

من یک سایت فروشگاهی موبایل دارم از قبل طراحی شده الان نیاز دارم پشتیبانی و مدیریت بشه. شما انجام میدین؟

در پاسخ به شهبازی

با سلام
بله خدمات پشتیبانی برای وبسایت ها قابل انجام میباشد
دوست عزیز جهت پشتیبانی سایت لطفاً با مجموعه ما تماس حاصل بفرمائید و موارد درخواستی به همراه آدرس سایت تون اعلام بفرمائید.

محمودیدر تاریخ : 1401/09/22

با سلام لطفاً بفرمائید شرایط تغییرات در سایت پس از تحویل به چه صورت خواهد بود؟

در پاسخ به محمودی

با سلام
پس از اتمام فرآیند طراحی سایت آموزش کار با پنل مدیریت وبسایت شما به صورت کامل و رایگان ارائه داده خواهد شد.

علیخانیدر تاریخ : 1401/10/05

طراحی سایت در کرج چه فرقی با خود طراحی سایت میکنه؟

در پاسخ به علیخانی

سلام
فرقی نمیکنه دوست عزیز، منظور از طراحی سایت در کرج این هست که افراد، شرکت ها و یا سازمان هایی که در کرج در حال فعالیت هستند و هنوز وبسایت ندارند اقدام به ساخت یک سایت کنند و همچنین پس از طراحی سایت به سراغ سئو سایت روند.

دانشدر تاریخ : 1401/10/18

سئو سایت مون به چه صورت میشه؟ طراحی سایت تون همراه با سئو هستش؟

در پاسخ به دانش

با سلام
تمامی سایت هایی که در مجموعه آیوا وب طراحی میشوند به صورت کاملاً سئو بیس بوده و به راحتی قابلیت سئو شدن در گوگل را دارند، اما اینکه سایت تون با یکسری عبارات خاص انتخابی شما سئو شده باشه مستلزم عقد قراداد سئو سایت بوده و هزینه و زمان آن از قرارداد طراحی سایت کاملاً جدا هستش

پدرامدر تاریخ : 1401/12/15

سایتم رو بخوام بیاریدش صفحه اول گوگل باید چیکار انجام داد و هزینه هاش به چه صورت هستش؟

در پاسخ به پدرام

با سلام
به جهت اینکه سایت شما با عبارات درخواستی شما در صفحه اول گوگل قرار بگیره بایستی فرآیند سئو انجام بشه
جهت اعلام هزینه و زمان سئو از سمت ما بایستی آدرس سایت تون به همراه عبارات درخواستی تون جهت سئو به ما اعلام کنید تا شرایط به صورت دقیق خدمت تان اعلام شود
لطفاً با شماره های ذیل تماس حاصل بفرمائید
02634001529 - 09053272210

بابک منصوریدر تاریخ : 1401/12/23

مجموعه شما جذب نیرو در زمینه طراحی سایت و سئو داره؟

در پاسخ به بابک منصوری

با سلام
بله ، لطفاً از منوی سایت ما به قسمت فرم استخدام مراجه نمائید.

محمدیدر تاریخ : 1402/01/19

سلام لطفاً هزینه طراحی سایت فروشگاهی آنلاین برای محصولات چرم به صورت کاملاً اختصاصی همراه با سئو سایت در کرج اعلام بفرمائید.

در پاسخ به محمدی

با سلام
هزینه های طراحی سایت به صورت اختصاصی را میتوانید در صفحه زیر کلیک کنید و مشاهده بفرمائید.
تعرفه طراحی سایت اختصاصی
برای اعلام شرایط سئو وبسایت اعم از هزینه و زمان نیازمند اعلام عبارات کلیدی موردنظر شما به ما جهت بررسی میباشد.

نظر خود را بنویسید

توجه : ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

استعلام قیمت
نمونه کارها

اطلاعات تماس

نمادهای اعتماد

enamad-logo

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به مجموعه آیوا وب میباشد و هرگونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز میباشد