Aiwaweb Logo

نحوه سفارش طراحی سایت با بهترین کیفیت

نحوه سفارش طراحی سایت با بهترین کیفیت

نحوه سفارش طراحی سایت 

همانطور که میدانید امروزه کسب و کارهای سنتی در حال تغییر به سمت آنلاین شدن هستند و افراد زیادی هر روزه به فکر ساخت یک وبسایت و یا فروشگاه اینترنتی هستند اما کیفیت وبسایت طراحی شده یکی از عوامل مهم در موفقیت یک کسب و کار اینترنتی میباشد پس مهم است که شما طراحی سایت خود را به چه شخص یا چه شرکتی میسپارید. ما در این مقاله قصد داریم به انتخاب یک شرکت یا شخص مناسب جهت طراحی سایت بپردازیم و فاکتورهای مهم در طراحی سایت را به صورت کامل و دقیق به شما معرفی کنیم تا بتوانید یک وبسایت حرفه ای برای خود سفارش دهید و در واقع سرتان کلاه نرود.

بررسی نیازهای شما از سایت

در مرحله ی نخست مواردی که در لیست زیر به آنها اشاره کردیم را به طور دقیق مشخص کنید.

امکانات و نیازهای مد نظر شما از سایت شامل چه مواردی میباشد.

وسعت کار شما تا چه اندازه خواهد بود و توسعه ی آن در آینده تا چه حد خواهد بود.

بودجه و هزینه ای که حداکثر برای طراحی سایت و تبلیغات آن در نظر گرفته اید چه مقدار هست.

بعد از مشخص کردن موارد بالا برای طراحی سایت 2 راه پیش رو دارید.

  1. طراحی سایت با قالب و سیستم آماده
  2. طراحی سایت با قالب و سیستم اختصاصی

طراحی سایت با وردپرس

سیستم مدیریت محتوای وردپرس که احتمالا تا به حال اسم آن به گوش تان خورده است یک سایت ساز جهانی و رایگان میباشد که کسب و کارهای نوپا و کوچک که تازه قصد شروع به کار دارند معمولاً از این سیستم با بودجه کم برای طراحی سایت خود استفاده میکنند.

با وردپرس میتوان به راحتی سایت های شخصی ، شرکتی ، فروشگاهی ، خبری ، گالری نمونه کار ، دایرکتوری و .... را به راحتی پیاده سازی کرد و کسب و کار خود را در دنیای اینترنت شروع کرد اما حتما برایتان سوال است که با وجود این سیستم پس چه دلیل و نیازی هست که ما سایت اختصاصی طراحی کنیم و چه مزایا و برتری برای ما خواهد داشت ، که در ادامه ما به بررسی این موضوع به صورت دقیق خواهیم پرداخت.

طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت اختصاصی همانطور که از اسمش پیداست شما به راحتی میتوانید با طراح سایت خود طرح موردنظر خود را بیان کنید و لیستی از ریز به ریز امکانات درخواستی از سایت تان را اعلام کنید تا طراح سایت مربوطه سایت شما را به صورت اختصاصی طراحی و کدنویسی کند.

طراحی سایت به صورت اختصاصی از نظر هزینه حداقل 2 برابر بیشتر از طراحی سایت با وردپرس برایتان هزینه بر خواهد بود و از جمله دلایلی که میتوان این قضیه را توضیح داد به موارد زیر میتوان اشاره کرد.

  1. امکان پیاده سازی طراحی کاملا دلخواه و اختصاصی
  2. قابلیت پیاده سازی هر نوع امکانات درخواستی 
  3. طراحی سایت متناسب با کسب و کار شما
  4. کنترل کامل در تمامی بخش های سایت
  5. سبک تر بودن سایت و لود سریع تر
  6. قابلیت توسعه هر امکانی در هر زمانی
  7. امنیت کاملاً قوی تر نسبت به وردپرس

طراحی سایت اختصاصی یا وردپرس

در نهایت میتوانیم این نتیجه را بگیریم که طراحی سایت با سیستم سایت ساز وردپرس برای کسب و کارهای کوچک و نوپا که توان هزینه ی مناسب برای طراحی سایت خود ندارد مناسب و کارآمد میباشد و میتواند سکوی پرشی برای رشد آنها باشد و طراحی سایت اختصاصی برای اشخاص یا شرکت و موسسه هایی که اعتبار قوی دارند و سال های متوالی در حال فعالیت هستند و کسب و کار آنها حساس و مهم میباشد و اعتبار آنها نزد مشتریان بسیار مهم میباشد و یا امکانات ، طراحی و نیازهای خاصی آنها برای وبسایت خود در نظر دارند که باید پیاده سازی شود که در این صورت طراحی سایت به صورت اختصاصی پیشنهاد میشود.

ثبت سفارش طراحی سایت

بعد از اینکه انتخاب کردید سایت شما به صورت اختصاصی طراحی شود یا با سیستم های آماده همانند وردپرس نوبت به این میرسد که به دنبال افراد یا شرکتی بگردید که کار طراحی سایت شما را به بهترین شکل ممکن انجام دهند به عنوان مثال اگر شما تصمیم گرفته اید که سایت خود را به صورت اختصاصی طراحی کنید باید دنبال شرکت یا فردی باشید که کار طراحی سایت را به صورت اختصاصی انجام میدهد و نمونه کارهای موفق و قوی دارد که نظر شما را جلب میکند و شما هیچ وقت نمیتوانید سفارش طراحی سایت اختصاصی خود را به فرد یا شرکتی بسپارید که تمامی نمونه کارهای آن وردپرس است و هیچ تجربه و نمونه کاری در زمینه طراحی سایت اختصاصی ندارد چرا که بی شک طراحی سایت شما را با ضعف های فراوان به انجام میرساند.

آیوا وب | طراحی سایت با بهترین کیفیت

شرکت آیوا وب تشکیل شده از مجموعه ای متخصص و با تجربه در زمینه طراحی سایت به عنوان یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در ایران به شمار میرود که تخصص اصلی ما طراحی سایت به صورت اختصاصی میباشد که شرکت های بزرگ و مهم یا افرادی که قصد راه اندازی یک کسب و کار را به صورت جدی دارند یا اگر میخواهید آینده ی کسب و کار اینترنتی خود را تضمین کنید با خیال کاملاً راحت و آسوده میتوانید سفارش طراحی سایت اختصاصی خود را به ما بسپارید تا ما با بهترین کیفیت و پشتیبانی وبسایت شما رو طراحی و پیاده سازی کنیم.

مزایای طراحی سایت با آیوا وب

قطعاً برای هر فردی که قصد سفارش طراحی سایت را دارد خدمات پس از فروش و پشتیبانی شرکت مربوطه اهمیت بسیاری دارد که این خدمات باید به بهترین شکل ممکن انجام شوند تا رضایت مشتری جلب شود و اعتماد سازی کند ، ما برای مشتریانی که طراحی سایت خود را به ما میسپارند به غیر از خدمات پس از فروش و عمومی یکسری خدمات خاص نیز در نظر گرفته ایم که تا رضایت کامل شما رو بتونیم جلب کنیم.

  1. پشتیبانی فنی رایگان مادام العمر
  2. پشتیبانی امنیتی رایگان مادام العمر
  3. ارائه هاست و دامنه رایگان به هنگام سفارش
  4. ارائه تخفیف های دوره ای برای ارتقاء سایت
  5. انجام خدمات سئو اولیه وبسایت شما 
  6. آموزش رایگان سایت در هر زمان درخواستی 
  7. به روزرسانی های دوره ای رایگان سایت
  8. پاسخگویی به سوالات شما در هر زمان

برای دریافت مشاوره ، هرگونه سوال در مورد طراحی سایت و یا سفارش طراحی سایت با ما در تماس باشید.

02634001529

هزینه طراحی هر سایتی بستگی به ماهیت اصلی وبسایت و امکانات آن دارد و اینکه با وردپرس ساخته شود و یا به صورت اختصاصی طراحی شود بستگی دارد و همه این عوامل بر روی هزینه طراحی یک سایت تاثیر دارند.
برای اینکه بتوانید به صورت حدودی هزینه طراحی سایت خود را مشخص کنید میتوانید به بخش تعرفه های طراحی سایت آیوا وب مراجعه نمائید.
جهت استعلام دقیق قیمت طراحی سایت موردنظرتان میتوانید در ساعات اداری با مجموعه ما تماس بگیرید.

زمان طراحی هر سایتی باتوجه با سیستم سایت و مقدار محتوای آن و همچنین امکانات درخواستی کارفرما برآورد میشود اما به طور حدودی میتوانید مدت زمان معمول طراحی سایت ها را مشاهده نمایئد.

  • سایت های شخصی : 7 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های شرکتی: 10 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های فروشگاهی: 20 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های اختصاصی و خاص : 30 روز کاری به طور میانگین
جهت مشخص شدن زمان دقیق طراحی وبسایت تان میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

کلیه پکیج های طراحی سایت شرکت آیوا وب به صورت به مدت یکسال شمسی پشتیبانی کامل دارند و در این مدت سایت شما نیازمند هر تغییری باشد میتوانید به مجموعه ما اعلام کنید تا در اولین فرصت برای شماانجام دهیم.

اینکه سایت شما با یکسری عبارات کلیدی موردنظر شما در صفحه نخست گوگل قرار بگیرد مربوط به انجام فرآیند سئو میباشد و عملیات سئو سایت نیز با توجه به عبارات انتخابی شما تخمین هزینه و زمان زده میشود.
اگر صاحب سایت هستید و دوست دارید سایت خود را در صدر نتایج گوگل ببینید جهت استعلام دقیق هزینه و زمان انجام سئو لطفاً با ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شما رو راهنمایی کنیم.
026-34001529
09125371457 - 09053272210

بهترین شرکت طراحی سایت در کرج میتوان گفت مجموعه ای میباشد که وبسایت خود مجموعه و وبسایت های طراحی شده مشتریان دارای کیفیت بسیاربالا، طراحی به روز و جذاب و سرعت بالا باشد و همچنین در موتور جستجو گوکل سئو شده باشد. تشخیص و تعیین بهترین شرکت طراحی سایت در کرج را میتوانید با بررسی دقیق موارد ذکر شده و سوال از مشتریان مشخص نمایید.

نظرات
محمددر تاریخ : 1398/10/16

طراحی یک سایت شرکتی اختصاصی حدودا چند روز زمان میبرد ؟

در پاسخ به محمد

با توجه به امکانات درخواستی شما از سایت این زمان متغیر خواهد بود ، زمان معمول بین یک تا نهایتا دو هفته خواهد بود.

نیمادر تاریخ : 1398/12/16

شما طراحی سایت با وردپرس‌ هم انجام میدید ؟

در پاسخ به نیما

بله ، همانند طراحی سایت اختصاصی که تخصص اصلی ماست ما طراحی سایت با وردپرس رو نیز به صورت کاملاً حرفه ای و تخصصی طراحی میکنیم.

نظر خود را بنویسید

توجه : ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

استعلام قیمت
نمونه کارها

اطلاعات تماس

نمادهای اعتماد

enamad-logo

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به مجموعه آیوا وب میباشد و هرگونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز میباشد