Aiwaweb Logo

سفارش طراحی سایت اختصاصی و وردپرس

سفارش طراحی سایت اختصاصی و وردپرس

اگر قصد سفارش طراحی سایت دارید بهتر است از یک مجموعه ی حرفه ای و کاربلد استفاده نمایید. زیرا طراحی اولیه سایت نیاز به صرف وقت و هزینه دارد. اگر بخواهید از طریق سایت به سود دلخواه برسید و هزینه های انجام شده با سود چند برابری برگردد باید از یک مجموعه حرفه ای در این زمینه استفاده نمایید.

مجموعه ی آیوا وب یکی از شرکت های معتبر در زمینه ی طراحی سایت می باشد شما می توانید با گرفتن مشاوره رایگان بهترین روش برای طراحی سایت و رسیدن به هدف دریافت نمایید. این مجموعه شما را تا رسیدن به هدف نهایی و کسب درآمد همراهی می کند تا بهترین نتیجه را دریافت نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا استعلام قیمت با شماره های درج شده در صفحه تماس بگیرید.

0912537145702634001529

انتخاب یک مجموعه سفارش طراحی سایت

شرکت های زیادی در زمینه ی طراحی سایت فعالیت داشته و سفارش طراحی سایت می پذیرند. اما شما باید برای انتخاب بهترین مجموعه چند نکته را در نظر بگیرید:

1- قدم اول بررسی نمونه کار های مجموعه می باشد. شما با این کار می توانید سطح توانایی مجموعه را آنالیز کرده و تا حدودی با توانایی های مجموعه آشنا شوید.

2- قدم بعدی سئو درست و نتیجه بخش سایت می باشد. شما باید مجموعه ای را برای طراحی سایت انتخاب نمایید که علاوه بر توانا بودن در زمینه ی طراحی سایت بتواند سئو نتیجه بخشی نیز برای سایت انجام دهد. سئو به مجموعه فعالیتی گفته می شود که بتواند رتبه ی مناسبی برای سایت کسب کرده و در صفحه ی اول گوگل قرار بگیرد. سایت هایی که از نظر رتبه بندی گوگل جایگاه بالایی دارند و در صفحه ی اول هستند بازدید کنندگان و مخاطبان بیشتری نیز دارند.

هزینه سفارش طراحی سایت

علت تفاوت قیمت های طراحی سایت در شرکت های مختلف چیست؟

1- کیفیت مختلف طراحی سایت می تواند بر قیمت تاثیر بگذارد.

2- طراحی سایت یک فرآیند پیچیده و هزینه بری به حساب می آید. که مدیرت و کنترل آن به تخصص نیاز دارد. بنابر این هر مجموعه با توجه به مهارت و تخصص خود و نتیجه ی مطلوب نهایی که بدست می آید قیمت را اعلام می کند.

3- قیمت طراحی سایت شرکتی، فروشگاهی و خبری با یک دیگر متفاوت است.

4- میزان تجربه ی کاری نیز می تواند بر قیمت طراحی سایت اثر بگذارد.

شش نکته در طراحی سایت

1- طراح سایت باید بتواند درک درستی از انتظارات و نظرات شما درباره ی سایت داشته باشد. تا بتواند خواسته ها و سلیقه ی شما را اجرایی نماید.

2- سرعت بارگذاری یک سایت از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. اگر سایت طراحی شده دارای سرعت پایینی باشد ارتباط بین کاربر و سایت بسیار ضعیف بوده و توانایی جلب رضایت مخاطب را نخواهد داشت.

3- یک طراح سایت حرفه ای راه های ارتباطی را به صورت جذاب در تمام صفحات درج می نماید.

4- برای طراحی یک صفحه ی با کیفیت باید آن را مطابق با استاندارد های جهانی طراحی نمایید.

5- طراحی سایت با رابط کاربری آسان و کار آمد.

6- حفظ هارمونی رنگ در طراحی

رعایت این نکات می تواند به طراحی یک سایت بی نقص و عالی کمک نماید. مجموعه ای که برای سفارش طراحی سایت از آن کمک گرفتید اگر این 6 نکته را رعایت کند می تواند سایتی با خروجی ایده آل به شما تحویل دهد.

دو هدف از سفارش طراحی سایت

1- مشتریان بتوانند با امنیت بالا و به راحتی از سایت خرید نمایند.

2- مخاطبان با مطالعه ی محتویات سایت بتوانند با محصولات، خدمات و یا کسب و کار ما به خوبی آشنا شوند.

مراحل سفارش طراحی سایت

سایت قرار است چه امکاناتی را به کاربران ارائه دهد. چه اطلاعاتی باید در سایت درج شود. طراحی ظاهری سایت چگونه باشد. این نکات توسط کارفرما و شرکت طراحی سایت بررسی شده و به یک نتیجه ی واحد می رسند. سپس برنامه ریزی به صورت پروپوزال مستند می شود.

تولید محتوا سایت

بعد از بررسی در خواست های کارفرما و نیاز های آن تیم طراحی سایت شروع به تولید محتوای مناسب در جهت فعالیت سایت می نمایند. یک سایت مخاطب پسند باید بتواند اطلاعات کافی را در اختیار کاربران قرار دهد.

محتوای کارآمد می تواند تصویر، ویدیو، متن و .... باشد. که با توجه به هدف و نیاز سایت انتخاب می شود.

طرح اولیه وبسایت

در مرحله ی اول با کمک اسکچ یک طرح کلی و اولیه از سایت می سازیم. این طرح ابتدایی و اولیه توسط کارفرما دیده شده و پس از تایید به مرحله ی بعد می رود.

انتخاب قالب اصلی سایت

پس از طرح اولیه طراح سایت با توجه به سلیقه ی کارفرما و هارمونی رنگ و طرح ها اقدام به طراحی می نماید. یک طراح حرفه ای همواره می کوشد طرح خود را مطابق با استاندارد های جهانی طراحی نماید.

کد نویسی وبسایت

پس از طرح نهایی تیم برنامه نویسی اقدام به کد نویسی سایت می نماید. کد های یک سایت مانند اسکلت یک ساختمان است.

ثبت اطلاعات اولیه سایت

بعد از کد نویسی. شروع به بارگذاری اطلاعات در سایت می نماییم. در این مرحله ممکن است برخی باگ ها شناسایی و رفع شود. در این مرحله به می توان گفت سایت کمی آب بندی شده و از حالت خام در می آید.

تست سایت

در این مرحله سایت در اختیار کارفرما قرار می گیرد تا بتواند به عنوان مدیر به سایت وارد شده و با آن کار کند. و نظر خود را به شرکت طراحی سایت اعلام نماید. اگر کارفرما بخواهد تا 15 درصد تغییرات در سایت اعمال نماید مشکلی نداشته و توسط شرکت انجام می شود. اما اگر این تغییرات بیشتر از 15 درصد باشد مبلغی جداگانه برای اعمال تغییرات دریافت می شود.

تحویل و آموزش کار با پنل سایت

پس از طراحی کامل سایت و اتمام پروژه نوبت انتقال سایت به کارفرما می رسد. در این مرحله تمام اطلاعات لازم درباره ی چگونگی کار با سایت، امکانات موجود در سایت و ... در یک جلسه ی 3 ساعته به کارفرما آموزش داده شده و به تمام سوالات پاسخ داده می شود.

اگر به دنبال یک شرکت حرفه ای در زمینه ی طراحی سایت هستید به شما پیشنهاد می شود از مجموعه ی آیوا وب کمک بگیرید تا به یک خروجی مطلوب دست یابید.

 

هزینه طراحی هر سایتی بستگی به ماهیت اصلی وبسایت و امکانات آن دارد و اینکه با وردپرس ساخته شود و یا به صورت اختصاصی طراحی شود بستگی دارد و همه این عوامل بر روی هزینه طراحی یک سایت تاثیر دارند.
برای اینکه بتوانید به صورت حدودی هزینه طراحی سایت خود را مشخص کنید میتوانید به بخش تعرفه های طراحی سایت آیوا وب مراجعه نمائید.
جهت استعلام دقیق قیمت طراحی سایت موردنظرتان میتوانید در ساعات اداری با مجموعه ما تماس بگیرید.

زمان طراحی هر سایتی باتوجه با سیستم سایت و مقدار محتوای آن و همچنین امکانات درخواستی کارفرما برآورد میشود اما به طور حدودی میتوانید مدت زمان معمول طراحی سایت ها را مشاهده نمایئد.

  • سایت های شخصی : 7 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های شرکتی: 10 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های فروشگاهی: 20 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های اختصاصی و خاص : 30 روز کاری به طور میانگین
جهت مشخص شدن زمان دقیق طراحی وبسایت تان میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

کلیه پکیج های طراحی سایت شرکت آیوا وب به صورت به مدت یکسال شمسی پشتیبانی کامل دارند و در این مدت سایت شما نیازمند هر تغییری باشد میتوانید به مجموعه ما اعلام کنید تا در اولین فرصت برای شماانجام دهیم.

اینکه سایت شما با یکسری عبارات کلیدی موردنظر شما در صفحه نخست گوگل قرار بگیرد مربوط به انجام فرآیند سئو میباشد و عملیات سئو سایت نیز با توجه به عبارات انتخابی شما تخمین هزینه و زمان زده میشود.
اگر صاحب سایت هستید و دوست دارید سایت خود را در صدر نتایج گوگل ببینید جهت استعلام دقیق هزینه و زمان انجام سئو لطفاً با ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شما رو راهنمایی کنیم.
026-34001529
09125371457 - 09053272210

بهترین شرکت طراحی سایت در کرج میتوان گفت مجموعه ای میباشد که وبسایت خود مجموعه و وبسایت های طراحی شده مشتریان دارای کیفیت بسیاربالا، طراحی به روز و جذاب و سرعت بالا باشد و همچنین در موتور جستجو گوکل سئو شده باشد. تشخیص و تعیین بهترین شرکت طراحی سایت در کرج را میتوانید با بررسی دقیق موارد ذکر شده و سوال از مشتریان مشخص نمایید.

نظرات
نظر خود را بنویسید

توجه : ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

استعلام قیمت
نمونه کارها

اطلاعات تماس

نمادهای اعتماد

enamad-logo

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به مجموعه آیوا وب میباشد و هرگونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز میباشد