Aiwaweb Logo

طراحی وب سایت برای شرکت مهاجرتی

طراحی وب سایت برای شرکت مهاجرتی

طراحی وب سایت برای شرکت های مهاجرتی


همه ما با معنای مهاجرت آشنا هستیم و میدانیم مهاجرت یعنی جابه جایی افراد از مکانی به مکان دیگر؛ هدف هر کس از مهاجرت متفاوت است برخی برای کسب و کار خود برخی برای ادامه تحصیل و.. مهاجرت میکنند. به دلیل شرایط فعلی  امروزه اکثرا به فکر مهاجرت هستند به همین دلیل خیلی از افراد که در زمینه مهاجرت فعال هستند به دنبال طراحی سایت مهاجرتی و ارائه  خدمات در این زمینه اند. افرادی که به فکرمهاجرت هستند نیاز به بدست آوردن اطلاعات درباره کشوری که میخواهند به آن  جا مهاجرت کنند دارند برای بدست آوردن این اطلاعات به شرکت های مهاجرتی مراجعه می کنند.

اگر شما یکی از شرکت های مهاجرتی هستید که به به فکر راه اندازی وب سایت هستید میتوانید طراحی  سایت خود را به طور حرفه ای از شرکت آیوا وب بخواهید.

طراحی وب سایت مهاجرت


عصر؛ عصر ارتباطات و فضای مجازی است، امروزه اینترنت در سرار جهان زندگی مردم را تحت تاثیر قرار داده است. بسیاری از صاحبان کسب کار با ورد به دنیای اینترنت توانسته اند  فرصت های شغلی بسیاری بدست بیاورند.با راه اندازی وب سایت برای هر کسب و کاری که دارید میتوانید مخاطبین خود را افزایش دهید. شرکت های مهاجرتی با راه اندازی وب سایت برای خود میتوانند تمامی خدمات خود را از قبیل خدمات آموزش، مشاوره و.. را در اختیار علاقه مندان به مهاجرت قرار دهند.

 

ویژگی های وب سایت مهاجرتی


در طراحی سایت اقدامات و تکنیک های  که برای سئو آن سایت انجام میشود بسیار اهمیت دارد. در طراحی سایت برای سایت های مهاجرتی به دلیل وجود سایت های بسیارو رقابت زیاد سئو آن بسیار مورد توجه قرار میگیرد .به طور کلی در طراحی سایت برای مهاجرت چند مورد ویژگی وجود دارد که به آن ها اشاره میکنیم

 

طراحی مناسب برای سایت
معرفی کامل شرکت و راه های دسترسی به آن
معرفی کامل مهاجرت و شرایط آن
افزودن گالری و فیلم های متنوع از کشورهای دیگر
دسته بندی درست خدمات
معرفی کردن کشور های هدف و شرایط زندگی در آن
به اشتراک گذاشتن تجربیات افرادی که از طریق آن شرکت مهاجرت کردند
امکان پرداخت امن آنلاین به وسیله درگاه پرداخت


مزیت سایت مهاجرت برای صاحبان کسب و کار


طراحی وب سایت مهاجرت از چند جهت برای صاحبان کسب و کار مزیت دارد با راه اندازی سایت هزینه های خود را به طور چشم گیری کاهش میدهند دیگر نیاز به اجاره و یا خرید دفتر کاری ندارند، نیاز به خرید لوازم و تجهیزات دفترنیست، حذف هزینه برای استخدام کارمندان، راحتی قدرت جذب مخاطب و مشتری بیشتر، ارائه خدمات در هر زمان و هر مکان، ایجاد تنوع در ارائه خدمات و فروش.

 

مزیت سایت مهاجرت برای مشتریان


طراهی و راه اندازی سایت علاوه بر مزیت برای افراد صاحب کسب و کار برای مشتریان هم دارای مزیت است

مثل:صرفه جویی در هزینه و زمان، تنوع خدمات بیشتر، استفاده از خدمات در هر ساعت در شبانه روز، مقایسه آسان خدمات یک شرکت با شرکت های دیگر.

سئو سایت مهاجرتی


امروزه علاوه بر طراحی و راه اندازی وب سایت بهینه سازی (سئو) آن در موتور های جستجو گر اهمیت زیادی دارد.شرکت ها و کسب و کار هایی که رقبای زیادی دارند باید سایت خود را به صورت مدام و حرفه ای سئو کنند تا بتوانند از رقیبان خود پیشی بگیرند و همیشه در جایگاه اول گوگل باشند.سایت های مهاجرتی رقیبان زیادی دارند بنابراین نیازمند سئو حرفه ای وب سایت هستند.


هزینه طراحی سایت مهاجرتی


در حال حاضر نمیتوان قیمت دقیقی برای طراحی و راه اندازی وب سایت مهاجرتی گفت ولی به طور کلی هر وب سایتی بنا بر امکانات و ویژگی هایی که دارد و با توجه به سیستم طراحی آن که میتوان هم به صورت وردپرس وهم به صورت اختصاصی طراحی شود،قیمت متفاوتی دارد.هرچه امکانات یک سایت بیشتر باشد و همچنین به صورت اختصاصی طراحی شده باشد هزینه آن بیشتر است.


برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره میتوانید با ما تماس بگیرید.


جمع بندی


اگر به فکر طراحی و راه اندازی یک وب سایت حرفه ای و عالی برای شرکت مهاجرتی خود هستید تا بتوانید شرکت خود را ارتقا دهید و سود خود را بالا تر ببرید،باید برای سرمایه گذاری روی آن آماده باشید. برای راه اندازی و طراحی وب سایت مهاجرتی نیازمند تیم حرفه ای طراحی سایت هستید. برای دیدن نمونه کار های ما میتوانید اینجا کلید کنید و بعد از دیدن آنها میتوانید برای مشاوره و ثبت سفارش خود با ما تماس بگیرید.
 


رای دریافت مشاوره ، هرگونه سوال در مورد طراحی سایت و یا سفارش طراحی سایت با ما در تماس باشید.

09125371457

02634001529

هزینه طراحی هر سایتی بستگی به ماهیت اصلی وبسایت و امکانات آن دارد و اینکه با وردپرس ساخته شود و یا به صورت اختصاصی طراحی شود بستگی دارد و همه این عوامل بر روی هزینه طراحی یک سایت تاثیر دارند.
برای اینکه بتوانید به صورت حدودی هزینه طراحی سایت خود را مشخص کنید میتوانید به بخش تعرفه های طراحی سایت آیوا وب مراجعه نمائید.
جهت استعلام دقیق قیمت طراحی سایت موردنظرتان میتوانید در ساعات اداری با مجموعه ما تماس بگیرید.

زمان طراحی هر سایتی باتوجه با سیستم سایت و مقدار محتوای آن و همچنین امکانات درخواستی کارفرما برآورد میشود اما به طور حدودی میتوانید مدت زمان معمول طراحی سایت ها را مشاهده نمایئد.

  • سایت های شخصی : 7 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های شرکتی: 10 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های فروشگاهی: 20 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های اختصاصی و خاص : 30 روز کاری به طور میانگین
جهت مشخص شدن زمان دقیق طراحی وبسایت تان میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

کلیه پکیج های طراحی سایت شرکت آیوا وب به صورت به مدت یکسال شمسی پشتیبانی کامل دارند و در این مدت سایت شما نیازمند هر تغییری باشد میتوانید به مجموعه ما اعلام کنید تا در اولین فرصت برای شماانجام دهیم.

اینکه سایت شما با یکسری عبارات کلیدی موردنظر شما در صفحه نخست گوگل قرار بگیرد مربوط به انجام فرآیند سئو میباشد و عملیات سئو سایت نیز با توجه به عبارات انتخابی شما تخمین هزینه و زمان زده میشود.
اگر صاحب سایت هستید و دوست دارید سایت خود را در صدر نتایج گوگل ببینید جهت استعلام دقیق هزینه و زمان انجام سئو لطفاً با ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شما رو راهنمایی کنیم.
026-34001529
09125371457 - 09053272210

بهترین شرکت طراحی سایت در کرج میتوان گفت مجموعه ای میباشد که وبسایت خود مجموعه و وبسایت های طراحی شده مشتریان دارای کیفیت بسیاربالا، طراحی به روز و جذاب و سرعت بالا باشد و همچنین در موتور جستجو گوکل سئو شده باشد. تشخیص و تعیین بهترین شرکت طراحی سایت در کرج را میتوانید با بررسی دقیق موارد ذکر شده و سوال از مشتریان مشخص نمایید.

نظرات
نظر خود را بنویسید

توجه : ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

استعلام قیمت
نمونه کارها

اطلاعات تماس

نمادهای اعتماد

enamad-logo

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به مجموعه آیوا وب میباشد و هرگونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز میباشد