Aiwaweb Logo

طراحی سایت عکاسی

طراحی سایت عکاسی

طراحی سایت عکاسی


امروزه داشتن یک وب سایت برای تمامی صنف های کاری یک نیاز است.وب سایت برای هنرمندان یک نیاز ضروری به حساب می آید زیرا از طریق آن میتوانند بدون محدودیت زمانی و مکانی به معرفی آثار خود بپردازند.درحال حاضر امروزه یکی از مهم ترین نیاز های یک عکاس به جز لوازم عکاسی و دوربین داشتن یک وب سایت عکاسی حرفه ای است که بتواند از طریق آن آثار و خدمات خود را معرفی و کسب درآمد کنند.حضور عکاسان در دنیای اینترنت میتواند زمینه مناسبی برای معرفیشان در عرصه بین الملل باشد.


چرا طراحی سایت عکاسی؟


طراحی وب سایت عکاسی برای هنرمندان و افرادی که به شغل عکسبرداری و فیلمبرداری مشغول هستند از اهمیت زیادی برخوردار است.عکاسان میتوانند نمونه کار های خود را در سایت قرار دهند و با ارائه خدمات متنوع باعث جذب مشتریان بیشتر بشوند. در طراحی وب سایت عکاسی میتوانید بخشی تحت عنوان سفارش آنلاین از قبیل: ویرایش،اصلاح تصویر و... را از راه دور انجام دهید و از طریق سایت نمونه کار خود را برای مشتری فرستاده تا در صورت تایید ثبت سفارش انجام شود.

انواع طراحی  سایت عکاسی و کاربرد آن


طراحی سایت عکاسی برای عکاسان


با راه اندازی و طراحی این سایت میتوانید سبک عکاسی خود را معرفی کنید و از طریق سفارشات آنلاین کسب درآمد کنید.

طراحی سایت عکاسی دکوراسیون


سایت های متنوعی در زمینه طراحی سایت دکوراسیون فعالیت دارند و با نمایش نمونه کار های خود میتوانند مشتریان جدید جذب کنند.شرکت های طراحی دکوراسیون با درخواست و راه اندازی سایت میتوانند نمونه کار های خود را به اشتراک بگذارند. این افراد به عکاسان حرفه ای برای عکس برداری از محصولاتشان نیاز دارند. 

طراحی وب سایت عکاسی صنعتی

اگر عکاسی صنعتی انجام میدهید میتوانید با راه اندازی سایت صاحبان کارخانه ها و مراکز صنعتی را با خودتان آشنا کنید و خدمات عکاسی صنعتی را برای آنان انجام دهید.

امکانات سایت های عکاسی


قرار دادن گالری عکس و ویدیو
دسته بندی نمونه کارها
امکان ثبت سفارش آنلاین و ویرایش تصویر
گرفتن وقت به صورت آنلاین
معرفی نمایندگی ها
دارای بخش پرداخت آنلاین از طریق درگاه بانکی
داشتن بخش نظر سنجی کاربران
داشتن بخش وبلاگ برای تولید محتوا اختصاصی
و...

ساخت سایت عکاسی توسط شرکت ها


ازآنجا که عکاسی یک کار هنری است باید سایت شما نیز با طراحی حرفه ای انجام شود.شرکت آیوا وب میتواند سایت شما را هم به صورت اختصاصی و هم با استفاده از قالب های آماده وردپرس طراحی و راه اندازی کند.هزینه طراحی سایت عکاسی بستگی به امکانات سایت دارد. میتوانید برای دیدن قیمت ها به وب سایت ما مراجعه کنید.

قیمت طراحی سایت عکاسی


نمیتوان قیمت دقیقی برای طراحی و راه اندازی وب سایت عکاسی گفت،به طور کلی هرچه امکانات یک وب سایت بیشتر باشد هزینه آن نیز بیشتر است.هزینه طراحی وب سایت با استفاده از قالب های آماده وردپرس بسیار کمتر از طراحی وب سایت اختصاصی (کد نویسی) است. 

 

برخی از مواردی که در طراحی سایت عکاسی باید انجام شود:


ریسپانسیو و واکنشگرا بودن وب سایت عکاسی


واکنشگرا بودن و یا وب سایت ریسپانسیو،وب سایتی است که در هر دستگاه الکترونیکی مانند:تلفن همراه،تبلت،کامپیوتر،لب تاب و.. به صورت کامل و درست نمایش داده شود.وب سایت عکاسی از آن وب سایت هایی است که باید حتما ریسپانسیو باشد زیرا امروزه اکثر مردم از طریق تلفن همراه خود به آن ها مراجعه میکنند اگر وب سایت شما ریسپانسیو نباشد قطعا کاربران زیادی را از دست میدهید و ترافیک (بازدید) وب سایت شما بسیار کاهش پیدا میکند که این امر سبب گرفتن امتیاز منفی از موتور های جستجوگر میشود.


طراحی گرافیکی زیبا و منحصر به فرد برای وب سایت عکاسی


داشتن وب سایتی که ظاهر منحصر به فردی دارد باعث میشود وب سایت شما در ذهن به یاد بماند.رعایت اصول گرافیکی در وب سایت از مسائل مهم در طراحی و راه اندازی سایت است.برای زیبایی وب سایت عکاسی خود باید از طیف های رنگی مناسب و عکس های با کیفیت استفاده کنید.طراحی سایت بر اساس اصول گرافیکی باعث جذب مخاطبان بسیار به وب سایت شما میشود.
 

سئو وب سایت عکاسی


یکی از مهم ترین نکات در وب سایت عکاسی بهینه سازی سایت در موتور های جستجو است.سئو به شما کمک میکند تا امتیاز خود را در گوگل بالا ببرید. با استفاده از اصول سئو میتوانید کاربران سایت خود را افزایش دهید و مشتریان بیشتری را جذب کنید.شرکت طراحی سایت آیوا وب علاوه بر طراحی و راه اندازی سایت شما میتواند بهینه سازی سایت شما را به صورت حرفه ای انجام دهد.
برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با ما تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره ، هرگونه سوال در مورد طراحی سایت و یا سفارش طراحی سایت با ما در تماس باشید.

09125371457

02634001529

هزینه طراحی هر سایتی بستگی به ماهیت اصلی وبسایت و امکانات آن دارد و اینکه با وردپرس ساخته شود و یا به صورت اختصاصی طراحی شود بستگی دارد و همه این عوامل بر روی هزینه طراحی یک سایت تاثیر دارند.
برای اینکه بتوانید به صورت حدودی هزینه طراحی سایت خود را مشخص کنید میتوانید به بخش تعرفه های طراحی سایت آیوا وب مراجعه نمائید.
جهت استعلام دقیق قیمت طراحی سایت موردنظرتان میتوانید در ساعات اداری با مجموعه ما تماس بگیرید.

زمان طراحی هر سایتی باتوجه با سیستم سایت و مقدار محتوای آن و همچنین امکانات درخواستی کارفرما برآورد میشود اما به طور حدودی میتوانید مدت زمان معمول طراحی سایت ها را مشاهده نمایئد.

  • سایت های شخصی : 7 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های شرکتی: 10 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های فروشگاهی: 20 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های اختصاصی و خاص : 30 روز کاری به طور میانگین
جهت مشخص شدن زمان دقیق طراحی وبسایت تان میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

کلیه پکیج های طراحی سایت شرکت آیوا وب به صورت به مدت یکسال شمسی پشتیبانی کامل دارند و در این مدت سایت شما نیازمند هر تغییری باشد میتوانید به مجموعه ما اعلام کنید تا در اولین فرصت برای شماانجام دهیم.

اینکه سایت شما با یکسری عبارات کلیدی موردنظر شما در صفحه نخست گوگل قرار بگیرد مربوط به انجام فرآیند سئو میباشد و عملیات سئو سایت نیز با توجه به عبارات انتخابی شما تخمین هزینه و زمان زده میشود.
اگر صاحب سایت هستید و دوست دارید سایت خود را در صدر نتایج گوگل ببینید جهت استعلام دقیق هزینه و زمان انجام سئو لطفاً با ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شما رو راهنمایی کنیم.
026-34001529
09125371457 - 09053272210

بهترین شرکت طراحی سایت در کرج میتوان گفت مجموعه ای میباشد که وبسایت خود مجموعه و وبسایت های طراحی شده مشتریان دارای کیفیت بسیاربالا، طراحی به روز و جذاب و سرعت بالا باشد و همچنین در موتور جستجو گوکل سئو شده باشد. تشخیص و تعیین بهترین شرکت طراحی سایت در کرج را میتوانید با بررسی دقیق موارد ذکر شده و سوال از مشتریان مشخص نمایید.

نظرات
نظر خود را بنویسید

توجه : ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

استعلام قیمت
نمونه کارها

اطلاعات تماس

نمادهای اعتماد

enamad-logo

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به مجموعه آیوا وب میباشد و هرگونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز میباشد