Aiwaweb Logo

طراحی سایت کارخانه | وبسایت کارخانجات

طراحی سایت کارخانه | وبسایت کارخانجات

طراحی سایت کارخانه | وبسایت کارخانجات


امروزه بهترین روش برای تبلیغات و جذب مشتریان بیشتر طراحی و راه اندازی وب سایت است.کارخانجات دارای دامنه فعالیت های متنوع است ولی اهداف آن ها مثل معرفی خدمات،محصولات تولیدی و توزیع و فروش محصولات به  مشتریان و مراکز مرتبط و نمایندگی هایشان است. با طراحی سایت کارخانه میتوانید فعالیت خود را به صورت برون مرزی  بین المللی نیز گسترش دهید با انجام این کار میتوانید برند خود را معرفی و جهانی کنید که باعث جذب مشتریان بیشتر و سود آوری میشود.


امکانات طراحی سایت کارخانجات


شما با داشتن یک وب سایت به جز فروش و خدماتی که ارائه میدهید فعالیت خود را به سوی تکامل سوق میدهید.برای کارخانه باید یک وب سایت اختصاصی طراحی کرد تا کاملا منحصر به فرد باشد. البته میتوان بنا به خواست شما از طریق قالب های وردپرسی هم سایت های کارخانه ای را طراحی و راه اندازی کرد. امکانات مهم در طراحی سایت عبارتند از:


صفحه اصلی جهت معرفی محصولات و برند شما
متناسب بودن طراحی سایت با محصولات شما
امکان ایجاد سیستم همکاری در فروش
امکان خرید آنلاین محصولات
امکان پشتیبانی و مشاوره آنلاین
قرار داد صفحه درباره ما
قرار دادن صفحه تماس با ما
قابلیت معرفی پرسنل و کارمندان کارخانه
و...


سئو سایت کارخانجات


یکی از موضوعاتی که بعد از طراحی و راه اندازی سایت باید به آن توجه ویژه ای داشت سئو سایت است. سئو (بهینه سازی) باعث افزایش امتیاز در موتورهای جستجوگر میشود و این امر باعث بیشتر و بهتر دیده شدن شما در گوگل میشود.پس باید بعد از طراحی و راه اندازی وب سایت خود برای سئو آن اقدام کنید.


برای دیدن نمونه کار های سئو ما میتوانید اینجا کلید کنید 


ویژگی های طراحی سایت کارخانجات


در این قسمت با برخی از ویژگی های مهم در طراحی وب سایت کارخانجات با دامنه فعالیت های گوناگون مانند:کارخانه مواد غذایی ،کارخانه نساجی و.. آشنا میشویم.


معرفی کارخانه:


در این قسمت از تاریخچه کارخانه شما ،شرکت های زیر مجموعه ،معرفی محصولات و خدمات و هر آنچه که پیشینه فعالیت شما است در آن قرار میگیرد.وجود این بخش باعث معرفی بهتر شما نزد کاربران و مشتریان میشود.


اخبار:


از طریق این بخش بازدید کنندگان،نمایندگان و.. از آخرین خدمات،همایش ها،راه اندازی خط تولید جدید و.. آگاه میشوند. با این کار دگر نیاز به اعلام اخبار به تمام بخش ها را ندارید و به راحتی میتواند همه افراد را از مهم ترین اخبار آگاه کنید.


دو زبانه بودن وب سایت:


اگر میخواهید کارخانه خود را در سطح بین المللی گسترش دهید،شما نیازمند یک وب سایت دو زبانه و یا چند زبانه هستید. این کار باعث شناخته شدن کارخانه شما در خارج از کشور هم میشود که از این طریق آن میتوانید ثبت سفارش توسط کاربران خارجی داشته باشید.

 

ویژگی های حرفه ای  طراحی سایت کارخانه 


هر وب سایتی ویژگی هایی خاص و منحصر به فرد دارد در اینجا به چند نمونه از ویژگی های حرفه ای در طراحی سایت کارخانه اشاره میکنیم:


گرافیک جذاب در وب سایت:گرافیک جذاب و مناسب در وب سایت بسیار مهم است زیرا اولین چیزی که یک کاربر زمانی که وارد سایت میشود مشاهده میکند ظاهر وب سایت شماست.استفاده از المان های گرافیکی جذاب در سایت و استفاده از رنگ ها مناسب و  قرار دادن عکس های با کیفیت در وب سایت میتواند باعث جذب بیشتر کاربران به وب سایت شما شود.


وب سایت ریسپانسیو:وب سایت شما باید در تمامی دستگاه ها(گوشی همراه،تبلت،کامپیوتر،لب تاب و..) به صورت کامل و درست نمایش داده شود.باید وب سایت خود را در مرورگرهای مختلف برسی کنید و وب سایت خود را چک کنید تا مطمئن شوید سایت در هر دستگاهی به صورت کامل و درست نمایش داده میشود.فرآیند خرید در وب سایت باید برای کاربران بسیار راحت باشد زیرا تمامی افراد دانش فنی کار با سایت را ندارند.


امنیت وب سایت:امنیت وب سایت مهم ترین مسئله است. امنیت وب سایت به طراحی سایت وابسته است.اگر به دنبال راه اندازی یک وب سایت ایمن برای خود هستید باید از قالب ها و پلاگین های معتبر استفاده کنید و یا حتی میتوانید با طراحی سایت اختصاصی راه نفوذ هکر ها به وب سایتتان را به طور کامل ببندید.


قیمت طراحی و راه اندازی وب سایت کارخانه


برای طراحی و راه اندازی وب سایت کارخانه نمیتوان قیمت دقیقی را گفت زیرا هر وب سایتی بنا بر امکانات،ویژگی های سایت و نوع طراحی آن قیمت متفاوتی دارد.به طور کلی هرچقدر امکانات و ویژگی های یک سایت بیشتر باشد قیمت آن به مراتب افزایش میابد.برای دریافت اطلاعات بیشتر و قیمت دقیق وب سایت میتوانید با ما تماس بگیرید. 
 


سخن آخر


اگر به فکر بیشتر دیده شدن و افزایش فروش  شرکت و یا کارخانه خود هستید. پیشنهاد ما به شما این است هرچه سریع تر نسبت به سفارش طراحی سایت مخصوص کسب کار خود اقدام کنید.ما در شرکت طراحی سایت آیوا وب با گروهی مجرب آماده همکاری با شما عزیزان هستیم


برای دریافت مشاوره ، هرگونه سوال در مورد طراحی سایت و یا سفارش طراحی سایت با ما در تماس باشید.

09125371457

02634001529

 

هزینه طراحی هر سایتی بستگی به ماهیت اصلی وبسایت و امکانات آن دارد و اینکه با وردپرس ساخته شود و یا به صورت اختصاصی طراحی شود بستگی دارد و همه این عوامل بر روی هزینه طراحی یک سایت تاثیر دارند.
برای اینکه بتوانید به صورت حدودی هزینه طراحی سایت خود را مشخص کنید میتوانید به بخش تعرفه های طراحی سایت آیوا وب مراجعه نمائید.
جهت استعلام دقیق قیمت طراحی سایت موردنظرتان میتوانید در ساعات اداری با مجموعه ما تماس بگیرید.

زمان طراحی هر سایتی باتوجه با سیستم سایت و مقدار محتوای آن و همچنین امکانات درخواستی کارفرما برآورد میشود اما به طور حدودی میتوانید مدت زمان معمول طراحی سایت ها را مشاهده نمایئد.

  • سایت های شخصی : 7 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های شرکتی: 10 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های فروشگاهی: 20 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های اختصاصی و خاص : 30 روز کاری به طور میانگین
جهت مشخص شدن زمان دقیق طراحی وبسایت تان میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

کلیه پکیج های طراحی سایت شرکت آیوا وب به صورت به مدت یکسال شمسی پشتیبانی کامل دارند و در این مدت سایت شما نیازمند هر تغییری باشد میتوانید به مجموعه ما اعلام کنید تا در اولین فرصت برای شماانجام دهیم.

اینکه سایت شما با یکسری عبارات کلیدی موردنظر شما در صفحه نخست گوگل قرار بگیرد مربوط به انجام فرآیند سئو میباشد و عملیات سئو سایت نیز با توجه به عبارات انتخابی شما تخمین هزینه و زمان زده میشود.
اگر صاحب سایت هستید و دوست دارید سایت خود را در صدر نتایج گوگل ببینید جهت استعلام دقیق هزینه و زمان انجام سئو لطفاً با ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شما رو راهنمایی کنیم.
026-34001529
09125371457 - 09053272210

بهترین شرکت طراحی سایت در کرج میتوان گفت مجموعه ای میباشد که وبسایت خود مجموعه و وبسایت های طراحی شده مشتریان دارای کیفیت بسیاربالا، طراحی به روز و جذاب و سرعت بالا باشد و همچنین در موتور جستجو گوکل سئو شده باشد. تشخیص و تعیین بهترین شرکت طراحی سایت در کرج را میتوانید با بررسی دقیق موارد ذکر شده و سوال از مشتریان مشخص نمایید.

نظرات
نظر خود را بنویسید

توجه : ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

استعلام قیمت
نمونه کارها

اطلاعات تماس

نمادهای اعتماد

enamad-logo

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به مجموعه آیوا وب میباشد و هرگونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز میباشد