Aiwaweb Logo

طراحی سایت فروشگاه ظروف

طراحی سایت فروشگاه ظروف

طراحی سایت فروشگاه ظروف


امروزه تمامی کسب کار ها نیازمند طراحی وب سایت برای فروش محصولات خود از طریق فضای مجازی هستند زیرا از این طریق میتوانند فروش خود را افزایش دهند و شعبه دیگری از فروشگاه خود را در اینترنت راه اندازی کنند.طراحی سایت فروشگاهی ظروف برای صاحبان این کسب و کار بسیار کار آمد است  .آیوا وب به شما کمک میکند تا وب سایت فروشگاه ظروف خود را به صورت حرفه ای طراحی و راه اندازی کنید.


اهمیت طراحی سایت فروشگاه ظروف


تولید کنندگان و وارد کنندگان ظروف میدانند که با حذف واسطه ها میتوانند سود خود را چندین برابر کنند.طراحی سایت هم اگر با فضایی جذاب و قابلیت های کار آمدی طراحی و راه اندازی شده باشد میتواند مشتریان زیادی را جذب کند،در وب سایت نیز با حذف واسطه ها کاربران به صورت مستقیم محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و خرید می کنند.یکی دیگر از مزایای طراحی سایت برای فروشگاه ظروف،ایجاد برند سازی برای شماست.شما با طراحی سایت میتوانید فروشگاه خود را از سطح محلی به سطح بین المللی برسانید و از سود بسیاری بهرمند شوید.


ویژگی های طراحی سایت فروشگاه ظروف 


گرافیک چشم نواز:گرافیک نقش مهمی در وب سایت دارد زیرا ظاهر سایت است که در نگاه اول باعث جذب مخاطبان به سایت شما میشود.پس از اهمیت ویژه ای برخوردار است.


گالری تصاویر محصولات:ظروف جزی از وسایلی است که تنوع در آن زیاد است پس باید در وب سایت عکس باکیفیت از تمامی محصولات خود را قرار دهید.


صفحه درباره ما و تماس با ما:صفحه درباره ما و تماس با ما به طور کلی به کاربران وب سایت کمک میکند تا با شما بیشتر آشنا شوند.


درگاه پرداخت آنلاین:سایت شما به عنوان یک وب سایت فروشگاهی باید دارای درگاه پرداخت آنلاین معتبر باشد تا مشتریان شما بتوانند با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهند.


بخش نظرات مشتری:میتوانید این بخش را در وب سایت خود قرار دهید تا مشتریانی که از شما خرید کرده اند نظرات خود را در مورد محصولات شما در وب سایت قرار دهند.


نماد الکترونیکی:نماد الکترونیکی ثابت میکند که شما مجوز فروش آنلاین را دارید به همین علت باعث جذب اعتماد بیشتر از مخاطبان میشود.


 

قیمت سایت فروشگاه ظروف


درواقع نمیتوان قیمت دقیقی برای طراحی و راه اندازی وب سایت فروشگاهی گفت زیرا بنابر امکانات در هر سایت قیمت آن تفاوت دارد .شما عزیزان میتوانید با ما تماس گرفته و بعد از مشاوره اقدام به طراحی و راه اندازی وب سایت خود کنید.


برخی از امکانات طراحی سایت فروشگاه ظروف


فروش بدون محدودیت زمانی و مکانی
فروش به صورت تک و عمده
فروش و سود آوری بیشتر
قرار دادن پنل مدیریت حرفه ای 
امکان ثبت نام کاربران
و...


سئو و بهینه سازی سایت فروشگاه ظروف


برای داشتن یک وب سایت کار آمد و موفق علاوه بر طراحی آن به صورت حرفه ای نیازمند بهینه سازی (سئو) وب سایت هستید.با انجام سئو وب سایت میتوانید امتیاز خود را در موتورهای جستجوگر افزایش دهید.هرچه امتیاز شما بیشتر شود مخاطبان بیشتری از وب سایت شما بازدید خواهند کرد که در نتیجه باعث دیده شدن بیشتر وب سایت شما و سودآوری میشود. 

ریسپانسیو بودن وب سایت فروشگاه ظروف


 با توجه به گسترش استفاده مردم از تلفن همراه هوشمند نیازمند یک وب سایت واکنشگرا(ریسپانسیو) برای فروشگاه ظروف خود هستید. واکنشگرا بودن وب سایت یعنی سایت شما در هر دستگاه الکترونیکی(موبایل،تبلت،کامپیوتر و..)به صورت کامل و درست نمایش داده شود.اگر وب سایت شما ریسپانسیو نباشد بازدید سایت شما به صورت چشمگیری کاهش میابد.


طراحی وب سایت فروشگاه ظروف چقدر زمان میبرد


معمولا انجام پروژه های حرفه ای بین یک الی دو ماه کاری است.البته امکان بیشتر و یا کمتر شدن این زمان به نسبت امکانات و ویژگی های وب سایت وجود دارد.هرچه امکانات و ویژگی ها بیشتر شود زمان طراحی و راه اندازی وب سایت نیز افزایش میابد.
 

هزینه طراحی هر سایتی بستگی به ماهیت اصلی وبسایت و امکانات آن دارد و اینکه با وردپرس ساخته شود و یا به صورت اختصاصی طراحی شود بستگی دارد و همه این عوامل بر روی هزینه طراحی یک سایت تاثیر دارند.
برای اینکه بتوانید به صورت حدودی هزینه طراحی سایت خود را مشخص کنید میتوانید به بخش تعرفه های طراحی سایت آیوا وب مراجعه نمائید.
جهت استعلام دقیق قیمت طراحی سایت موردنظرتان میتوانید در ساعات اداری با مجموعه ما تماس بگیرید.

زمان طراحی هر سایتی باتوجه با سیستم سایت و مقدار محتوای آن و همچنین امکانات درخواستی کارفرما برآورد میشود اما به طور حدودی میتوانید مدت زمان معمول طراحی سایت ها را مشاهده نمایئد.

  • سایت های شخصی : 7 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های شرکتی: 10 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های فروشگاهی: 20 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های اختصاصی و خاص : 30 روز کاری به طور میانگین
جهت مشخص شدن زمان دقیق طراحی وبسایت تان میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

کلیه پکیج های طراحی سایت شرکت آیوا وب به صورت به مدت یکسال شمسی پشتیبانی کامل دارند و در این مدت سایت شما نیازمند هر تغییری باشد میتوانید به مجموعه ما اعلام کنید تا در اولین فرصت برای شماانجام دهیم.

اینکه سایت شما با یکسری عبارات کلیدی موردنظر شما در صفحه نخست گوگل قرار بگیرد مربوط به انجام فرآیند سئو میباشد و عملیات سئو سایت نیز با توجه به عبارات انتخابی شما تخمین هزینه و زمان زده میشود.
اگر صاحب سایت هستید و دوست دارید سایت خود را در صدر نتایج گوگل ببینید جهت استعلام دقیق هزینه و زمان انجام سئو لطفاً با ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شما رو راهنمایی کنیم.
026-34001529
09125371457 - 09053272210

بهترین شرکت طراحی سایت در کرج میتوان گفت مجموعه ای میباشد که وبسایت خود مجموعه و وبسایت های طراحی شده مشتریان دارای کیفیت بسیاربالا، طراحی به روز و جذاب و سرعت بالا باشد و همچنین در موتور جستجو گوکل سئو شده باشد. تشخیص و تعیین بهترین شرکت طراحی سایت در کرج را میتوانید با بررسی دقیق موارد ذکر شده و سوال از مشتریان مشخص نمایید.

نظرات
نظر خود را بنویسید

توجه : ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

استعلام قیمت
نمونه کارها

اطلاعات تماس

نمادهای اعتماد

enamad-logo

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به مجموعه آیوا وب میباشد و هرگونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز میباشد