Aiwaweb Logo

خدمات طراحی سایت و پشتیبانی

خدمات طراحی سایت و پشتیبانی

خدمات طراحی سایت و پشتیبانی می تواند نقش موثری در موفقت کسب و کار شما داشته باشد. می پرسی چرا؟ بیا تا برات بگم:

کسب و کارهای موفق با توجه به تعداد مشتری و شناخته بودن نام تجاری مورد ارزیابی قرار می گیرند. یعنی هر چقدر تعداد مشتریان و کسانی که نام برند شما را می شناسند بیشتر باشد درصد موفقت شما نیز بیشتر است.

سوال اصلی در این جا مطرح می شود که: چگونه با کمک اینترنت می توانیم به موفقیت چشم گیر در حوزه ی کاری مان برسیم؟

پاسخ به این سوال ساده خواهد بود، با زیاد شدن روز افزون کاربران اینترنت و حضور فعال کاربران می توان گفت اینترنت بستر بسیار خوبی برای معرفی کسب و کار شما به افراد زیادی می باشد. در گذشته این امتیاز تنها با تبلیغات تلویزیونی در هنگام پخش برنامه های پر مخاطب قابل کسب بود که کارفرما را متحمل هزینه های هنگفتی نیز می کرد.

امروزه می توانید با طراحی یک سایت حرفه ای و پشتیبانی درست با هزینه ی معقول و به صرفه مشتریان زیادی جذب کرده و به درآمد بالا برسید.

من و شما امروزه اگر به گرفتن خدمات احتیاج داشته باشیم و یا خرید هر وسیله ای اولین اقدام این است که در صفحات وب به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد آن جنس یا خدمات بگردیم. همچنین سایت های مختلف می تواند ما را در پیدا کردن بهترین مراکز برای تهیه ی جنس یا خدمات مورد نیاز راهنمایی کند. با توجه به این موضوع تصور کنید اگر شما نیز یک سایت حرفه ای و کار آمد در این فضا داشته باشید روزانه چندین نفر به سمت کسب و کار شما هدایت می شوند؟ از بین این تعداد چند نفر مشتری دائمی شما می شوند؟ قطعا جواب عدد قابل توجهی می باشد.

خدمات طراحی سایت و پشتیبانی

اگر بخواهیم خدمات طراحی سایت را خلاصه و جامع توضیح دهیم باید بگویم: از ابتدا تا انتها هر فعالیتی که به منظور طراحی یک سایت بی نقص انجام می شود در حوزه ی خدمات طراحی سایت قرار می گیرد.

هر یک هر فعالیت هایی که برای طراحی انجام می شود نیازمند استراتژی و مهارتی خاصی می باشد. کسانی که طراحی سایت را انجام می دهند طراح یا دیزاینر (Designer) و به برنامه نویسان وبسایت با توجه به مهارتی که دارند (Developer, Programmer) گفته می شود.

امروزه با همه گیری تکنولوژی و تنوع زیاد محصولات و خدمات توقع مشتریان بسیار بالا رفته است. در این صورت کسب و کاری موفق است که مشتریان و مخاطبان خود را باهوش و ریزبین در نظر گرفته و خود را آماده ی خدمات رسانی به چنین مشتریانی نماید.

سایت هر مجموعه مانند ویترین یک مغازه عمل کرده و می تواند نشان دهنده ی حرفه ای بودن شما و ارزشی که برای مخاطب قائل هستید باشد.

خود شما برای خرید از یک سایت فروشگاهی یا خواندن مطلب و یا گرفتن خدمات به سراغ سایتی که از نظر گرافیک و محتوا ضعیف است می روید؟ حاضری وقت خود را برای دیر بالا آمدن یک سایت هدر بدهید؟

بنابراین بهتر است در هنگام انتخاب تیم برای طراحی سایت خود از افرادی خبره و مجرب کمک بگیرید. تا بهترین نتیجه را کسب نمایید.

طراحی سایت حرفه ای می تواند یک سرمایه گذاری پر سود و کارآمد برای شما باشد.

مجموعه ی آیوا وب با گردآوری متخصصین یک دهه در این حوضه فعالیت نموده و با تمام پیچ و خم های کار آشنایی کافی را دارد. آیوا وب مفتخر است شما را از صفر تا صد خدمات طراحی سایت و پشتیبانی همراهی کرده و بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان آورد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

طراحی سایت

در این مرحله برنامه نویسان و طراحان حرفه ای با تکیه بر دانش روز و الگوریتم گوگل مبنی بر سئو بهتر سایت اقدام به طراحی سایت شما می نمایند. طراحی های پیاده شده بر روی سایت شما بر اساس سلیقه، نوع سایت، نوع خدمات و محصولی که قصد ارائه ی آن را دارید خواهد بود. با در نظر گرفتن این جزئیات توسط تیم حرفه ای آیواوب شما می توانید اطمینان داشته باشید سایت نهایی که به شما تحویل داده می شود هیچگونه نقصی نداشته و کاملا پاسخ گوی نیاز های کارفرما و مشتری می باشد.

شما عزیزان میتوانید نمونه کارهای طراحی سایت را در این صفحه ببینید.

تولید و مدیریت محتوا

شاید کم و بیش اسم سئو یا بهینه سازی سایت به گوشتان خورده باشد. اگر بخواهیم در حد چند سطر این مبحث پیچیده و کاربردی را برای شما شرح دهیم باید بگوییم که: مجموعه فعالیت هایی که یک سئو کار انجام می دهد تا سایت شما در رتبه بندی گوگل امتیاز خوبی کسب نماید سئو گفته می شود. یکی از این فعالیت هایی که زیر مجموعه سئو سایت می باشد تولید محتوای مفید است.

اگر شما در سایت خود محتوا های مفید، خاص و غیر تکراری، مخاطب پسند و ... منتشر کنید باعث می شود سایت شما رتبه ی خوبی کسب نماید.

خب چرا برای ما یا هر کسی که سایت دارد رتبه ی خوب مهم است؟ باید بگویم اگر بتوانید طبق الگوریتم های گوگل رتبه ی خوبی داشته باشید گوگل این امتیاز را تشخیص داده و سایت شما در صفحه ی اول نمایش داده می شود. که این به معنی میباشد که بازدید بیشتر و در نهایت جذب مشتری بیشتر می باشد. حال با فهمیدن این موضوع می توانیم به اهمیت سئو سایت پی ببریم.

تولید محتوای مناسب و مطابق با الگوریتم های گوگل یک کار تخصصی بوده و باید توسط افراد حرفه ای انجام شود تا شما بتوانید به نتیجه ی مطلوبی دست پیدا کنید. هر گونه اشتباه در تولید محتوا باعث توقف شما نمی شود بلکه باعث پس رفت شما می شود. گاهی اشتباهات متعدد سبب می شود حتی پس از رفع اشتباهات سایت شما هرگز نتواند رشد قابل توجه و خوبی داشته باشد. بنابر این برای تولید محتوای حرفه ای بهتر است از افراد متخصص کمک بگیرید.

پشتیبانی سایت به دو بخش تقسیم می شود که با هر یک از آن ها در ادامه بیشتر آشنا می شویم.

پشتیانی فنی سایت

اگر هر مشکلی در کد نویسی یا هاست یک سایت به وجود آید وظیفه ی رفع آن بر عهده ی تیم پشتیبانی می باشد.

استفاده از یک تیم حرفه ای برای پشتیبانی سایت به شما کمک می کند سایت مجموعه همیشه در دسترس مخاطبان بوده و بهترین خدمات را به آن ها ارائه دهد.

اگر هم گاهی سایت دچار مشکل شود در کمترین زمان توسط کارشناسان پشتیبانی شناسایی و حل می شود.

خدمات پشتیبانی فنی سایت شامل:

1- رفع و اصلاح خطاهای سیستم مدیریت محتوای وردپرس یا سیستم اختصاصی سایت شما

2- مرتب سازی و نصب افزونه های اورجینال

3- کار های مرتبط با انتقال سایت و هاست

4-  uptime و رفع مشکل down شدن سایت

5- طراحی اختصاصی و سفارشی سازی صفحات

6- رفع خطای 404

7- نمایش کامل صفحات وب در صفحه نمایش موبایل که در اصطلاح به ریسپانسیو معروف است

8- رفع مشکلات و خطاهای ووکامرس یا سیستم فروشگاه سایت شما

9- ساخت و طراحی فرم درخواست و اتصال به سامانه پیامکی

10- مسائل مربوط به توسعه سایت

11- پیکربندی افزونه های سایت

12- اعمال و اجرای درخواست های کارفرما بر روی سایت

پشتیبانی امنیتی سایت

هیچ کارفرما یا صاحب مشاغلی نمی خواهد کمترین اطلاعات موجود در سایتش فاش شده و یا حذف شود. تیم پشتیبانی امنیتی برای مقابله با این مشکلات شما را تا برقراری امنیت کامل همراهی می کنند. تا هکر ها نتوانند کوچک ترین مشکل یا اختلالی در سایت شما به وجود آورند.

علاوه بر مشکل هکر ها همه ی ما با انواع ویروس، بد افزار و فایل های آلوده آشنایی داریم. هر یک از این مشکلات می تواند آسیب جدی به سایت شما وارد کرده و یا امنیت سایت شما را متزلزل نماید. بنابر این برای جلوگیری از مشکلات احتمالی و یا برای رفع آن در کمترین زمان با بهترین راه حل بهتر است از تیم حرفه ای در زمینه ی پشتیبانی امنیتی کمک بگیرید.

خدماتی که توسط تیم پشتیبانی امنیتی ارائه می شود شامل:

1- چک لیست کامل از تامین امنیت سایت

2- گرفتن نسخه ی پشتیبانی به صورت مرتب و انتقال آن در سرور های امن ایران و اروپا

3- انجام به روزرسانی مرتب هسته وردپرس، قالب ها و نسخه php

4- حذف کردن فایل های آلوده به ویروس

5- به صورت منظم اسکن ویروس و بد افزار انجام دادن

چرا سایت ها نیاز به پشتیبانی دارند؟

یکی از اشتباهات رایج کارفرماها پس از طراحی سایت استفاده نکردن از پشتیبانی برای سایت می باشد. این موضوع باعث می شود سایت شما به مرور زمان ضعیف شده و عملکرد آن مختل شود. اگر بخواهیم به زبان ساده تر این فرآیند را توضیح دهیم باید بگویم: هر ساید نیاز دارد هر چند وقت یک بار به روز رسانی و بررسی شود.

کمک گرفتن از یک تیم پشتیبانی قوی باعث می شود بتوانید نتیجه ی خیلی بهتری از سایت خود بگیرید. مجموعه ی آیوا وب با داشتنی کادری مجرب آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان در زمینه ی سئو، طراحی سایت و پشتیبانی می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

 

بررسی انواع سایت های کد نویسی و خدمات طراحی سایت و پشتیبانی

1- سایت‌های استاتیک و ثابت و خدمات طراحی سایت و پشتیبانی

برای طراحی سایت استاتیک در همان ابتدا باید محتویات سایت توسط برنامه نویس در سایت درج شود. زیرا درج محتوا در سایت نیازمند دانش برنامه نویسی می باشد پس اگر بخواهید مطالب جدید در سایت درج کنید و یا تغیراتی در مطالب گذشته ایجاد کنید باید این کار را به برنامه نویس سایت بسپارید. معمولا محتوای این سایت ها چند بار در سال به روزرسانی شده و در کل دارای مطالب به روز نمی باشند.

برای ساخت سایت های استاتیک از زبان برنامه نویسی HTML استفاده می کنیم. این زبان به دلیل سبک بودن سبب شده سرعت لود سایت بسیار سریع باشد. لازم به ذکر است که هر چقدر تعداد کد ها کمتر باشد انیدکس شدن سایت توسط موتور های جست و جو بیشتر می شود.

اگر بخواهیم چند نمونه از مزایای سایت استاتیک را نام ببریم باید به قیمت مناسب و به صرفه و همچنین امنیت بالای این سایت ها اشاره کنیم.

2- سایت‌های داینامیک یا پویا و خدمات طراحی سایت و پشتیبانی

این سایت ها بر خلاف سایت استاتیک دسترسی کامل به کارفرما و مدیران سایت داده می شود و در هر لحظه که بخواهند می توانند اطلاعات و محتویات آن را بدون نیاز به دانش برنامه نویسی تغییر دهند.

برای طراحی سایت داینامیک معمولاً از زبان های برنامه نویسی پایتون، PHP ، ASP.NET، ASP استفاده می کنند. همچنین استفاده از فریم ورک ها همانند فریمورک لاراول که مربوط به زبان PHP میباشد میتواند طراحی سایت شما را خیلی اصولی تر و منظم تر کند.

اگر بخواهیم چند مزایای سایت های داینامیک را نام ببریم باید بگوییم: شما می توانید به راحتی و در هر زمان که خواستید مطالب سایت را اضافه یا حذف نمایید که بزرگ ترین مزایای این نوع سایت ها به روز بودن مطالب می باشد. همچنین شما می توانید با کمک زبان های پیشرفته برنامه نویسی از قابلیت های گوناگونی مانند: فرم، صفحه هوشمند و ... در سایت خود استفاده نمایید.

تنها ایرادی که این سایت ها دارند شامل: این سایت ها به دلیل طراحی با کمک کد های پیچیده دارای سرعت کمتری نسبت به سایت های استاتیک می باشند، البته این اختلاف سرعت نامحسوس بوده و جای نگرانی نیست.

نکته: این کندی سرعت در مقایسه با سایت های استاتیک بوده و نمی توان گفت که سرعت لود پایین سایت می تواند استفاده ی کاربران را مختل کند. بنابراین این سایت ها دارای سرعت لود معقولی بوده و باعث نارضایتی کاربران و یا باعث ایجاد اختلال در کارکرد کاربران نمی شود.

3- سایت‌های پورتال و خدمات طراحی سایت و پشتیبانی

سایت های پرتال از چند سایت داینامیک ساخته شده است  که هر یک از این سایت ها دارای یک هدف مشترک می باشند.

معمولا سایت های خبری را به صورت پرتال طراحی می کنند. اگر بخواهیم از ویژگی های سایت پرتال بیشتر بدانیم باید بگویم تمام ویژگی های آن مانند سایت داینامیک می باشد.

4- سایت‌های فلش و خدمات طراحی سایت و پشتیبانی

سایت فلش در چند سال اخیر رواج پیدا کرده و می توان گفت نوع جدیدی از سایت می باشد. این سایت ها به دو روش استاتیک و نیمه داینامیک طراحی شده و دقیقا دارای ویژگی های سایت داینامیک و استاتیک می باشند. برای طراحی این سایت از نرم افزار های مخصوصی استفاده می کنند. خیلی از کاربران عقیده دارند این سایت ها دارای طراحی زیباتری نسبت به بقیه سایت ها دارد.

از ایرادات این سایت می توان به این موضوع اشاره کرد که :

1- محتوای این سایت توسط گوگل تشخیص داده نمی شود، به همین دلیل می توان گفت عملا سئو این سایت غیر ممکن می باشد.

2- حجم بالای این سایت باعث شده دارای سرعت لود کمی باشد.

5- سایت وردپرسی و خدمات طراحی سایت و پشتیبانی

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای رایگان می باشد. طراحان سایت برای راه اندازی، مدیریت سایت و وبلاگ از آن استفاده می کنند. زبان برنامه نویسی قابل استفاده در این سیستم PHP بوده و بانک اطلاعاتی آن قابل پیاده سازی در سیستم MYSQL میباشد.

از سیستم وردپرس می توان برای طراحی سایت های: خبری، شخصی، عکاسی، ورزشی و کسب و کار و ... استفاده کرد. وردپرس یکی از محبوب ترین سیستم های طراحی سایت به شمار می آید.

مزایای طراحی سایت با ورد پرسی

1- هزینه ی طراحی سایت وردپرسی نسبت به طراحی سایت های اختصاصی بسیار کمتر می باشد.

2- دارای ظاهری زیبا و مخاطب پسند می باشد

3- مدیریت سایت وردپرسی بسیار ساده بوده و نیاز به تخصص بالایی ندارد

4- قابلیت سئو شدن خوبی دارد و راحت میباشد

5- به روزرسانی رایگان

6- امنیت مناسب سایت های ورد رسی

7- انعطاف پذیری بالای سایت وردپرسی به شما این امکان را م دهد که سایت خود را دقیقا مطابق با سلیقه ی خود طراحی نمایید

8- مدت زمان کمتر طراحی کامل

 

هزینه طراحی هر سایتی بستگی به ماهیت اصلی وبسایت و امکانات آن دارد و اینکه با وردپرس ساخته شود و یا به صورت اختصاصی طراحی شود بستگی دارد و همه این عوامل بر روی هزینه طراحی یک سایت تاثیر دارند.
برای اینکه بتوانید به صورت حدودی هزینه طراحی سایت خود را مشخص کنید میتوانید به بخش تعرفه های طراحی سایت آیوا وب مراجعه نمائید.
جهت استعلام دقیق قیمت طراحی سایت موردنظرتان میتوانید در ساعات اداری با مجموعه ما تماس بگیرید.

زمان طراحی هر سایتی باتوجه با سیستم سایت و مقدار محتوای آن و همچنین امکانات درخواستی کارفرما برآورد میشود اما به طور حدودی میتوانید مدت زمان معمول طراحی سایت ها را مشاهده نمایئد.

  • سایت های شخصی : 7 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های شرکتی: 10 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های فروشگاهی: 20 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های اختصاصی و خاص : 30 روز کاری به طور میانگین
جهت مشخص شدن زمان دقیق طراحی وبسایت تان میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

کلیه پکیج های طراحی سایت شرکت آیوا وب به صورت به مدت یکسال شمسی پشتیبانی کامل دارند و در این مدت سایت شما نیازمند هر تغییری باشد میتوانید به مجموعه ما اعلام کنید تا در اولین فرصت برای شماانجام دهیم.

اینکه سایت شما با یکسری عبارات کلیدی موردنظر شما در صفحه نخست گوگل قرار بگیرد مربوط به انجام فرآیند سئو میباشد و عملیات سئو سایت نیز با توجه به عبارات انتخابی شما تخمین هزینه و زمان زده میشود.
اگر صاحب سایت هستید و دوست دارید سایت خود را در صدر نتایج گوگل ببینید جهت استعلام دقیق هزینه و زمان انجام سئو لطفاً با ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شما رو راهنمایی کنیم.
026-34001529
09125371457 - 09053272210

بهترین شرکت طراحی سایت در کرج میتوان گفت مجموعه ای میباشد که وبسایت خود مجموعه و وبسایت های طراحی شده مشتریان دارای کیفیت بسیاربالا، طراحی به روز و جذاب و سرعت بالا باشد و همچنین در موتور جستجو گوکل سئو شده باشد. تشخیص و تعیین بهترین شرکت طراحی سایت در کرج را میتوانید با بررسی دقیق موارد ذکر شده و سوال از مشتریان مشخص نمایید.

نظرات
نظر خود را بنویسید

توجه : ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

استعلام قیمت
نمونه کارها

اطلاعات تماس

نمادهای اعتماد

enamad-logo

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به مجموعه آیوا وب میباشد و هرگونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز میباشد