Aiwaweb Logo

طراحی سایت موسیقی

طراحی سایت موسیقی

طراحی سایت موسیقی

امروزه تمامی انسان ها به موسیقی اهمیت زیادی میدهند به طوری که موسیقی جزئی از زندگی آنان شده است.موسیقی سبک های مختلفی دارد که هر کس بنا به سلیقه خود آن را انتخاب کرده و گوش میدهد.به همین دلیل طراحی وب سایت موسیقی امروزه اهمیت زیادی دارد.طراحی سایت موزیک و یا همان طراحی سایت موسیقی به دو صورت انجام میشود.

  • وب سایت موزیک انفرادی: در این نوع وب سایت هنرمند (خواننده،آهنگ ساز و..) میتواند آثار خودش را در سایت موسیقی به اشتراک بگذارد.
  • طراحی وب سایت موزیک گروهی: در این نوع طراحی سایت مجموعه آثار خواننده ها و یا نوازندگان مختلف به طور طبقه بندی شده قرار میگیرد.شرکت آیوا وب به شما کمک میکند تا با خیالی آسوده طراحی و راه اندازی سایت موزیک خود را انجام دهید.

اهمیت طراحی سایت موسیقی

طراحی سایت موسیقی هم برای موسیقی دان ها و خوانندگان و هم برای کاربران مفید است.خوانندگان و هنرمندان با راه اندازی سایت میتوانند آثار خود را در آن بارگذاری کنند و تا حد زیادی از کپی برداری های غیر قانونی از آثار خود جلو گیری کنند،به دلیل ترافیک زیاد در سایت های موسیقی آثار هنرمندان بازدید بالایی پیدا خواهد کرد.امروزه کاربران برای جستجو آهنگ های مد نظراشان به سرچ در گوگل  میپردازند به همین خاطر داشتن سایت موسیقی امری مهم و ضروری است.

انواع وب سایت های موسیقی

طراحی وب سایت شخصی خواننده

طراحی سایت شخصی خواننده برای ارتباط بهتر با طرفداران ایجاد میشود در این سایت اخبار مربوط با برنامه هنرمندان و دنیای موسیقی قرار دارد.

طراحی سایت دانلود آهنگ

به این نوع سایت که یکی از وب سایت های موزیک گروهی است.در این سایت به روز ترین آهنگ های تمام خوانندگان قرار میگیرد تا کاربران بتوانند به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشند.

طراحی وب سایت آموزشگاه موسیقی

نوع دیگر طراحی وب سایت موسیقی ، مربوط به کلاس های آموزشی موسیقی و جذب هنرآموز بیشتر مربوط است که در این سایت ها برنامه کلاس ها و پرسش و پاسخ روی سایت قرار میگیرد.

امکانات و خدمات طراحی سایت موزیک انفرادی

طراحی صفحه بیوگرافی

زندگی نامه ،روند آغاز زندگی هنری،کار های انجام شده کنسرت ها،آلبوم ها،آثار منتشر شده توسط هنرمند همه در این بخش قرار میگیرد.

طراحی صفحه اخبار و مقالات

اخبار و رویداد ها و جشنواره های موسیقی،آثار جدید و یا در حال انتشار هنرمند همه در این صفحه قرار میگیرند.

طراحی وب سایت موزیک باشگاه هواداران

این قسمت برای عضویت هواداران هنرمند ایجاد میشود. در این قسمت خدمات ویژه ای به هواداران ارائه خواهد شد.

طراحی سیستم فروش آلبوم

از طریق این سیستم هنرمند آلبوم خود را در در معرض فروش میگذارد.هوا داران با استفاده از پرداخت امن از طریق درگاه بانکی آلبوم مورد نظر خود را خریداری میکنند.

در ساخت وب سایت موزیک انفرادی تمامی موارد گفته شده قابل اجرا در سایت موزیک تکی است.

هزینه و قیمت طراحی و راه اندازی سایت موسیقی

هزینه طراحی سایت موزیک نسبت به امکانات آن مشخص میشود.هرچه امکانات سایت بیشتر باشد به مراتب هزینه آن بیشتر میشود. به طور کل هزینه طراحی سایت با وردپرس نسبت به طراحی سایت اختصاصی کمتر است.شرکت طراحی سایت آیوا وب با توجه به تنوع تقاضا در این زمینه تلاش کرده با ارائه بسته های متنوع نیاز کاربران و متقاضیان را پوشش دهد.

امکانات و خدمات طراحی سایت موزیک گروهی

طراحی صفحه بیوگرافی

طراحی بخش اخبار

طراحی صفحه سبک ها

طراحی صفحه آلبوم ها

طراحی صفحه خوانندگان/ آهنگ سازان

طراحی صفحه آهنگ های جدید

طراحی صفحه ارتباط با ما

و...

برخی از مواردی که باید حتما در طراحی سایت موسیقی رعایت شوند:


پنل مدیریتی


معمولا در وب سایت موسیقی باید پنل مدیریتی با دسترسی آسان برای کار در وب سایت طراحی شود.تا مدیر سایت بتواند به راحتی به وب سایت خود دسترسی پیدا کند.شرکت طراحی سایت آیوا وب بهترین و کار آمد ترین پنل مدیریتی را برای وب سایت شما طراحی میکند.


ریسپانسیو و واکنشگرا بودن وب سایت موسیقی


واکنشگرا بودن و یا وب سایت ریسپانسیو،وب سایتی است که در هر دستگاه الکترونیکی مانند:تلفن همراه،تبلت،کامپیوتر و.. به صورت کامل و درست نمایش داده شود.وب سایت موسیقی از آن وب سایت هایی است که باید حتما ریسپانسیو باشد زیرا امروزه اکثر مردم از طریق تلفن همراه خود به آن ها مراجعه میکنند اگر وب سایت موسیقی شما ریسپانسیو نباشد قطعا کاربران زیادی را از دست میدهید و ترافیک (بازدید) وب سایت شما بسیار کاهش پیدا میکند که این امر سبب گرفتن امتیاز منفی از موتور های جستجوگر میشود.


طراحی وب سایت بر اساس اصول گرافیکی


رعایت اصول گرافیکی و استفاده از طیف های رنگی و عکس های با کیفیت در وب سایت موسیقی بسیار مهم است زیرا زمانی که یک کاربر وارد وب سایت شما میشود اولین چیزی که مشاهده میکند ظاهر وب سایت است،اگر وب سایت شما ظاهری جذاب و کاربر پسند داشته باشد باعث جذب کاربران بیشتر میشود
 

سئو سایت موسیقی

بعد از طراحی و راه اندازی سایت موسیقی مهم ترین مسئله برای موفقیت سایت سئو سایت است.سئو سایت میتواند اعتبار و رتبه سایت شما را در موتور های جستجو افزایش دهد.شرکت آیوا وب  میتواند سئو سایت شما را به صورت حرفه ای انجام دهد.با توجه به رقابت زیاد اگر سایت خود را بهینه سازی نکنید قطعا موفق نخواهید شد.

سخن پایانی

طراحی و راه اندازی سایت در شرکت آیوا وب به صورت یک فرآیند تخصصی و حرفه ای انجام میپذیرد. وجود طراحی های متعدد در حوزه های مختلف کاری بازگوی تجربیات کاری شرکت آیوا وب است.سایت ساز گالری یکی از نمونه های طراحی سایت موسیقی شرکت آیوا وب است.برای دیدن نمونه کار های بیشتر اینجا کلید کنید.


برای دریافت مشاوره ، هرگونه سوال در مورد طراحی سایت و یا سفارش طراحی سایت با ما در تماس باشید.

09125371457

02634001529

هزینه طراحی هر سایتی بستگی به ماهیت اصلی وبسایت و امکانات آن دارد و اینکه با وردپرس ساخته شود و یا به صورت اختصاصی طراحی شود بستگی دارد و همه این عوامل بر روی هزینه طراحی یک سایت تاثیر دارند.
برای اینکه بتوانید به صورت حدودی هزینه طراحی سایت خود را مشخص کنید میتوانید به بخش تعرفه های طراحی سایت آیوا وب مراجعه نمائید.
جهت استعلام دقیق قیمت طراحی سایت موردنظرتان میتوانید در ساعات اداری با مجموعه ما تماس بگیرید.

زمان طراحی هر سایتی باتوجه با سیستم سایت و مقدار محتوای آن و همچنین امکانات درخواستی کارفرما برآورد میشود اما به طور حدودی میتوانید مدت زمان معمول طراحی سایت ها را مشاهده نمایئد.

  • سایت های شخصی : 7 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های شرکتی: 10 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های فروشگاهی: 20 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های اختصاصی و خاص : 30 روز کاری به طور میانگین
جهت مشخص شدن زمان دقیق طراحی وبسایت تان میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

کلیه پکیج های طراحی سایت شرکت آیوا وب به صورت به مدت یکسال شمسی پشتیبانی کامل دارند و در این مدت سایت شما نیازمند هر تغییری باشد میتوانید به مجموعه ما اعلام کنید تا در اولین فرصت برای شماانجام دهیم.

اینکه سایت شما با یکسری عبارات کلیدی موردنظر شما در صفحه نخست گوگل قرار بگیرد مربوط به انجام فرآیند سئو میباشد و عملیات سئو سایت نیز با توجه به عبارات انتخابی شما تخمین هزینه و زمان زده میشود.
اگر صاحب سایت هستید و دوست دارید سایت خود را در صدر نتایج گوگل ببینید جهت استعلام دقیق هزینه و زمان انجام سئو لطفاً با ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شما رو راهنمایی کنیم.
026-34001529
09125371457 - 09053272210

بهترین شرکت طراحی سایت در کرج میتوان گفت مجموعه ای میباشد که وبسایت خود مجموعه و وبسایت های طراحی شده مشتریان دارای کیفیت بسیاربالا، طراحی به روز و جذاب و سرعت بالا باشد و همچنین در موتور جستجو گوکل سئو شده باشد. تشخیص و تعیین بهترین شرکت طراحی سایت در کرج را میتوانید با بررسی دقیق موارد ذکر شده و سوال از مشتریان مشخص نمایید.

نظرات
نظر خود را بنویسید

توجه : ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

استعلام قیمت
نمونه کارها

اطلاعات تماس

نمادهای اعتماد

enamad-logo

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به مجموعه آیوا وب میباشد و هرگونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز میباشد