Notice: Undefined variable: device in /home/niazma10/domains/aiwaweb.com/public_html/assets/app/main.php on line 435 طراحی سایت دکوراسیون | طراحی وبسایت مبلمان | آیوا وب
Aiwaweb Logo

طراحی سایت دکوراسیون | طراحی وبسایت مبلمان

طراحی سایت دکوراسیون | طراحی وبسایت مبلمان

نیاز به طراحی سایت دکوراسیون | طراحی سایت مبلمان

امروزه میتوان گفت راحت ترین و بهترین راه به نمایش گذاشتن محصولات و نمونه کارهای هر کسب و کاری انتشار آن در دنیای اینترنت میباشد چرا که استفاده ی افراد و مراجعه ی آنها به اینترنت هر روزه در حال افزایش هست. در کسب و کارهای مربوط به دکوراسیون و مبلمان که تصاویر ، ویدئو و نمونه کارهای بسیار زیادی جهت نمایش وجود دارد نیاز هست تمامی اینها را به مشتریان ارائه داد تا بتوانند خیلی راحت و دقیق محصول موردنظر خود را انتخاب و اقدام به خرید آن کنند ، اما اگر شما در این حوزه فعالیت میکنید حتما میدانید که ارائه تمامی این تصاویر و نمونه کارها برای هر شخص مراجعه کننده بسیار زمان گیر و دشوار هست و یا حتی اینکه فرد مراجعه کننده شاید زمان کافی جهت بررسی تمامی موارد سر فرصت را نداشته باشد ، اما شما با معرفی آدرس سایت خود و یا معرفی صفحات شبکه های اجتماعی خود خیلی راحت میتوانید این کار دشوار را هم برای خود و هم برای مشتریان بسیار راحت کنید.

مزایای طراحی سایت دکوراسیون و مبلمان

علاوه بر مواردی که پیش تر به آنها اشاره کردیم مزایای دیگری در طراحی سایت دکوراسیون و مبلمان از آنها بهره مند خواهید شد که در ادامه به بررسی دقیق این موارد مهم و کاربردی میپردازیم.

امکان قیمت گذاری بر روی محصولات یکی از امکانات اصلی هر فروشگاهی میباشد اما این مورد را نیز اگر بخواهید به هر نفر به صورت جداگانه اعلام کنید زمان و انرژی زیادی از شما میگیرد اما وبسایت این مورد را نیز بسیار آسان و راحت کرده به طوری که مشتریان مراجعه کننده فروشگاه شما به راحتی میتوانند در هر لحظه از شبانه روز به سایت شما مراجعه کنند و به روز ترین قیمت درج شده برای هر محصول شما را مشاهده کنند.

امکان ثبت سفارش و خرید محصولات فروشگاه شما به صورت آنلاین نیز یکی دیگر از مزایای داشتن یک وبسایت میباشد به این صورت که شما محدودیت بسته بودن فروشگاه را ندارید و مشتریان شما در هر لحظه از شبانه روز حتی زمانی که شما خواب هستید میتوانند به صورت آنلاین محصول موردنظر خودشان را انتخاب و سفارش خود را ثبت کنند.

داشتن صفحه اعلام اخبار یکی از امکانات فوق العاده داشتن یک سایت میباشد ، بدین صورت که شما میتوانید اخبار مربوط به فروشگاه خود را همراه با تصاویر، ویدئو و جزئیات کامل انتشار دهید و مشتریان و مراجعه کنندگان فروشگاه شما هر روز سریعاً از اخبار های اعلام شده از طرف شما با خبر شوند.


برای دریافت مشاوره ، هرگونه سوال در مورد طراحی سایت و یا سفارش طراحی سایت با ما در تماس باشید.

02634001529

09125371457

هزینه طراحی هر سایتی بستگی به ماهیت اصلی وبسایت و امکانات آن دارد و اینکه با وردپرس ساخته شود و یا به صورت اختصاصی طراحی شود بستگی دارد و همه این عوامل بر روی هزینه طراحی یک سایت تاثیر دارند.
برای اینکه بتوانید به صورت حدودی هزینه طراحی سایت خود را مشخص کنید میتوانید به بخش تعرفه های طراحی سایت آیوا وب مراجعه نمائید.
جهت استعلام دقیق قیمت طراحی سایت موردنظرتان میتوانید در ساعات اداری با مجموعه ما تماس بگیرید.

زمان طراحی هر سایتی باتوجه با سیستم سایت و مقدار محتوای آن و همچنین امکانات درخواستی کارفرما برآورد میشود اما به طور حدودی میتوانید مدت زمان معمول طراحی سایت ها را مشاهده نمایئد.

  • سایت های شخصی : 7 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های شرکتی: 10 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های فروشگاهی: 20 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های اختصاصی و خاص : 30 روز کاری به طور میانگین
جهت مشخص شدن زمان دقیق طراحی وبسایت تان میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

کلیه پکیج های طراحی سایت شرکت آیوا وب به صورت به مدت یکسال شمسی پشتیبانی کامل دارند و در این مدت سایت شما نیازمند هر تغییری باشد میتوانید به مجموعه ما اعلام کنید تا در اولین فرصت برای شماانجام دهیم.

اینکه سایت شما با یکسری عبارات کلیدی موردنظر شما در صفحه نخست گوگل قرار بگیرد مربوط به انجام فرآیند سئو میباشد و عملیات سئو سایت نیز با توجه به عبارات انتخابی شما تخمین هزینه و زمان زده میشود.
اگر صاحب سایت هستید و دوست دارید سایت خود را در صدر نتایج گوگل ببینید جهت استعلام دقیق هزینه و زمان انجام سئو لطفاً با ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شما رو راهنمایی کنیم.
026-34001529
09125371457 - 09053272210

بهترین شرکت طراحی سایت در کرج میتوان گفت مجموعه ای میباشد که وبسایت خود مجموعه و وبسایت های طراحی شده مشتریان دارای کیفیت بسیاربالا، طراحی به روز و جذاب و سرعت بالا باشد و همچنین در موتور جستجو گوکل سئو شده باشد. تشخیص و تعیین بهترین شرکت طراحی سایت در کرج را میتوانید با بررسی دقیق موارد ذکر شده و سوال از مشتریان مشخص نمایید.

نظرات
نظر خود را بنویسید

توجه : ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

استعلام قیمت
نمونه کارها

اطلاعات تماس

نمادهای اعتماد

enamad-logo

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به مجموعه آیوا وب میباشد و هرگونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز میباشد