Aiwaweb Logo

ضرورت داشتن سایت برای تجارت

ضرورت داشتن سایت برای تجارت

ضرورت و لزوم داشتن سایت برای تجارت های مختلف

در حقیقت سایت شما نمونه ایی از حضور شما در فضای آنلاین مجازی است. تعداد بسیاری از تجارت ها اقدام به طراحی سایت می کنند تا توانایی این را داشته باشند برای شرکت و یا تجارت خود بازاریابی نمایند و قصد شان این است که افرادی را به دنبال خود بکشانند و آن ها را تشویق به خرید از سایت خود کنند. در حالتی دیگر طراحی سایت برای یک شرکت پنجره ایی می باشد برای آشنایی مشتریان جدید.

طراحی سایت برای تجارت شما می تواند یک جلوه ی بسیار زیبای ظاهری داشته باشد و همین امر باعث فروش هرچه بیشتر محصولات شما بشود و به خرید آسان تر و سریع تر مخاطبان و مشتریان سایت کمک کند و از جهتی دیگر باعث آشنایی هرچه بیشتر مردم با سایت و تجارت شما بشود تا بتوانند به راحتی هر چه تمام به شما و تجارتتان اعتماد نمایند.

در این مطلب دلایلی را بیان می کنیم که چرا شما نیاز به یک طراحی سایت قوی برای کسب و کار و تجارت خود دارید و اصلا یک طراحی سایت کاربر پسند چگونه است و چگونه باید آن را طراحی نمود

 

1- محتوایی را که مخاطبین شما به آن نیاز دارند را مشخص نمایید

از دلایلی که یک طراحی سایت انجام می شود این است که تمامی اطلاعات مورد نیاز تجارت تان را با کاربران سایت به اشتراک بگذارید از این راه به آن ها بگویید این سایت چه مواردی را در اختیار آن ها می گذارید و یا نحوه خدمت رسانی شما به چه صورت می باشد.پیام و لحنی واضح و به نایش گذاشتن جلوه ایی از کارتان که مرتبط با شرکت است توانایی ایجاد ارتباطی قدرتمند را میان شما و مخاطبینتان به وجود می آورد و هم چنین اعتماد آن ها را نسبت به شما افزایش می دهد

اطلاعاتی را از قسمت های مختلف شرکت تان اعم از سهامدارن، بخش ارائه سرویس دهی به مشتریان و کسانی که با مشتریان به طور مستقیم در ارتباط و تعامل می باشند، تهیه و جمع آوری کنید. دریابید که مشتریان به دنبال چه مواردی می باشند و بازخورد آن ها نسبت به مواردی که در وب سایت خود ارائه می دارید، چگونه می باشد و از همه مهم تر، باید درک کنید که برای رفع چه مشکلاتی این مخاطبین به وب سایت شما رجوع می کنند.

همیشه راه ها و ترفند ها بسیاری وجود دارند که شما می توانید در طراحی سایت تان از آن ها استفاده کنید البته امکان دارد همه ی آن ها توانایی این را نداشته باشند تا بتوانند ارتباط شما را با مخاطبین طراحی سایت تان برقرار نمایند. شما می بایست همیشه در انتخاب این ترفند ها خواسته ها و نیاز های مشتریان را مورد توجه خود قرار دهید.

شنیدن نظرات مخاطبین و مشتریان طراحی سایت می تواند انواع ایده ها را برای شما فراهم آورد و به شما در طراحی سایتی که نظر بیشتر مشتریان است و می تواند افراد زیادی را به سمت خود سوق دهد.

 

2- اطلاعات و محتوای سایت خود را به گونه ای سازمان دهی و مرتب کنید که متناسب مشتریان وب سایت تان باشد.

زمانی که تجارت ها تجربه کاربری بهینه ای را در طراحی سایت خود به وجود می آورند، باعث می شود تا مخاطبین به راحتی مواردی را که می خواهند، در وب سایت بیابند. ابتدا گروه ها و انواع مختلف مخاطبین سایت تان را مشخص کنید و سپس هدف آن ها از بازدید وب سایت خود را دریابید و سپس محتوا و مواردی که متناسب آن ها می باشد را در وب سایت خود قرار دهید.

می توانید با مخاطبین سایت خود مصاحبه کنید و یا اطلاعاتی را از بخش فروش و ارائه سرویس دهی به مشتریان شرکت خود به دست آورید و مشخص سازید که کاربران بیشتر در کدام بخش های وب سایت تمایل به کلیک کردن دارند.

زمانی که اهداف این کاربران سایت را متوجه شوید، به راحتی می توانید اطلاعات و محتوا ها را به گونه ای در وب سایت قرار دهید که برای مخاطبین تان بسیار جذاب باشد.

 

برای دریافت مشاوره ، هرگونه سوال در مورد طراحی سایت و یا سفارش طراحی سایت با ما در تماس باشید.

02634001529

هزینه طراحی هر سایتی بستگی به ماهیت اصلی وبسایت و امکانات آن دارد و اینکه با وردپرس ساخته شود و یا به صورت اختصاصی طراحی شود بستگی دارد و همه این عوامل بر روی هزینه طراحی یک سایت تاثیر دارند.
برای اینکه بتوانید به صورت حدودی هزینه طراحی سایت خود را مشخص کنید میتوانید به بخش تعرفه های طراحی سایت آیوا وب مراجعه نمائید.
جهت استعلام دقیق قیمت طراحی سایت موردنظرتان میتوانید در ساعات اداری با مجموعه ما تماس بگیرید.

زمان طراحی هر سایتی باتوجه با سیستم سایت و مقدار محتوای آن و همچنین امکانات درخواستی کارفرما برآورد میشود اما به طور حدودی میتوانید مدت زمان معمول طراحی سایت ها را مشاهده نمایئد.

  • سایت های شخصی : 7 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های شرکتی: 10 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های فروشگاهی: 20 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های اختصاصی و خاص : 30 روز کاری به طور میانگین
جهت مشخص شدن زمان دقیق طراحی وبسایت تان میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

کلیه پکیج های طراحی سایت شرکت آیوا وب به صورت به مدت یکسال شمسی پشتیبانی کامل دارند و در این مدت سایت شما نیازمند هر تغییری باشد میتوانید به مجموعه ما اعلام کنید تا در اولین فرصت برای شماانجام دهیم.

اینکه سایت شما با یکسری عبارات کلیدی موردنظر شما در صفحه نخست گوگل قرار بگیرد مربوط به انجام فرآیند سئو میباشد و عملیات سئو سایت نیز با توجه به عبارات انتخابی شما تخمین هزینه و زمان زده میشود.
اگر صاحب سایت هستید و دوست دارید سایت خود را در صدر نتایج گوگل ببینید جهت استعلام دقیق هزینه و زمان انجام سئو لطفاً با ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شما رو راهنمایی کنیم.
026-34001529
09125371457 - 09053272210

بهترین شرکت طراحی سایت در کرج میتوان گفت مجموعه ای میباشد که وبسایت خود مجموعه و وبسایت های طراحی شده مشتریان دارای کیفیت بسیاربالا، طراحی به روز و جذاب و سرعت بالا باشد و همچنین در موتور جستجو گوکل سئو شده باشد. تشخیص و تعیین بهترین شرکت طراحی سایت در کرج را میتوانید با بررسی دقیق موارد ذکر شده و سوال از مشتریان مشخص نمایید.

نظرات
نظر خود را بنویسید

توجه : ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

استعلام قیمت
نمونه کارها

اطلاعات تماس

نمادهای اعتماد

enamad-logo

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به مجموعه آیوا وب میباشد و هرگونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز میباشد