Aiwaweb Logo

طراحی سایت خدمات تعمیرات

طراحی سایت خدمات تعمیرات

طراحی سایت خدمات تعمیرات


در دنیای امروز روند زندگی تغییر کرده است و استفاده از دنیای مجازی و خدمات آنلاین بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته است.با راه اندازی وب سایت خدمات تعمیرات برای خود میتوانید مشتریان بسیاری را جذب کنید و بیزینس خود را گسترش دهید.طراحی سایت خدمات تعمیرات خود را با آیوا وب تجربه کنید.


طراحی و راه اندازی وب سایت تعمیرات برای مشاغل مختلف


طراحی سایت تعمیرات لوازم خانگی
طراحی سایت تعمیرات موبایل
طراحی سایت تعمیر تجهیزات کارخانه
طراحی سایت تعمیرات خودرو
طراحی سایت تعمیرات ساختمان
طراحی سایت تعمیرات وسایل برقی 
و...

اهمیت طراحی سایت خدمات تعمیرات


امروزه افراد برای خرید،دریافت خدمات و به طور کلی میتوان گفت قبل از انجام هر کاری به سرچ در گوگل میپردازند به همین خاطر فرصت خوبی پیش میاید تا افراد صاحب کسب و کار انواع محصولات و خدمات خود را به صورت گسترده معرفی کنند.با توجه به این موضوع اگر مشغول فعالیت همچون تعمیرات لوازم خانگی و... هستید میتوانید با معرفی خدمات خود در وب سایت مخاطبان و مشتریان بسیاری را جذب کنید.
 


ویژگی های سایت خدمات تعمیرات


یکی از ویژگی های طراحی سایت خدمات تعمیرات معرفی بیشتر شرکت فعال و یا فرد در زمینه تعمیرات است.با طراحی سایت تعمیرات شما میتوانید خود را به خوبی معرفی کنید و از این طریق مشتریان بسیاری را جذب کنید.شما با راه اندازی وب سایت خدمات تعمیرات برای خود یک مغازه در دنیای مجازی میسازید.


هدف از داشتن وب سایت خدمات تعمیرات چیست؟


هدف از این که یک تعمیرکار به فکر طراحی سایت خدمات تعمیرات می افتد این است که بتواند خود و خدماتی را که ارائه میدهد را به کاربران معرفی کند و بتواند کاربران را برای استفاده از خدمات تعمیرات خود سوق دهد و بتواند از انجام دادن کار آن ها درآمد کسب کند.


امکانات طراحی سایت خدمات تعمیرات

 

  • بخش معرفی و نمونه کار 
  • لود شدن سریع صفحات
  • قرار دادن بخش پرسش های متداول
  • امکان نمایش انواع فایل صوتی،تصویری
  • قرار دادن صفحه درباره ما و تماس با ما
  • قابلیت ارسال نظر کاربران
  • قرار دادن بخش پشتیبانی
  • طراحی منو خدمات
  • طراحی صفحه استخدام
  • قرار دادن بخش پرسش های متداول
  • و...


سئو سایت خدمات تعمیرات


مهم ترین هدفی که هر کسی از راه اندازی وب سایت دارد جذب مخاطبان و مشتریان بیشتر است.برای جذب مخاطبان بیشتر در هر وب سایتی باید سایت خود را بهینه سازی(سئو)کنیم.در سایت های تعمیراتی رقابت زیادی وجود دارد پس باید علاوه بر طراحی سایت منحصر به فرد باید نسبت به سئو سایت هم اقدام کرد تا بتوان وب سایت را در موتور های جستجوگر گوگل دارای امتیاز کرد.


خدمات طراحی سایت تعمیرات


وب سایت ریسپانسیو
سرعت بالا
امنیت قوی سایت
طراحی اصولی و گرافیکی
و...


قیمت طراحی سایت خدمات تعمیرات


در طراحی سایت نمیتوان هزینه ثابتی را تعریف کرد زیرا بستگی به انتخاب شما دارد که از سیستم های قالب های  آماده وردپرس استفاده کنید و یا سایتی با طراحی اختصاصی سفارش دهید.به طور کل هرچه امکانات یک سایت بیشتر باشد به مراتب هزینه آن نیز بیشتر میشود.
برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا ثبت سفارش میتوانید با ما تماس بگیرید.

طراحی وب سایت خدمات تعمیرات چقدر زمان میبرد


معمولا انجام پروژه های حرفه ای بین یک الی دو ماه کاری است.البته امکان بیشتر و یا کمتر شدن این زمان به نسبت امکانات و ویژگی های وب سایت وجود دارد.هرچه امکانات و ویژگی ها بیشتر شود زمان طراحی و راه اندازی وب سایت نیز افزایش میابد.

سخن آخر


شما عزیزان میتوانید برای سفارش طراحی سایت خدمات تعمیرات با ما تماس بگیرید.تیم آیوا وب بهترین خدمات را با مناسب ترین قیمت  به شما عزیزان ارائه میدهد.
 

هزینه طراحی هر سایتی بستگی به ماهیت اصلی وبسایت و امکانات آن دارد و اینکه با وردپرس ساخته شود و یا به صورت اختصاصی طراحی شود بستگی دارد و همه این عوامل بر روی هزینه طراحی یک سایت تاثیر دارند.
برای اینکه بتوانید به صورت حدودی هزینه طراحی سایت خود را مشخص کنید میتوانید به بخش تعرفه های طراحی سایت آیوا وب مراجعه نمائید.
جهت استعلام دقیق قیمت طراحی سایت موردنظرتان میتوانید در ساعات اداری با مجموعه ما تماس بگیرید.

زمان طراحی هر سایتی باتوجه با سیستم سایت و مقدار محتوای آن و همچنین امکانات درخواستی کارفرما برآورد میشود اما به طور حدودی میتوانید مدت زمان معمول طراحی سایت ها را مشاهده نمایئد.

  • سایت های شخصی : 7 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های شرکتی: 10 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های فروشگاهی: 20 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های اختصاصی و خاص : 30 روز کاری به طور میانگین
جهت مشخص شدن زمان دقیق طراحی وبسایت تان میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

کلیه پکیج های طراحی سایت شرکت آیوا وب به صورت به مدت یکسال شمسی پشتیبانی کامل دارند و در این مدت سایت شما نیازمند هر تغییری باشد میتوانید به مجموعه ما اعلام کنید تا در اولین فرصت برای شماانجام دهیم.

اینکه سایت شما با یکسری عبارات کلیدی موردنظر شما در صفحه نخست گوگل قرار بگیرد مربوط به انجام فرآیند سئو میباشد و عملیات سئو سایت نیز با توجه به عبارات انتخابی شما تخمین هزینه و زمان زده میشود.
اگر صاحب سایت هستید و دوست دارید سایت خود را در صدر نتایج گوگل ببینید جهت استعلام دقیق هزینه و زمان انجام سئو لطفاً با ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شما رو راهنمایی کنیم.
026-34001529
09125371457 - 09053272210

بهترین شرکت طراحی سایت در کرج میتوان گفت مجموعه ای میباشد که وبسایت خود مجموعه و وبسایت های طراحی شده مشتریان دارای کیفیت بسیاربالا، طراحی به روز و جذاب و سرعت بالا باشد و همچنین در موتور جستجو گوکل سئو شده باشد. تشخیص و تعیین بهترین شرکت طراحی سایت در کرج را میتوانید با بررسی دقیق موارد ذکر شده و سوال از مشتریان مشخص نمایید.

نظرات
نظر خود را بنویسید

توجه : ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

استعلام قیمت
نمونه کارها

اطلاعات تماس

نمادهای اعتماد

enamad-logo

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به مجموعه آیوا وب میباشد و هرگونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز میباشد