Aiwaweb Logo

طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت اختصاصی

سایت های اختصاصی از 0 تا 100 توسط تیم طراحی سایت آیوا وب به صورت دستی طراحی و کد نویسی میشوند بنابر این کاملا قابل توسعه و پشتیبانی و بر طبق اصول سئو میباشد. زمانی که از یک وب سایت اختصاصی صحبت میکنیم هدفمان پیاده سازی خواسته های گوناگون مشتریان است.امروزه ساخت سایت برای هر نوع کسب و کاری یک مزیت است و شما با طراحی سایت اختصاصی میتوانید سایتی کاملا متفاوت نسبت به رقبای خود داشته باشد.

 

طراحی سایت اختصاصی چیست؟

با راه اندازی سایت اختصاصی (سفارشی) میتوانید هر امکانات و قابلیتی را که میخواهید به سایت خود اضافه کنید.طراحی وب سایت

های اختصاصی اغلب بر پایه های متنوع زبان ها نوشته شده اند.مثلا سایت های دولتی و سازمانی به زبان asp.net نوشته شده اند

 سایت های قدیمی معمولا با زبان جوا اسکریپت، ولی امروزه اکثر سایت ها به زبان php طراحی میشوند حتی ساختار وردپرس هم با phpطراحی شده است.

طراحی سایت اختصاصی یکی از مهم ترین قدم های موفقیت در دنیای دیجیتال است که باید کاملا طبق اصول برداشته شود. میتوانید نمونه کار ها و هزینه طراحی سایت اختصاصی تیم طراحی سایت آیوا وب را مشاهده کنید.

مزایای طراحی سایت اختصاصی چیست؟

سئو بهتر

سئو در طراحی سایت بسیار اهمیت دارد و باید تمامی قوانین گوگل در آن رعایت شود تا بتوان نتیجه مطلوبی گرفت.در سئو سایت اختصاصی  باید مرتب و یا به اصطلاح تمیز باشد.

توسعه بهتر

سایت نیاز به توسعه دارد که در طراحی سایت اختصاصی امکان آن وجود دارد.

رابط کاربری

رابط کار بری یعنی ارتباط آسان بین کاربر و سایت که باید در طراحی سایت به آن توجه شود.در طراحی اختصاصی هر نوع رابط کاربری با ایده و خلاقیت شما برنامه نویسی میشود.

افزایش اعتبار

با وجود رقبا در کسب کار ها باید سایتی متفاوت تر برای کاربران طراحی کرد در طراحی سایت اختصاصی دستمان برای طراحی متفاوت تر باز است و همین موضوع باعث متفاوت دیده شدن و افزایش اعتبار شما میشود.

 

انواع طراحی وب سایت

طراحی سایت از نظر عملکرد به سه دسته تقسیم میشود:

طراحی سایت استاتیک

این نوع سایت سایتی ساده،ارزان ولی با دسترسی محدود است (پنل مدیریت ندارد). این سایت برای افرادی پیشنهاد میشود که صرفا میخواهند سایت داشته باشند و برایشان مهم نیست در صفحه اول گوگل باشند یا نه. این سایت معمولا تک صفحه ای و برای معرفی شخصی ساخته میشود.

طراحی سایت داینامیک

یک سایت جامع، قدرت مند ، بدون محدودیت، دارای پنل مدیریتی فارسی و کاملا ریسپانسیو( یعنی مناسب هر نوع موبایل ،تبلت و کامپیوتر) است.زمانی که متخصصان ما این سایت را برای شما طراحی کردند آموزش آن را هم به صورت رایگان در اختیار شما میگذارند تا بتوانید بیشتر از 70% سایت خود را ویرایش کنید. این نوع سایت انتخاب اکثر مشتریان است.

طراحی سایت فروشگاهی

این نوع سایت با امکانات سایت داینامیک طراحی شده و درگاه پرداخت آنلاین هم روی آن قابل نصب و اجراست. اگر قصد فروش محصولات خود را به صورت آنلاین دارید میتوانید از طراحی سایت فروشگاهی استفاده کنید.

در طراحی سایت اختصاصی میتوان هم از طراحی نمونه های داخلی و هم خارجی استفاده کرد. در سایت اختصاصی هم میتوان طراحی استاتیک ، داینامیک و هم فروشگاهی انجام داد.تیم طراحی سایت آیوا وب میتواند طراحی سایت شما را با بهترین و پیشرفته ترین پنل مدیریتی انجام دهد.

 

مزیت سایت اختصاصی نسبت به وردپرس

سایت های وردپرسی و قالب های آماده از نظر زمان و هزینه راه اندازی بسیار کمتر از سایت با طراحی اختصاصی است.در سایت های اختصاصی امنیت بسیار بالا است و هک وب سایت اختصاصی امری غیر ممکن است.همچنین در قالب های آماده باید افزونه ها وقالب خود را به روز کنید و برای این کار نیاز به پشتیبانی سایت و پرداخت هزینه بیشتر دارید ولی در سایت اختصاصی با یک بار طراحی تمامی نیاز های شما برطرف میشوند و نیاز به بروزرسانی سایت ندارید. یکی از مزیت های  مهم سایت های اختصاصی  نسبت به وردپرس طراحی منحصر به فرد قالب است شما هیچ گاه شبیه به سایت خود را در موتور های جستجو گر نبینید ولی در قالب های آماده و سایت های وردپرسی این مورد مشاهده میشود.

 

 

با توجه به توضیحاتی که در رابطه با سایت اختصاصی خوانده اید اگر تصمیم به طراحی سایت اختصاصی گرفته اید میتوانید با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما ضمن ارائه بهترین مشاوره رایگان و سایت اختصاصی شما تمامی سوالات شما را نیز پاسخ دهند.

 

هزینه طراحی هر سایتی بستگی به ماهیت اصلی وبسایت و امکانات آن دارد و اینکه با وردپرس ساخته شود و یا به صورت اختصاصی طراحی شود بستگی دارد و همه این عوامل بر روی هزینه طراحی یک سایت تاثیر دارند.
برای اینکه بتوانید به صورت حدودی هزینه طراحی سایت خود را مشخص کنید میتوانید به بخش تعرفه های طراحی سایت آیوا وب مراجعه نمائید.
جهت استعلام دقیق قیمت طراحی سایت موردنظرتان میتوانید در ساعات اداری با مجموعه ما تماس بگیرید.

زمان طراحی هر سایتی باتوجه با سیستم سایت و مقدار محتوای آن و همچنین امکانات درخواستی کارفرما برآورد میشود اما به طور حدودی میتوانید مدت زمان معمول طراحی سایت ها را مشاهده نمایئد.

  • سایت های شخصی : 7 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های شرکتی: 10 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های فروشگاهی: 20 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های اختصاصی و خاص : 30 روز کاری به طور میانگین
جهت مشخص شدن زمان دقیق طراحی وبسایت تان میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

کلیه پکیج های طراحی سایت شرکت آیوا وب به صورت به مدت یکسال شمسی پشتیبانی کامل دارند و در این مدت سایت شما نیازمند هر تغییری باشد میتوانید به مجموعه ما اعلام کنید تا در اولین فرصت برای شماانجام دهیم.

اینکه سایت شما با یکسری عبارات کلیدی موردنظر شما در صفحه نخست گوگل قرار بگیرد مربوط به انجام فرآیند سئو میباشد و عملیات سئو سایت نیز با توجه به عبارات انتخابی شما تخمین هزینه و زمان زده میشود.
اگر صاحب سایت هستید و دوست دارید سایت خود را در صدر نتایج گوگل ببینید جهت استعلام دقیق هزینه و زمان انجام سئو لطفاً با ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شما رو راهنمایی کنیم.
026-34001529
09125371457 - 09053272210

بهترین شرکت طراحی سایت در کرج میتوان گفت مجموعه ای میباشد که وبسایت خود مجموعه و وبسایت های طراحی شده مشتریان دارای کیفیت بسیاربالا، طراحی به روز و جذاب و سرعت بالا باشد و همچنین در موتور جستجو گوکل سئو شده باشد. تشخیص و تعیین بهترین شرکت طراحی سایت در کرج را میتوانید با بررسی دقیق موارد ذکر شده و سوال از مشتریان مشخص نمایید.

نظرات
نظر خود را بنویسید

توجه : ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

استعلام قیمت
نمونه کارها

اطلاعات تماس

نمادهای اعتماد

enamad-logo

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به مجموعه آیوا وب میباشد و هرگونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز میباشد