Aiwaweb Logo

طراحی سایت خبری

طراحی سایت خبری

طراحی سایت های خبری

امروزه دسترسی به اخبار به روز در هر زمینه ای برای بسیاری از مردم مهم بوده و مخاطب ترجیح میدهد اخبار را اینترنتی و در لحظه دریافت کند.همین موضوع باعث میشود تا کاربران تمایل خاصی به وب سایت های خبری داشته باشند.به همین دلیل وب سایت خبری یکی از محبوب ترین و پر بازدید ترین نوع وب سایت است.با داشتن یک وب سایت خبری میتوانید بدون وجود محدودیت زمان و مکان خبر های خود را در اینترنت منتشر کنید.روزنامه ها،مجلات،خبر گذاری سراسری و محلی و افراد؛ شخص میتواند با طراحی سایت خبری فراتر از حیطه کاری خود فعالیت کند.طراحی سایت خبری از جمله تخصصی ترین طراحی های سایت است به دلیل ماهیت اطلاع رسانی و نیازمند به بروزرسانی مدام است که باید از تمامی نظرات از قبیل: نوع طراحی سایت،سرعت سایت،گرافیک زیبا ،سئو سایت و...درست طراحی شده باشد.

اهمیت طراحی سایت خبری


در سر تا سر جهان در هر لحظه اتفاقات جدیدی رخ میدهد به همین منظور برای مردم بسیار اهمیت دارد که در زمانی کوتاه از جدید ترین اخبار مطلع شوند.در زمان قدیم اخبار را در روزنامه ها چاپ میکردند ولی امروزه برای دسترسی هرچه سریع تر و پیشرفت تکنولوژی میتوان اخبار دقیق و به روز را از طریق اینترنت دریافت کرد.طراحی سایت خبری این امکان و مزیت را به وجود می آورد تا تمامی افراد جامعه بتوانند از طریق مراجعه به وب سایت در سریع ترین زمان آخرین اخبار را دریافت کنند.با طراحی و راه اندازی حرفه ای وب سایت خبری میتوانید برای خود از طریق وب سایت درآمدزایی کنید. 
 

ویژگی های طراحی سایت خبری

یک سایت خبری حرفه ای باید ویژگی هایی داشته باشد،بخشی از این ویژگی ها را با هم میخوانیم:

ریسپانسیو بودن(واکنش گرا)

سایتی که ریسپانسیو نباشد قطعا سایت موفقی نخواهد بود زیرا امروزه اکثر مردم با استفاده از تلفن همراه خود به جستجو در اینترنت میپردازند.واکنش گرا بودن یعنی سایت شما در هر دستگاهی به صورت درست و مرتب نشان داده شود.

سرعت بالا

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که هر سایتی باید داشته یاشد سرعت بالا در لود شدن است.این امر باعث جذب کاربران بیشتری میشود.

مسیر یابی آسان

در زمان ورود کاربر باید بتواند به راحتی به بخش مورد نیاز خودش دست یابد. این موضوع باید در طراحی سایت مورد توجه ویژه ای قرار بگیرد.

ظاهر سایت

شکل ظاهری سایت را قالب های خبری ،رنگ،فونت و.. تشکیل میدهد.طراحی گرافیکی زیبا تاثیر مثبتی در جلب رضایت کاربران دارد و باعث افزایش بازدید سایت شما میشود.

امنیت در طراحی سایت خبری

امنیت سایت یکی از ویژگی هایی است که باید از همان ابتدای راه اندازی سایت مورد توجه قرار می گیرد.اگر میخواهید طراحی سایت خبری خود را به شرکت های طراحی سایت بسپارید باید در انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت بسیار دقت کنید.

سئو سایت خبری

سئو سایت به فعالیت هایی گفته میشود که باعث میشود سایت شما در موتور های جستجو امتیاز بگیرد و در صفحه اول گوگل نمایش داده شود.طراحی سایت خبری باید کاملا بر اساس اصول سئو طراحی شود زیرا رقابت در این نوع سایت زیاد است و اگر اصول سئو را به خوبی اجرا نکنیم موفق نخواهیم شد.

قیمت طراحی سایت خبری

سایت هایی خبری با توجه به امکاناتی که دارند قیمت گذاری میشوند. هرچه امکانات یک سایت بیشتر باشد قیمت آن بالاتر است.

سایت های خبری که با استفاده از قالب های آماده وردپرسی ایجاد میشوند و معمولا قیمت کمتری در مقایسه با سایت هایی که اختصاصی طراحی شده اند دارند.

برای مشاهده قیمت ها میتوانید با ما تماس بگیرید و یا به سایت ما مراجعه کنید.

امکانات طراحی سایت خبری

ساخت سایت خبری مانند دیگر سایت ها نیست،سایت خبری ویژگی های به خصوصی دارد. این ویژگی ها باید در ساخت آن به درستی رعایت شود.ویژگی هایی از قبیل:

دسته بندی بسیار جامعه برای اخبار

جست و جوی سریع و پیشرفته در تمامی موضوعات خبری

قابلیت سرویس های مختلف خبری

پنل مدیریت حرفه ای برای مدیر سایت

جذب آگهی های تبلیغاتی برای کسب درآمد

خبر رسانی در سطح وسیعی از موقعیت جغرافیایی

تعیین سطح دسترسی متفاوت برای هر شخص

 امکان طراحی سایت خبری به صورت چند زبانه

و...

طراحی سایت و اپلیکیشن حرفه ای

شرکت طراحی سایت آیوا وب از کادری مجرب و حرفه ای تشکیل شده و تمامی آنچه شما برای موفقیت سایت خبری خود نیاز دارید را برایتان فراهم کرده،شما میتوانید برای اطلاع رسانی بهتر و جذب مخاطبان بیشتر برای سایت خبری خود ،اپلیکیشن موبایل هم طراحی و راه اندازی کنید.شما میتوانید در کنار سایت خبری حرفه ای خود اپلیکیشن همگام و کاربر پسند هم داشته باشید.تیم آیوا وب میتواند در کنار طراحی سایت شما با به روزترین خدمات و هزینه مناسب طراحی اپلیکیشن هم برای سایت شما انجام دهد.


برای دریافت مشاوره ، هرگونه سوال در مورد طراحی سایت و یا سفارش طراحی سایت با ما در تماس باشید.

09125371457

02634001529

هزینه طراحی هر سایتی بستگی به ماهیت اصلی وبسایت و امکانات آن دارد و اینکه با وردپرس ساخته شود و یا به صورت اختصاصی طراحی شود بستگی دارد و همه این عوامل بر روی هزینه طراحی یک سایت تاثیر دارند.
برای اینکه بتوانید به صورت حدودی هزینه طراحی سایت خود را مشخص کنید میتوانید به بخش تعرفه های طراحی سایت آیوا وب مراجعه نمائید.
جهت استعلام دقیق قیمت طراحی سایت موردنظرتان میتوانید در ساعات اداری با مجموعه ما تماس بگیرید.

زمان طراحی هر سایتی باتوجه با سیستم سایت و مقدار محتوای آن و همچنین امکانات درخواستی کارفرما برآورد میشود اما به طور حدودی میتوانید مدت زمان معمول طراحی سایت ها را مشاهده نمایئد.

  • سایت های شخصی : 7 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های شرکتی: 10 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های فروشگاهی: 20 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های اختصاصی و خاص : 30 روز کاری به طور میانگین
جهت مشخص شدن زمان دقیق طراحی وبسایت تان میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

کلیه پکیج های طراحی سایت شرکت آیوا وب به صورت به مدت یکسال شمسی پشتیبانی کامل دارند و در این مدت سایت شما نیازمند هر تغییری باشد میتوانید به مجموعه ما اعلام کنید تا در اولین فرصت برای شماانجام دهیم.

اینکه سایت شما با یکسری عبارات کلیدی موردنظر شما در صفحه نخست گوگل قرار بگیرد مربوط به انجام فرآیند سئو میباشد و عملیات سئو سایت نیز با توجه به عبارات انتخابی شما تخمین هزینه و زمان زده میشود.
اگر صاحب سایت هستید و دوست دارید سایت خود را در صدر نتایج گوگل ببینید جهت استعلام دقیق هزینه و زمان انجام سئو لطفاً با ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شما رو راهنمایی کنیم.
026-34001529
09125371457 - 09053272210

بهترین شرکت طراحی سایت در کرج میتوان گفت مجموعه ای میباشد که وبسایت خود مجموعه و وبسایت های طراحی شده مشتریان دارای کیفیت بسیاربالا، طراحی به روز و جذاب و سرعت بالا باشد و همچنین در موتور جستجو گوکل سئو شده باشد. تشخیص و تعیین بهترین شرکت طراحی سایت در کرج را میتوانید با بررسی دقیق موارد ذکر شده و سوال از مشتریان مشخص نمایید.

نظرات
نظر خود را بنویسید

توجه : ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

استعلام قیمت
نمونه کارها

اطلاعات تماس

نمادهای اعتماد

enamad-logo

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به مجموعه آیوا وب میباشد و هرگونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز میباشد