Aiwaweb Logo

مزایا و معایب طراحی سایت با وردپرس

مزایا و معایب طراحی سایت با وردپرس

مزایای طراحی سایت با وردپرس :

امکان استفاده و ویرایش رایگان و بدون پرداخت هزینه : بیس و اساس این cms رایگان بوده و از این جهت ممکن است هزینه های طراحی سایت را نسبتا پایین بیاورد.

کار و استفاده آسان برای انواع کاربر : یکی از فواید بسیار خوب طراحی سایت وردپرس استفاده آسان برای عموم مردم می باشد که این باعث رفع دغدغه طراحان و وبمستر می شود.

وجود هزاران افزونه مفید : بسیاری از امکانات مدنظر مشتری و کارفرما توسط افزونه های طراحی و ایجاد شده گردیده است و این کار را برای طراح آسان تر کرده است.

ایجاد کاربران با سطح دسترسی های متفاوت : ممکن است مدیر سایت در نظر داشته باشد که چند توع سطح دسترسی به کارمندان خود بدهد تا امکان دسترسی به تمام صفحات و اطلاعات را محدود کند که این نیاز را نیز وردپرس رفع می کند.

عمومی تر بودن در بین طراحان : این عمومی بودن باعث می شود اگر شما به هر دلیلی نتوانید با طراح و پشتیبان قبلی سایت خود همکاری کنید بتوانید با وبمسترهای دیگر نیز شروع به کار کنید که این اتفاق در پروژه های اختصاصی و برنامه نویسی شده متفاوت است.

امکان سفارشی سازی به صورت آنلاین : شما می توانید با استفاده از ابزار سفارشی سازی وردپرس بسیاری از قسمت های سایت را ویرایش و یا قسمتی را اضافه و کم کنید.

افزونه های سئو مناسب : وردپرس ابزاری کارآمد برای سئو وب سایت دارد که می تواند کمک شایانی به سئوکار کند.

نگهداری نسخه‌های قدیمی محتوا و ابزارها : برای اطمینان از حذف غیر اختیاری محتوا و یا ابزارک ها می توان از آنها خروجی گرفت و آن را به عنوان بک آپ نگهداری کرد.

پلت فرم های انعطاف پذیر: وردپرس پلتفرم قدرتمند و قابل انعطاف است که بخش زیادی از مشکلات پیش فرض را حل نموده است.

بروزرسانی منظم و رفع باگ : وردپرس با ارائه نسخه های جدید خود ، عملکرد خود را بهبود می بخشد و باگ های احتمالی خود را درنسخه های جدید رفع می کند.

تم و قالب هاب فراوان : هزاران طرح و قالب برای وردپرس ساخته شده است که کارفرما و مجری می توانند از آنها استفاده نموده و یا ایده دریافت کنند.

معایب طراحی سایت با وردپرس :

تهدید های فراوان : به دلیل متن‌ باز بودن وردپرس کمی تهدیدها برای این نوع طراحی سایت بیشتر است.

ناسازگاری برخی افزونه ها : در بسیاری از موارد پیش آمده که بعضی از افزونه های وردپرس با هم تداخل دارند و در نتیجه در عملکرد کل سایت اختلال ایجاد می کنند.

عدم سفارشی سازی برای پروژه های خاص : بعضی مواقع نیاز به برنامه نویسی و توسعه کار برای پروژه های نسبتا دشوار باعث شده وردپرس ضعف های خود را نمایان کند.

ترجمه وردپرس : در گاهی مواقع نسخه های وردپرس با ترجمه ناقص در اختیار شما قرار می گیرد.

 

برای دریافت مشاوره ، هرگونه سوال در مورد طراحی سایت و یا سفارش طراحی سایت با ما در تماس باشید.

09053272210- 02634001529

هزینه طراحی هر سایتی بستگی به ماهیت اصلی وبسایت و امکانات آن دارد و اینکه با وردپرس ساخته شود و یا به صورت اختصاصی طراحی شود بستگی دارد و همه این عوامل بر روی هزینه طراحی یک سایت تاثیر دارند.
برای اینکه بتوانید به صورت حدودی هزینه طراحی سایت خود را مشخص کنید میتوانید به بخش تعرفه های طراحی سایت آیوا وب مراجعه نمائید.
جهت استعلام دقیق قیمت طراحی سایت موردنظرتان میتوانید در ساعات اداری با مجموعه ما تماس بگیرید.

زمان طراحی هر سایتی باتوجه با سیستم سایت و مقدار محتوای آن و همچنین امکانات درخواستی کارفرما برآورد میشود اما به طور حدودی میتوانید مدت زمان معمول طراحی سایت ها را مشاهده نمایئد.

  • سایت های شخصی : 7 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های شرکتی: 10 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های فروشگاهی: 20 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های اختصاصی و خاص : 30 روز کاری به طور میانگین
جهت مشخص شدن زمان دقیق طراحی وبسایت تان میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

کلیه پکیج های طراحی سایت شرکت آیوا وب به صورت به مدت یکسال شمسی پشتیبانی کامل دارند و در این مدت سایت شما نیازمند هر تغییری باشد میتوانید به مجموعه ما اعلام کنید تا در اولین فرصت برای شماانجام دهیم.

اینکه سایت شما با یکسری عبارات کلیدی موردنظر شما در صفحه نخست گوگل قرار بگیرد مربوط به انجام فرآیند سئو میباشد و عملیات سئو سایت نیز با توجه به عبارات انتخابی شما تخمین هزینه و زمان زده میشود.
اگر صاحب سایت هستید و دوست دارید سایت خود را در صدر نتایج گوگل ببینید جهت استعلام دقیق هزینه و زمان انجام سئو لطفاً با ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شما رو راهنمایی کنیم.
026-34001529
09125371457 - 09053272210

بهترین شرکت طراحی سایت در کرج میتوان گفت مجموعه ای میباشد که وبسایت خود مجموعه و وبسایت های طراحی شده مشتریان دارای کیفیت بسیاربالا، طراحی به روز و جذاب و سرعت بالا باشد و همچنین در موتور جستجو گوکل سئو شده باشد. تشخیص و تعیین بهترین شرکت طراحی سایت در کرج را میتوانید با بررسی دقیق موارد ذکر شده و سوال از مشتریان مشخص نمایید.

نظرات
نظر خود را بنویسید

توجه : ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

استعلام قیمت
نمونه کارها

اطلاعات تماس

نمادهای اعتماد

enamad-logo

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به مجموعه آیوا وب میباشد و هرگونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز میباشد