Aiwaweb Logo

طراحی سایت فیلم

طراحی سایت فیلم

طراحی سایت فیلم

امروزه دیدن فیلم و سریال یکی از سرگرمی های محبوب مردم جهان است.با مراجعه به سایت های مختلف میتوان انواع فیلم ها را جستجو و مشاهده کرد.در زمان کذشته مرجع تمامی فیلم ها در ویدئو کلوپ ها بود ولی امروزه با وجود گستردگی فضای مجازی و اینترنت همه افراد میتوانند با مراجعه به انواع سایت های فیلم و سریال ،فیلم مورد علاقه خود را ببینند.بسیاری از شرکت های توزیع کننده فیلم و سریال برای این که بتوانند در کسب و کار خود سود زیادی به دست آورند،سعی میکنند یک سایت حرفه ای برای خود تهیه و راه اندازی کنند.طراحی سایت فیلم هم مانند نوع های دیگر طراحی سایت به تخصص و دانش نیاز دارد.

اهمیت طراحی و راه اندازی سایت فیلم

استفاده از سایت فیلم هم برای کاربران و هم برای صاحبان کسب و کار هایی همانند فیلم سازی و.. بسیار مفید است. کاربران میتوانند در هر مکان و زمان با استفاده از تلفن همراه و تبلت و.. فیلم و سریال مورد نظر خود را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین آن را مشاهده کنند.برای صاحبان کسب و کار هم از آن جهت که باعث دیده شدن بیشتر محصولات آنان میشو و سود آوری بسیاری دارد اهمیت دارد.

برخی از سرویس های طراحی سایت فیلم

وجود آیتم ها و بخش های مختلف هم برای کاربران عادی و هم برای سرویس های تخصصی برای اهالی سینما و اهل فن در طراحی سایت فیلم قابل اجرا است. مثال:

طراحی سیستم عضویت

کاربران با عضویت در سایت میتوانند از خدمات بهتری در سایت بهرمند شوند. مانند:دریافت اکانت و اشتراک برای دانلود،سوابق دانلود و.. استفاده کنند.

طراحی بخش فیلم

 ارائه فایل های تصویری و امکان نمایش هر فیلم در دسته بندی مرتب (خارجی،ایرانی،هندی و..) زبان اصلی یا دوبله یا بر پایه ژانر های مختلف مانند:ترسناک،جنایی،کمدی و غیره همراه با توضیحات مفصل هر فیلم از قبیل کارگردان،بازیگر و..زیر نویس در این بخش را مشاهده کنند.

فروش فیلم

برخی از فیلم ها در سایت ها رایگان نیستند و کاربر باید پس از عضویت در سایت نسبت به خرید آن اقدام کند.

صفحه تماس با ما و پشتیبانی

این صفحه شامل شماره های تلفن،فرم تماس آنلاین،پست الکترونیک و تمامی راه های ارتباطی با مشتریان است.

بخش آرشیو

در این جا میتوان فیلم ها و سریال ها را بر اساس سال ساخت ،تاریخ اکران و موضوع فیلم ها آرشیو کرد.میتوان بخش دیدگاه هم در قسمت قرار داد.

نقد و برسی

نمره منتقدین در فروش و موفقیت یک فیلم بسیار موثر است هرچقدر فیلم بازخورد بیشتر و بهتری دریافت کند نمره بالاتری میگیرد.وجود این قسمت هم در سایت امری مهم و ضروری است.

طراحی اپلیکیشن فیلم

در کنار راه اندازی سایت ساخت اپلیکیشن موبایل هم تاثیر زیادی در دیده شدن کسب و کار شما دارد.در این راستا اپلیکیشن هایی مانند نماوا،فیلمو و.. با دادن خدماتی همچون فروش اشتراک های مختلف به صورت ماهانه توانسته اند مخاطبان زیادی را جذب کنند.با داشتن اپلیکیشن میتوان در هر زمان و مکان  به مشتریان خود خدمت رسانی کنید.

طراحی سایت فیلم و سریال

یکی از مهم ترین نکات در طراحی سایت فیلم و سریال مربوط به سرعت بارگذاری و پخش فیلم در وب سایت است.استفاده از هاست و فضای مناسب سبب میشود تا بتوانید به راحتی محتوای تصویری و یا صوتی خود را در سایت بارگذاری کنید.خرید و استفاده از هاست مناسب در این نوع سایت امری بسیار مهم و حائز اهمیت است.

برخی از مواردی که باید در طراحی سایت فیلم رعایت شوند:


طراحی گرافیکی زیبا و منحصر به فرد


داشتن وب سایتی که ظاهر منحصر به فردی دارد باعث میشود وب سایت شما در ذهن به یاد بماند.رعایت اصول گرافیکی در وب سایت از مسائل مهم در طراحی و راه اندازی سایت است.برای زیبایی وب سایت خود باید از طیف های رنگی مناسب و عکس های با کیفیت استفاده کنید.طراحی سایت بر اساس اصول گرافیکی باعث جذب مخاطبان بسیار به وب سایت شما میشود.


وب سایت واکنشگرا(ریسپانسیو)


وب سایت ریسپانسیو وب سایتی است که در هر دستگاه الکترونیکی مانند:لب تاب،تبلت،تلفن همراه و.. به صورت کامل و درست نمایش داده شود.وب سایتی که واکنشگرا و یا ریسپانسیو نباشد در دستگاه ها مختلف به هم ریخته میشود و یا به درستی نمایش داده نمیشود این امر موجب از دست دادن مخاطبان بسیاری از وب سایت میشود.


سرعت دانلود در وب سایت فیلم


سرعت وب سایت فیلم از مهم ترین مسائل است که به عوامل مختلفی وابسته است.یکی از مهم ترین عوامل هاست وب سایت است.هرچقدر هاست وب سایت قوی تر و حرفه ای تر باشد سرعت سایت نیز به مراتب بالاتر است.


سئو وب سایت فیلم


سئو (بهینه سازی) وب سایت بعد از طراحی و راه اندازی سایت بسیار مهم است زیرا سئو سایت است که باعث بالا رفتن امتیاز در موتور های جستجوگر میشود.هرچه امتیاز وب سایت در موتور های جستجو بیشتر باشد امکان قرار گیری وب سایت شما در صفحه اول گوگل وجود دارد.بدون سئو وب سایت قطعا سایت موفقی نخواهید داشت پس لازم است بعد از طراحی و راه اندازی وب سایت خود نسبت به سفارش سئو آن اقدام کنید
 

 

برای دریافت مشاوره ، هرگونه سوال در مورد طراحی سایت و یا سفارش طراحی سایت با ما در تماس باشید.

09125371457

02634001529

هزینه طراحی هر سایتی بستگی به ماهیت اصلی وبسایت و امکانات آن دارد و اینکه با وردپرس ساخته شود و یا به صورت اختصاصی طراحی شود بستگی دارد و همه این عوامل بر روی هزینه طراحی یک سایت تاثیر دارند.
برای اینکه بتوانید به صورت حدودی هزینه طراحی سایت خود را مشخص کنید میتوانید به بخش تعرفه های طراحی سایت آیوا وب مراجعه نمائید.
جهت استعلام دقیق قیمت طراحی سایت موردنظرتان میتوانید در ساعات اداری با مجموعه ما تماس بگیرید.

زمان طراحی هر سایتی باتوجه با سیستم سایت و مقدار محتوای آن و همچنین امکانات درخواستی کارفرما برآورد میشود اما به طور حدودی میتوانید مدت زمان معمول طراحی سایت ها را مشاهده نمایئد.

  • سایت های شخصی : 7 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های شرکتی: 10 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های فروشگاهی: 20 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های اختصاصی و خاص : 30 روز کاری به طور میانگین
جهت مشخص شدن زمان دقیق طراحی وبسایت تان میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

کلیه پکیج های طراحی سایت شرکت آیوا وب به صورت به مدت یکسال شمسی پشتیبانی کامل دارند و در این مدت سایت شما نیازمند هر تغییری باشد میتوانید به مجموعه ما اعلام کنید تا در اولین فرصت برای شماانجام دهیم.

اینکه سایت شما با یکسری عبارات کلیدی موردنظر شما در صفحه نخست گوگل قرار بگیرد مربوط به انجام فرآیند سئو میباشد و عملیات سئو سایت نیز با توجه به عبارات انتخابی شما تخمین هزینه و زمان زده میشود.
اگر صاحب سایت هستید و دوست دارید سایت خود را در صدر نتایج گوگل ببینید جهت استعلام دقیق هزینه و زمان انجام سئو لطفاً با ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شما رو راهنمایی کنیم.
026-34001529
09125371457 - 09053272210

بهترین شرکت طراحی سایت در کرج میتوان گفت مجموعه ای میباشد که وبسایت خود مجموعه و وبسایت های طراحی شده مشتریان دارای کیفیت بسیاربالا، طراحی به روز و جذاب و سرعت بالا باشد و همچنین در موتور جستجو گوکل سئو شده باشد. تشخیص و تعیین بهترین شرکت طراحی سایت در کرج را میتوانید با بررسی دقیق موارد ذکر شده و سوال از مشتریان مشخص نمایید.

نظرات
نظر خود را بنویسید

توجه : ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

استعلام قیمت
نمونه کارها

اطلاعات تماس

نمادهای اعتماد

enamad-logo

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به مجموعه آیوا وب میباشد و هرگونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز میباشد