Aiwaweb Logo

طراحی سایت در تهران

طراحی سایت در تهران

طراحی سایت | طراحی سایت در تهران

در پروژه های طراحی سایت ، فاکتور های هزینه طراحی سایت ، زمان طراحی و طراحی قالب سایت دارای اهمیت زیادی برای مشتریان سفارش دهنده میباشد. شرکت آیوا وب مفتخر است خدمت طراحی سایت در تهران یکی از اصلی ترین اهداف شرکت میباشد که ما پروژه های طراحی سایت در تهران را با بالاترین کیفیت و به روزترین طراحی روز دنیا توسط بهترین و متخصص ترین برنامه نویسان وب برای شما مشتریان عزیز انجام میدهیم.

زمان طراحی سایت

اعلام زمان دقیق و یا حدودی در مورد زمان انجام کامل یک پروژه طراحی سایت رابطه ی مستقیم با امکانات ، طراحی ، سیستم طراحی درخواستی توسط مشتری دارد به عنوان مثال ممکن است زمان طراحی سایت شخصی در کمتر از سه روز کاری انجام شود و یا زمان انجام طراحی سایت شرکتی یک هفته الی ده روز به طول بینجامد ولی خب قطعاً طراحی سایت فروشگاهی به مراتب زمان بیشتری را برای طراحی نیاز دارد و زمانی بین دو هفته الی یک ماه کاری طول خواهد کشید.

هزینه طراحی سایت

بدون شک هزینه ی انجام یک پروژه ی طراحی سایت برای هر شخصی حائز اهمیت بالایی میباشد و هر فردی از شرکت های مختلفی قیمت میگیرد و بهترین شرکت طراحی سایت با مناسب ترین قیمت گزینش خواهد شد. شرکت آیوا وب با تلاشی بی وقفه در زمینه طراحی سایت همیشه سعی بر انجام پروژه های طراحی سایت با مناسب ترین قیمت همراه با بهترین کیفیت را داشته است.

اعلام هزینه ی طراحی سایت به امکانات و نوع طراحی درخواستی توسط مشتری بستگی دارد که به عنوان مثال استفاده از سیستم های آماده مثل وردپرس یا کدنویسی اختصاصی یکی از عوامل موثری است که در هزینه ی طراحی سایت موثر است.

پشتیبانی وبسایت

متاسفانه برخی از شرکت های طراحی سایت پشتیبانی و خدمات ضعیفی را ارائه میدهند که این موضوع نیز برای مشتریان بسیار آزار دهنده است. شرکت طراحی سایت آیوا وب در کنار تحویل سایت به مشتریان آموزش کامل مدیریت وبسایت را تحت قالب ویدیو آموزشی و یا به صورت حضوری به صورت رایگان ارائه میدهد همچنین ما وبسایت شما را از نظر فنی و امنیتی به مدت یکسال به طور کاملاً رایگان تضمین میکنیم و هر نقص احتمالی که پیش بیاید را فوراً بررسی و رفع میکنیم. همچنین شما عزیزان میتوانید با تیم مشاوره شرکت طراحی سایت آیوا وب تماس حاصل بفرمائید تا ما پاسخگوی تمامی سوالات شما باشیم.

مزایای طراحی سایت با شرکت آیوا وب

شرکت طراحی سایت آیوا وب با سال های تجربه ی کاری درخشان در این زمینه موفق به انجام پروژه های طراحی سایت به صورت کدنویسی کاملاً اختصاصی و یا استفاده از CMS های محبوب روز دنیا شده است که این امر موجب شده است تا ما بتوانیم تجربه ها و نمونه کارهای بسیار موفقی داشته باشیم.

بهترین کیفیت انجام طراحی سایت با مناسب ترین قیمت ممکن یکی از اصلی ترین معیار های شرکت آیوا وب میباشد که ما همیشه در تلاش بوده ایم رضایت تمامی مشتریان را بتوانیم جلب و کسب اعتماد کنیم. از طرفی دیگر قیمت پروژه ها بسیار مناسب بوده و همچنین این امکان وجود دارد که هزینه ی طراحی سایت به صورت پرداخت اقساطی انجام شود.


برای دریافت مشاوره ، هرگونه سوال در مورد طراحی سایت و یا سفارش طراحی سایت با ما در تماس باشید.

02634001529

هزینه طراحی هر سایتی بستگی به ماهیت اصلی وبسایت و امکانات آن دارد و اینکه با وردپرس ساخته شود و یا به صورت اختصاصی طراحی شود بستگی دارد و همه این عوامل بر روی هزینه طراحی یک سایت تاثیر دارند.
برای اینکه بتوانید به صورت حدودی هزینه طراحی سایت خود را مشخص کنید میتوانید به بخش تعرفه های طراحی سایت آیوا وب مراجعه نمائید.
جهت استعلام دقیق قیمت طراحی سایت موردنظرتان میتوانید در ساعات اداری با مجموعه ما تماس بگیرید.

زمان طراحی هر سایتی باتوجه با سیستم سایت و مقدار محتوای آن و همچنین امکانات درخواستی کارفرما برآورد میشود اما به طور حدودی میتوانید مدت زمان معمول طراحی سایت ها را مشاهده نمایئد.

  • سایت های شخصی : 7 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های شرکتی: 10 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های فروشگاهی: 20 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های اختصاصی و خاص : 30 روز کاری به طور میانگین
جهت مشخص شدن زمان دقیق طراحی وبسایت تان میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

کلیه پکیج های طراحی سایت شرکت آیوا وب به صورت به مدت یکسال شمسی پشتیبانی کامل دارند و در این مدت سایت شما نیازمند هر تغییری باشد میتوانید به مجموعه ما اعلام کنید تا در اولین فرصت برای شماانجام دهیم.

اینکه سایت شما با یکسری عبارات کلیدی موردنظر شما در صفحه نخست گوگل قرار بگیرد مربوط به انجام فرآیند سئو میباشد و عملیات سئو سایت نیز با توجه به عبارات انتخابی شما تخمین هزینه و زمان زده میشود.
اگر صاحب سایت هستید و دوست دارید سایت خود را در صدر نتایج گوگل ببینید جهت استعلام دقیق هزینه و زمان انجام سئو لطفاً با ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شما رو راهنمایی کنیم.
026-34001529
09125371457 - 09053272210

بهترین شرکت طراحی سایت در کرج میتوان گفت مجموعه ای میباشد که وبسایت خود مجموعه و وبسایت های طراحی شده مشتریان دارای کیفیت بسیاربالا، طراحی به روز و جذاب و سرعت بالا باشد و همچنین در موتور جستجو گوکل سئو شده باشد. تشخیص و تعیین بهترین شرکت طراحی سایت در کرج را میتوانید با بررسی دقیق موارد ذکر شده و سوال از مشتریان مشخص نمایید.

نظرات
رضا در تاریخ : 1399/5/23

هزینه طراحی سایت به چه صورتی محاسبه میشه؟

در پاسخ به رضا

با توجه به امکانات درخواستی شما از سایت این هزینه متغیر میباشد.
لطفاً جهت استعلام قیمت و مشاوره طراحی سایت با ما در تماس باشید.
02634001529

نظر خود را بنویسید

توجه : ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

استعلام قیمت
نمونه کارها

اطلاعات تماس

نمادهای اعتماد

enamad-logo

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به مجموعه آیوا وب میباشد و هرگونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز میباشد