Aiwaweb Logo

طراحی سایت با وردپرس چیست

طراحی سایت با وردپرس چیست

طراحی سایت با وردپرس چیست؟

  امروزه تمامی کسب و کار ها برای دیده شدن و موفقیت بیشتر نیاز به وب سایت دارند.بعد از گرفتن تصمیم برای داشتن وب سایت خود باید به فکر راه اندازی و طراحی آن باشیم. برای این کار میتوانیم از سیستم مدیریت محتوای ورد پرس استفاده کنیم.با استفاده از این سیستم میتوانیم به راحتی و در مدت زمان کم سایت خود را طراحی و راه اندازی کنیم. انواع طراحی سایت(شرکتی،فروشگاهی،سایت خبری و..) را میتوان با ورد پرس انجام داد.

آنچه در این مقاله میخوانیم:

  • درک اهمیت ساخت سایت با ورد پرس
  • انتخاب یک قالب وردپرسی مناسب برای طراحی سایت
  • قیمت طراحی سایت وردپرسی
  • آشنایی با افزونه های متنوع وردپرس
  •  

طراحی سایت با ورد پرس

طراحی سایت یک  امر تخصصی است و این کار توسط طراحان متخصص انجام میشود. در سایت های اختصاصی ما نیاز به فرد متخصص داریم ولی امروزه با به وجود آمدن سیستم های تولید محتوا مانند  ورد پرس این کار راحت تر صورت میگیرد و میتوان با استفاده از فیلم ها و مقاله های معتبر آموزش طراحی با این سیستم را شروع کرد.

 

 

درک اهمیت ساخت سایت با ورد پرس

امروزه بیش از 100 سیستم مدیریت محتوا وجود دارد اما تمامی آمار ها نشان میدهند که بهترین آن ها ورد پرس است.آمار ها نشان میدهد حدود 34 درصد از سایت ها با ورد پرس ساخته شده اند یعنی از هر سه وب سایتی که آن هارا باز میکنیم یکی از آن ها با وردپرس طراحی و ساخته شده است.

مزایای استفاده از وردپرس بسیار است اولین مزیت آن استفاده سریع و راحت است که وقت کمی میگیرد،دسترسی به وردپرس راحت است وردپرس مبتنی بر مرورگر است و به راحتی میتوانید با کامپیوتری که متصل به اینترنت است آن را مدیریت کنید.آموزش ورد پرس به تمامی زبان های دنیا ترجمه شده و به راحتی میتوان از آن بهره گرفت،یکی دیگر از مزیت های ورد پرس داشتن افزونه های متنوع است حتی اگر افزونه مورد نظر خود را پیدا نکنید میتواند خودتان آن را بسازید.

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که افزونه وردپرس چیست؟

افزونه ورد پرس یا پلاگین ورد پرس در واقع امکانات و ویژگی های جدیدی را با نصب آن روی وردپرس به سایت اضافه میکند. افزونه ها هم رایگان هستند و هم غیر رایگان که نسخه های غیر رایگان آن امکانات بیشتری را ارئه میدهند شما میتوانید برای زیباتر کردن سایت خود از افزونه ها بهره بگیرید.

 

 به طور خلاصه مزیت های استفاده از سایت وردپرس عبارتند از:

وردپرس به طور 100 درصد رایگان است

 (open source) یک سیستم منبع باز است

امکان طراحی هر نوع سایتی بدون حتی یک خط کدنویسی

انعطاف پذیری و قابلیت شخصی سازی بالا

یک سیستم سریع، بهینه و امن

انتخاب یک قالب وردپرسی مناسب برای طراحی سایت


سیستم ورد پرس دارای انواع مختلف قالب است قالب هایی که در ورد پرس وجود دارند برخی رایگان و برخی غیر رایگان هستند.


قالب های رایگان وردپرس:میتوانید وب سایت خود را با استفاده از قالب های وردپرس رایگان طراحی و راه اندازی کنید.قالب های رایگان بسیار فراوان هستند ولی معمولا از آنها جهت آموزش و یادگیری و تست استفاده میشود،اگر قصد راه اندازی وب سایت حرفه ای و کار آمد برای خود و یا کسب و کارتان دارید به شما پیشنهاد میکنیم تا از قالب های غیر رایگان (پولی)وردپرس استفاده کنید.زیرا این قالب ها امنیت تضمین شده ای دارند و امکانات بسیار بیشتر و...


قالب های غیر رایگان وردپرس:برای خرید یک قالب معتبر وردپرسی میتوانید به سایت های معتبر مانند ژاکت مراجعه کنید و قالب مورد نظر خود(فروشگاهی،شخصی،خبری،شرکتی و..)از بین قالب های موجود که تنوع بسیاری دارند انتخاب کرده و خریداری کنید.قالب های غیر رایگان وردپرس معمولا قالب هایی خارجی هستند که توسط ایرانی ها فارسی سازی شده اند البته قالب هایی که از صفر تا صد ایرانی باشد هم طراحی  شده و وجود دارد.بنابر این یکی از مزیت هایی که قالب های غیر رایگان دارند ارائه پشتیبانی است.تیم فروشنده موظف است قالب را سالم تحویل دهد و در صورت وجود هر مشکل در قالب به شما کمک کند.


قیمت طراحی سایت وردپرسی


خود برنامه ورد پرس رایگان است اما در نهایت هزینه هایی را ایجاد میکند.یک وب سایت وردپرسی برای شخصی سازی به پلاگین ها و افزونه ها نیازمند است.برخی از آنها رایگان هستند ولی قابل اعتماد و امن نیستند.اگر یک وب سایت حرفه ای و متفاوت میخواهید باید بعضی از افزونه ها را خریداری کنید.علاوه بر این با توجه به این که به روز رسانی ها به طور مدام منتشر میشوند، به روز رسانی سایت ها بسیار پر هزینه خواهند شد.به همین منظور طراحی و راه اندازی وب سایت وردپرسی دارای هزینه است.


آشنایی با افزونه های متنوع وردپرس


برخی از افزونه ها در وردپرس وجود دارند که برای هر سایتی مورد نیاز است.که برخی از آنها را معرفی میکنیم:


افزونه فرم سازی:این افزونه قابلیت ساخت انواع فم مانند فرم تماس و غیره را دارد.


افزونه امنیتی:این افزونه از ضروری ترین افزونه های مهم برای وب سایت وردپرسی است و همان طور که از نامش پیداست برای امنیت وب سایت است.

افزونه سئو:این افزونه افزونه ای ضروری برای سئو مقالات وب سایت است که باعث بهبود بهینه سازی وب سایت (سئو)سایت میشود.


رای دریافت مشاوره ، هرگونه سوال در مورد طراحی سایت و یا سفارش طراحی سایت با ما در تماس باشید.

02634001529

09125371457

هزینه طراحی هر سایتی بستگی به ماهیت اصلی وبسایت و امکانات آن دارد و اینکه با وردپرس ساخته شود و یا به صورت اختصاصی طراحی شود بستگی دارد و همه این عوامل بر روی هزینه طراحی یک سایت تاثیر دارند.
برای اینکه بتوانید به صورت حدودی هزینه طراحی سایت خود را مشخص کنید میتوانید به بخش تعرفه های طراحی سایت آیوا وب مراجعه نمائید.
جهت استعلام دقیق قیمت طراحی سایت موردنظرتان میتوانید در ساعات اداری با مجموعه ما تماس بگیرید.

زمان طراحی هر سایتی باتوجه با سیستم سایت و مقدار محتوای آن و همچنین امکانات درخواستی کارفرما برآورد میشود اما به طور حدودی میتوانید مدت زمان معمول طراحی سایت ها را مشاهده نمایئد.

  • سایت های شخصی : 7 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های شرکتی: 10 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های فروشگاهی: 20 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های اختصاصی و خاص : 30 روز کاری به طور میانگین
جهت مشخص شدن زمان دقیق طراحی وبسایت تان میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

کلیه پکیج های طراحی سایت شرکت آیوا وب به صورت به مدت یکسال شمسی پشتیبانی کامل دارند و در این مدت سایت شما نیازمند هر تغییری باشد میتوانید به مجموعه ما اعلام کنید تا در اولین فرصت برای شماانجام دهیم.

اینکه سایت شما با یکسری عبارات کلیدی موردنظر شما در صفحه نخست گوگل قرار بگیرد مربوط به انجام فرآیند سئو میباشد و عملیات سئو سایت نیز با توجه به عبارات انتخابی شما تخمین هزینه و زمان زده میشود.
اگر صاحب سایت هستید و دوست دارید سایت خود را در صدر نتایج گوگل ببینید جهت استعلام دقیق هزینه و زمان انجام سئو لطفاً با ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شما رو راهنمایی کنیم.
026-34001529
09125371457 - 09053272210

بهترین شرکت طراحی سایت در کرج میتوان گفت مجموعه ای میباشد که وبسایت خود مجموعه و وبسایت های طراحی شده مشتریان دارای کیفیت بسیاربالا، طراحی به روز و جذاب و سرعت بالا باشد و همچنین در موتور جستجو گوکل سئو شده باشد. تشخیص و تعیین بهترین شرکت طراحی سایت در کرج را میتوانید با بررسی دقیق موارد ذکر شده و سوال از مشتریان مشخص نمایید.

نظرات
نظر خود را بنویسید

توجه : ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

استعلام قیمت
نمونه کارها

اطلاعات تماس

نمادهای اعتماد

enamad-logo

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به مجموعه آیوا وب میباشد و هرگونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز میباشد