Aiwaweb Logo

طراحی سایت زیبایی

طراحی سایت زیبایی

طراحی سایت زیبایی/ سایت زیبایی

امروزه تمامی تجارت ها نیاز به وب سایت دارند. مردم به زیبایی خود اهمیت میدهند و برای خدمات زیبایی به سالن های زیبایی مراجعه میکنند.افرادی که سالن دار هستند باید به فکر طراحی سایت برای سالن خود باشند.سالن داران میتوانند در یک سایت هنر و کار با کیفیت خود را به مخاطبان بیشتری معرفی کنند.امروزه تعداد سالن های زیبایی روبه افزایش است شما برای بهتر دیده شدن و برند سازی مرکز زیبایی خود به یک وب سایت حرفه ای نیاز دارید.برخی از افراد برای پیدا کردن نمونه کار هایی که طبق سلیقه آن ها باشد در اینترنت به جستجو میپردازند از این رو بهتر است هر آرایشگاهی چه مردانه و چه زنانه برای ارائه نمونه کار های خود به طراحی سایت زیبایی اهمیت دهند.بهترین شرکت در طراحی سایت زیبایی و آرایشی شرکت طراحی سایت آیوا وب است.


امکانات طراحی سایت زیبایی
 

گسترده بودن کسب و کار در زمینه زیبایی بسیار اهمیت دارد زیرا بر این اساس امکانات سایت شما مشخص میشود.شما میتوانید به نظر خود هر ویژگی که میخواهید به سایت اضافه کنید.هرچه امکانات شما بیشتر باشد سایت هم حرفه ای تر است.هرچه امکانات شما بیشتر باشد کاربران راحت تر میتوانند با سایت شما ارتباط برقرار کنند. امکاناتی همچون:

  • معرفی خدمات سالن و تعرفه های شما
  • معرفی سالن و تجهیزات آرایشگران
  • درج نمونه کار 
  • مشاوره و نوبت دهی آنلاین
  • فروشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی
  • بخش مربوط به عروس 

و...


طراحی سایت زیبایی میتواند هم به صورت اختصاصی (کد نویسی) و هم به صورت وردپرس (قالب های آماده) طراحی و ساخته شود. شرکت آیوا وب میتواند با توجه به خواسته شما بهترین سایت را برایتان طراحی و راه اندازی کند.
هدف از طراحی سایت زیبایی شما میتوانید به راحتی در زمینه زیبایی به موفقیت برسید اگر واقعا دنبال جذب مشتریان بیشتر و برند سازی برای خود هستید باید در مرحله اول طراحی و راه اندازی سایت خود را به شرکت های طراحی سایت معتبر بسپارید.و بعد از آن باید روی بهینه سازی و سئو سایت خود وقت بزارید و برای آن هزینه کنید. به دلیل رقابت زیاد در این زمینه سئو سایت اهمیت بسیاری دارد .

 

طراحی سایت زیبایی میتواند هم   به صورت ساده(استاتیک) باشد و هم دارای قابلیت های فراوان(سایت دینامیک).بستگی به خواست شما طراحی و راه اندازی میشود قیمت سایت های ساده و بدون قابلیت کمتر از سایت های  دینامیک است.
برخی از مواردی که در طراحی سایت زیبایی اهمیت دارند:

  • طراحی گرافیک مناسب
  • ریسپانسیو بودن سایت(سایت درتبلت ،کامپیوتر و موبایل به درستی نشان داده شود)
  • داشتن گالری تصاویر
  • منو بندی حرفه ای سایت 
  • طراحی بخش آنلاین جهت رزرو وقت برای مشتریان
  •  

درباره طراحی سایت زیبایی و آرایشی


طراحی سایت زیبایی شما در اینترنت به ارائه خدمات آرایشی شما میپردازد.این خدمات به فعالیت شما بستگی دارد هرچه وسعت کاری شما بیشتر باشد خدماتی که ارائه میدهید حرفه ای تر است.با گذاشتن نمونه کار های خود در سایت میتوانید خود را بهتر معرفی کنید و مشتریان هم میتوانند نمونه کار های بیشتری از شما در سایت ببینند.با داشتن سایت شما حرفه ای تر دیده میشوید.

ویژگی های طراحی سایت زیبایی


در طراحی سایت زیبایی میتوانید از ویژگی ها بسیاری بهره ببرید به عنوان مثال سیستم رزرو آنلاین کاربرد بسیاری در یک وب سایت زیبای دارد.همچنین میتوان صفحه ای به عنوان اخبار و مقالات برای وب سایت زیبایی طراحی کرد و محصولات زیبایی جدید را در آن معرفی کرد.میتوان در یک صفحه به خصوص گالری تصاویر از سالن زیبایی و همچنین نمونه کار ها را قرار داد تا کاربران با سالن و خدمات شما آشنا شوند همچنین امکان قرار دادن درگاه پرداخت در وب سایت زیبایی وجود دارد.


سئو سایت زیبایی 


سئو و یا بهینه سازی وب سایت مهم ترین موضوع بعد از طراحی و راه اندازی سایت است که باید مورد توجه قرار بگیرد.سئو وب سایت موجب افزایش امتیاز در موتور های جستجوگر است. که این امر باعث قرار گیری وب سایت در صفحه اول گوگل میشود. تمامی وب سایت ها با هم در رقابت هستند تا بتوانند با افزایش امتیاز سایتشان به صفحه اول گوگل برسند.پس برای موفقیت و پیشی گرفتن از رقیبان خود نیازمند سئو (بهینه سازی) سایت خود هستید.


قیمت طراحی سایت زیبایی


وب سایت های زیبایی به دو دسته کلی تقسیم میشوند،اولین دسته آن وب سایت هایی است که فقط به معرفی مجموعه ای میپردازند و امکانات به خصوصی ندارند،دسته دوم وب سایت هایی هستند که علاوه بر معرفی امکانات متعددی ماند رزرو آنلاین نوبت،درگاه پرداخت و... را دارند. هرچه امکانات یک وب سایت بیشتر باشد به مراتب هزینه آن نیز بیشتر است.برای دریافت اطلاعات بیشتر و قیمت دقیق میتوانید با ما تماس بگیرید 
 


سخن آخر


اگر تصمیم به راه اندازی سایت برای کسب و کار خود گرفته اید میتوانید با ما تماس بگیرید و بعد از صحبت با مشاوران ما اقدام به راه اندازی سایتی که در نظر دارید کنید.این اطمینان را به شما میدهیم که طراحی شما کاملا مطابق با نیاز ها و خواسته های شما خواهد بود

هزینه طراحی هر سایتی بستگی به ماهیت اصلی وبسایت و امکانات آن دارد و اینکه با وردپرس ساخته شود و یا به صورت اختصاصی طراحی شود بستگی دارد و همه این عوامل بر روی هزینه طراحی یک سایت تاثیر دارند.
برای اینکه بتوانید به صورت حدودی هزینه طراحی سایت خود را مشخص کنید میتوانید به بخش تعرفه های طراحی سایت آیوا وب مراجعه نمائید.
جهت استعلام دقیق قیمت طراحی سایت موردنظرتان میتوانید در ساعات اداری با مجموعه ما تماس بگیرید.

زمان طراحی هر سایتی باتوجه با سیستم سایت و مقدار محتوای آن و همچنین امکانات درخواستی کارفرما برآورد میشود اما به طور حدودی میتوانید مدت زمان معمول طراحی سایت ها را مشاهده نمایئد.

  • سایت های شخصی : 7 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های شرکتی: 10 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های فروشگاهی: 20 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های اختصاصی و خاص : 30 روز کاری به طور میانگین
جهت مشخص شدن زمان دقیق طراحی وبسایت تان میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

کلیه پکیج های طراحی سایت شرکت آیوا وب به صورت به مدت یکسال شمسی پشتیبانی کامل دارند و در این مدت سایت شما نیازمند هر تغییری باشد میتوانید به مجموعه ما اعلام کنید تا در اولین فرصت برای شماانجام دهیم.

اینکه سایت شما با یکسری عبارات کلیدی موردنظر شما در صفحه نخست گوگل قرار بگیرد مربوط به انجام فرآیند سئو میباشد و عملیات سئو سایت نیز با توجه به عبارات انتخابی شما تخمین هزینه و زمان زده میشود.
اگر صاحب سایت هستید و دوست دارید سایت خود را در صدر نتایج گوگل ببینید جهت استعلام دقیق هزینه و زمان انجام سئو لطفاً با ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شما رو راهنمایی کنیم.
026-34001529
09125371457 - 09053272210

بهترین شرکت طراحی سایت در کرج میتوان گفت مجموعه ای میباشد که وبسایت خود مجموعه و وبسایت های طراحی شده مشتریان دارای کیفیت بسیاربالا، طراحی به روز و جذاب و سرعت بالا باشد و همچنین در موتور جستجو گوکل سئو شده باشد. تشخیص و تعیین بهترین شرکت طراحی سایت در کرج را میتوانید با بررسی دقیق موارد ذکر شده و سوال از مشتریان مشخص نمایید.

نظرات
نظر خود را بنویسید

توجه : ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

استعلام قیمت
نمونه کارها

اطلاعات تماس

نمادهای اعتماد

enamad-logo

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به مجموعه آیوا وب میباشد و هرگونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز میباشد