Aiwaweb Logo

طراحی سایت دو زبانه و چند زبانه

طراحی سایت دو زبانه و چند زبانه

طراحی سایت دو زبانه و چند زبانه


طراحی سایت دو زبانه و یا چند زبانه مناسب بسیاری از کسب و کار هایی است که میخواهند روابط کاری خود را بین المللی کنند و با کشور های دیگر تعامل داشته باشند.طراحی سایت دو زبانه و چند زبانه به عنوان یک ابزار قدرتمند فروش آنلاین،بازاریابی اینترنتی،معرفی کالا و خدمات به مخاطبان و مشتریان سرتاسر جهان که زبان های مختلفی دارند کاربرد دارد.با راه اندازی و طراحی این سایت شما میتوانید به راحتی با مشتریان خارجی تعامل داشته باشید.


 ویژگی و کاربرد طراحی سایت دو و یا چند زبانه


طراحی سایت دو و یا چند زبانه امری مهم و تخصصی است و انجام آن نیاز به دقت و توجه ویژه ای دارد.بهترین حالت در طراحی سایت دو زبانه یا چند زبانه ایجاد فضایی یکسان برای کنترل تمامی زبان های سایت است.با این وجود سایت ها جدا از هم نیستند و سیستم مدیریتی همه زبان های آن یکی است.وب سایت های دو زبانه و چند زبانه بیشتر در زمینه های طراحی سایت پزشکی،طراحی وب سایت شرکتی،طراحی وب سایت صنعتی،طراحی سایت گردشگری،طراحی سایت فروشگاهی،طراحی سایت خبری و ..ایجاد شده و فعالیت میکنند.


روش های دو زبانه کردن وب سایت


دو روش کلی برای دو زبانه کردن سایت وجود دارد:


 روش استفاده از ساب دامین  (subdomain)


 در این روش به فرض این که زبان های درخواستی ما فارسی و انگلیسی است یک ساب دامین به صورت fa.example.com و یک ساب دامین به صورت  en.example.com ساخته میشود و طراحی آن ها به صورت مجزا انجام میشود البته در صورت تمایل مشتری میتوان کاملا سایت ها شبیه به هم باشد و تنها تفاوت آنها در راست چین بودن و چپ چین بودنشان باشد. (طراحی سایت به هر زبانی مانند،عربی،اسپانیایی،ترکی و.. امکان پذیر است)


روش اتوماتیک با استفاده از پلاگین یا اسکریپت


در این روش یک پلاگین و یا اسکریپت خودکار در سایت نصب میشود تا کاربر زمانی که  روی پرچم هر کشور کلید کرد محتوا ترجمه شده نمایش داده شود.


از بین این دو روش با وجود اندکی هزینه بیشتر روش اول بسیار بهتر و حرفه ای تر از روش دوم است.اگر سایتی مطابق با استاندارد های جهانی میخواهید سایت ساب دامین بهترین گزینه است.


نکات مهم در طراحی سایت دو زبانه و چند زبانه


استفاده از ساب دامین در طراحی سایت دو زبانه و چند زبانه


این روش بهترین روش برای دوزبانه کردن وب سایت است . در این روش هم میشود به تعداد زبان های مختلف یک سایت جداگانه طراحی کرد و هم میتوان از یک قالب و فرم یکسان برای تمامی صفحات استفاده کرد.


استفاده از متا تگ برای زبان های مختلف


در این جا صفحاتی که به زبانهای مختلف طراحی شده اند به موتور های جستجوگر شناسانده میشوند که چه زبانی در چه صفحه ای قرار گرفته است این کار در رتبه بندی سایت در موتور های جستجو تاثیر دارد و رعایت آن موجب سئو و بهینه سازی سایت شما خواهد شد.


لینک کردن زبان های مختلف در طراحی سایت دو و یا چند زبانه


برای راحتی کاربران میتوانید صفحات را به هم لینک کرده تا کاربران به راحتی به زبان های دیگر دسترسی پیدا کنند.


خود داری از ترکیب زبان های مختلف در یک صفحه


این کار مشکلاتی برای موتور های جستجو در شناسایی صفحه شما ایجاد میکند و باعث نامنظم دیدن سایت در دید کاربر میشود بهتر است هر زبان در دسته بندی جدا قرار گیرد.

 

چه زبان هایی در سایت دو زبانه اهمیت دارند


این موضوع که طراحی سایت به چه زبان هایی باشد بستگی به هدف و نوع کاربران وب سایت شما دارد.ولی به طور کلی بیشتر سایت های چند زبانه به علت بین المللی بودن و فراگیری از زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم در وب سایت استفاده میکنند.طراحی سایت میتواند به زبان های مختلف مانند:زبان انگلیسی،زبان عربی،زبان ترکی،زبان فرانسوی و.. باشد.همچنین نکته ای که باید به آن توجه کنید ترجمه صفحات است که از اهمیت ویژه ای برخوردار است،ترجمه ها باید بسیار روان و بدون هیچ گونه غلط املایی باشد تا کاربران بتوانند به راحتی آن را بخوانند.


قیمت طراحی سایت دو یا چند زبانه


نمیتوان قیمت دقیقی برای طراحی سایت دو و یا چند زبانه گفت،زیرا هر وب سایتی با توجه به امکانات و نوع طراحی آن قیمت متفاوتی دارد.به طور کلی هرچه امکانات یک وب سایت بیشتر باشد قیمت آن هم بیشتر است.اگر وب سایت خود را با استفاده از  قالب های آماده وردپرسی طراحی کنید قیمت آن بسیار پایین تر از طراحی سایت اختصاصی است.برای دریافت اطلاعات بیشتر و قیمت دقیق میتوانید با ما تماس بگیرید.


سخن آخر


طراحی و راه اندازی سایت در شرکت آیوا وب به صورت یک فرآیند تخصصی و حرفه ای انجام میشود، وجود طراحی متنوع در حوزه های مختلف کاری نشان دهنده تجربیات کاری ما است. برای برخورداری از اطلاعات بیشتر درباره طراحی و راه اندازی سایت میتوانید با ما تماس بگیرید.


برای دریافت مشاوره ، هرگونه سوال در مورد طراحی سایت و یا سفارش طراحی سایت با ما در تماس باشید.

09125371457

02634001529

هزینه طراحی هر سایتی بستگی به ماهیت اصلی وبسایت و امکانات آن دارد و اینکه با وردپرس ساخته شود و یا به صورت اختصاصی طراحی شود بستگی دارد و همه این عوامل بر روی هزینه طراحی یک سایت تاثیر دارند.
برای اینکه بتوانید به صورت حدودی هزینه طراحی سایت خود را مشخص کنید میتوانید به بخش تعرفه های طراحی سایت آیوا وب مراجعه نمائید.
جهت استعلام دقیق قیمت طراحی سایت موردنظرتان میتوانید در ساعات اداری با مجموعه ما تماس بگیرید.

زمان طراحی هر سایتی باتوجه با سیستم سایت و مقدار محتوای آن و همچنین امکانات درخواستی کارفرما برآورد میشود اما به طور حدودی میتوانید مدت زمان معمول طراحی سایت ها را مشاهده نمایئد.

  • سایت های شخصی : 7 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های شرکتی: 10 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های فروشگاهی: 20 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های اختصاصی و خاص : 30 روز کاری به طور میانگین
جهت مشخص شدن زمان دقیق طراحی وبسایت تان میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

کلیه پکیج های طراحی سایت شرکت آیوا وب به صورت به مدت یکسال شمسی پشتیبانی کامل دارند و در این مدت سایت شما نیازمند هر تغییری باشد میتوانید به مجموعه ما اعلام کنید تا در اولین فرصت برای شماانجام دهیم.

اینکه سایت شما با یکسری عبارات کلیدی موردنظر شما در صفحه نخست گوگل قرار بگیرد مربوط به انجام فرآیند سئو میباشد و عملیات سئو سایت نیز با توجه به عبارات انتخابی شما تخمین هزینه و زمان زده میشود.
اگر صاحب سایت هستید و دوست دارید سایت خود را در صدر نتایج گوگل ببینید جهت استعلام دقیق هزینه و زمان انجام سئو لطفاً با ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شما رو راهنمایی کنیم.
026-34001529
09125371457 - 09053272210

بهترین شرکت طراحی سایت در کرج میتوان گفت مجموعه ای میباشد که وبسایت خود مجموعه و وبسایت های طراحی شده مشتریان دارای کیفیت بسیاربالا، طراحی به روز و جذاب و سرعت بالا باشد و همچنین در موتور جستجو گوکل سئو شده باشد. تشخیص و تعیین بهترین شرکت طراحی سایت در کرج را میتوانید با بررسی دقیق موارد ذکر شده و سوال از مشتریان مشخص نمایید.

نظرات
نظر خود را بنویسید

توجه : ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

استعلام قیمت
نمونه کارها

اطلاعات تماس

نمادهای اعتماد

enamad-logo

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به مجموعه آیوا وب میباشد و هرگونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز میباشد