Aiwaweb Logo

طراحی سایت ثبت آگهی و نیازمندی ها

طراحی سایت ثبت آگهی و نیازمندی ها

طراحی سایت ثبت آگهی

همانطور که میدانید امروزه کسب و کارها به روش های نوین و جدید تبلیغات خود را انجام میدهند چرا که این نوع تبلیغات بازدهی و تاثیر به شدت بیشتری نسبت به روش های تبلیغات سنتی و قدیمی دارد. به عنوان مثال سایت و اپلیکیشن معروف و محبوب دیوار و یا شیپور را میتوانیم در این میان نام ببریم که میتوان گفت در هر ثانیه آگهی تبلیغاتی در اینها ثبت میشوند و بازدیدکننده های بسیار زیادی در روز دارند به همین دلیل اگر شما قصد تبلیغات سریع و رایگان داشته باشید بهترین گزینه تبلیغات در چنین سایت هایی میباشد.

در سایت های ثبت آگهی ثبت تبلیغات به دو طریق انجام میشود که یا به صورت رایگان هستند و یا به صورت ویژه که با پرداخت هزینه صورت میگیرد و اینگونه سایت های معروف و پر بازدید از سایت خود با اخذ هزینه بابت ثبت آگهی های ویژه درآمد خوبی کسب میکنند.

راه اندازی سایت ثبت آگهی 

شاید تا به حال به این فکر افتاده باشید که یک سایت همانند دیوار برای خود راه اندازی کنید و بتوانید کسب درآمد از طریق سایت داشته باشید اما نگران هزینه ی راه اندازی شده باشید و از تصمیم تان صرف نظر کرده باشید ، اما طراحی و راه اندازی یک سایت نیازمندی هزینه ی آنچنانی نمیخواهد و شما با بودجه ی کم به راحتی میتوانید یک سایت ثبت آگهی برای خود داشته باشید.

در سایت ثبت آگهی مهم میباشد که سایت شما دارای سئو مناسبی باشد و در گوگل جایگاه مناسبی داشته باشد چرا که بازدید روزانه بالا یکی از عوامل موفقیت در سایت آگهی شماست و در کنار آن طراحی زیبا سایت ، سرعت بارگذاری بالا ، کاربر پسند بودن سایت نیز حائز اهمیت میباشد و این عوامل نیز به پیشرفت سایت شما کمک بسیاری میکنند.

امکانات سایت ثبت آگهی تبلیغاتی

طراحی زیبا و کاربر پسند قالب سایت

سازگار بودن سایت با موبایل و تبلت

پنل مدیریتی پیشرفته حرفه ای و فارسی

امکان ثبت ، ویرایش و حذف آگهی ها

بخش حساب کاربری برای اعضا سایت

امکان ثبت آگهی رایگان و آگهی ویژه

امکان پرداخت آنلاین برای آگهی های ویژه

امکان جستجوی پیشرفته آگهی ها

داشتن بخش اعلام اخبار و مقالات

امکان ارسال پیام و یا تیکت در سایت

ثبت موقعیت جغرافیایی در ثبت آگهی

طراحی بخش درباره ما و تماس با ما

داشتن نماد اعتماد الکترونیکی اینماد

امکان درج تبلیغات ویژه به صورت بنر

امنیت تضمین شده و بسیار بالای سایت

آموزش ویدئویی و یا حضوری کار با سایت

و ....

طراحی سایت نیازمندی ها

تمامی امکاناتی که در بالا به آنها اشاره کردیم برخی از امکاناتی هستند که برای یک سایت ثبت آگهی نیاز است داشته باشید و امکانات بسیار دیگری هستند که به سایت میتوان اضافه کرد تا سایت حرفه ای تر و زیباتر شود.

شرکت آیوا وب مفتخر است به عنوان یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در کرج و طراحی سایت در ایران سایتی با نام نیازمندی ها (Niazmandyha.com) به عنوان یکی از نمونه کارهای موفق خود در زمینه طراحی سایت آگهی پیاده سازی کرده است.

در طراحی سایت نیازمندی ها علاوه بر امکاناتی که به آنها اشاره کردیم بسیاری امکانات دیگری پیاده سازی شده است تا سایت نیازمندی ها از سایر رقبای قوی هیچ نقطه ضعفی نداشته باشد و همچنین بهینه سازی سئو و ارتقا جایگاه نیازمندی ها در گوگل نیز انجام شده است که سایت نیازمندی ها با بسیاری از کلمات پر بازدید در صدر نتایج گوگل قرار دارد ، به عنوان مثال اگر شما در گوگل ثبت نیازمندی را جستجو کنید خواهید دید که سایت نیازمندی ها در صفحه نخست قرار دارد.

با توجه به تمام جزئیاتی که برای سایت نیازمندی ها گفته شد شما میتوانید این سایت حرفه ای و زیبا را که توسط تیم متخصص آیوا وب طراحی و پیاده سازی شده است را به صورت آنلاین هم اکنون مشاهده نمائید.

برای مشاهده کلیک کنید. (www.Niazmandyha.com)

سفارش طراحی سایت ثبت آگهی 

حال اگر شما قصد راه اندازی یک وبسایت تبلیغاتی همانند سایت دیوار و یا نیازمندی ها را دارید میتوانید پروژه ی طراحی سایت خود را با تمام جزئیات مربوطه همراه با امکانات و طراحی درخواستی خود به صورت کاملاً اختصاصی به ما بسپارید تا ما با تیم متخصص و حرفه ای خود در زمینه طراحی سایت ، کار پروژه ی طراحی سایت آگهی و تبلیغاتی شما رو با بهترین کیفیت همراه با مناسب ترین قیمت در کمترین زمان ممکن طراحی و پیاده سازی کنیم.

ما در پروسه ی طراحی سایت شما در هر لحظه کنارتان هستیم و بخش پشتیبانی نیز جوابگوی تمامی مشکلات و سوالات شما خواهد بود و همچنین در صورت درخواست شما ما میتوانیم بهترین مشاوره و راهنمایی رو جهت طراحی و راه اندازی یک وبسایت ثبت آگهی نیازمندی ها خدمت شما ارائه بدیم.

آیوا وب | بهترین پشتیبانی | بهترین طراحی سایت

ما این تضمین و اطمینان خاطر را به شما میدهیم که در کنار طراحی سایت شما به بهترین شکل ممکن به صورت مادام العمر نیز بهترین پشتیبانی برای شما رو داشته باشیم به این صورت که تمامی نواقص و عیب های سایت شما به صورت کاملاً رایگان رفع خواهند شد و همچنین به تمامی سوالات و مشکلات شما رسیدگی و پاسخ داده خواهد شد.


  09053272210 -02634001529

هزینه طراحی هر سایتی بستگی به ماهیت اصلی وبسایت و امکانات آن دارد و اینکه با وردپرس ساخته شود و یا به صورت اختصاصی طراحی شود بستگی دارد و همه این عوامل بر روی هزینه طراحی یک سایت تاثیر دارند.
برای اینکه بتوانید به صورت حدودی هزینه طراحی سایت خود را مشخص کنید میتوانید به بخش تعرفه های طراحی سایت آیوا وب مراجعه نمائید.
جهت استعلام دقیق قیمت طراحی سایت موردنظرتان میتوانید در ساعات اداری با مجموعه ما تماس بگیرید.

زمان طراحی هر سایتی باتوجه با سیستم سایت و مقدار محتوای آن و همچنین امکانات درخواستی کارفرما برآورد میشود اما به طور حدودی میتوانید مدت زمان معمول طراحی سایت ها را مشاهده نمایئد.

  • سایت های شخصی : 7 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های شرکتی: 10 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های فروشگاهی: 20 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های اختصاصی و خاص : 30 روز کاری به طور میانگین
جهت مشخص شدن زمان دقیق طراحی وبسایت تان میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

کلیه پکیج های طراحی سایت شرکت آیوا وب به صورت به مدت یکسال شمسی پشتیبانی کامل دارند و در این مدت سایت شما نیازمند هر تغییری باشد میتوانید به مجموعه ما اعلام کنید تا در اولین فرصت برای شماانجام دهیم.

اینکه سایت شما با یکسری عبارات کلیدی موردنظر شما در صفحه نخست گوگل قرار بگیرد مربوط به انجام فرآیند سئو میباشد و عملیات سئو سایت نیز با توجه به عبارات انتخابی شما تخمین هزینه و زمان زده میشود.
اگر صاحب سایت هستید و دوست دارید سایت خود را در صدر نتایج گوگل ببینید جهت استعلام دقیق هزینه و زمان انجام سئو لطفاً با ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شما رو راهنمایی کنیم.
026-34001529
09125371457 - 09053272210

بهترین شرکت طراحی سایت در کرج میتوان گفت مجموعه ای میباشد که وبسایت خود مجموعه و وبسایت های طراحی شده مشتریان دارای کیفیت بسیاربالا، طراحی به روز و جذاب و سرعت بالا باشد و همچنین در موتور جستجو گوکل سئو شده باشد. تشخیص و تعیین بهترین شرکت طراحی سایت در کرج را میتوانید با بررسی دقیق موارد ذکر شده و سوال از مشتریان مشخص نمایید.

نظرات
نظر خود را بنویسید

توجه : ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

استعلام قیمت
نمونه کارها

اطلاعات تماس

نمادهای اعتماد

enamad-logo

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به مجموعه آیوا وب میباشد و هرگونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز میباشد