Aiwaweb Logo

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی


اگر شما صاحب شرکت و یا کارخانه هستید.برای معرفی محصولات و خدمات خود به راه اندازی سایت برای جذب مشتری بیشتر نیاز دارید.شرکت طراحی سایت آیوا وب به شما کمک میکند که سایتی را که میخواهید راه اندازی کنید. با راه اندازی سایت میتوانید بیشتر دیده شوید و فروش محصولات خود را چند برابر کنید درواقع طراحی سایت نوعی بازاریابی اینترنتی برای شماست.

مزایای ساخت سایت شرکتی


سایت های شرکتی به منظور معرفی شرکت و محصولات و فروش آنلاین و پشتیبانی مشتریان فعلی و جذب مشتریان بیشتر راه اندازی میشوند. سایت برای شما این امکان را فراهم میکند تا در هر ساعت از شبانه روز امکانات و اطلاعات مربوطه را دسترس مشتریان قرار دهید، یعنی برای ارائه خدمات و معرفی محصولات خود محدودیت زمانی نخواهید داشت.

 

  • امکان خرید اینترنتی محصولات با قابلیت پرداخت آنلاین

  • توسعه فعالیت شرکت شما در کشور و یا حتی در سطح بین الملل

  • امکان ساخت سایت چند زیانه برای فعالیت در سطح بین الملل

  • معرفی دست آورد ها و تاریخچه شرکت شما

  •  صرفه جویی در هزینه ها

  • درج گالری تصاویر محصولات و پروژه های انجام شده


برای دیدن نمونه های طراحی شده توسط شرکت طراحی سایت آیوا وب اینجا کلید کنید.

امکانات مورد نیاز طراحی سایت شرکتی


یک سایت خوب مجموعه ای از امکانات بصری و امکانات زیر ساختی  را در کنار هم دارد. این امکانات باید به شکل هماهنگ و مناسب نیاز شرکتی شما باشد. زیر ساخت مناسب یک سایت باعث سرعت بالای آن و نمایش صحیح آن در انواع دستگاه های متصل به اینترنت میشود. یکی از مهم ترین اصول در طراحی سایت شرکتی رعایت قوانین سئو است. سئو مناسب سایت باعث میشود سایت شما در موتور های جستجو گر دارای امتیاز شود و در صفحه اول گوگل سایت شما قرار گیرد.

 

نکات مهمی که در طراحی سایت شرکتی باید مورد توجه باشد:

 

طراحی اختصاصی


در این جا باید به صورت اختصاصی صفحات سایت خود را طراحی کنیم.برای مثال با طراحی درست صفحه درباره ما میتوان تمامی اطلاعات شرکت شما را وارد کرد تا مشتریان بتوانند با شرکت شما آشنا شوند.

طراحی ریسپانسیو(واکنشگرا)


امروزه سایت ها در تلفن همراه، کامپیوتر، تبلت و سایر دستگاه ها به درستی نمایش داده میشوند.جزو موارد پیش فرض در طراحی سایت شرکتی است.در واقع اندازه نمایشگر ها مهم نیست،سایتی که توسط شرکت آیوا وب طراحی میشود کاملا ریسپانسیو است.

نمای ظاهری وبسایت


طراحی اصولی و زیبا مطابق با کسب و کار شما وجه ای چشم نواز را برای مشتریان ایجاد میکند.رنگ بندی مناسب در طراحی سایت شرکتی یکی از فاکتور های مهم است. باید رنگ بندی کل سایت از قبیل لگو ، رنگ سازمانی سایت، و رنگ وب سایت با هم هماهنگ باشد. به فونت نوشته های سایت هم باید توجه ویژه ای کرد.

شبکه های اجتماعی


امروزه فعالیت در شبکه های اجتماعی در همه کسب و کار ها تاثیر زیادی دارد به همین خاطر سایت شما باید با شبکه های اجتماعی شما هماهنگ باشد. تا بتوان نتیجه خوبی از آن گرفت.

 

طراحی صفحه تماس با ما


طراحی این صفحه اهمیت ویژه ای دارد طراحی آن باید به گونه ای باشد که کاربران بتوانند به ساده ترین شکل و کوتاه ترین زمان بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند. در این صفحه لوکیشن شرکت شما،شماره های تماس،ساعت های پاسخ گویی،آدرس شرکت ،سوال های متداول و.. قرار گیرد. شرکت آیوا وب میتواند فرم تماس را به گونه ای طراحی کند که مدیر سایت بتواند پیام های ارسالی را از طریق ایمیل، پیامک،پیام واتس آپ و... مشاهده کند.

هزینه طراحی سایت شرکتی

نمیتوان به طور دقیق هزینه طراحی یک وب سایت شرکتی را گفت زیرا قیمت یک سایت بنا بر امکانات و نوع آن متفاوت است. به طور کلی هرچقدر امکانات یک وب سایت بیشتر باشد هزینه آن بیشتر است. موضوع دیگری که در هزینه طراحی سایت موثر است نوع وب سایت است،هزینه طراحی سایت با قالب های آماده ورد پرس بسیار کمتر از هزینه وب سایت اختصاصی و یا کد نویسی شده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر و قیمت دقیق میتوانید با ما تماس بگیرید.
 

 

سخن آخر


طراحی سایت شرکتی را میتوان هم به صورت اختصاصی  و هم به صورت وردپرس با استفاده از قالب های آماده انجام داد. به علت وجود رقبای زیاد در این زمینه برای دیده شدن بهتر باید به سئو سایت هم توجه کرد. شرکت طراحی سایت آیوا وب با توجه به خواست شما میتواند بهترین سایت را برای شما طراحی و راه اندازی کند.   


برای دریافت مشاوره ، هرگونه سوال در مورد طراحی سایت و یا سفارش طراحی سایت با ما در تماس باشید.

09125371457

02634001529

هزینه طراحی هر سایتی بستگی به ماهیت اصلی وبسایت و امکانات آن دارد و اینکه با وردپرس ساخته شود و یا به صورت اختصاصی طراحی شود بستگی دارد و همه این عوامل بر روی هزینه طراحی یک سایت تاثیر دارند.
برای اینکه بتوانید به صورت حدودی هزینه طراحی سایت خود را مشخص کنید میتوانید به بخش تعرفه های طراحی سایت آیوا وب مراجعه نمائید.
جهت استعلام دقیق قیمت طراحی سایت موردنظرتان میتوانید در ساعات اداری با مجموعه ما تماس بگیرید.

زمان طراحی هر سایتی باتوجه با سیستم سایت و مقدار محتوای آن و همچنین امکانات درخواستی کارفرما برآورد میشود اما به طور حدودی میتوانید مدت زمان معمول طراحی سایت ها را مشاهده نمایئد.

  • سایت های شخصی : 7 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های شرکتی: 10 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های فروشگاهی: 20 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های اختصاصی و خاص : 30 روز کاری به طور میانگین
جهت مشخص شدن زمان دقیق طراحی وبسایت تان میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

کلیه پکیج های طراحی سایت شرکت آیوا وب به صورت به مدت یکسال شمسی پشتیبانی کامل دارند و در این مدت سایت شما نیازمند هر تغییری باشد میتوانید به مجموعه ما اعلام کنید تا در اولین فرصت برای شماانجام دهیم.

اینکه سایت شما با یکسری عبارات کلیدی موردنظر شما در صفحه نخست گوگل قرار بگیرد مربوط به انجام فرآیند سئو میباشد و عملیات سئو سایت نیز با توجه به عبارات انتخابی شما تخمین هزینه و زمان زده میشود.
اگر صاحب سایت هستید و دوست دارید سایت خود را در صدر نتایج گوگل ببینید جهت استعلام دقیق هزینه و زمان انجام سئو لطفاً با ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شما رو راهنمایی کنیم.
026-34001529
09125371457 - 09053272210

بهترین شرکت طراحی سایت در کرج میتوان گفت مجموعه ای میباشد که وبسایت خود مجموعه و وبسایت های طراحی شده مشتریان دارای کیفیت بسیاربالا، طراحی به روز و جذاب و سرعت بالا باشد و همچنین در موتور جستجو گوکل سئو شده باشد. تشخیص و تعیین بهترین شرکت طراحی سایت در کرج را میتوانید با بررسی دقیق موارد ذکر شده و سوال از مشتریان مشخص نمایید.

نظرات
نظر خود را بنویسید

توجه : ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

استعلام قیمت
نمونه کارها

اطلاعات تماس

نمادهای اعتماد

enamad-logo

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به مجموعه آیوا وب میباشد و هرگونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز میباشد