Aiwaweb Logo

طراحی سایت خدماتی

طراحی سایت خدماتی

طراحی سایت خدماتی

راه اندازی سایت خدماتی مناسب کسب و کار هایی است که به ارائه خدماتی مشخص میپردازند و نیازمند جذب مشتریان بیشتر از طریق وب سایت هستند.صاحبان مشاغل میتوانند با راه اندازی وب سایت محصولات و خدمات خود را درسطح وسیع تری در کشور ارائه کنند.شرکت طراحی سایت آیوا وب در راه اندازی سایت خدماتی شما به گونه ای عمل خواهد کرد تا بهترین رتبه را در موتور های جستجو گر داشته باشید یعنی علاوه بر راه اندازی و طراحی سایت سئو آن نیز مورد توجه قرار میگیرد.

چه شرکت هایی به طراحی سایت خدماتی نیاز دارند

دامنه مشاغل خدماتی وسعت زیادی دارد به گونه ای که اکثر مشاغل را میتوان در این دسته جای داد. طراحی سایت برای شرکت هایی که به نوعی آماده برای ارائه خدمات به مشتریان هستند لازم است.در راه اندازی سایت خدماتی  در مقایسه با سایت های دیگر نیاز به طراحی تخصصی تر دارد زیرا ما محصولی برای معرفی نداریم و فقط باید خدماتی را که شما ارائه مدهید به مشتریان معرفی کنیم.طراحی سایت خدماتی بهترین نوع تبلیغ برای معرفی تخصص شماست.

مشاغل خدماتی که نیاز به طراحی سایت دارند:

ایجاد وب سایت برای شرکت هایی که خدمات طراحی سایت انجام میدهند

ایجاد وب سایت خدماتی برای دفاتر حقوقی و مشاوره ای

شرکت های رسانه ای و خدماتی

طراحی سایت خدماتی برای تعمیر لوازم خانگی

ایجاد وب سایت خدماتی برای شرکت هایی که خدمات نظافت و حمله بار انجام میدهند

شرکت هایی که در زمینه ساخت و ساز فعالیت دارند

در حال حاظر یکی از بهترین سایت های خدمانتی سایت دیوار است که خدمات متنوع ای را ارائه میدهد.همچنین طراحی سایت بیمه نیز یکی دیگر از طراحی های سایت خدماتی است .شرکت طراحی سایت آیوا وب میتواند راه اندازی سایت خدماتی شما را هم به صورت اختصاصی و هم وردپرس انجام دهد.

اهمیت طراحی سایت خدماتی

 با افزایش استفاده از خدمات آنلاین امکان رشد طراحی سایت در حوضه های مختلف به وجود آمده است.طراحی یک وب سایت برای هر نوع شرکت و یا کسب و کار دیگری ، فضایی را برای صاحبان مشاغل به وجود آورده که به راحتی بتوانند با ارائه خدمات خود،باعث افزایش اعتبار و برند خود شوند.

نکات مهم در طراحی سایت خدماتی
  • طراحی سایت به صورت ریسپانسیو(واکنش گرا)
  • به کار بردن المان ها گرافیکی
  • بهتر است در تمامی صفحات سایت،فرم درخواست،شماره تماس و ایمیل برای عضویت کاربران وجود داشته باشد
مراحل طراحی وب سایت خدماتی

برای داشتن یک سایت مناسب و کار آمد باید مواردی را رعایت کرد که غبارت اند از:

  • پشتیبانی سایت
  • تست وب سایت و تایید آن
  • .مشخص کردن حوضه کاری خود
  • مشاوره و برنامه ریزی با شرکت طراحی سایت مورد نظر
  • انتخاب و خرید هاست و دامنه طراحی

 

شرکت طراحی سایت آیوا وب میتواند با توجه به خواست شما اپلیکیشنی همانند سایت مورد نظراتان برای شما طراحی و را اندازی  کنند.اپلیکیشن برای هر نوع کسب و کاری قطعا باعث رشد آن فعالیت شده و باعث فرایند برند سازی برای آن تجارت میشود.

امکانات اپلیکیشن خدماتی

  • معرفی خدمات
  • امکان جست و جوی خدمات
  • دریافت سفارش از مشتریان
  • ارائه خدمات به صورت 24 ساعته به کاربران

قیمت طراحی سایت خدمات


طراحی سایت خدماتی انواع مختلف و متنوعی دارد که هر کدام امکانات منحصر به فرد خود را دارد.به همین علت تخمین هزینه طراحی سایت برای هر وب سایتی با توجه به امکاناتی که دارد متفاوت است.به طور کلی قیمت طراحی سایت خدمات با استفاده از سیستم و قالب های آماده وردپرس با امکانات منحصر به فرد بسیار پایین تر از سیستم کد نویسی و اختصاصی است.


سئو وب سایت خدمات


سئو (بهینه سازی) وب سایت یکی از مهم ترین عوامل موفقیت در طراحی و راه اندازی وب سایت است. سئو وب سایت در معنای ساده،کسب امتیاز برتر در موتور های جستجو گر است. هرچه امتیاز وب سایت در موتور های جستجوگر بیشتر باشد وب سایت در صفحه اول گوگل قرار میگیرد.اگر وب سایت خود را بهینه نکنید قطعا وب سایت موفقی نخواهید داشت پس باید بعد از طراحی و راه اندازی وب سایت خود نسبت به سفارش سئو آن اقدام کنید.


امکانات طراحی سایت خدمات


قرار دادن صفحه معرفی امکانات و خدمات موسسه و شرکت 
امکان قرار دادن سفارش آنلاین خدمات
قرار دادن امکان چت آنلاین با مشتری
دسته بندی سرویس ها در وب سایت
قرار دادن صفحه درباره ما و تماس با ما
قرار دادن فرم تماس
پشتیبانی حرفه ای
قرار دادن پنل حرفه ای برای مدیر سایت
قرار دادن گالری تصاویر از خدمات انجام شده
قرار دادن امکان ثبت نام و نظر سنجی آنلاین
و...
 
 

برای دریافت مشاوره در زمینه طراحی و راه اندازی سایت میتوانید با ما تماس بگیرید.

 

 

هزینه طراحی هر سایتی بستگی به ماهیت اصلی وبسایت و امکانات آن دارد و اینکه با وردپرس ساخته شود و یا به صورت اختصاصی طراحی شود بستگی دارد و همه این عوامل بر روی هزینه طراحی یک سایت تاثیر دارند.
برای اینکه بتوانید به صورت حدودی هزینه طراحی سایت خود را مشخص کنید میتوانید به بخش تعرفه های طراحی سایت آیوا وب مراجعه نمائید.
جهت استعلام دقیق قیمت طراحی سایت موردنظرتان میتوانید در ساعات اداری با مجموعه ما تماس بگیرید.

زمان طراحی هر سایتی باتوجه با سیستم سایت و مقدار محتوای آن و همچنین امکانات درخواستی کارفرما برآورد میشود اما به طور حدودی میتوانید مدت زمان معمول طراحی سایت ها را مشاهده نمایئد.

  • سایت های شخصی : 7 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های شرکتی: 10 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های فروشگاهی: 20 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های اختصاصی و خاص : 30 روز کاری به طور میانگین
جهت مشخص شدن زمان دقیق طراحی وبسایت تان میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

کلیه پکیج های طراحی سایت شرکت آیوا وب به صورت به مدت یکسال شمسی پشتیبانی کامل دارند و در این مدت سایت شما نیازمند هر تغییری باشد میتوانید به مجموعه ما اعلام کنید تا در اولین فرصت برای شماانجام دهیم.

اینکه سایت شما با یکسری عبارات کلیدی موردنظر شما در صفحه نخست گوگل قرار بگیرد مربوط به انجام فرآیند سئو میباشد و عملیات سئو سایت نیز با توجه به عبارات انتخابی شما تخمین هزینه و زمان زده میشود.
اگر صاحب سایت هستید و دوست دارید سایت خود را در صدر نتایج گوگل ببینید جهت استعلام دقیق هزینه و زمان انجام سئو لطفاً با ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شما رو راهنمایی کنیم.
026-34001529
09125371457 - 09053272210

بهترین شرکت طراحی سایت در کرج میتوان گفت مجموعه ای میباشد که وبسایت خود مجموعه و وبسایت های طراحی شده مشتریان دارای کیفیت بسیاربالا، طراحی به روز و جذاب و سرعت بالا باشد و همچنین در موتور جستجو گوکل سئو شده باشد. تشخیص و تعیین بهترین شرکت طراحی سایت در کرج را میتوانید با بررسی دقیق موارد ذکر شده و سوال از مشتریان مشخص نمایید.

نظرات
نظر خود را بنویسید

توجه : ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

استعلام قیمت
نمونه کارها

اطلاعات تماس

نمادهای اعتماد

enamad-logo

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به مجموعه آیوا وب میباشد و هرگونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز میباشد