Aiwaweb Logo

طراحی سایت اتاق فرار

طراحی سایت اتاق فرار

طراحی سایت اتاق فرار


اتاق فرار(اسکیپ روم) یه بازی هیجان انگیز در بین جوانان است که موضوعات متفاوتی دارد.این بازی یک بازی گروهی و هیجان انگیز است.بازی به این صورت است که شما اول یک فیلم کوتاه از بازی انتخابی خود را مشاهده میکنید و بعد در اتاقی حبس میشوید تا معما را حل کنید.این بازی توانایی و هوش ذهنی شما را به چالش میکشد.شرکت طراحی سایت آیوا وب میتواند طراحی وب سایت اتاق فرار شما را در شهر های مختلف به بهترین شکل طراحی و راه اندازی کند.


اهمیت طراحی سایت اتاق فرار


یکی از مهم ترین فرآیند در دیده شدن اتاق فرار شما تبلیغات و دیده شدن است.امروزه فعالیت در فضای مجازی و ایجاد وب سایت یکی از مهم ترین روش ها در تبلیغات و دیده شدن است.برای استفاده از روش های تبلیغاتی مجازی نیازمند داشتن یک وب سایت خوب هستید.شما میتوانید از طریق وب سایت خودتان و دامنه فعالیتتان را به طور کامل برای کاربران شرح دهید. از این طریق میتوانید جذب مشتری از دیگر شهر ها را هم داشته باشد.همچنین از طریق وب سایت میتوانید برند سازی هم برای خود انجام دهید.


امکانات سایت اتاق فرار


هر سایتی با توجه به هدف صاحب سایت طراحی و راه اندازی میشود.بخشی از امکانات برای هر سایتی نیاز است و بخشی دیگر با توجه به خواست و اهداف صاحب سایت طراحی میشود.برخی از مهم ترین امکانات وب سایت عبارتند از:


معرفی کامل و مناسب از اتاق فرار شما


در این قسمت اگر اتاق فرار شما دارای چند ژانر مختلف است باید تقسیم بندی مناسبی برای آن در سایت انجام شود.باید درباره هر ژانر در صفحه مخصوص آن اطلاعات به مخاطب داده شود تا کاربران بتوانند بنا به سلیقه خود یکی را انتخاب کنند.


قرار دادن زمان هر سانس بازی و استفاده از آن


زمانی را که آماده برای خدمات رسانی به مشتریان هستید را در این بخش قرار میدهد تا کاربران با توجه به زمان بندی خودشان یکی از زمان ها را انتخاب و رزرو کنند.


امکان رزرو و پرداخت آنلاین


با استفاده از این سیستم کاربران به راحتی میتوانند تایم مورد نظر خود را رزرو کرده و از طریق درگاه پرداخت امن بانکی هزینه آن را پرداخت کنند.قرار دادن این سیستم در سایت، سایت شما را کامل میکند.


قرار دادن قسمت تماس با ما


برای برقراری ارتباط بین شما و مشتریان این صفحه طراحی میشود که در آن شماره تماس،ایمیل،لوکیشن دقیق و هر آنچه که مربوط به برقراری ارتباط  مشتریان به شما است قرار میگیرد تا کاربران بتوانند به راحتی با شما ارتباط برقرار کنند و با استفاده از آدرس و لوکیشن شما را پیدا کنند.


ریسپانسیو بودن وب سایت


امروزه بخش زیادی از مردم با استفاده از تلفن همراه خود وارد وب سایت ها میشوند. سایت شما باید این قابلیت را داشته باشد که به همان صورتی که در کامپیوتر به درستی نمایش داده میشود در تلفن همراه هم همان طور باشد.به همین دلیل قابلیت ریسپانسیو بودن (واکنش گرا ) برای وب سایت بسیار اهمیت دارد.


سئو وب سایت 


بینه سازی سایت در موتور های جستجو گر یکی از مهم ترین ارکان هر نوع وب سایتی است. با رعایت اصول درست میتوانید امتیاز خود را در موتور های جستجو گر افزایش دهید. بعد از طراحی و راه اندازی وب سایت خود باید نسبت به سفارش سئو سایت خود اقدام کنید.
برای دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر میتوانید با ما تماس بگیرید

گرافیک جذاب در طراحی سایت اتاق فرار


طراحی گرافیک مناسب در وب سایت بسیار اهمیت دارد زیرا گرافیک جذاب یک سایت در نگاه اول باعث جذب کاربر به یک وب سایت میشود.هر چقدر گرافیک وب سایت بهتر باشد باعث جذب کاربران بیشتری میشود.قرار دادن طیف های رنگی مناسب و عکس های با کیفیت موجب بازدید بیشتر وب سایت اتاق فرار شما میشود.


هزینه طراحی سایت اتاق فرار


هر شرکتی با توجه به مهارت و تجربه خود قیمت متفاوتی را پیشنهاد میدهد. هرچه سایت شما امکانات بیشتری داشته باشد به مراتب هزینه آن هم بیشتر میشود. طراحی سایت اتاق فرار میتواند هم به صورت وردپرس و هم به صورت اختصاصی طراحی و راه اندازی شود که انتخاب نوع آن به هدف و سلیقه صاحب وب سایت بستگی دارد.

طراحی وب سایت اتاق فرار چقدر زمان میبرد


معمولا انجام پروژه های حرفه ای بین یک الی دو ماه کاری است.البته امکان بیشتر و یا کمتر شدن این زمان به نسبت امکانات و ویژگی های وب سایت وجود دارد.هرچه امکانات و ویژگی ها بیشتر شود زمان طراحی و راه اندازی وب سایت نیز افزایش میابد.
 

به همین منظور جهت اطلاع از قیمت طراحی سایت های اتاق فرار و اسکیپ روم لطفاً با توجه به اطلاعات تماس درج شده لطفاً با ما تماس بگیرید تا شرایط طراحی سایت مخصوص اتاق فرار به صورت کامل برای شما عزیزان توضیح داده شود.


برای دریافت مشاوره ، هرگونه سوال در مورد طراحی سایت و یا سفارش طراحی سایت با ما در تماس باشید.

09125371457

02634001529

 

هزینه طراحی هر سایتی بستگی به ماهیت اصلی وبسایت و امکانات آن دارد و اینکه با وردپرس ساخته شود و یا به صورت اختصاصی طراحی شود بستگی دارد و همه این عوامل بر روی هزینه طراحی یک سایت تاثیر دارند.
برای اینکه بتوانید به صورت حدودی هزینه طراحی سایت خود را مشخص کنید میتوانید به بخش تعرفه های طراحی سایت آیوا وب مراجعه نمائید.
جهت استعلام دقیق قیمت طراحی سایت موردنظرتان میتوانید در ساعات اداری با مجموعه ما تماس بگیرید.

زمان طراحی هر سایتی باتوجه با سیستم سایت و مقدار محتوای آن و همچنین امکانات درخواستی کارفرما برآورد میشود اما به طور حدودی میتوانید مدت زمان معمول طراحی سایت ها را مشاهده نمایئد.

  • سایت های شخصی : 7 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های شرکتی: 10 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های فروشگاهی: 20 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های اختصاصی و خاص : 30 روز کاری به طور میانگین
جهت مشخص شدن زمان دقیق طراحی وبسایت تان میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

کلیه پکیج های طراحی سایت شرکت آیوا وب به صورت به مدت یکسال شمسی پشتیبانی کامل دارند و در این مدت سایت شما نیازمند هر تغییری باشد میتوانید به مجموعه ما اعلام کنید تا در اولین فرصت برای شماانجام دهیم.

اینکه سایت شما با یکسری عبارات کلیدی موردنظر شما در صفحه نخست گوگل قرار بگیرد مربوط به انجام فرآیند سئو میباشد و عملیات سئو سایت نیز با توجه به عبارات انتخابی شما تخمین هزینه و زمان زده میشود.
اگر صاحب سایت هستید و دوست دارید سایت خود را در صدر نتایج گوگل ببینید جهت استعلام دقیق هزینه و زمان انجام سئو لطفاً با ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شما رو راهنمایی کنیم.
026-34001529
09125371457 - 09053272210

بهترین شرکت طراحی سایت در کرج میتوان گفت مجموعه ای میباشد که وبسایت خود مجموعه و وبسایت های طراحی شده مشتریان دارای کیفیت بسیاربالا، طراحی به روز و جذاب و سرعت بالا باشد و همچنین در موتور جستجو گوکل سئو شده باشد. تشخیص و تعیین بهترین شرکت طراحی سایت در کرج را میتوانید با بررسی دقیق موارد ذکر شده و سوال از مشتریان مشخص نمایید.

نظرات
نظر خود را بنویسید

توجه : ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

استعلام قیمت
نمونه کارها

اطلاعات تماس

نمادهای اعتماد

enamad-logo

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به مجموعه آیوا وب میباشد و هرگونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز میباشد