Aiwaweb Logo

گوگل ادوردز یا تبلیغات گوگل چیست

گوگل ادوردز یا تبلیغات گوگل چیست

گوگل ادوردز یا تبلیغات گوگل چیست


امروزه کاربران برای جستوجوی هر چیزی به سرچ در گوگل میپردازند همین مسئله سبب ایجاد یک ابزار پیشرفته با ظاهری ساده به نام گوگل ادوردز و یا گوگل ادز شده که تبلیغات آنلاین با استفاده از آن به شکل های مختلفی انجام میشود.گوگل سرویس های زیادی دارد که استفاده از بیشتر آنها رایگان است.اما تبلیغات در گوگل ادز رایگان نیست.گوگل ادوردز سیستمی است که صاحبان کسب و کار و یا به طور کلی تبلیغ دهندگان از طریق آن سفارش تبلیغ خود را به آن میدهند.در این نوع تبلیغ،تبلیغ دهندگان کلمات و عبارت های مورد نظر خود را به گوگل میدهند و بعد از برسی آنها توسط گوگل مبلغی به تبلیغ دهنده اعلام میشود و بعد از پرداخت آن تبلیغ شما در گوگل ادز انجام میشه.با استفاده از گوگل ادوردز میتوانید مشتریان خود را چندین برابر کرده و سود زیادی دریافت کنید.


تبلیغات گوگل ادز چیست


برای تبلیغات در گوگل ادز باید وارد صفحه خرید اکانت گوگل ادز شوید و یک اکانت برای خود خریداری کنید.و بعد از شارژ حساب خود میتواند کلمات و عبارت های مورد نظرتان را تعیین کنید.هر زمانی که کاربری وارد گوگل شود و کلمات کلیدی مرتبط با عبارات شما را سرچ کند امکان این که سایت شما برای او نمایش داده شود بسیار است.در زمانی که وب سایت شما توسط کاربر دیده شود و وارد آن شود گوگل ادز هزینه ای بابت آن از اعتبار حساب شما کسر خواهد کرد.


آیا تبلیغات در گوگل ادوردز موثر است


اگر تبلیغات خود را به درستی تنظیم و مدیریت کنید در بیشتر کسب و کار ها موثر و مفید واقع میشود.تنظیم درست یعنی عبارات و کلماتی کلیدی که انتخاب میکنید درست  و کاربردی باشد همچنین باید مواردی مانند:نوشتن تبلیغات جذاب و مخاطب پسند،تنظیم هزینه درست،انتقال درست مخاطبان به صفحه های  وب سایت هدف و در آخر انجام کار های لازم برای جذب مخاطبان را رعایت کنید تا تاثیر مستقیم موثر بودن تبلیغات در ادوردز را مشاهده کنید.


شیوه های تبلیغات در گوگل ادوردز


روش های زیادی برای تبلیغات در گوگل ادوردز وجود دارد که در اینجا چند نمونه از آنها را معرفی میکنیم.


تبلیغات در نتایج جستجو گوگل


این روش یکی از ساده ترین و متداول ترین نوع تبلیغات در گوگل ادوردز که با مشاهده علامت(َِAD) در کنار نتایج جستجو متوجه آن خواهید شد.


تبلیغات ویدیویی در گوگل


یکی دیگر از روش های تبلیغات گوگل تبلیغات به صورت ویدیویی است که با کمک پلتفرم های ویدیویی مانند یوتیوب و ابزار های دیگر انجام میشود.در این روش تبلیغ گوگل از شما ویدیوی تبلیغاتی را دریافت کرده و آن را در سیستم های مربوط به نمایش میگذارد. تبلیغاتی که زمان پلی کردن فیلمی در اول آن پخش میشود نمونه ای از این روش تبلیغات است.


تبلیغات در اپلیکیشن ها


این روش تبلیغات به تازگی انجام میشود  هنوز بسیار رایج نشده است.در این روش بنر تبلیغاتی شما که قبلا به گوگل داده اید در اپلیکیشن های مختلف نمایش داده میشود.


تبلیغات نمایشی 


در این روش یک بنر تبلیغاتی به گوگل میدهید و گوگل آن را در وب سایت هایی که بازدید زیادی دارند به نمایش میگذارد.

 


هزینه تبلیغات در گوگل ادوردز


ایجاد حساب در گوگل ادوردز و نمایش تبلیغات در آن رایگان است ولی به خاطر کلیدی که مخاطبان بر روی تبلیغ شما میکنند گوگل ادوردز از شما هزینه دریافت میکند.هزینه کلیک بر روی هر کلمه کلیدی در گوگل ادوردز متفاوت است.به طور کلی هرچه رقبا در کلمات کلیدی بیشتر باشند هزینه آن نیز بالا تر است و هرچه کمتر به مراتب هزینه آن هم کمتر است.


ویژگی های گوگل ادوردز


چند نمونه از ویژگی های گوگل ادوردز را با هم میخوانیم:


اگر کسب و کاری نو پا دارید میتوانید از آن استفاده کنید
تبلیغات در گوگل یک روش سریع برای افزایش مشتریان است
امکان زمان بندی مشاهده تبلیغ در هر روز و ساعت
تعریف تبلیغات مرتبط
و...


تفاوت سئو و گوگل ادوردز 


شاید فکر کنید که گوگل ادوردز و سئو رقیب هم هستند که باید به شما بگوییم گوگل ادوردز و سئو نه نتها رقیب هم نیستند بلکه  مکمل هم دیگر و به عنوان دو ابزار بسیار قدرتمند در کنار  یکدیگر اند.زمانی که میخواهید ترافیک سریع تر و یا بازدید خود را با سرعت بیشتری انجام دهید از گوگل ادوردز استفاده میکنید.برای بدست آوردن موفقیت بیشتر وب سایت خودتان نیز باید به سئو آن توجه ویژه ای داشته باشید.

گوگل ادوز یا سئو،کدام راه کار مناسب وب سایت شما است


به طور کلی میتوان گفت هر دو این روش برای رشد کسب و کار شما نیاز است زیرا این دو روش مانند مکمل برای هم هستند.اگر شما دارای کسب کاری تازه و یا به عبارتی نو پا هستید گوکل ادوز میتواند با سرعت بیشتری از سئو برای شما ترافیک هدفمند و در نتیجه فروش و سود آوری بیشتر به همراه دارد.البته نباید پروسه سئو را فراموش کرد بدون سئو اصولی و درست سایت خود نمیتوانید موفقیت پایداری داشته باشید.


سیستم مزایده در گوگل ادوز چیست


گاهی ممکن است یک کلید واژه توسط دو نفر و یا دو شرکت انتخاب شود،در این زمان گوگل با فرایند مزایده تصمیم میگیرد که تبلیغات کدام شرکت را در جایگاه برتری نمایش دهد.در زمان جستجو کلمه کلیدی کاربر گوگل فرآیند مزایده را شروع میکند.هر شرکتی با توجه به مبلغ بیشتر پیشنهادی برای هر کلید واژه در مزایده شرکت داده میشود.از هر حساب و شرکتی فقط یک کلمه وارد هر مزایده میشود.گوگل با توجه به مبلغ پیشنهادی هر شرکت تصمیم میگیرد که کدام تبلیغ را در چه جایگاهی قرار دهد.  
 


 به شما پیشنهاد میشود برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با شرکت آیوا وب تماس گرفته و با کارشناسان ما صحبت کنید

هزینه طراحی هر سایتی بستگی به ماهیت اصلی وبسایت و امکانات آن دارد و اینکه با وردپرس ساخته شود و یا به صورت اختصاصی طراحی شود بستگی دارد و همه این عوامل بر روی هزینه طراحی یک سایت تاثیر دارند.
برای اینکه بتوانید به صورت حدودی هزینه طراحی سایت خود را مشخص کنید میتوانید به بخش تعرفه های طراحی سایت آیوا وب مراجعه نمائید.
جهت استعلام دقیق قیمت طراحی سایت موردنظرتان میتوانید در ساعات اداری با مجموعه ما تماس بگیرید.

زمان طراحی هر سایتی باتوجه با سیستم سایت و مقدار محتوای آن و همچنین امکانات درخواستی کارفرما برآورد میشود اما به طور حدودی میتوانید مدت زمان معمول طراحی سایت ها را مشاهده نمایئد.

  • سایت های شخصی : 7 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های شرکتی: 10 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های فروشگاهی: 20 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های اختصاصی و خاص : 30 روز کاری به طور میانگین
جهت مشخص شدن زمان دقیق طراحی وبسایت تان میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

کلیه پکیج های طراحی سایت شرکت آیوا وب به صورت به مدت یکسال شمسی پشتیبانی کامل دارند و در این مدت سایت شما نیازمند هر تغییری باشد میتوانید به مجموعه ما اعلام کنید تا در اولین فرصت برای شماانجام دهیم.

اینکه سایت شما با یکسری عبارات کلیدی موردنظر شما در صفحه نخست گوگل قرار بگیرد مربوط به انجام فرآیند سئو میباشد و عملیات سئو سایت نیز با توجه به عبارات انتخابی شما تخمین هزینه و زمان زده میشود.
اگر صاحب سایت هستید و دوست دارید سایت خود را در صدر نتایج گوگل ببینید جهت استعلام دقیق هزینه و زمان انجام سئو لطفاً با ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شما رو راهنمایی کنیم.
026-34001529
09125371457 - 09053272210

بهترین شرکت طراحی سایت در کرج میتوان گفت مجموعه ای میباشد که وبسایت خود مجموعه و وبسایت های طراحی شده مشتریان دارای کیفیت بسیاربالا، طراحی به روز و جذاب و سرعت بالا باشد و همچنین در موتور جستجو گوکل سئو شده باشد. تشخیص و تعیین بهترین شرکت طراحی سایت در کرج را میتوانید با بررسی دقیق موارد ذکر شده و سوال از مشتریان مشخص نمایید.

نظرات
نظر خود را بنویسید

توجه : ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

استعلام قیمت
نمونه کارها

اطلاعات تماس

نمادهای اعتماد

enamad-logo

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به مجموعه آیوا وب میباشد و هرگونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز میباشد