Aiwaweb Logo

سئو خارجی یا OFF PAGE چیست

سئو خارجی یا OFF PAGE چیست

سئو خارجی یا  OFF PAGE چیست


سئو آف پیچ و یا سئو خارج از صفحه یک تکنیک قدرتمند در سئو وب سایت است که نقش مهمی را در بالا بردن رتبه وب سایت در موتور های جستجوگر گوگل دارد.سئو آف پیج به اقداماتی در بهینه سازی وب سایت گفته میشود که همان طور که از نامش پیدا است در خارج از سایت انجام شده و برای برند سازی و افزایش رتبه در موتور های جستجو انجام میشود.


اهمیت سئو خارجی یا OFF PAGE


سئو خارجی وب سایت میتواند نقش بسیار مهمی در رتبه وب سایت شما داشته باشد.سایت هایی که از نظر سئو آف پیج و یا خارجی بهینه سازی شده باشند برای موتور های جستجوگر گوگل در الویت هستند.از سئو خارجی برای اندازه گیری میزان اعتبار و ارزش سایت شما در فضای اینترنت استفاده میشود.


اقدامات مهم و موثر در سئو خارجی یا OFF PAGE


در این قسمت چهار مورد از مهم ترین اقدامات برای سئو خارجی را نام برده و توضیح میدهیم:


لینک سازی 


یکی از متداول ترین تکنیک های سئو خارجی ایجاد لینک های طبیعی به وب سایت شما است.شما عزیزان میتوانید با قرار دادن محتوا در وب سایت خود لینک های طبیعی ایجاد کرده و در وب سایت قرار دهید،همچنین میتوانید با وب سایت های معتبر ارتباط برقرار کرده و لینک های خود را با هم به اشتراک بگذارید. انجام این کار دو مزیت بزرگ برای وب سایت شما دارد اولین امتیاز آن افزایش ترافیک در وب سایت شما است که باعث افزایش امتیاز شما در موتور های جستجو میشود همچنین لینک هایی که به وب سایت متصل میشوند از نظر اعتبار متفاوت هستند،اگر به دنبال افزایش امتیاز در موتور های جستجو هستید باید از وب سایت های معتبر بخواهید تا لینک سایت شما را نشر دهند.


وبلاگ نویسی


وبلاگ نویسی یک روش بسیار مهم و مناسب در زمینه سئو خارجی است،به وسیله وبلاگ نویسی شما میتوانید از محتوا هایی که قابلیت لینک کردن دارند برای برند سازی خود استفاده کنید.در این قسمت مخاطبان وب سایت شما میتوانند در مورد مطالب شما نظر داده و محتوای شما را به اشتراک گذاری کنند.همچنین با قرار دادن پست های مکرر شما میتوانید تبدیل به یک مرجع شوید و مخاطبان بسیاری را به وب سایت خود جذب کنید.


بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی


شبکه های اجتماعی به صورت مستقیم به روی رتبه وب سایت تاثیری ندارند اما یک بستر بسیار عالی برای جذب کاربران بیشتر و در نهایت برند سازی وب سایت شما است.


بازاریابی به کمک افراد


بازاریابی به کمک افراد میتواند به افزایش بازدید وب سایت شما و برند سازی کمک بسیاری کند.افراد تاثیر گذار بسیاری در شبکه های اجتماعی وجود دارند که میتوانند با تبلیغ وب سایت شما ترافیک زیادی را برای سایت شما به وجود آورند.


بک لینک چیست


یک لینک در واقع لینک و یا پیوندی است که از یک سایت به سایت دیگر داده میشود.زمانی که یک وب سایت به سایتی دیگر لینک میدهد،بک لینک ایجاد میشود.باید به این نکته توجه داشته باشیم که بک لینک با لینک های داخلی وب سایت متفاوت است زیرا ما در لینک سازی داخلی وب سایت خودمان به آن لینک میدهیم و لینک وب سایت دیگری را در آن قرار نمیدهیم.


شما عزیزان میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و یا به وب سایت ما مراجعه کنید.

هزینه طراحی هر سایتی بستگی به ماهیت اصلی وبسایت و امکانات آن دارد و اینکه با وردپرس ساخته شود و یا به صورت اختصاصی طراحی شود بستگی دارد و همه این عوامل بر روی هزینه طراحی یک سایت تاثیر دارند.
برای اینکه بتوانید به صورت حدودی هزینه طراحی سایت خود را مشخص کنید میتوانید به بخش تعرفه های طراحی سایت آیوا وب مراجعه نمائید.
جهت استعلام دقیق قیمت طراحی سایت موردنظرتان میتوانید در ساعات اداری با مجموعه ما تماس بگیرید.

زمان طراحی هر سایتی باتوجه با سیستم سایت و مقدار محتوای آن و همچنین امکانات درخواستی کارفرما برآورد میشود اما به طور حدودی میتوانید مدت زمان معمول طراحی سایت ها را مشاهده نمایئد.

  • سایت های شخصی : 7 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های شرکتی: 10 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های فروشگاهی: 20 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های اختصاصی و خاص : 30 روز کاری به طور میانگین
جهت مشخص شدن زمان دقیق طراحی وبسایت تان میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

کلیه پکیج های طراحی سایت شرکت آیوا وب به صورت به مدت یکسال شمسی پشتیبانی کامل دارند و در این مدت سایت شما نیازمند هر تغییری باشد میتوانید به مجموعه ما اعلام کنید تا در اولین فرصت برای شماانجام دهیم.

اینکه سایت شما با یکسری عبارات کلیدی موردنظر شما در صفحه نخست گوگل قرار بگیرد مربوط به انجام فرآیند سئو میباشد و عملیات سئو سایت نیز با توجه به عبارات انتخابی شما تخمین هزینه و زمان زده میشود.
اگر صاحب سایت هستید و دوست دارید سایت خود را در صدر نتایج گوگل ببینید جهت استعلام دقیق هزینه و زمان انجام سئو لطفاً با ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شما رو راهنمایی کنیم.
026-34001529
09125371457 - 09053272210

بهترین شرکت طراحی سایت در کرج میتوان گفت مجموعه ای میباشد که وبسایت خود مجموعه و وبسایت های طراحی شده مشتریان دارای کیفیت بسیاربالا، طراحی به روز و جذاب و سرعت بالا باشد و همچنین در موتور جستجو گوکل سئو شده باشد. تشخیص و تعیین بهترین شرکت طراحی سایت در کرج را میتوانید با بررسی دقیق موارد ذکر شده و سوال از مشتریان مشخص نمایید.

نظرات
نظر خود را بنویسید

توجه : ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

استعلام قیمت
نمونه کارها

اطلاعات تماس

نمادهای اعتماد

enamad-logo

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به مجموعه آیوا وب میباشد و هرگونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز میباشد