Aiwaweb Logo

طراحی سایت فروشگاه قطعات خودرو

طراحی سایت فروشگاه قطعات خودرو

طراحی سایت فروشگاه قطعات خودرو


امروزه راه اندازی فروشگاه آنلاین و ورود به فضای مجازی برای هر کسب و کاری امری مهم و ضروری است که بسیار مورد استقبال صاحبان کسب و کار قرار گرفته است.خرید و فروش آنلاین هم برای مشتریان و هم برای صاحبان کسب و کار مزایای زیادی دارد.صاحبان کسب و کار با طراحی سایت میتوانند محصولات خود را بدون محدودیت زمانی و مکان به مخاطبین خود معرفی کنند.مخاطبین وب سایت نیز میتوانند با بررسی محصول مورد نظر بدون نیاز به مراجعه حضوری محصول خود را انتخاب و خریداری کنند از این رو طراحی سایت فروشگاه قطعات خودرو انتخاب مناسبی جهت رونق بیشتر کسب و کار شما است.


امکانات طراحی سایت فروشگاه قطعات خودرو


در وب سایت هر صفحه امکانات ویژه ای دارد، به همین منظور میتوانید سایت را باب میل خود طراحی کنید.در ادامه برخی از امکانات سایت فروشگاه قطعات خودرو را معرفی میکنیم:


معرفی فروشگاه
قرار دادن صفحه تماس با ما و درباره ما
معرفی انواع محصولات
طراحی صفحه پشتیبانی
قرار دادن درگاه پرداخت
و...


مزایای طراحی سایت فروشگاه قطعات خودرو 


طراحی سایت فروشگاه قطعات خودرو مزایای زیادی دارد و منجر به پیشرفت شما در کسب و کارتان و سود آوری بیشتر میشود.فروشگاه قطعات خودرو یکی از فروشگاه هایی است که دارندگان خودرو همیشه به آن نیاز دارند.از دیگر مزیت های طراحی وب سایت فروشگاه خودرو صرفه جویی در زمان و هزینه ها است. با راه اندازی وب سایت،دیگر نیاز به پرداخت هزینه های اضافی مانند اجاره مغازه،هزینه رفت و آمد و.. را ندارید.با راه اندازی وب سایت میتوانید بدون محدودیت زمانی و مکانی در هر جایی از کشور محصولات خود را به مخاطبان معرفی کرده و به فروش برسانید.


طراحی سایت فروشگاه قطعات خودرو مناسب چه کسانی است؟


طراحی سایت فروشگاه قطعات خودرو با توجه به گستردگی وسیعی که دارد مناسب افراد دارای کسب کار در این زمینه می باشد مانند:


تولید کنندگان لوازم خودرو
فروشگاه های فرآورده های نفتی و روغن موتور
فروشگاه های رینگ و لاستیک
نمایندگی های خودرو
فروشندگان لوازم خودرو
و...

با طراحی سایت فروشگاه قطعات خودرو میتوانید ویژگی ها و امکانات زیر را در اختیار کاربران قرار دهید:


قرار دادن مشخصات کامل قطعات خودرو:در این صفحه مشخصات هر نوع قطعات خودرو را قرار میدهید تا مشتریان بتوانند بعد از کسب اطلاعات کامل نسبت به خرید قطعه مورد نظر اقدام کنند.


مقایسه انواع قطعات موجود:برای آسان تر کردن انتخاب برای مشتریان خود میتوانید مقایسه انواع قطعات را در وب سایت قرار دهید.


امکان عضویت کاربران در سایت:در طراحی وب سایت فروشگاه قطعات خودرو بهتر است امکان عضویت کاربران در سایت را قرار دهید.بعد از عضو شدن مشتریان میتوانند در وب سایت نظر خود را در مورد محصولی که خریداری کرده اند قرار دهند.این کار باعث جلب اعتماد کاربران به وب سایت شما میشود.
 


سئو وب سایت فروشگاه قطعات خودرو


بعد از طراحی و راه اندازی وب سایت باید سایت خود را بهینه سازی کنید،بهینه سازی (سئو) سایت باعث کسب امتیاز در موتور های جستجو گر گوگل میشود که این امر سبب افزایش مخاطبان وب سایت شما میشود،در معنای ساده سئو وب سایت باعث دیده شدن بیشتر وب سایت شما و سود آوری بیشتر برایتان میشود.لازم است پس از طراحی و راه اندازی وب سایت خود نسبت به سئو وب سایت اقدام کنید.

قیمت طراحی سایت فروشگاه قطعات خودرو 


به صورت کلی نمیتوان قیمت دقیق و مشخصی برای طراحی سایت فروشگاه قطعات خودرو گفت زیرا بنا بر نوع و امکانات وب سایت هزینه آن متفاوت است.در طراحی سایت فروشگاه قطعات خودرو اگر از قالب های آماده وردپرسی استفاده کنیم هزینه کمتری به نسبت ساخت وب سایت اختصاصی و کد نویسی دارد.هر چقدر امکانات یک وب سایت بیشتر باشد هزینه آن نیز به مراتب بیشتر خواهد شد.شما عزیزان از طریق تماس با ما میتوانید از قیمت وب سایت مد نظر خود مطلع شوید.
 


سخن آخر 


شرکت طراحی سایت آیوا وب با بیش از دو دهه فعالیت و تجربه در زمینه طراحی و راه اندازی سایت،بهینه سازی سایت و طراحی اپلیکیشن و دارا بودن نمونه کار آماده ارائه خدمات طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی قطعات خودرو شما عزیزان میباشد.جهت دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید با ما تماس بگیرید

هزینه طراحی هر سایتی بستگی به ماهیت اصلی وبسایت و امکانات آن دارد و اینکه با وردپرس ساخته شود و یا به صورت اختصاصی طراحی شود بستگی دارد و همه این عوامل بر روی هزینه طراحی یک سایت تاثیر دارند.
برای اینکه بتوانید به صورت حدودی هزینه طراحی سایت خود را مشخص کنید میتوانید به بخش تعرفه های طراحی سایت آیوا وب مراجعه نمائید.
جهت استعلام دقیق قیمت طراحی سایت موردنظرتان میتوانید در ساعات اداری با مجموعه ما تماس بگیرید.

زمان طراحی هر سایتی باتوجه با سیستم سایت و مقدار محتوای آن و همچنین امکانات درخواستی کارفرما برآورد میشود اما به طور حدودی میتوانید مدت زمان معمول طراحی سایت ها را مشاهده نمایئد.

  • سایت های شخصی : 7 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های شرکتی: 10 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های فروشگاهی: 20 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های اختصاصی و خاص : 30 روز کاری به طور میانگین
جهت مشخص شدن زمان دقیق طراحی وبسایت تان میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

کلیه پکیج های طراحی سایت شرکت آیوا وب به صورت به مدت یکسال شمسی پشتیبانی کامل دارند و در این مدت سایت شما نیازمند هر تغییری باشد میتوانید به مجموعه ما اعلام کنید تا در اولین فرصت برای شماانجام دهیم.

اینکه سایت شما با یکسری عبارات کلیدی موردنظر شما در صفحه نخست گوگل قرار بگیرد مربوط به انجام فرآیند سئو میباشد و عملیات سئو سایت نیز با توجه به عبارات انتخابی شما تخمین هزینه و زمان زده میشود.
اگر صاحب سایت هستید و دوست دارید سایت خود را در صدر نتایج گوگل ببینید جهت استعلام دقیق هزینه و زمان انجام سئو لطفاً با ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شما رو راهنمایی کنیم.
026-34001529
09125371457 - 09053272210

بهترین شرکت طراحی سایت در کرج میتوان گفت مجموعه ای میباشد که وبسایت خود مجموعه و وبسایت های طراحی شده مشتریان دارای کیفیت بسیاربالا، طراحی به روز و جذاب و سرعت بالا باشد و همچنین در موتور جستجو گوکل سئو شده باشد. تشخیص و تعیین بهترین شرکت طراحی سایت در کرج را میتوانید با بررسی دقیق موارد ذکر شده و سوال از مشتریان مشخص نمایید.

نظرات
نظر خود را بنویسید

توجه : ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

استعلام قیمت
نمونه کارها

اطلاعات تماس

نمادهای اعتماد

enamad-logo

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به مجموعه آیوا وب میباشد و هرگونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز میباشد