Aiwaweb Logo

تاثیر هاست بر سئو سایت

تاثیر هاست بر سئو سایت

تاثیر هاست به سئو به چه صورت است ؟

هاست فضایی برای قرار گرفتن فایل های سایت شامل کدها ، تصاویر و سایر اطلاعات است و انواع مختلف با مشخصات متفاوتی را شامل می شود .در مورد تاثیر هاست بر سئو نظرات متفاوتی وجود دارد . بعضی از کارشناسان معتقدند که سرور و هاست تاثیری بر سئو ندارد و برخی هم بر این باورند که هاست یکی از فاکتورهای مهم سئو به شمار می آید. در این مقاله هر دو نظریه را مورد بررسی قرار خواهیم داد و در آخر جمع بندی نهایی می کنیم.

فرضیه اول:

هاست تاثیری بر سئو سایت ندارد :

همانطور که گفته شد به اعتقاد بعضی کارشناسان نوع ، کانفیگ و مشخصات هاست بر seo بی تاثیر است و در هنگام طراحی سایت انتخاب نوع هاست را در ملاک های اصلی خود در نظر نمیگیرند. آنها معتقدند SEO به فاکتورهای اساسی تر مانند بک لینک ، تولید محتوا و... بستگی دارند و اعتقاد این کارشناسان بر این است که هاست تنها محیطی برای حفظ اطلاعات به شمار می آید .

فرضیه دوم:

هاست تاثیر مستقیم بر سئو سایت دارد :

فرضیه دوم کاملا مخالف فرضیه اول است. این فرضیه هاست را رسما وارد فاکتورهای اصلی سئو می کند و معتقد است سایت با سئو قوی نیازمند به هاست قوی است.

حالا به بیان نحوه تاثیر هاست بر طراحی سایت و سئو می پردازیم.

- هاست تاثیر مستقیم بر سرعت سایت دارد: بدون هیچ تردیدی هاست اولین فاکتور سرعت سایت محسوب می شود و یکی ازهاست بر سئو تورهای جدید سئو سرعت بارگذاری سایت است. پس در قسمت هاست تاثیر مستقیم دارد.

- آپ تایم هاست : آپ تایم به معنای مدت سرویس دهس هاست بدون قطعی است. اگر یک هاست آنقدر آپ تایم بدی داشته باشد که نه به خوبی به کاربران سرویس دهی کند و نه اجازه بررسی توسط گوگل را تاثیر منفی بر سئو سایت قطعی است.

- مهمترین معیار دسترسی کامل ربات های گوگل به هاست است : تجربه نشان داده کانفیگ نامناسب هاست ممکن است فاجعه ای را برای سایت شما به همراه داشته باشد. از طرفی بعضی از هاست به اشتباه آی پی های ربات های گوگل را بیته و اجازه دسترسی را کم می کند یا از بین می برد. ربات های گوگل و موتورهای جستجوی دیگر به صورت مداوم به وسایت شما مراجعه می کنند. این بازدید مداوم منجر به ایندکس شدن صفحات شما ، sitemap . و ... می شود. پس سعی کنید از کانفیگ مناسب سایت خود اطمینان داشته باشید.

با توجه به توضیحات بالا  تیم آیو وب معتقد است که هاست تاثیر کاملا مستقیم بر seo سایت شما خواهد داشت ، به همین منظور ما در طراحی سایت خود بهترین هاست و سرور را استفاده نموده و در نظر داریم به شما عزیزان و مشتریان محترم بهترین خدمات را ارائه دهیم.

 

برای دریافت مشاوره ، هرگونه سوال در مورد طراحی سایت و یا سفارش طراحی سایت با ما در تماس باشید.

02634001529

هزینه طراحی هر سایتی بستگی به ماهیت اصلی وبسایت و امکانات آن دارد و اینکه با وردپرس ساخته شود و یا به صورت اختصاصی طراحی شود بستگی دارد و همه این عوامل بر روی هزینه طراحی یک سایت تاثیر دارند.
برای اینکه بتوانید به صورت حدودی هزینه طراحی سایت خود را مشخص کنید میتوانید به بخش تعرفه های طراحی سایت آیوا وب مراجعه نمائید.
جهت استعلام دقیق قیمت طراحی سایت موردنظرتان میتوانید در ساعات اداری با مجموعه ما تماس بگیرید.

زمان طراحی هر سایتی باتوجه با سیستم سایت و مقدار محتوای آن و همچنین امکانات درخواستی کارفرما برآورد میشود اما به طور حدودی میتوانید مدت زمان معمول طراحی سایت ها را مشاهده نمایئد.

  • سایت های شخصی : 7 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های شرکتی: 10 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های فروشگاهی: 20 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های اختصاصی و خاص : 30 روز کاری به طور میانگین
جهت مشخص شدن زمان دقیق طراحی وبسایت تان میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

کلیه پکیج های طراحی سایت شرکت آیوا وب به صورت به مدت یکسال شمسی پشتیبانی کامل دارند و در این مدت سایت شما نیازمند هر تغییری باشد میتوانید به مجموعه ما اعلام کنید تا در اولین فرصت برای شماانجام دهیم.

اینکه سایت شما با یکسری عبارات کلیدی موردنظر شما در صفحه نخست گوگل قرار بگیرد مربوط به انجام فرآیند سئو میباشد و عملیات سئو سایت نیز با توجه به عبارات انتخابی شما تخمین هزینه و زمان زده میشود.
اگر صاحب سایت هستید و دوست دارید سایت خود را در صدر نتایج گوگل ببینید جهت استعلام دقیق هزینه و زمان انجام سئو لطفاً با ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شما رو راهنمایی کنیم.
026-34001529
09125371457 - 09053272210

بهترین شرکت طراحی سایت در کرج میتوان گفت مجموعه ای میباشد که وبسایت خود مجموعه و وبسایت های طراحی شده مشتریان دارای کیفیت بسیاربالا، طراحی به روز و جذاب و سرعت بالا باشد و همچنین در موتور جستجو گوکل سئو شده باشد. تشخیص و تعیین بهترین شرکت طراحی سایت در کرج را میتوانید با بررسی دقیق موارد ذکر شده و سوال از مشتریان مشخص نمایید.

نظرات
نظر خود را بنویسید

توجه : ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

استعلام قیمت
نمونه کارها

اطلاعات تماس

نمادهای اعتماد

enamad-logo

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به مجموعه آیوا وب میباشد و هرگونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز میباشد