Aiwaweb Logo

طراحی سایت پزشکی و پزشکان

طراحی سایت پزشکی و پزشکان

طراحی سایت پزشکی و پزشکان | کلینیک و مطب پزشکی

با پیشرفت تکنولوژی در دنیای امروزی افراد متخصص و فعال در حوزه ی پزشکی برای تخقیقات پزشکی و پیدا کردن پاسخ سوالات خود و سایر فعالیت های پزشکی خود از طریق دنیای بزرگ اینترنت اقدام به انجام این کار میکنند.

همچنین پزشکان و مدیران مطب ها و کلینیک ها در این میان نیز به دنبال برقرای ارتباط راحت تر با مراجعه کنندگان خود هستند به طوری که برای کار خود یک وبسایت و یا یک کانال و پیج در صفحات مجازی راه اندازی میکنند و اطلاعات و خدمات متنوعی را در آن ارائه میدهند که در ادامه به برخی از آنها اشاره میکنیم.

مزایای داشتن سایت پزشکی

شما به عنوان یک پزشک یا مدیر یک کلینیک با داشتن وبسایت از مزایای بی نظیر زیادی میتوانید بهره مند شوید و خدمات متمایزی را به مراجعه کنندگان خود ارائه دهید ، به عنوان مثال میتوانید در سایت خود یک پایگاه مقالات و اخبار داشته باشد و تمامی اخبار روز مربوط به کار خود را در آن منتشر کنید تا بازدیدکنندگان بتوانند به راحتی و در سریع ترین زمان از جدیدترین اخبار آگاه شوند و همچنین میتوانید در این قسمت به روز ترین اخبار مربوط به حوزه ی کار خود و یا حوزه ی پزشکی را منتشر کنید.

یکی دیگر از امکانات پر کاربردی که میتوانید در سایت خود داشته باشید قابلیت رزرو نوبت و طراحی سیستم نوبت دهی به صورت آنلاین میباشد که با داشتن این سیستم میتوانید به راحتی به کار رزرو خود نظم بدهید و از تداخل های نوبت جلوگیری کنید چرا که سیستم نوبت دهی به صورت هوشمند عمل کرده و از تداخل نوبت ها جلوگیری میکند.

برای سیستم هوشمند رزرو نوبت نیز میتوانید پرداخت هزینه ویزیت به صورت آنلاین داشته باشید ، همچنین هیچ نگرانی ای بابت مالیات نداشته باشید چرا که مالیاتی روی پرداختی ها تعلق نمیگیرد و مبالغ پرداخت شده به صورت روزانه با شما تسویه خواهد شد.

تجویز آنلاین 

از سایر امکانات فوق العاده ای که میتوانید در سامانه ی سایت پزشکی خود داشته باشید قابلیت تجویز آنلاین است به این صورت که پزشک میتواند نسخه ی تجویز را به صورت آنلاین هر مرتبه در پروفایل بیمار ارسال کند و بیمار با پیامک از ارسال تجویز پزشک باخبر شده و همچنین بیمار میتواند از طریق ارسال پیام در سامانه ی سایت با پزشک خود صحبت کند و سوالات خود را بپرسد.

معرفی پزشک و کلینیک

شما با داشتن یک سایت تخخصی و حرفه ای این امکان را برای خود فراهم میکنید که رزومه ی کاری خود و یا کلینیک را به صورت کامل و واضح همراه با تصاویر و ویدئو برای افراد معرفی کنید که این نیز باعث این خواهد شد افراد حس بهتر و اعتماد بیشتری نسبت به شما پیدا کنند.

همچنین با داشتن صفحه ی معرفی و تماس با ما ، سایت این امکان را برای شما فراهم میکند که افراد بیشتری در گوگل شما را پیدا کنند و با مسیریابی راحت به شما مراجعه کنند که این مورد نیز خود باعث بهبود در کار شما میشود.

پرسش و پاسخ 

سایت شما میتواند یک صفحه اختصاصی مجزا برای سوالات متداول کاربران و یا پرسش و پاسخ میان شما و افراد بازدیدکننده داشته باشد به این صورت که افراد مختلف سوالات خود را در سایت مطرح میکنند و شما به آنها پاسخ میدهید ، که با این کار میتوانید از سوالات تکراری افراد مختلف جلوگیری کنید و همچنین با قابلیت صحبت بین افراد این امکان فراهم میشود که افراد در سایت از تجربه ی هم استفاده میکنند و با پاسخگویی به سوالات روز به روز تعداد مراجعه کنندگان راضی شما افزایش پیدا میکند که این امر باعث افزایش مراجعه افراد جدید به شما خواهد شد.

تصاویر کارهای انجام شده

اگر شغل شما در صنعت پزشکی دندان پزشکی و یا جراحی های زیبایی و یا سایر شغل های مربوط که تصاویر کارهای انجام شده دارند هست در این مورد نیز سایت امکان فوق العاده ای در اختیار شما قرار میدهد به این صورت که میتوانید در یک صفحه ی مجزا و اختصاصی با نام تصاویر کارهای انجام شده تصویر و یا ویدئوهای کارهای انجام شده ی خود را همراه با توضیحات برای بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید و با این کار خود را نسبت به سایر پزشکان متمایز کنید و تعداد مراجعه کنندگان خود را به راحتی افزایش دهید.

مواردی که به آنها اشاره کردیم تنها بخشی از امکاناتی هستند که میتوانید در سایت حرفه ای خود داشته باشید و سایر امکانات مرتبطی که شما نیاز داشته باشید ما میتوانیم به راحتی در سایت شما پیاده سازی کنیم هرچند که همین چند تا موارد نیز میتوانند برای شما بسیار مفید واقع شوند و جوابگوی کار شما باشند.

طراحی سایت پزشکی | آیوا وب 

بعد از بررسی دقیق امکاناتی که میتوانید در وبسایت خود داشته باشید و اینکه چگونه وبسایت باعث بهبود و ارتقاء کسب و کار شما خواهد شد اگر تصمیم به سفارش طراحی سایت پزشکی گرفته اید هم اکنون میتوانید با ما تماس بگیرید تا ضمن ارائه مشاوره رایگان سایر سوالات احتمالی شما رو پاسخ بدیم.


  09053272210 -02634001529

هزینه طراحی هر سایتی بستگی به ماهیت اصلی وبسایت و امکانات آن دارد و اینکه با وردپرس ساخته شود و یا به صورت اختصاصی طراحی شود بستگی دارد و همه این عوامل بر روی هزینه طراحی یک سایت تاثیر دارند.
برای اینکه بتوانید به صورت حدودی هزینه طراحی سایت خود را مشخص کنید میتوانید به بخش تعرفه های طراحی سایت آیوا وب مراجعه نمائید.
جهت استعلام دقیق قیمت طراحی سایت موردنظرتان میتوانید در ساعات اداری با مجموعه ما تماس بگیرید.

زمان طراحی هر سایتی باتوجه با سیستم سایت و مقدار محتوای آن و همچنین امکانات درخواستی کارفرما برآورد میشود اما به طور حدودی میتوانید مدت زمان معمول طراحی سایت ها را مشاهده نمایئد.

  • سایت های شخصی : 7 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های شرکتی: 10 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های فروشگاهی: 20 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های اختصاصی و خاص : 30 روز کاری به طور میانگین
جهت مشخص شدن زمان دقیق طراحی وبسایت تان میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

کلیه پکیج های طراحی سایت شرکت آیوا وب به صورت به مدت یکسال شمسی پشتیبانی کامل دارند و در این مدت سایت شما نیازمند هر تغییری باشد میتوانید به مجموعه ما اعلام کنید تا در اولین فرصت برای شماانجام دهیم.

اینکه سایت شما با یکسری عبارات کلیدی موردنظر شما در صفحه نخست گوگل قرار بگیرد مربوط به انجام فرآیند سئو میباشد و عملیات سئو سایت نیز با توجه به عبارات انتخابی شما تخمین هزینه و زمان زده میشود.
اگر صاحب سایت هستید و دوست دارید سایت خود را در صدر نتایج گوگل ببینید جهت استعلام دقیق هزینه و زمان انجام سئو لطفاً با ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شما رو راهنمایی کنیم.
026-34001529
09125371457 - 09053272210

بهترین شرکت طراحی سایت در کرج میتوان گفت مجموعه ای میباشد که وبسایت خود مجموعه و وبسایت های طراحی شده مشتریان دارای کیفیت بسیاربالا، طراحی به روز و جذاب و سرعت بالا باشد و همچنین در موتور جستجو گوکل سئو شده باشد. تشخیص و تعیین بهترین شرکت طراحی سایت در کرج را میتوانید با بررسی دقیق موارد ذکر شده و سوال از مشتریان مشخص نمایید.

نظرات
نظر خود را بنویسید

توجه : ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

استعلام قیمت
نمونه کارها

اطلاعات تماس

نمادهای اعتماد

enamad-logo

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به مجموعه آیوا وب میباشد و هرگونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز میباشد