Aiwaweb Logo

طراحی سایت کودک

طراحی سایت کودک

طراحی سایت کودک


طراحی سایت برای کودکان نیاز به دقت و تمرکز بیشتری نسبت به وب سایت هایی که برای بزرگسالان طراحی میشود دارد.برای طراحی سایت کودکان باید در مورد موضوعات مرتبط که با آنان در ارتباط است سایت را طراحی و راه اندازی کنیم.مانند طراحی سایت بازی،طراحی سایت شخصی کودک،طراحی سایت مهد کودک و.. سایت هایی از این قبیل اشاره کرد.با طراحی وب سایت کودک میتوانیم با استفاده از مطالب آموزشی سطح دانش کودکان را افزایش دهیم.نکته مهمی که در طراحی سایت کودک باید رعایت شود استفاده از رنگ بندی های شاد و مناسب رده سنی کودکان است.


ویژگی های طراحی سایت کودک


در اینجا به نکاتی اشاره میکنیم که برای ساخت سایت کودک باید مد نظر داشته باشیم:


طراحی سایت گرافیکی:


از آنجایی که مخاطبان اصلی ما کودکان هستند استفاده از طرح های گرافیکی و رنگ های جذاب مناسب کودکان امری مهم و ضروری است.


کتابخانه کودکان:


طراحی یک کتابخانه آنلاین میتواند کودکان را به خواندن کتاب تشویق کند فقط باید کتاب ها را بر اساس سن آنان دسته بندی کنیم.


راه اندازی بخش بازی و سرگرمی:


به راحتی میتوان انواع متفاوت از سرگرمی های مختلف که روزانه کودکان در جهت آموزش و سرگرمی از آن استفاده میکنند را در وب سایت نیز قرار داد.مانند:بازی های آنلاین،داستان،فیلم،پازل و.. اشاره کرد.


ارائه فایل های صوتی متنوع و متفاوت:


در طراحی سایت کودک ما میتوانیم فایل های صوتی در آن قرار دهیم مانند فایل هایی از قبیل:شعرهای کودکانه،فایل های صوتی آموزشی،داستان و...


امکانات طراحی سایت کودک


تماس با ما


در این بخش میتوان با قرار دادن شماره ،آدرس ایمیل و.. با مخاطبان و کاربران خود در ارتباط باشید.


طراحی ریسپانسیو


طراحی سایت ریسپانسیو و یا واکنش گرا یعنی سایت شما در تلفن همراه و تبلت هم به درستی نمایش داده شود زیرا امروزه  افراد بیشتری برای مراجعه به سایت ها از طریق تلفن همراه خود اقدام میکنند.


سئو و بهینه سازی سایت


برای دیده شدن سایت شما رعایت اصول سئو بسیار اهمیت دارد.اگر سایت خود را سئو نکنید نتیجه دلخواهتان را از آن نمیگیرید.
تیم طراحی سایت آیوا وب میتواند در این زمینه به شما کمک کند.


صفحه درباره ما


در این صفحه همه چیز را درباره وب سایت خود از فروش محصول،خدمات و.. قرار دهید.معمولا در طراحی سایت کودک این صفحه برای والدین کودکان طراحی میشود.

انواع سایت کودکان


سایت های کودکان میتواند در انواع مختلف طراحی و راه اندازی شوند.برخی از انواع وب سایت کودکان عبارت است از:


وب سایت آموزشی کودکان
وب سایت سرگرمی و بازی 
وب سایت فروشگاهی کودکان
طراحی سایت برای مدارس و مهد کودک ها 
و...
 

 


هزینه طراحی سایت کودک


هزینه طراحی سایت کودک به طور دقیق بستگی به امکانات سایت دارد.قیمت ساخت سایت اختصاصی نسبت به قیمت ساخت سایت با قالب های آماده وردپرسی بیشتر است.برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش خود میتوانید با ما تماس بگیرید.

طراحی سایت کودکان چقدر زمان میبرد؟

مدت زمان طراحی سایت کودکان را نمیتوان به صورت دقیق گفت به طور کلی  هرچه امکانات وب سایت بیشتر باشد طراحی و راه اندازی آن زمان بیشتری نیاز دارد. طراحی سایت کودکان با استفاده از قالب های آماده وردپرسی زمان و هزینه کمتری به نسبت طراحی سایت اختصاصی دارد.و حدودا بین ده الی بیت و پنج روز زمان میبرد.توجه داشته باشید هر چقدر امکانات وب سایت بیشتر باشد زمان طراحی و ساخت آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد


برای دیدن نمونه کار های ما اینجا کلید کنید.

برای دریافت مشاوره ، هرگونه سوال در مورد طراحی سایت و یا سفارش طراحی سایت با ما در تماس باشید.

09125371457

02634001529

هزینه طراحی هر سایتی بستگی به ماهیت اصلی وبسایت و امکانات آن دارد و اینکه با وردپرس ساخته شود و یا به صورت اختصاصی طراحی شود بستگی دارد و همه این عوامل بر روی هزینه طراحی یک سایت تاثیر دارند.
برای اینکه بتوانید به صورت حدودی هزینه طراحی سایت خود را مشخص کنید میتوانید به بخش تعرفه های طراحی سایت آیوا وب مراجعه نمائید.
جهت استعلام دقیق قیمت طراحی سایت موردنظرتان میتوانید در ساعات اداری با مجموعه ما تماس بگیرید.

زمان طراحی هر سایتی باتوجه با سیستم سایت و مقدار محتوای آن و همچنین امکانات درخواستی کارفرما برآورد میشود اما به طور حدودی میتوانید مدت زمان معمول طراحی سایت ها را مشاهده نمایئد.

  • سایت های شخصی : 7 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های شرکتی: 10 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های فروشگاهی: 20 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های اختصاصی و خاص : 30 روز کاری به طور میانگین
جهت مشخص شدن زمان دقیق طراحی وبسایت تان میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

کلیه پکیج های طراحی سایت شرکت آیوا وب به صورت به مدت یکسال شمسی پشتیبانی کامل دارند و در این مدت سایت شما نیازمند هر تغییری باشد میتوانید به مجموعه ما اعلام کنید تا در اولین فرصت برای شماانجام دهیم.

اینکه سایت شما با یکسری عبارات کلیدی موردنظر شما در صفحه نخست گوگل قرار بگیرد مربوط به انجام فرآیند سئو میباشد و عملیات سئو سایت نیز با توجه به عبارات انتخابی شما تخمین هزینه و زمان زده میشود.
اگر صاحب سایت هستید و دوست دارید سایت خود را در صدر نتایج گوگل ببینید جهت استعلام دقیق هزینه و زمان انجام سئو لطفاً با ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شما رو راهنمایی کنیم.
026-34001529
09125371457 - 09053272210

بهترین شرکت طراحی سایت در کرج میتوان گفت مجموعه ای میباشد که وبسایت خود مجموعه و وبسایت های طراحی شده مشتریان دارای کیفیت بسیاربالا، طراحی به روز و جذاب و سرعت بالا باشد و همچنین در موتور جستجو گوکل سئو شده باشد. تشخیص و تعیین بهترین شرکت طراحی سایت در کرج را میتوانید با بررسی دقیق موارد ذکر شده و سوال از مشتریان مشخص نمایید.

نظرات
نظر خود را بنویسید

توجه : ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

استعلام قیمت
نمونه کارها

اطلاعات تماس

نمادهای اعتماد

enamad-logo

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به مجموعه آیوا وب میباشد و هرگونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز میباشد