Aiwaweb Logo

سئو سایت در کرج | افزایش تضمینی رتبه سایت در گوگل

سئو سایت در کرج | افزایش تضمینی رتبه سایت در گوگل

سئو سایت به منظور بهینه سازی موتور های جست و جو انجام می شود. برای راه اندازی یک کسب و کار آنلاین اولین قدم ساخت و طراحی یک سایت کامل و بی نقص است، اما این تمام راه نیست. برای موفق شدن در این بازار پر رقیب باید سئو سایت انجام دهید. آیوا وب یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت و سئو سایت در کرج می باشد.

اما کاربرد سئو سایت چیست؟ گوگل برای رضایت کاربران، سایت ها را رتبه بندی کرده و بر اساس امتیاز سایت، آن را به مخاطبان نشان می دهد. هر چقدر امتیاز های یک سایت بالاتر باشد، سایت جایگاه بهتری داشته و در صفحات ابتدایی گوگل نمایش داده می شود. برای کسب امتیاز های بیشتر باید سایت خود را مطابق با الگوریتم های گوگل مدیریت نمایید. الگوریتم های گوگل همواره در حال تغییر و عوض شدن می باشد به همین دلیل برای سئو سایت باید از افراد حرفه ای که در این کار تخصص دارند کمک گرفته شود.

تیم حرفه ای آیوا وب علاوه بر طراحی سایت، خدمات سئو نیز انجام می دهند. در این مجموعه با کمک گرفتن از افراد حرفه ای می توانید بهترین نتیجه را کسب نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

09125371457 - 09053272210

سئو سایت داخلی

سئو داخلی را به نام سئو تکنیکال نیز می شناسند. این سئو از ابتدای طراحی سایت باید در نظر گرفته شود. سئو داخلی یعنی سایت به گونه ای کاربردی و مخاطب پسند ساخته شود. در سئو داخلی باید به ساختار صفحات، لینک ها، استفاده از میکرو دیتا و استفاده درست از تصاویر توجه لازم و کافی شود. اگر هر یک از این ها به درستی انجام نشود به دلیل استاندارد نبودن ساختار سایت در سئو داخلی اختلال ایجاد شده و سبب دوباره کاری می شود.

موارد دیگری که جزو سئو داخلی حساب می شود شامل: تولید محتوا مناسب و مرتبط، پیدا کردن کلید واژه های پر سرچ و ... می باشد. برای سئو سایت در کرج می توانید از مجموعه ی آیوا وب کمک بگیرید.

 

سئو سایت خارجی

هر عملیاتی که خارج از سایت برای بیشتر دیده شدن و بالا رفتن ترافیک سایت صورت می گیرد سئو خارجی می گویند. چند نمونه از این عملیات شامل:  بک لینک، لینک بیلدینگ، پیج رنک و ترانس رنک، لینک فالو و آنفالو و اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی، وبلاگ نویسی، موتور های جستجو، اشتراک گذاری تصاویر، بازاریابی از طریق فیلم، و… است.

 

ارتباط محتوا و سئو سایت

سئو و محتوای سایت کاملا به یک دیگر مرتبط بوده و رابطه ی مستقیم با هم دارند. محتوای یک سایت باید مطابق با الگوریتم و استاندارد های گوگل نوشته شده باشد و همچنین محتوای مفید و پرباری داشته باشد.

سئو سایت یک مبحث تخصصی بوده و بهتر است برای گرفتن نتیجه ی مطلوب از یک تیم حرفه ای کمک بگیرید. آیوا وب یکی از بهترین شرکت ها در زمینه ی طراحی سایت و سئو سایت در کرج می باشد.

 

مزایای سئو سایت در کرج

1- تعداد زیاد مخاطبان: با انجام سئو درست شما می توانید کاربران زیادی را جذب کرده و ترافیک سایت خود را به مقدار چشم گیری افزایش دهید.

 

2- بازگشت سریع سرمایه: اگر شما برای طراحی و سئو سایت خود مبلغی را هزینه کنید. مطمئن باشید در زمان کم چند برابر هزینه به شما باز میگردد. کسب و کار های اینترنتی می توانند با کمک وسعت اینترنت و همچنین سئو اصولی مخاطبان زیادی در سراسر کشور و دنیا جذب نمایند.

 

3- اعتماد مشتری: سایت هایی که در صفحات اول گوگل نمایش داده می شوند دارای اعتبار بالاتری می باشند و شما به مطالب آن ها بیشتر اعتماد دارید. اگر سایتی در صفحه ی اول گوگل قرار بگیرد احتمال اعتماد کردن مشتری و خرید از آن بسیار بالاتر از سایت هایی می باشد که در صفحات بعدی قرار دارند.

بنابر این برای جذب مخاطب واقعی و کار آمد به شما پیشنهاد می شود سئو سایت خود را به افراد حرفه ای بسپارید تا به نتیجه ی مطلوب دستیابید.

 

4- برند سازی: قرار گرفتن سایت شما در صفحه ی اول نشان دهنده ی اعتبار و معتبر بودن برند شما می باشد. همین امر به مرور موجب شناخته تر شدن کسب و کار شما و برند سازی می شود.

 

5- خدمات 24 ساعته: مخاطبان و مشتریان می توانند در تمام ساعات شبانه روز به سایت شما دسترسی داشته و ثبت سفارش کرده و یا خرید خود را انجام دهند.

 

هزینه سئو سایت در کرج به چه عواملی بستگی دارد؟

1- نوع قالب استفاده شده در طراحی سایت. قالب می تواند اختصاصی و یا آماده باشد.

2- نوع زبان برنامه نویسی در طراحی سایت

3- مقدار بوجه برای تبلیغات و سئو خارجی سایت

4- تعداد کلید واژه

5- میزان رقابت کلید واژه. هر چقدر کلید واژه های انتخابی پر رقیب تر باشد هزینه ی سئو نیز بالاتر می رود. زیرا برای گرفتن نتیجه ی مطلوب به تلاش و زمان بیشتری احتیاج می باشد.

6- سایت شما می تواند اختصاصی باشد و یا وردپرس. سایت های اختصاصی از لحاظ سئو زودتر مورد توجه گوگل قرار می گیردند و همچنین در رتبه بندی گوگل زودتر به درجه ی مطلوب می رسند.

 

ممنون که تا آخر مقاله با ما همرا بودید  اگر قصد طراحی سایت و یا سئو سایت خود را دارید می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

09125371457 - 09053272210

تیم حرفه ای آیوا وب آماده ی ارائه ی خدمات در زمینه ی طراحی انواع سایت و سئو به شما عزیزان می باشد.

هزینه طراحی هر سایتی بستگی به ماهیت اصلی وبسایت و امکانات آن دارد و اینکه با وردپرس ساخته شود و یا به صورت اختصاصی طراحی شود بستگی دارد و همه این عوامل بر روی هزینه طراحی یک سایت تاثیر دارند.
برای اینکه بتوانید به صورت حدودی هزینه طراحی سایت خود را مشخص کنید میتوانید به بخش تعرفه های طراحی سایت آیوا وب مراجعه نمائید.
جهت استعلام دقیق قیمت طراحی سایت موردنظرتان میتوانید در ساعات اداری با مجموعه ما تماس بگیرید.

زمان طراحی هر سایتی باتوجه با سیستم سایت و مقدار محتوای آن و همچنین امکانات درخواستی کارفرما برآورد میشود اما به طور حدودی میتوانید مدت زمان معمول طراحی سایت ها را مشاهده نمایئد.

  • سایت های شخصی : 7 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های شرکتی: 10 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های فروشگاهی: 20 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های اختصاصی و خاص : 30 روز کاری به طور میانگین
جهت مشخص شدن زمان دقیق طراحی وبسایت تان میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

کلیه پکیج های طراحی سایت شرکت آیوا وب به صورت به مدت یکسال شمسی پشتیبانی کامل دارند و در این مدت سایت شما نیازمند هر تغییری باشد میتوانید به مجموعه ما اعلام کنید تا در اولین فرصت برای شماانجام دهیم.

اینکه سایت شما با یکسری عبارات کلیدی موردنظر شما در صفحه نخست گوگل قرار بگیرد مربوط به انجام فرآیند سئو میباشد و عملیات سئو سایت نیز با توجه به عبارات انتخابی شما تخمین هزینه و زمان زده میشود.
اگر صاحب سایت هستید و دوست دارید سایت خود را در صدر نتایج گوگل ببینید جهت استعلام دقیق هزینه و زمان انجام سئو لطفاً با ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شما رو راهنمایی کنیم.
026-34001529
09125371457 - 09053272210

بهترین شرکت طراحی سایت در کرج میتوان گفت مجموعه ای میباشد که وبسایت خود مجموعه و وبسایت های طراحی شده مشتریان دارای کیفیت بسیاربالا، طراحی به روز و جذاب و سرعت بالا باشد و همچنین در موتور جستجو گوکل سئو شده باشد. تشخیص و تعیین بهترین شرکت طراحی سایت در کرج را میتوانید با بررسی دقیق موارد ذکر شده و سوال از مشتریان مشخص نمایید.

نظرات
نظر خود را بنویسید

توجه : ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

استعلام قیمت
نمونه کارها

اطلاعات تماس

نمادهای اعتماد

enamad-logo

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به مجموعه آیوا وب میباشد و هرگونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز میباشد