Aiwaweb Logo

طراحی سایت گل فروشی/گل فروشی آنلاین

طراحی سایت گل فروشی/گل فروشی آنلاین

طراحی سایت گل فروشی/گل فروشی آنلاین

طراحی سایت برای مشاغل باعث دیده شدن بیشتر و سود آوری برای صاحبان کسب و کار شده است، همچنین خرید را برای مشتریان راحت تر کرده است.درباره مزایای طراحی سایت برای مشاغل مختلف قبلا صحبت کردیم امروز میخواهیم امکانات و مزایای طراحی سایت گل فروشی را برای مشتریان و صاحبان کسب کار بیان کنیم.امروزه بسیاری از مشتریان ترجیح میدهند بدون حضور فیزیکی خود در محل گل فروشی بتوانند با دیدن نمونه کارها در اینترنت گل با تزئین مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهند. در طراحی سایت گل فروشی باید به طراحی ظاهری سایت توجه ویژه ای کرد. تا زمانی که کاربران وارد آن میشوند احساس کنند که وارد گل فروشی شده اند.به همین خاطر باید سایت خود را به دست طراحان سایت بسپارید.

امکانات طراحی سایت گل فروشی

هدف از راه اندازی سایت جذب مشتریان بیشتر در تمامی نقاط شهر محل گل فروشی است برای این کار باید کمی متفاوت نسبت به رقیب های خود در این حوضه عمل کرد در واقع با ارائه یکسری خدمات در طراحی سایت گل فروشی میتوانید مشتریان زیادی را جذب کنید و تجربه متفاوتی را در امر سفارش و خرید گل برای آن ها به ارمغان آورید.

برخی از امکاناتی که در طراحی سایت گل فروشی میتوان ارائه داد:

طراحی صفحه درباره ما

در این صفحه میتوانید فروشگاه یا گل خانه خود را به طور کامل معرفی کنید و تمام مهارت ها و توانایی های خود را در آن قرار دهید.

طراحی بخش نمونه کار

میتوانید تمامی نمونه کار های خود رادر گالری محصولات قرار دهید تا کاربران بتوانند آن ها را مشاهده کنند.

طراحی صفحه تماس با ما

اطلاعات تماس از جمله شماره تلفن ها ،نمایش موقعیت مکانی فروشگاه شما روی گوگل مپ و  آدرس خود را در این صفحه قرار دهید .

طراحی قسمت دسته بندی گل ها

در این صفحه میتوانید ویژگی های هر نوع گل مثل طبیعی،مصنوعی ،نوع گل ،رز،نرگس و.. را به همراه عکس و توضیحات بیان کنید.

طراحی بخش راهنما و آموزش

راهنمای نگهداری و آموزش های لازم در مورد مراقبت و نگهداری و یا حتی پرورش هر نوع  محصولات را میتوانید در این صفحه قرار دهید.

طراحی سیستم آنلاین فروش

در این صفحه امکان ثبت سفارش و فروش آنلاین با قابلیت پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر وجود دارد.

مزایای طراحی سایت گل فروشی

با راه اندازی سایت گل فروشی میتوانید مشتریان خود را بیشتر کنید. هرچه امکانات و خدمات شما حرفه ای تر باشد مشتریان شما بیشتر خواهد بود.با طراحی سایت فروشگاهی گل میتوانید از رقیبان خود پیشی بگیرید و مشتریان زیادی را جذب کنید. در سایت خود میتوانید تصاویر کار های متنوع خود از جمله: طراحی تاج گل،طراحی ماشین عروس و.. را بارگذاری کنید تا کاربران با انواع طراحی های شما آشنا شوند.

ویژگی های طراحی سایت گل فروشی


بخش ثبت سفارش آنلاین


مشتریان میتوانند نسبت به سلیقه خود نوع گل،تزئین آن و زمان ارسال را در این بخش انتخاب کنند.با وجود این ویژگی در وب سایت مشتری میتوان طبق سلیقه خود سفارش دهد و مبلغ نهایی را از طریق درگاه پرداخت آنلاین،پرداخت کند و سفارش خود را طبق انتخاب یا به صورت حضوری و یا به صورت آنلاین(ارسال با پیک) در زمان مشخص تحویل بگیرد.


بخش مقالات و یا وبلاگ


شما میتوانید در وب سایت خود اطلاعات مفید و مرتبط درباره پرورش و نگهداری گل،انواع گل،تزئین گل و.. توضیحاتی مفید و مختصری را قرار دهید.این کار در سئو (بهینه سازی) وب سایت شما نیز نقش مهمی دارد.

و...

سئو سایت گل فروشی

سئو و یا بهینه سازی سایت باعث میشود وقتی کاربری نام گل فروشی را سرچ میکند گوگل سایت شما را در صفحه اول نشان دهد.

ریسپانسیو بودن ،سرعت بالای سایت و نمایش سایت به صورت واکنش گرا باعث بهینه سازی سایت و رضایت کاربران میشود.

به همین منظور لازم است سئو و بهینه سازی سایت گل فروشی شما با دقت زیادی انجام شود. بدون سئو سایت شما دیده نخواهد شد .

میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید.

طراحی سایت گل فروشی به صورت ریسپانسیو

برای جستجو در وب سایت برخی از کامپیوتر و برخی از تبلت و یا تلفن همراه استفاده میکنند. امروزه قابلیت ریسپانسیو بودن یا واکنش گرایی در طراحی وب سایت اهمیت بسیاری دارد. طراحی واکنش گرا یعنی یک وب سایت بتواند خودش را با صفحه دستگاه های گوناگون با اندازه های مختلف دستگاه ها تطبیق دهد.تا کاربران با هر دستگاهی که وب سایت را باز میکنند بتوانند به راحتی از آن بهره ببرند.

طراحی سایت خود را به ما بسپارید

از آنجایی که با مزایای طراحی سایت برای فروشگاه خود آشنا شدید حتما به فکر راه اندازی سایت افتاده اید. با توجه به خواسته خود میتوانید سایت خود را هم به صورت اختصاصی و هم به صورت وردپرس راه اندازی کنید.شرکت طراحی سایت آیوا وب با رعایت تمامی اصول میتواند سایت شما را با توجه به خواست و سلیقه شما طراحی و راه اندازی کند.


برای دریافت مشاوره ، هرگونه سوال در مورد طراحی سایت و یا سفارش طراحی سایت با ما در تماس باشید.

09125371457

02634001529

هزینه طراحی هر سایتی بستگی به ماهیت اصلی وبسایت و امکانات آن دارد و اینکه با وردپرس ساخته شود و یا به صورت اختصاصی طراحی شود بستگی دارد و همه این عوامل بر روی هزینه طراحی یک سایت تاثیر دارند.
برای اینکه بتوانید به صورت حدودی هزینه طراحی سایت خود را مشخص کنید میتوانید به بخش تعرفه های طراحی سایت آیوا وب مراجعه نمائید.
جهت استعلام دقیق قیمت طراحی سایت موردنظرتان میتوانید در ساعات اداری با مجموعه ما تماس بگیرید.

زمان طراحی هر سایتی باتوجه با سیستم سایت و مقدار محتوای آن و همچنین امکانات درخواستی کارفرما برآورد میشود اما به طور حدودی میتوانید مدت زمان معمول طراحی سایت ها را مشاهده نمایئد.

  • سایت های شخصی : 7 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های شرکتی: 10 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های فروشگاهی: 20 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های اختصاصی و خاص : 30 روز کاری به طور میانگین
جهت مشخص شدن زمان دقیق طراحی وبسایت تان میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

کلیه پکیج های طراحی سایت شرکت آیوا وب به صورت به مدت یکسال شمسی پشتیبانی کامل دارند و در این مدت سایت شما نیازمند هر تغییری باشد میتوانید به مجموعه ما اعلام کنید تا در اولین فرصت برای شماانجام دهیم.

اینکه سایت شما با یکسری عبارات کلیدی موردنظر شما در صفحه نخست گوگل قرار بگیرد مربوط به انجام فرآیند سئو میباشد و عملیات سئو سایت نیز با توجه به عبارات انتخابی شما تخمین هزینه و زمان زده میشود.
اگر صاحب سایت هستید و دوست دارید سایت خود را در صدر نتایج گوگل ببینید جهت استعلام دقیق هزینه و زمان انجام سئو لطفاً با ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شما رو راهنمایی کنیم.
026-34001529
09125371457 - 09053272210

بهترین شرکت طراحی سایت در کرج میتوان گفت مجموعه ای میباشد که وبسایت خود مجموعه و وبسایت های طراحی شده مشتریان دارای کیفیت بسیاربالا، طراحی به روز و جذاب و سرعت بالا باشد و همچنین در موتور جستجو گوکل سئو شده باشد. تشخیص و تعیین بهترین شرکت طراحی سایت در کرج را میتوانید با بررسی دقیق موارد ذکر شده و سوال از مشتریان مشخص نمایید.

نظرات
نظر خود را بنویسید

توجه : ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

استعلام قیمت
نمونه کارها

اطلاعات تماس

نمادهای اعتماد

enamad-logo

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به مجموعه آیوا وب میباشد و هرگونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز میباشد