Aiwaweb Logo

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی

در پروژه های طراحی سایت شرکت های طراحی سایت با نمونه پروژه های مختلف و متنوعی سروکار دارند. برای مثال: طراحی سایت های شرکتی ، شخصی ، معرفی ، نمایشی ، فروشگاهی و... که یکی از اصلی ترین و ریزه کارانه ترین آن ها پروژه طراحی سایت فروشگاهی می باشد. به هر سایتی که جنبه ی فروش و به نوعی دیجیتال مارکتینگ داشته باشد سایت فروشگاهی گفته می شود. عموما سایت هایی که برای شما محصولاتشان را به طور فروش اینترنتی عرضه می دارند سایت فروشگاهی هستند که در این بخش ما به معرفی و نحوه ایجاد این نوع سایت ها می پردازیم ، با ما همراه باشید.

 

هدف از طراحی سایت فروشگاهی

  • چرا سایت فروشگاهی داشته باشم؟
  • هدف من از طراحی سایت فروشگاهی چیست؟
  • آیا با طراحی سایت فروشگاهی برای کارم کسب درآمد خواهم کرد؟
  • آیا تاثیری در شناخت محصولاتم خواهد داشت؟
  • چگونه می توانم محصولاتم را از طریق سایت عرضه کنم؟

و ...

این ها همه سوالاتی هستند که می توانند ذهن مشتریان عزیزی که هدف طراحی سایت فروشگاهی دارند را درگیر کنند.

در حوزه کار و فروش ما افراد را به سه دسته مجزا تقسیم می کنیم:

افرادی که سایت های فروش اینترنتی دارند و حوزه فعالیتشان فقط اینترنتی می باشد ، کسانی که فقط دارای کارگاه های تولیدی و یا فروشگاه هایی هستند و هیچگونه فروش اینترنتی محصول ندارند و کسانی که هم فروش محصولاتشان از طریق سایت اینترنتی بوده و هم به صورت فیزیکی از طریق فروشگاه شان می باشد. 

خب این بخش بندی انجام شد ،  حالا به نظر شما کدام یک از گروه بالا در کسب و کارشان موفق تر هستند؟

از نظر یک تیم حرفه ای فروش و بازاریابی کسانی در کسب و کار خود موفق تر خواهند بود که سایت اینترنتی فروش خود را هم داشته باشند و محصولات خود را برای عام مردم عرضه دارند.

 

کدام محصول برای سایت فروشگاهی

پس از طراحی سایت فروشگاهی برای کسب و کارم ، کدام محصولم را می توانم بفروشم؟

در اصل شما از کوچکترین اقلام تا بزرگترین آن ها به بزرگی یک اتومبیل را می توانید در سایت خود به فروش برسانید. اگر سایت طراحی شده شما برای محصولات دست دوم و یا اصطلاحا second-hand باشد محصولات دست دوم و یا اگر برای عرضه محصولات جدید شما باشد می توانید آن محصولات را نیز به فروش برسانید. اما این نکته حائز اهمیت است که محصولاتی که بفروش رسانده می شوند بهتر است در یک دسته بندی باشند ، یعنی برای مثال  اگر فعالیت سایت شما در حوزه فروش قطعات خودرو هست محصولات دیگری را که ربطی به آن ندارند در سایت خود برای فروش منتشر نکنید تا سایت شما از حالت یونیک بودن و برندینگ خود درنیاید.

 

طراحی سایت اختصاصی (فروشگاهی)

شما برای طراحی سایت فروشگاهی خود می توانید انتخاب کنید که سایت طراحی شده شما با زبان اختصاصی نوشته شده و یا وردپرسی باشد. خب این دو بسته به کار شما و وسعت فعالیتتان متفاوت خواهند بود. برای نمونه اگر شما نیاز به یک سایت فوق حرفه ای فروش همانند آمازون و یا دیجیکالا (ایرانی) داشته باشید باید سایت طراحی شده شما با زبان اختصاصی طراحی شود تا دست برنامه نویس برای طراحی سایتی یونیک و خاص باز باشد و نیز سایتتان از امنیت بالائی برخوردار باشد. هزینه این دو طراحی با هم متفاوت خواهند بود که باز هم هزینه ی آن ها بسته به فعالیت و گستردگی کار شما می باشد.

 

نتیجه طراحی سایت فروشگاهی

به بحث نتیجه ی کار که می رسیم اوضاع کمی فرق دارد. اگر شما برای سایتتان فعال بوده ، قیمت ها و محصولاتتان را به طور روزانه آپدیت کرده و بروزرسانی کنید شما سایتی به روز و خوب را خواهید داشت. بحث مهم دیگر بحث کارکردن شما روی پروژه سئوی سایتتان می باشد. اگر شما از شرکت طراحی سایت خود درخواست سئوبندی کلمات و حروف چینی برای اول آمدن سایتتان با کلمات خاصی را  داشته باشید و برای آن هزینه ای را بپردازید قطعا سایت شما به زودی زود به نتیجه رسیده و برای شما سود آوری خاص و چشم گیری را خواهد داشت.


برای دریافت مشاوره ، هرگونه سوال در مورد طراحی سایت و یا سفارش طراحی سایت با ما در تماس باشید.

02634001529

هزینه طراحی هر سایتی بستگی به ماهیت اصلی وبسایت و امکانات آن دارد و اینکه با وردپرس ساخته شود و یا به صورت اختصاصی طراحی شود بستگی دارد و همه این عوامل بر روی هزینه طراحی یک سایت تاثیر دارند.
برای اینکه بتوانید به صورت حدودی هزینه طراحی سایت خود را مشخص کنید میتوانید به بخش تعرفه های طراحی سایت آیوا وب مراجعه نمائید.
جهت استعلام دقیق قیمت طراحی سایت موردنظرتان میتوانید در ساعات اداری با مجموعه ما تماس بگیرید.

زمان طراحی هر سایتی باتوجه با سیستم سایت و مقدار محتوای آن و همچنین امکانات درخواستی کارفرما برآورد میشود اما به طور حدودی میتوانید مدت زمان معمول طراحی سایت ها را مشاهده نمایئد.

  • سایت های شخصی : 7 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های شرکتی: 10 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های فروشگاهی: 20 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های اختصاصی و خاص : 30 روز کاری به طور میانگین
جهت مشخص شدن زمان دقیق طراحی وبسایت تان میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

کلیه پکیج های طراحی سایت شرکت آیوا وب به صورت به مدت یکسال شمسی پشتیبانی کامل دارند و در این مدت سایت شما نیازمند هر تغییری باشد میتوانید به مجموعه ما اعلام کنید تا در اولین فرصت برای شماانجام دهیم.

اینکه سایت شما با یکسری عبارات کلیدی موردنظر شما در صفحه نخست گوگل قرار بگیرد مربوط به انجام فرآیند سئو میباشد و عملیات سئو سایت نیز با توجه به عبارات انتخابی شما تخمین هزینه و زمان زده میشود.
اگر صاحب سایت هستید و دوست دارید سایت خود را در صدر نتایج گوگل ببینید جهت استعلام دقیق هزینه و زمان انجام سئو لطفاً با ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شما رو راهنمایی کنیم.
026-34001529
09125371457 - 09053272210

بهترین شرکت طراحی سایت در کرج میتوان گفت مجموعه ای میباشد که وبسایت خود مجموعه و وبسایت های طراحی شده مشتریان دارای کیفیت بسیاربالا، طراحی به روز و جذاب و سرعت بالا باشد و همچنین در موتور جستجو گوکل سئو شده باشد. تشخیص و تعیین بهترین شرکت طراحی سایت در کرج را میتوانید با بررسی دقیق موارد ذکر شده و سوال از مشتریان مشخص نمایید.

نظرات
نظر خود را بنویسید

توجه : ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

استعلام قیمت
نمونه کارها

اطلاعات تماس

نمادهای اعتماد

enamad-logo

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به مجموعه آیوا وب میباشد و هرگونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز میباشد