Aiwaweb Logo

طراحی سایت املاک

طراحی سایت املاک

طراحی وبسایت املاک

امروزه با گسترده شدن دنیای بزرگ اینترنت استفاده افراد از سایت ها بهدر حال افزایش است و به همین منظور شاهد این خواهید بود که حتی افراد عادی نیز که با اینترنت آشنایی زیادی ندارند و اهل وب نمیباشند در فضای مجازی به دنبال خرید و فروش املاک خود هستند.

یکی از دلایل اصلی راه اندازی وبسایت های املاک عدم دسترسی افراد به املاک مناطق دور و یا سایر شهرهاست به عنوان مثال اگر شخصی در تهران زندگی کند و به دنبال املاک شهر مشهد باشد به صورت سنتی باید به خود آن شهر مراجعه کند اما با راه اندازی سایت ها این امکان عالی فراهم شده است که افراد در هر جایی که هستند بتوانند به راحتی فایل های املاک سایر مناطق و شهرهایی که میخواهند را مشاهده کنند و قبل از مراجعه حضوری جهت خرید تمامی مشخصات ملک و تصاویر آن را در سایت مشاهده میکنند که این به افراد کمک خواهد کرد تا بهترین ملک موردنظر خود را پیدا کنند.

راه اندازی سایت املاک

به علت مراجعه بالای مراجعین به صورت آنلاین به سایت های املاک میتوان نتیجه گیری کرد روش های سنتی در کار املاک منسوخ شده است و به زودی از رده خارج خواهد شد به همین منظور اکثر املاک ها که به صورت سنتی در حال کار هستند وبسایت خود را به صورت آنلاین نیز راه اندازی کرده اند تا در آینده رونق و پیشرفت کار خود را داشته باشند ، بنابر این اگر کار شما املاک هست و هنوز یک سایت آنلاین برای کار خود ندارید بهتر است یک وبسایت برای کار خود راه اندازی کنید و با این اقدام آینده شغلی خود را تصمین کنید.

مزایای طراحی سایت املاک

با راه اندازی و داشتن یک وبسایت املاک شما نزد کاربران سایت و افراد مراجعه کننده به املاک تان محبوب خواهید شد و به مرور زمان شهرت بیشتری کسب خواهید کرد که این اتفاق یک امتیاز عالی برای شما محسوب میشود و هر روز شما شاهد پیشرفت کار خود خواهید بود.

از دیگر مزایای مهمی که میتوان به آن اشاره کرد این هست که افراد بدون مراجعه حضوری اولیه در سایت شما ملک موردنظر خود را پیدا میکنند و سپس جهت انجام معامله با شما تماس میگیرند و شما ادامه کارها را هماهنگ و انجام میدهید.

داشتن یک وبسایت املاک آنلاین به شما کمک خواهد کرد در کنار اینکه به صورت حضوری و سنتی در حال فعالیت هستید به صورت آنلاین نیز از سایت کسب درآمد کنید یعنی میتوان گفت شما 24 ساعته و مداوم در حال جذب مشتری و کسب درآمد هستید و فروشگاه شما همیشه باز خواهد بود.

همچنین شما میتوانید این امکان را در سایت خود در نظر بگیرید که افراد فروشنده بدون نیاز به مراجعه حضوری خودشان در سایت شما آگهی شان را ثبت کنند و بدین ترتیب تعداد فایل های املاک شما هر روز افزایش خواهد یافت که این امر موجب افزایش چشمگیر درآمد شما خواهد شد.

کاربرد های طراحی سایت املاک

در کنار تمام موارد مفیدی که به آنها اشاره کردیم موارد دیگری نیز وجود دارند که به کار شما کمک بسیاری میکنند به عنوان مثال در سایت شما بخش جستجوی پیشرفته ملک ها پیاده سازی میشود که این امکان را برای افراد فراهم میکند جستجوی دقیق و حرفه ای بتوانند داشته باشند که بتوانند در کمترین زمان ملک موردنظر خود را پیدا کنند و این مورد مفید باعث خواهد شد تا هم کار با سرعت بیشتری انجام شود و هم اینکه شما دیگر نیازی به جستجوی دستی و کاغذی ندارید.

سایر امکانات سایت املاک

امکان ثبت املاک به همراه جزئیات کامل و دقیق آن

امکان ثبت املاک برای کاربران عادی و مدیر سایت

امکان گزارش گیری از املاک ثبت شده در سیستم

امکان ثبت املاک به صورت رایگان و ویژه

امکان تفیک و متمایز کردن املاک ویژه از رایگان

امکان درج گالری تصاویر و ویدئو برای هر ملک

امکان جستجوی حرفه ای و پیشرفته در بین املاک ثبت شده

پیاده سازی بخش اخبار و مقالات املاک

امکان مشخص کردن ملک از روی نقشه

امکان تعریف استان ها ، شهرها و مناطق به صورت دقیق

امکان تعریف دسته بندی برای املاک ثبت شده

امکان درج توضیحات دقیق و تکمیلی برای هر ملک

سفارش طراحی سایت املاک

شرکت آیوا وب مفتخر است به عنوان یکی از برترین و بهترین شرکت های طراحی سایت در کرج و طراحی سایت در ایران سفارش طراحی سایت املاک شما را میتواند با بهترین کیفیت با در نظر گرفتن تمام جزئیات درخواستی شما عزیزان در کمترین زمان ممکن همراه با مناسب ترین هزینه طراحی و پیاده سازی کند ، پس اگر قصد راه اندازی وبسایت املاک خود را دارید و به دنبال افزایش درآمد خود هستید میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید تا ما شما رو راهنمایی کنیم و بهترین مشاوره رو در رابطه با طراحی سایت املاک خدمت شما ارائه کنیم.


  09053272210 -02634001529

هزینه طراحی هر سایتی بستگی به ماهیت اصلی وبسایت و امکانات آن دارد و اینکه با وردپرس ساخته شود و یا به صورت اختصاصی طراحی شود بستگی دارد و همه این عوامل بر روی هزینه طراحی یک سایت تاثیر دارند.
برای اینکه بتوانید به صورت حدودی هزینه طراحی سایت خود را مشخص کنید میتوانید به بخش تعرفه های طراحی سایت آیوا وب مراجعه نمائید.
جهت استعلام دقیق قیمت طراحی سایت موردنظرتان میتوانید در ساعات اداری با مجموعه ما تماس بگیرید.

زمان طراحی هر سایتی باتوجه با سیستم سایت و مقدار محتوای آن و همچنین امکانات درخواستی کارفرما برآورد میشود اما به طور حدودی میتوانید مدت زمان معمول طراحی سایت ها را مشاهده نمایئد.

  • سایت های شخصی : 7 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های شرکتی: 10 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های فروشگاهی: 20 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های اختصاصی و خاص : 30 روز کاری به طور میانگین
جهت مشخص شدن زمان دقیق طراحی وبسایت تان میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

کلیه پکیج های طراحی سایت شرکت آیوا وب به صورت به مدت یکسال شمسی پشتیبانی کامل دارند و در این مدت سایت شما نیازمند هر تغییری باشد میتوانید به مجموعه ما اعلام کنید تا در اولین فرصت برای شماانجام دهیم.

اینکه سایت شما با یکسری عبارات کلیدی موردنظر شما در صفحه نخست گوگل قرار بگیرد مربوط به انجام فرآیند سئو میباشد و عملیات سئو سایت نیز با توجه به عبارات انتخابی شما تخمین هزینه و زمان زده میشود.
اگر صاحب سایت هستید و دوست دارید سایت خود را در صدر نتایج گوگل ببینید جهت استعلام دقیق هزینه و زمان انجام سئو لطفاً با ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شما رو راهنمایی کنیم.
026-34001529
09125371457 - 09053272210

بهترین شرکت طراحی سایت در کرج میتوان گفت مجموعه ای میباشد که وبسایت خود مجموعه و وبسایت های طراحی شده مشتریان دارای کیفیت بسیاربالا، طراحی به روز و جذاب و سرعت بالا باشد و همچنین در موتور جستجو گوکل سئو شده باشد. تشخیص و تعیین بهترین شرکت طراحی سایت در کرج را میتوانید با بررسی دقیق موارد ذکر شده و سوال از مشتریان مشخص نمایید.

نظرات
نظر خود را بنویسید

توجه : ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

استعلام قیمت
نمونه کارها

اطلاعات تماس

نمادهای اعتماد

enamad-logo

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به مجموعه آیوا وب میباشد و هرگونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز میباشد