Aiwaweb Logo

بارگذاری سریع سایت در کمتر از 5 ثانیه

بارگذاری سریع سایت در کمتر از 5 ثانیه

برای بارگذاری سریع سایت باید چند نکته را رعایت فرمایید:

1- انتخاب هاست مناسب

2- بهینه سازی محتوای سایت. از قالب ها و یا تصاویر و ویدیو های سنگین در سایت استفاده نکنید. تصاویر، ویدیو،متن، افزونه های اضافی و ... را حذف کنید.

3- کش سایت را فعال کنید. استفاده از افزونه های بهینه سازی می تواند سرعت سایت را افزایش دهد.

4-  از یک شبکه ی CDN استفاده نمایید.

 

علت دیر لود شدن سایت

عوامل متعددی در کند بودن سرعت سایت تاثیر دارد که در ادامه به آن می پردازیم:

 

1- هاست ضعیف: هاست قسمت اصلی سایت می باشد. هاست مانند یک زمین خالی است که سایت بر روی آن نهاده شده است. اگر شما از شرکت های نا معتبر سایت خریداری نمایید باعث دیر لود شدن سایت و همچنین امنیت پایین سایتتان می شود.

 

2- برنامه نویسی: کد نویسی از مهم ترین بخش ساخت سایت می باشد. باید برای کد نویسی سایت خود از افراد حرفه ای و کاربلد استفاده نمایید. گاهی کد نویسی های زیاد و بیهوده باعث می شود سرعت سایت به میزان چشم گیری کم شود. علاوه بر کد نویسی اشتباه برخی از قالب ها با طراحی و گرافیک سنگین باعث کندی سایت شده و عملکرد آن را ضعیف می نماید.

 

3- تصاویر با حجم بالا: اگر در سایت از تعداد زیادی عکس با کیفیت بالا استفاده نمایید قطعا بر روی سرعت سایت تاثیر منفی می گذارد. بهتر است برای جلوگیری از این مشکل قبل از لود عکس حجم عکس را کم نمایید.

برای بارگذاری سریع سایت بهتر است از عکس، ویدیو، قالب و ... با حجم کم استفاده نمایید.

 

4- پیام زیاد کاربران: درست است که تعامل کاربران باعث سئو و بیشتر دیده شدن سایت می شود. اما اگر تعداد زیادی کاربر برای شما کامنت بگذارند سرعت لود بسیار پایین آمده و سرعت ساعت کند می شود.

 

5- مکان سرور: اگر موقعیت مکانی سرور شما با مخاطب یکی نباشد باعث کند شدن سایت می شود. برای مثال اگر شما در ایران هستید مخاطبان شما نیز باید نزدیک هاست ایران  باشند تا سرعت لود سایت کم نشود.

 

کند شدن سایت وردپرسی

cms سایت های وردپرسی کیفیت خوبی دارد. این سیستم در ابتدا فقط برای سایت های خبری ساخته شد. که پس از مدتی به علت هزینه ی پایین و همچنین رابط کاربری آسان بین برنامه نویسان محبوب شد و شروع به گسترش آن کردند.

بعد از مدتی پلاگین های مختلفی برای ورد پرس ساخته شد. برای مثال: پلاگین woocommerce  می تواند  سایت ورد پرسی را به یک فروشگاه آنلاین کامل تبدیل کند.

لازم به ذکر است که فروشگاه هایی که با ورد پرس ساخته می شوند کند تر از فروشگاه هایی می باشند که با مجنتو یا پرستاشاپ ساخته می شوند. این موضوع به دلیل آن است که ورد پرس از ابتدا به منظور ساخت سایت های خبری و اطلاع  رسانی طراحی و ساخته شده است.

 

انواع هاست و سرور

 

سایت ها با ترافیک بالا سرعت لود بسیار ضعیفی دارند. ترافیک بالا به معنای بازدید هم زمان تعداد زیادی کاربر از سایت که باعث کندی عملکرد سایت می شود.سرعت پایین لود صفحه به شدت تاثیر منفی بر روی سئو سایت شما دارد. برای جلوگیری از کند شدن سایت و بارگذاری سریع سایت شما را به خواندن ادامه ی مطلب دعوت می کنم:

 

1- استفاده از هاست مناسب:

اگر سایت شلوغ و پر بازدیدی دارید به هیچ عنوان از هاست های اشتراکی و ضعیف استفاده نکنید. استفاده از هاست مناسب می تواند باعث بارگذاری سریع سایت شما شود.

 

2- استفاده از هاست ابری:

هاست  ابری به شما این امکان را می دهد که سایت شما هم زمان بر روی چندین سرور در مکان های مختلف قرار داشته باشد. مثال: اگر کسی در هر جایی خواست سایت شما را باز کند سایت شما بر روی نزدیک ترین سرور به آن شخص قرار می گیرد. این هاست مناسب کسب و کار های بزرگ با بازدید کنندگان زیاد می باشد.

 

3- سرور مجازی:

سرور های مجازی زیر مجموعه ی سرور های اختصاصی می باشند. در سرویس های مجازی منابع استفاده شده فقط برای شما بوده و آن ها را با کسی اشتراکی استفاده نمی کنید برعکس هاست اشتراکی. سرور های مجازی در HARD ، RAM و CPU اشتراکی هستند و سرور های مجازی آن ها را در اختیار چند سایت قرار می دهند. بنابر این موجب بارگذاری سریع سایت می شود.

زمانی که تعداد درخواست های شما کم تر از منابعی باشد که سرور را پردازش می کند سرعت و ping سایت شما ثابت بوده و اختلالی در سایت رخ نمی دهد.

 

4- سرور اختصاصی:

این سرور ها برای سایت های بزرگ و شلوغ طراحی شده است. شما با استفاده از سرور اختصاصی می توانید امنیت و سرعت بالایی را تجربه نمایید. سرور های اختصاصی یک کامپیوتر بوده شما ماهانه آن را برای سایت خود اجاره می کنید. این سرور باعث بارگذاری سریع سایت می شود.

از معایب سرور های اختصاصی باید گفت برای استفاده از آن باید علم و مهارت کافی داشته و همچنین نگهداری و اجاره ی این سرور ها دارای هزینه ی بالایی می باشد.

 

خدمات سرعت سایت

مهم ترین قسمت بهینه سازی سایت افزایش سرعت می باشد. امروزه با پیشرفت روز افزون تکنولوژی مردم نیاز دارند در کمترین زمان به جواب دلخواه برسند و هیچ کس برای چند دقیقه منتظر بالا آمدن سایت نمی شود. بنابر این هیچ سایت موفقی دارای سرعت لود پایین نمی باشد.

لازمه ی یک سایت موفق و مخاطب پسند سرعت لود بالا می باشد.

 

بهبود سرعت سایت به چه معناست

سرعت سایت به معنای بازه ی زمانی بین کلیک بر روی سایت تا زمان نمایش محتوای سایت می باشد. هر چقدر این بازه ی زمانی کوتاه تر باشد سایت شما سرعت بالاتری داشته و مخاطب پسند می باشد.

اگر سایت زمان زیادی برای نشان دادن محتوای خود صرف کند امکان بیرون آمدن کاربر از سایت بالا می رود که این موضوع بسیار به سئو و رتبه ی سایت صدمه وارد می کند.

 

 

اگر قصد ساخت سایت با سرعت بالا و همچنین بهترین بازدهی را دارید بهتر است از تیمی حرفه ای و کاربلد در این زمینه کمک بگیرید. مجموعه ی آیوا وب یکی از بهترین ها در زمینه ی طراحی سایت می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس بگیرید:

09053272210 - 09125371457

هزینه طراحی هر سایتی بستگی به ماهیت اصلی وبسایت و امکانات آن دارد و اینکه با وردپرس ساخته شود و یا به صورت اختصاصی طراحی شود بستگی دارد و همه این عوامل بر روی هزینه طراحی یک سایت تاثیر دارند.
برای اینکه بتوانید به صورت حدودی هزینه طراحی سایت خود را مشخص کنید میتوانید به بخش تعرفه های طراحی سایت آیوا وب مراجعه نمائید.
جهت استعلام دقیق قیمت طراحی سایت موردنظرتان میتوانید در ساعات اداری با مجموعه ما تماس بگیرید.

زمان طراحی هر سایتی باتوجه با سیستم سایت و مقدار محتوای آن و همچنین امکانات درخواستی کارفرما برآورد میشود اما به طور حدودی میتوانید مدت زمان معمول طراحی سایت ها را مشاهده نمایئد.

  • سایت های شخصی : 7 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های شرکتی: 10 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های فروشگاهی: 20 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های اختصاصی و خاص : 30 روز کاری به طور میانگین
جهت مشخص شدن زمان دقیق طراحی وبسایت تان میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

کلیه پکیج های طراحی سایت شرکت آیوا وب به صورت به مدت یکسال شمسی پشتیبانی کامل دارند و در این مدت سایت شما نیازمند هر تغییری باشد میتوانید به مجموعه ما اعلام کنید تا در اولین فرصت برای شماانجام دهیم.

اینکه سایت شما با یکسری عبارات کلیدی موردنظر شما در صفحه نخست گوگل قرار بگیرد مربوط به انجام فرآیند سئو میباشد و عملیات سئو سایت نیز با توجه به عبارات انتخابی شما تخمین هزینه و زمان زده میشود.
اگر صاحب سایت هستید و دوست دارید سایت خود را در صدر نتایج گوگل ببینید جهت استعلام دقیق هزینه و زمان انجام سئو لطفاً با ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شما رو راهنمایی کنیم.
026-34001529
09125371457 - 09053272210

بهترین شرکت طراحی سایت در کرج میتوان گفت مجموعه ای میباشد که وبسایت خود مجموعه و وبسایت های طراحی شده مشتریان دارای کیفیت بسیاربالا، طراحی به روز و جذاب و سرعت بالا باشد و همچنین در موتور جستجو گوکل سئو شده باشد. تشخیص و تعیین بهترین شرکت طراحی سایت در کرج را میتوانید با بررسی دقیق موارد ذکر شده و سوال از مشتریان مشخص نمایید.

نظرات
نظر خود را بنویسید

توجه : ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

استعلام قیمت
نمونه کارها

اطلاعات تماس

نمادهای اعتماد

enamad-logo

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به مجموعه آیوا وب میباشد و هرگونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز میباشد