Aiwaweb Logo

طراحی سایت شرکتی حرفه ای اختصاصی و وردپرس

طراحی سایت شرکتی حرفه ای اختصاصی و وردپرس

امروزه با پیشرفت تکنولوژی هر کسب و کاری برای رونق بیشتر باید به فکر طراحی سایت شرکتی باشید. امروزه اینترنت یک فضای شناخته شده و پر جمعیت است که می تواند بستر خوبی برای معرفی کسب و کار شما ایجاد نماید. شما می توانید با طراحی یک سایت حتی زمانی که خواب هستید محصول بفروشید و یا به چند مشتری جدید معرفی شوید.

لازم به ذکر است که به دلیل تعداد زیاد رقبا در این بستر برای دیده شدن باید از یک شرکت طراحی سایت حرفه ای کمک بگیرید.

شرکت آیوا یکی از به نام ترین شرکت های طراحی سایت در کرج بوده که می تواند در کمترین زمان سایت را ساخته و به مشتری تحویل دهد.

 

 

چرا به طراحی سایت شرکتی نیاز داریم؟

هر شرکت برای رونق کسب و کار خود به طراحی سایت شرکتی نیاز دارد. شما می توانید با طراحی سایت حرفه ای کسب و کار خود را شناخته تر نموده و مشتریان زیادی را جذب نمایید. داشتن یک سایت حرفه ای می تواند شما را در دنیای کسب و کار از دیگر رقبای خود موفق تر نماید.

با طراحی سایت شرکتی محصولات و مجموعه شما شناخته تر می شود.

اگر قصد طراحی یک سایت حرفه ای را دارید به شما پیشنهاد می دهیم از شرکت طراحی سایت آیوا وب کمک بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ی زیر تماس بگیرید:

09053272210

 

تفاوت سایت شرکتی و سایت فروشگاهی

سایت شرکتی بیشتر برای معرفی محصولات و خدمات به مشتریان می باشد. در سایت های شرکتی هدف فروش محصول و یا خدمات نبوده و بیشترین تمرکز سایت بر روی معرفی محصولات، خدمات و خود مجموعه می باشد. در سایت شرکتی شما نمی توانید به درگاه پرداخت متصل شوید. مهم ترین بخش سایت شرکتی قسمت درباره ی ما بوده که در آن به معرفی کامل مجموعه پرداخته می شود.

 

سایت های فروشگاهی برای فروش محصولات طراحی شده اند و تمرکز آن ها بر روی معرفی کامل محصول میباشد. در سایت های فروشگاهی کاربران بازدیدکننده می توانند به درگاه پرداخت متصل شده و آنلاین خرید نمایند.

5 مزایای طراحی سایت شرکتی

1- کاهش هزینه: یکی از راه های سود بیشتر کاهش هزینه ها می باشد. شما می توانید با یک هزینه ی مناسب و کاملاً اقتصادی یک سایت حرفه ای طراحی نمایید. سایت شما می تواند در مدت زمان کم بهترین بازاریابی را برای شما انجام داده و مشتریان واقعی را به سمت کسب و کارتان هدایت نماید. با طراحی سایت حرفه ای و جذب مشتریان فراوان می توانید شاهد رشد درآمد و کاهش هزینه کسب و کارتان باشید.

 

2- دسترسی آسان: زندگی پر مشغله امروز باعث شده مردم به دنبال سهولت در انجام امور روزمره خود باشند. تنوع زیاد محصولات و همچنین بالا رفتن سطح امنیت در خرید های آنلاین سبب شده تعداد زیادی از مردم خرید آنلاین را به خرید حضوری ترجیح بدهند. دسترسی آسان و سریع به طیف وسیعی از محصولات از دیگر مزیت های این نوع خرید به حساب می آید.

در هر جای دنیا و در هر ساعت شبانه روز کسب و کار شما در اختیار مشتریان قرار دارد. هر کس با در دست داشتن یک تلفن متصل به اینترنت می تواند از کسب و کار شما دیدن نماید.

 

3- بازاریابی گسترده: بازاریابی صفحات وب نسبت به شیوه های سنتی بازاریابی کاملا متفاوت بوده و همچنین نتایج بهتری را نیز کسب می کنند.  از طریق سئو می توانید سایت خود را در صفحه ی اول گوگل قرار دهید. که این مسئله به دیده شدن و در نتیجه جذب مشتری بیشتر کمک می نماید.

 

4- افزایش اعتبار: طراحی سایت می تواند به کسب و کار شما اعتبار بیشتری ببخشد. با داشتن سایت و قرار دادن اطلاعات کامل برند خود می توانید برای مشتریان شناخته تر شوید.

 

5- اطلاعات به روز:  شما می توانید اطلاعات مربوط به کسب و کار و یا موضوعات قابل اطلاع رسانی را در سایت درج کرده تا مشتریان بتوانند از بروزترین اطلاعات کاری شما آگاه شوند.

 

ویژگی های طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت و کیفیت سایت شما می تواند نماینده ی سطح و پرستیژ شرکت شما باشد. بنابر این برای طراحی سایت باید از بهترین گرافیک و تکنولوژی استفاده نمایید.

یک سایت شرکتی مناسب می تواند ویژگی های مهم شرکت را به خوبی نمایش دهد.

 

انجام سئو برای طراحی سایت شرکتی

سئو سایت به معنای بهینه سازی سایت می باشد. به مجموعه ای از فعالیت ها که باعث می شود یک سایت با الگوریتم های گوگل سازگار شود و جایگاه صفحه ی اول گوگل را کسب کند سئو می گویند.

الگوریتم های گوگل همواره در حال تغییر بوده و یک سئو کار حرفه ای برای موفقیت در کار بهتر است الگوریتم های گوگل را یاد گرفته و فعالیت های خود را مطابق با آن همگام سازی نماید.

 

ساخت و طراحی سایت شرکتی

اگر قصد دارید در عرصه ی رقابت با دیگر همکاران خود موفق شوید بهتر است از یک طراح سایت عالی کمک بگیرید.یک سایت عالی باید علاوه بر داشتن گرافیکی زیبا و همچنین رابط کاربری آسان دارای سرعتی بالا نیز باشد.  افراد زیادی در این زمینه فعالیت دارند اما تعداد کمی از آن ها می تواند سایتی بی نقص طراحی نماید.

شرکت aiwaweb با 10 سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت همواره در تلاش است رضایت مشتریان را جلب کرده و مشتریان را به نتیجه ی مطلوب برساند. که خوشبختانه در این 10 سال موفق بوده است. برای دیدن نمونه کار طراحی سایت کلیک کنید.

 

هزینه طراحی سایت شرکتی

قیمت هزینه های طراحی سایت به عوامل مختلفی بستگی دارد:

1- شرکت طراحی کننده

2- نوع سایت

3- گرافیک و امکانات سایت

4- استاتیک و یا داینامیک بودن سایت

5- آماده بودن و استفاده از cms و یا طراحی به صورت اختصاصی

 

برای طراحی سایت شرکتی به چه چیزهایی احتیاج می باشد؟

برای ساخت یک سایت عالی باید امکانات بصری و زیر ساختی در کنار یکدیگر به خوبی چیده شوند. زیر ساخت خوب برای یک سایت باعث: بارگذاری بهتر، نمایش درست سایت در تمام صفحه های نمایش دسکتاپ و گوشی می باشد.

اگر استاندارد های تعریف شده برای طراحی سایت و برنامه نویسی را رعایت نماییم سایت طراحی شده می تواند تجربه ی کاربری عالی را به وجود آورد. که این مسئله باعث برتری فاحش بین کسب و کار شما و دیگر رقبای فعال شما می شود.

 

طراحی سایت شرکتی در aiwaweb

در شرکت aiwaweb شما می توانید بهترین سایت شرکتی که مورد پسند کاربران باشد را طراحی کرده و همچنین سئو سایت خود را نیز به ما بسپارید. سئو سایت جزء جدایی ناپذیر از طراحی سایت می باشد.

طراحی یک سایت عالی در کنار سئو می تواند تغییر بزرگی در میزان درآمد شما داشته و همچنین برند شما را شناخته تر می نماید.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا استعلام قیمت با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

09053272210

هزینه طراحی هر سایتی بستگی به ماهیت اصلی وبسایت و امکانات آن دارد و اینکه با وردپرس ساخته شود و یا به صورت اختصاصی طراحی شود بستگی دارد و همه این عوامل بر روی هزینه طراحی یک سایت تاثیر دارند.
برای اینکه بتوانید به صورت حدودی هزینه طراحی سایت خود را مشخص کنید میتوانید به بخش تعرفه های طراحی سایت آیوا وب مراجعه نمائید.
جهت استعلام دقیق قیمت طراحی سایت موردنظرتان میتوانید در ساعات اداری با مجموعه ما تماس بگیرید.

زمان طراحی هر سایتی باتوجه با سیستم سایت و مقدار محتوای آن و همچنین امکانات درخواستی کارفرما برآورد میشود اما به طور حدودی میتوانید مدت زمان معمول طراحی سایت ها را مشاهده نمایئد.

  • سایت های شخصی : 7 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های شرکتی: 10 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های فروشگاهی: 20 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های اختصاصی و خاص : 30 روز کاری به طور میانگین
جهت مشخص شدن زمان دقیق طراحی وبسایت تان میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

کلیه پکیج های طراحی سایت شرکت آیوا وب به صورت به مدت یکسال شمسی پشتیبانی کامل دارند و در این مدت سایت شما نیازمند هر تغییری باشد میتوانید به مجموعه ما اعلام کنید تا در اولین فرصت برای شماانجام دهیم.

اینکه سایت شما با یکسری عبارات کلیدی موردنظر شما در صفحه نخست گوگل قرار بگیرد مربوط به انجام فرآیند سئو میباشد و عملیات سئو سایت نیز با توجه به عبارات انتخابی شما تخمین هزینه و زمان زده میشود.
اگر صاحب سایت هستید و دوست دارید سایت خود را در صدر نتایج گوگل ببینید جهت استعلام دقیق هزینه و زمان انجام سئو لطفاً با ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شما رو راهنمایی کنیم.
026-34001529
09125371457 - 09053272210

بهترین شرکت طراحی سایت در کرج میتوان گفت مجموعه ای میباشد که وبسایت خود مجموعه و وبسایت های طراحی شده مشتریان دارای کیفیت بسیاربالا، طراحی به روز و جذاب و سرعت بالا باشد و همچنین در موتور جستجو گوکل سئو شده باشد. تشخیص و تعیین بهترین شرکت طراحی سایت در کرج را میتوانید با بررسی دقیق موارد ذکر شده و سوال از مشتریان مشخص نمایید.

نظرات
نظر خود را بنویسید

توجه : ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

استعلام قیمت
نمونه کارها

اطلاعات تماس

نمادهای اعتماد

enamad-logo

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به مجموعه آیوا وب میباشد و هرگونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز میباشد