Aiwaweb Logo

سئو سایت

سئو سایت

آیا به تازگی وبسایت برای کسب و کار خود راه اندازی کرده اید اما بازخوردی که پیشبینی کردید حاصل نشده؟

بازدید های سایتتون کمه ؟

وب سایت شما در صفحه ی اول جست و جو نمایش داده نمی شود؟

اگر جواب همه ی سوال های بالا مثبت است، دلیل سئو نشدن سایت شما می باشد.

 

قدم بعدی، پس از طراحی سایت سئو شدن سایت توسط تیمی حرفه ای می باشد.

 

کلمه ی seo  مخفف عبارت Search Experience Optimization می باشد.

 

اگر بخواهیم توضیحی کوتاه و قابل فهم از موضوع سئو سایت داشته باشیم باید گفت:

 

سئو سایت مجموعه فعالتی می باشد که بر روی سایت اعمال می شود تا با استاندارد های موتور جستو جو هم سو شود .

 

چرا باید سایت را با استاندارد های موتورهای جست و جو مثل گوگل مطابقت دهیم؟ زیرا این امر باعث می شود سایت در لیست رتبه بندی موتورهای های جست و جو جزو اولین ها شود که همین امر باعث جذب بازدید کنندگان بیشتر نیز می شود.

 

و همچنن این نکته را باید گفت کسی که سئو سایت انجام می دهد ، با افزایش رضایت کاربران از سایت باعث بالا رفتن ترافیک سایت می شود که این موضوع می تواند رتبه ی سایت را در لیست طبقه بندی گوگل نیز بالا ببرد.

 

اهمیت رفتار کاربران در سئو سایت

 

1-الگوریتم های جدید گوگل به خصوص الگوریتم rankbrain طوری طراحی شده اند تا جست و جو های کاربران را آنالیز کرده و برمبنای آن رتبه ی سایت ها را مشخص کنند.

 

مثال: اگر سایتی در رتبه بندی استاندارد های گوگل دارای رتبه ی بالایی نباشد اما تعداد کاربران زیادی از آن استفاده کنند گوگل طبق الگوریتم rankbrain  این سایت مخاطب پسند را جزو اول لیست رتبه بندی قرار می دهد.

 

2. یکی دیگر از رفتار های کاربران که مهم بوده DWELL TIME  می باشد.

 

این عبارت به معنای وقتی می باشد که یک کاربر در سایت صرف میکند و هرچه این زمان بیشتر باشد برای رتبه ی سایت بهتر است و آن را بالا میبرد.

 

از دیگر عوامل مهم این است که کاربران بعد از دیدن صفحه ی شما به اطلاعات مطلوبی برسند و دیگر همان عبارت یا عبارت مشابه را در گوگل سرچ نکنند. این موضوع نشان دهنده ی کامل و مفید بودن مطالب سایت شما می باشد.

 

هرچه مجموعه ای که برای انجام  سئو سایت خود انتخاب کرده باشید کاربلد تر و مسلط تر به  تکنیک های سئو باشد می تواند با استراتژی های قدرتمند و کارآمد خود کاربران زیادی را جذب و راضی کند.

 

3. مفهوم دیگری که در رفتار کاربران مهم و قابل آنالیز می باشد CTR  است و مخفف عبارت  Click Through Rate می باشد ، CTR  به معنی تعداد کلیک کاربران بر روی سایت شما می باشد.

 

اگه سایت شما رتبه ی بالایی داشته باشد و سایت در زمانی که جزو اول لیست رتبه بندی هست تعداد زیادی کلیک کاربران را نداشته باشد، باعث می شود جایگاه خود را از دست داده و به پایین لیست منتقل شود. ولی اگر سئو سایت به درستی انجام شود باعث بالا رفتن تعداد کلیک می شود و در این صورت اگر گوگل رتبه ی بالایی برای سایت در نظر نگرفته باشد، بخاطر تعداد کلیک زیاد کاربران،سایت شما در اول لیست قرار می گیرد.

 

4. از دیگر آنالیز هایی که گوگل بر روی رفتار کاربران انجام می دهد، بررسی رفتار کاربران در دراز مدت می باشد.

 

مثلا به طور معمول هر صد بازدید یک کاربر در سایت دیدگاه خود را ثبت می کند یا از هر صد نفر یک نفر سایت را بازنشر می دهد .

 

اگر رفتار کاربران در دراز مدت با همین الگو پیش نرود و از تعداد بازدید  کنندگان کاسته شود، دیگر گوگل اجازه نمی دهد سایت شما در اول لیست باشد و رتبه اش افت پیدا می کند.

 

اگر گوگل در انتخاب رتبه بندی سایت شما مردد باشد چه می شود؟

 

در این زمان گوگل سایت شما را در اول لیست رتبه بندی قرار می دهد و پس از آنالیز رفتار کاربران طبق توضیحات بالا تصمیم می گیرد.

 

سئو کار کیست و میزان مهارتش چه تاثیری دارد؟

یک سئو کار با بهینه سازی موتور های جست و جو به کاربران کمک می کند تا بتوانند راحت تر به نتایج مطلوبی از جست و جوی خود برسند.

سئو کارها جست و جو می کنند و موضوعات مورد علاقه کاربران را می یابند، پس از آن با تهیه ی مقالات، اطلاعات و... در رابطه با آن موضوع و ایجاد استراتژی های کارآمد باعث می شوند کاربران بیشترین رضایت را از سایت بدست آورده و همین موضوع باعث می شود در الگوریتم RANKBRAIN  گوگل موفق بوده و سایت به رتبه ی مناسبی دست پیدا کند.

این نکته قابل ذکر است که موتورهای جست و جو مانند گوگل همواره در حال تغییر می باشند و یک سئو کار باید همیشه اطلاعات و استراتژی های خود را بروزرسانی کرده تا بتواند به نتایج مطلوب دست پیدا کند.

گزینه های زیادی برای رتبه دهی به سایت وجود دارد که نمیتوان گفت کدام یک از اهمیت بیشتری برخوردار است . سئو کاران باید از چند روش ترکیبی برای بهینه سازی سایت استفاده کرده تا به نتایج مطلوبی برسد.

این نکته مهم نیز به یاد داشته باشید که سئو کار مثل گذشته با کلمات کلیدی و تگ های متا نمیتواند یک سایت را بهینه سازی کند و نیاز به استراتژی و علم بیشتری در این زمینه دارد تا بتواند به نتیجه ی دلخواه برسد.

یک سئو کار حرفه ای باید همواره تسلط خود را در این زمینه افزایش دهد و مهارت های خود را با الگوریتم  و سیاست های موتورهای جست و جو هماهنگ کرده تا بتواند در این زمینه موفقیت کسب کند.

 

برای دریافت مشاوره ، هرگونه سوال در مورد طراحی سایت و یا سفارش طراحی سایت با ما در تماس باشید.

02634001529

09125371457 - 09053272210

هزینه طراحی هر سایتی بستگی به ماهیت اصلی وبسایت و امکانات آن دارد و اینکه با وردپرس ساخته شود و یا به صورت اختصاصی طراحی شود بستگی دارد و همه این عوامل بر روی هزینه طراحی یک سایت تاثیر دارند.
برای اینکه بتوانید به صورت حدودی هزینه طراحی سایت خود را مشخص کنید میتوانید به بخش تعرفه های طراحی سایت آیوا وب مراجعه نمائید.
جهت استعلام دقیق قیمت طراحی سایت موردنظرتان میتوانید در ساعات اداری با مجموعه ما تماس بگیرید.

زمان طراحی هر سایتی باتوجه با سیستم سایت و مقدار محتوای آن و همچنین امکانات درخواستی کارفرما برآورد میشود اما به طور حدودی میتوانید مدت زمان معمول طراحی سایت ها را مشاهده نمایئد.

  • سایت های شخصی : 7 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های شرکتی: 10 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های فروشگاهی: 20 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های اختصاصی و خاص : 30 روز کاری به طور میانگین
جهت مشخص شدن زمان دقیق طراحی وبسایت تان میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

کلیه پکیج های طراحی سایت شرکت آیوا وب به صورت به مدت یکسال شمسی پشتیبانی کامل دارند و در این مدت سایت شما نیازمند هر تغییری باشد میتوانید به مجموعه ما اعلام کنید تا در اولین فرصت برای شماانجام دهیم.

اینکه سایت شما با یکسری عبارات کلیدی موردنظر شما در صفحه نخست گوگل قرار بگیرد مربوط به انجام فرآیند سئو میباشد و عملیات سئو سایت نیز با توجه به عبارات انتخابی شما تخمین هزینه و زمان زده میشود.
اگر صاحب سایت هستید و دوست دارید سایت خود را در صدر نتایج گوگل ببینید جهت استعلام دقیق هزینه و زمان انجام سئو لطفاً با ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شما رو راهنمایی کنیم.
026-34001529
09125371457 - 09053272210

بهترین شرکت طراحی سایت در کرج میتوان گفت مجموعه ای میباشد که وبسایت خود مجموعه و وبسایت های طراحی شده مشتریان دارای کیفیت بسیاربالا، طراحی به روز و جذاب و سرعت بالا باشد و همچنین در موتور جستجو گوکل سئو شده باشد. تشخیص و تعیین بهترین شرکت طراحی سایت در کرج را میتوانید با بررسی دقیق موارد ذکر شده و سوال از مشتریان مشخص نمایید.

نظرات
نظر خود را بنویسید

توجه : ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

استعلام قیمت
نمونه کارها

اطلاعات تماس

نمادهای اعتماد

enamad-logo

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به مجموعه آیوا وب میباشد و هرگونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز میباشد