Aiwaweb Logo

طراحی سایت حرفه ای

طراحی سایت حرفه ای

تا به حال برای دریافت مطلب ،کالا و یا خدمات در موتور های جست و جو همانند گوگل جست و جو کرده اید؟
از خودتان سوال کرده اید چرا بعضی صفحات در اول رتبه بندی بالا می آیند و بعضی دیگر درآخر رتبه بندی هستند؟
اینکه سایت شما در رتبه بندی بالایی قرار بگیرد یا نه نتیجه ی انتخاب یک طراح سایت مناسب میباشد.


چرا طراحی سایت کنیم و چرا  باید طراح سایت حرفه ای انتخاب کنیم؟


زمانی که شما هر مطلبی را جست و جو میکنید دستگاه شما را به چندین صفحه ی وب متصل میکند و شما میتوانید به دامنه ی وسیع و متنوعی از اطلاعات,کالاها,خدمات دسترسی پیدا کرده و پاسخی مناسب برای نیاز خود دریافت کنید.


اگر شما نیزمیخواهید کسب و کار پر مخاطب تری داشته باشید و اطلاعات و رفاه بیشتری برای مشتریان خود فراهم کنید به شما پیشنهاد میشود یک وبسایت برای خود طراحی کنید.


اما این نکته را بخاطر داشته باشید اگر میخواهید نتیجه ی مطلوبی دریافت کنید و سایتی با رتبه ی بالا در گوگل داشته باشید از طراحان سایت حرفه ای کمک بگیرید.


مثال ساده برای کاربرد طراحی سایت: فرض کنید شما قصد خرید پوشاک دارید، احتمالا برای دیدن مدل های جدید در موتورهای جست و جو شروع به گشتن کنید در این جست و جو ها کسب و کارهایی که در این زمینه فعالیت دارند  اگر دارای وبسایتی با رتبه ی بالا و حرفه ای باشند در اولین جست و جو به مخاطب نشان داده میشود و این اتفاق به شما کمک میکند به راحتی با مشتری واقعی ارتباط برقرار کنید و کسب و کارتان به افراد مناسب که نیاز به خدمات یا کالای شما دارند نشان داده شود.


زمانی که مشتری به صورت فیزیکی با شما در ارتباط است وقت و حوصله ی کافی برای شنیدن تمام اطلاعات مربوط به کسب و کار شما را ندارد حتی گاهی ممکن هست خود مشتری سوالات زیادی داشته باشد ولی به هر علتی از مطرح کردن آن خود داری کند، این اتفاقات باعث میشود مشتری  شناخت کافی به کسب و کار و نوع ارائه ی آن پیدا نکند همچنین این مشکلات باعث بروز نارضایتی مخاطب میشود در نتیجه شما تعدادی از کسانی که ممکن بود مشتری دائمی شما شوند را از دست میدهید. اما اگر وبسایت حرفه ای داشته باشید میتوانید تمام اطلاعاتی که یک مشتری لازم است بداند در آن قرار دهید و به این صورت تمام اطلاعات ، به صورت جامع و آسان در تمام ساعات شبانه روز در دسترس مخاطب قرار میگیرد.


امروزه که تمام کسب و کارها از حالت سنتی به سمت دیجیتالی شدن میروند بهتر است ما نیز از این پلتفرم کاربردی استفاده کرده و بدانیم چگونه حرفه و کسب و کار خود را قابل دسترسی تر و شناخته شده کنیم.


این نکته مهم را فراموش نکنید ، تنها داشتن وبسایت کافی نیست و برای پیشرفت در این عرصه باید ساخت وبسایت خود را به دست طراحان سایت حرفه ای و کاربلد در این زمینه بسپارید تا نتیجه ی مطلوبی حاصل شود.


ویژگی های یک سایت حرفه ای؟


1-یک نام مناسب برای وبسایت انتخاب کنید.


انتخاب نام مناسب قدم مهم و ضروری میتواند به شمار رود اگر نام صحفه ی وب شما کوتاه باشد و در عین حال بتواند بیزینس شما را به خوبی تعریف کند احتمال دیده شدن را خیلی بالا برده و نتایج مطلوبی دارد.


همچنین این نکته که نام وبسایت حتما باید مناسب کسب و کار شما باشد و اگر نامی بی ربط یا دور از موضوع و شناخته نشده انتخاب کنید خیلی به ضرر شما میشود و نتایج نامطلوبی دارد.


2-داشتن یک طراحی و برنامه مناسب برای  وبسایت.


وبسایت شما باید دارای طراحی مناسب و زیبا باشد و همچنین مطلب به درستی در آن طبقه بندی شود تا مخاطب بتواند به راحتی به آن ها دسترسی پیدا کند.


تجربه ای که کاربران از دیدن سایت شما پیدا میکنند برای موتور های جست و جو مهم میباشد و اگر سایت شما به مناسب ترین شکل طراحی شده باشد تا بتواند رضایت کاربران را جلب نماید در رتبه بندی گوگل در سطح بالایی قرار میگیرد که همین امر باعث دیده شدن بیشتر نیز میشود.


در نتیجه در انتخاب طراح سایت خود از تیمی حرفه ای و کاربلد استفاده کرده تا بتوانید از نتایج آن بهره برداری کنید.


3-اطلاعات مناسب با کسب و کار را در وبسایت خود ارائه دهید


جاش فرانکل می گوید: مردم بیشتر وبسایتی طراحی میکنند که دوست دارند نه آنچه کسب و کارشان نیاز دارد.


مثلا یک فروشگاه بجای انتشار اطلاعاتی از قبیل قیمت ، تنوع، زمان ارسال  یا حتی نحوه ی خرید حظوری و.... که نیاز است کاربر بداند و دانستن این اطلاعات سطح پاسخ گویی به نیاز مشتری را بالا برده و رضایت بالایی در پی دارد , اطلاعاتی که در حاشیه هست و قابل توجه مشتری نمیباشد را در وبسایت درج میکند. این موضوع باعث کسل شدن کاربر و همچنین عدم دسترسی مخاطب به اطلاعاتی که نیاز داشت میشود .


این اشتباهات عدم رضایت کاربران را در پی دارد و دنبال این اتفاق رتبه ی سایت شما کم و کمتر میشود.


4-درج راه های ارتباطی


در وبسایت خود حتما از شماره تماس در دسترس و لینک های شبکه ی اجتماعی کسب و کارتان استفاده کنید تا مخاطبان به راحتی بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند.


5-امنیت سایت


امنیت داشتن سایت یکی از مهم ترین بخش های این سیستم میباشد. مخصوصا اگر شما فروشگاه آنلاین دارید باید حتما اعتماد کاربران را جلب کنید تا با خیال راحت بتوانند از شما خرید کنند و مطمین باشند اطلاعات کاربری و حساب بانکیشان هرگز در دسترس افراد سود جو قرار نمیگیرد و همچنین امنیت سایت انقدر بالا میباشد که  اطلاعات کابران به هیچ عنوان توسط هکر ها دزدیده نمیشود.


6-وبسایت شما در تلفن های همراه نیز قابل دسترسی باشد


با توجه به پیشرفته شدن موبایل های هوشمند و با دارا بودن دسترسی ساده و کاربری مردم بیشتر برای جست و جو های روزانه از تلفن های همراه خود استفاده میکنند . این موضوع که وبسایت شما در تلفن های همراه قابل دسترس باشد خیلی حائز اهمیت است زیرا اگر این قابلیت را نداشته باشد عملا شما بیشترین کاربران را از دست میدهید.


7-کارهای اشتباه در سایت


-به هیچ عنوان از پخش خودکار آهنگ و فیلم در سایت استفاده نکنید این کار سایت شما را کند میکند .


-از مطالب کپی شده سایت های دیگر استفاده نکنید.


-سادگی و در دسترس بودن محتویات سایت مهم ترین مسئله میباشد پس سعی کنید از زرق و برق اضافه استفاده نکنید.


سخن آخر


طراحی سایت حرفه ای خیلی به پیشرفت کسب و کارها کمک میکند و اگر این پرسه به درستی پیش رود باعث دیده شدن زیاد و همچنین جذب مشتری واقعی میشود اما این نکته بسیار مهم است که در این راه از تیمی حرفه ای و کاربلد استفاده شود تا بتواند نتایج مناسبی را برای شما به ارمغان آورد. کسانی که اطلاعات کافی در این زمینه ندارند ممکن است به وجه ی شما در فضای آنلاین لطمه وارد کنند و نه تنها باعث دیده نشدن شما شوند بلکه با نشان دادن نمایی نامناسب و ضعیف به کاربران باعث شود مشتریان دید بدی به کسب و کار شما پیدا کنند و این برداشت را کنند که شما توانایی ضعیف در مدیرت کسب و کار دارید یا ارزشی برای مخاطب قائل نیستید.پس در انتخاب طراح وبسایت به دنبال تیمی حرفه ای باشید تا به موفقیت روز افزون دست یابید.


(با آرزوی موفقیت برای کارآفرینان عزیز کشورمان ،افتخار میکنیم بتوانیم شمارا در این راه همراهی کرده و بهترین خدمات را به شما در زمینه ی طراحی وبسایت حرفه ای ارائه دهیم.)

برای دریافت مشاوره ، هرگونه سوال در مورد طراحی سایت و یا سفارش طراحی سایت با ما در تماس باشید.

02634001529

09125371457 - 09053272210

هزینه طراحی هر سایتی بستگی به ماهیت اصلی وبسایت و امکانات آن دارد و اینکه با وردپرس ساخته شود و یا به صورت اختصاصی طراحی شود بستگی دارد و همه این عوامل بر روی هزینه طراحی یک سایت تاثیر دارند.
برای اینکه بتوانید به صورت حدودی هزینه طراحی سایت خود را مشخص کنید میتوانید به بخش تعرفه های طراحی سایت آیوا وب مراجعه نمائید.
جهت استعلام دقیق قیمت طراحی سایت موردنظرتان میتوانید در ساعات اداری با مجموعه ما تماس بگیرید.

زمان طراحی هر سایتی باتوجه با سیستم سایت و مقدار محتوای آن و همچنین امکانات درخواستی کارفرما برآورد میشود اما به طور حدودی میتوانید مدت زمان معمول طراحی سایت ها را مشاهده نمایئد.

  • سایت های شخصی : 7 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های شرکتی: 10 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های فروشگاهی: 20 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های اختصاصی و خاص : 30 روز کاری به طور میانگین
جهت مشخص شدن زمان دقیق طراحی وبسایت تان میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

کلیه پکیج های طراحی سایت شرکت آیوا وب به صورت به مدت یکسال شمسی پشتیبانی کامل دارند و در این مدت سایت شما نیازمند هر تغییری باشد میتوانید به مجموعه ما اعلام کنید تا در اولین فرصت برای شماانجام دهیم.

اینکه سایت شما با یکسری عبارات کلیدی موردنظر شما در صفحه نخست گوگل قرار بگیرد مربوط به انجام فرآیند سئو میباشد و عملیات سئو سایت نیز با توجه به عبارات انتخابی شما تخمین هزینه و زمان زده میشود.
اگر صاحب سایت هستید و دوست دارید سایت خود را در صدر نتایج گوگل ببینید جهت استعلام دقیق هزینه و زمان انجام سئو لطفاً با ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شما رو راهنمایی کنیم.
026-34001529
09125371457 - 09053272210

بهترین شرکت طراحی سایت در کرج میتوان گفت مجموعه ای میباشد که وبسایت خود مجموعه و وبسایت های طراحی شده مشتریان دارای کیفیت بسیاربالا، طراحی به روز و جذاب و سرعت بالا باشد و همچنین در موتور جستجو گوکل سئو شده باشد. تشخیص و تعیین بهترین شرکت طراحی سایت در کرج را میتوانید با بررسی دقیق موارد ذکر شده و سوال از مشتریان مشخص نمایید.

نظرات
نظر خود را بنویسید

توجه : ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

استعلام قیمت
نمونه کارها

اطلاعات تماس

نمادهای اعتماد

enamad-logo

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به مجموعه آیوا وب میباشد و هرگونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز میباشد