Aiwaweb Logo

خدمات شرکت طراحی سایت آیوا وب

خدمات شرکت طراحی سایت آیوا وب

خدمات شرکت طراحی سایت آیوا وب


 پیدا کردن شرکتی که بهترین خدمات را ارائه میدهد در میان بسیاری از شرکت های طراحی سایت در کرج  کار مشکلی است.امروزه بسیاری از شرکت ها  با دریافت هزینه اندک و یا طراحی سایت ارزان سعی میکنند خدمات کمتری را ارائه دهند،ولی برخی دیگر از شرکت ها با دریافت مبالغ بسیار بالا گمان میکنند با این کار ارزش خدماتی که ارائه میدهند در ذهن مشتریان بالا خواهد رفت.مشتریان بابت هزینه ای که پرداخت میکنند انتظار دریافت خدمات مناسبی را دارند.در این مقاله میخواهیم خدماتی که مشتریان باید از شرکت طراحی سایت خود انتظار داشته باشند را توضیح دهیم.


خدمات شرکت های طراحی سایت


به تمامی فرآیندی که از صفر تا صد برای طراحی و راه اندازی یک وب سایت انجام میشود خدمات طراحی سایت میگویند.خدمات طراحی و راه اندازی سایت برای هر فرد و کسب کاری متفاوت است.ممکن است برخی از افراد برای کسب و کار خود طراحی سایت اختصاصی را انتخاب کنند و برخی ممکن است طراحی یک وب سایت را با استفاده از قالب های آماده وردپرسی پسند کنند و نسبت به سفارش آن اقدام کنند.ما در شرکت آیوا وب تمامی خدمات مربوط به طراحی اختصاصی و طراحی با سیستم وردپرس را به شما عزیزان ارائه میدهیم.


طراحی سایت


طراحی انواع متنوع سایت اعم از سایت بر اساس اصول سئو و کد نویسی یکی از خدمات تخصصی شرکت آیوا وب است که توسط تیم متخصص ما انجام میشود.طراحی سایت در شرکت آیوا وب با استفاده از آخرین تکنولوژی در این زمینه انجام میشود.تیم تخصصی آیوا وب تلاش میکند با توجه به نوع کسب و کار و نیاز شما یک طرح سایت حرفه ای و تخصصی مطابق با اصول سئو برای شما ایجاد کند.


تولید و مدیریت محتوا سایت


یکی از مواردی که با استفاده از آن میتوانید کاربر و مشتریانی زیادی برای سایت خود جمع آوری کنید،تولید محتوای اختصاصی و جذاب است.امروزه الگوریتم های جدید گوگل توجه ویژه ای به این موضوع دارند و امتیاز ویژه ای به وب سایت ها کاربر پسند داده میشود.تولید محتوا وب سایت بر اساس اصول سئو و کاربر پسند یکی دیگر از خدمات شرکت طراحی سایت آیوا وب است که به صورت اختصاصی انجام میشود.شرکت آیوا وب علاوه بر تولید محتوای متنی به تولید محتوای گرافیکی،ویدئو،عکس و... میپردازد.


به روزرسانی وب سایت


بسیاری از شرکت و فروشگاه ها به دلیل نداشتن وقت برای عملیات به روزرسانی وب سایت شخصی را استخدام میکنند.باید در استخدام این افراد توجه زیادی کرد زیرا برخی از افراد به دلیل نداشتن آشنایی و تخصص با مفاهیم سایت و سئو باعث افت رتبه وب سایت میشوند.به روزرسانی سایت که شامل موارد بسیاری مانند قرار دادن مطالب و محصولات جدید،خبر ها و... میشود نیازمند اصول اولیه سایت و  سئو است.این کار یکی از خدمات تخصصی است که شرکت طراحی سایت آیوا وب آن را انجام میدهد.


پشتیبانی وب سایت


پشتیبانی سایت که شامل رفع ایرادهای احتمالی سایت از قبیل ایراد در کد نویسی،بخش ریسپانسیو سایت و... به صورت کاملا تخصصی توسط متخصصان آیوا وب حل میشود. خدمات پشتیبانی سایت تا یک سال در شرکت آیوا وب به صورت رایگان انجام میشود.و بعد از با توجه به هزینه طراحی وب سایت مبلغی به صورت سالیانه دریافت میشود.


برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد طراحی و راه اندازی سایت میتوانید با ما تماس بگیرید و یا به وب سایت ما مراجعه کنید

هزینه طراحی هر سایتی بستگی به ماهیت اصلی وبسایت و امکانات آن دارد و اینکه با وردپرس ساخته شود و یا به صورت اختصاصی طراحی شود بستگی دارد و همه این عوامل بر روی هزینه طراحی یک سایت تاثیر دارند.
برای اینکه بتوانید به صورت حدودی هزینه طراحی سایت خود را مشخص کنید میتوانید به بخش تعرفه های طراحی سایت آیوا وب مراجعه نمائید.
جهت استعلام دقیق قیمت طراحی سایت موردنظرتان میتوانید در ساعات اداری با مجموعه ما تماس بگیرید.

زمان طراحی هر سایتی باتوجه با سیستم سایت و مقدار محتوای آن و همچنین امکانات درخواستی کارفرما برآورد میشود اما به طور حدودی میتوانید مدت زمان معمول طراحی سایت ها را مشاهده نمایئد.

  • سایت های شخصی : 7 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های شرکتی: 10 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های فروشگاهی: 20 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های اختصاصی و خاص : 30 روز کاری به طور میانگین
جهت مشخص شدن زمان دقیق طراحی وبسایت تان میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

کلیه پکیج های طراحی سایت شرکت آیوا وب به صورت به مدت یکسال شمسی پشتیبانی کامل دارند و در این مدت سایت شما نیازمند هر تغییری باشد میتوانید به مجموعه ما اعلام کنید تا در اولین فرصت برای شماانجام دهیم.

اینکه سایت شما با یکسری عبارات کلیدی موردنظر شما در صفحه نخست گوگل قرار بگیرد مربوط به انجام فرآیند سئو میباشد و عملیات سئو سایت نیز با توجه به عبارات انتخابی شما تخمین هزینه و زمان زده میشود.
اگر صاحب سایت هستید و دوست دارید سایت خود را در صدر نتایج گوگل ببینید جهت استعلام دقیق هزینه و زمان انجام سئو لطفاً با ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شما رو راهنمایی کنیم.
026-34001529
09125371457 - 09053272210

بهترین شرکت طراحی سایت در کرج میتوان گفت مجموعه ای میباشد که وبسایت خود مجموعه و وبسایت های طراحی شده مشتریان دارای کیفیت بسیاربالا، طراحی به روز و جذاب و سرعت بالا باشد و همچنین در موتور جستجو گوکل سئو شده باشد. تشخیص و تعیین بهترین شرکت طراحی سایت در کرج را میتوانید با بررسی دقیق موارد ذکر شده و سوال از مشتریان مشخص نمایید.

نظرات
نظر خود را بنویسید

توجه : ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

استعلام قیمت
نمونه کارها

اطلاعات تماس

نمادهای اعتماد

enamad-logo

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به مجموعه آیوا وب میباشد و هرگونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز میباشد