Aiwaweb Logo

طراحی سایت فروشگاه تشک

طراحی سایت فروشگاه تشک

طراحی سایت فروشگاه تشک


امروزه کاربران و مشتریان مایل به خرید اینترنتی هستند.کاربران قبل از خرید محصول مورد نظرشان میتوانند جزئیات آن را مانند:جنس،کیفیت و... برسی کرده و بعد برای خرید اقدام کنند.داشتن یک وب سایت در هر زمینه شغلی امری مهم و ضروری است زیرا باعث میشود کاربران با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهند.طراحی سایت فروشگاه تشک این امکان را به شما میدهد تا شعبه دیگری از فروشگاه خود را در فضای مجازی راه اندازی کنید و محصولات خود را به صورت آنلاین در اختیار مشتریان قرار دهید و حرفه شغلی و برند خود را معرفی کنید.


مزایای طراحی سایت فروشگاه تشک


فراگیری استفاده مردم از اینترنت و رو آوردن به خرید آنلاین باعث شده فروشندگان و تولید کنندگان انواع محصولات و همچنین فروشگاه های تشک به فکر طراحی و راه اندازی وب سایت بیفتند..یکی از بهترین و مهم ترین مزیت های طراحی سایت فروشگاه تشک این است که فروش اینترنتی محصولات بدون محدودیت زمانی و مکانی امکان پذیر است.تنوع تشک ها بسیار زیاد است و روز به روز در حال افزایش است.طراحی وب سایت فروشگاه تشک این امکان را به شما میدهد تا بتوانید هر محصول خود را به طور کامل معرفی کنید تا کاربران بتوانند با کسب اطلاعات کامل و خیالی آسوده از وب سایت شما محصول مورد نظرشان را انتخاب و خریداری کنند.


امکانات طراحی سایت فروشگاه تشک


فروش انواع تشک و محصولات
قرار دادن گالری تصاویر و مشخصات کالا
قرار دادن درگاه پرداخت آنلاین
قرار دادن روش های تحویل کالا
قرار دادن بخش مقالات
و...


قیمت طراحی سایت فروشگاه تشک


نمی توان قیمت دقیقی برای طراحی سایت فروشگاه تشک گفت زیرا هر وب سایتی با توجه به ویژگی ها و امکاناتی که در آن وب سایت اجرا میشود قیمت متفاوتی دارد.علاوه بر این قیمت طراحی سایت با سیستم وردپرس با طراحی سایت اختصاصی بسیار متفاوت است.انتخاب نوع وب سایت و ویژگی و امکانات آن همه بستگی به نظر صاحب وب سایت دارد.


جهت اطلاع دقیق از قیمت طراحی سایت تشک همین حالا میتوانید با ما تماس بگیرید تا در ضمن مشاوره و راهنمایی شما قیمت طراحی سایت شما  به صورت دقیق اعلام شود.


گرافیک جذاب در طراحی سایت فروشگاه تشک


طراحی گرافیک مناسب در وب سایت بسیار اهمیت دارد زیرا گرافیک جذاب یک سایت در نگاه اول باعث جذب کاربر به یک وب سایت میشود.هر چقدر گرافیک وب سایت بهتر باشد باعث جذب کاربران بشتری میشود.قرار دادن طیف های رنگی مناسب و عکس های با کیفیت موجب بازدید بیشتر وب سایت فروشگاه تشک شما میشود.


ریسپانسیو بودن وب سایت فروشگاه تشک


 با توجه به گسترش استفاده مردم از تلفن همراه هوشمند نیازمند یک وب سایت واکنشگرا(ریسپانسیو) برای وب سایت فروشگاه تشک خود هستید. واکنشگرا بودن وب سایت یعنی سایت شما در هر دستگاه الکترونیکی(موبایل،تبلت،کامپیوتر و..)به صورت کامل و درست نمایش داده شود.اگر وب سایت شما ریسپانسیو نباشد بازدید سایت شما به صورت چشمگیری کاهش میابد.

سئو سایت فروشگاه تشک

با توجه به وجود فروشگاه های دیگر در زمینه فروش تشک شما باید برای پیشی گرفتن از رقیبان خود و کسب جایگاه بهتر در موتور های جستجو گر وب سایت خود را بهینه سازی کنید.بهینه سازی وب سایت و یا سئو سایت به معنای دریافت امتیاز از موتور های جستجو گر است که در نهایت باعث قرار گیری وب سایت شما در صفحه اول گوگل میشود،که این امر سبب جذب کاربران بسیار به وب سایت شما میشود. در واقع سئو همان فرآیند بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو میباشد که امروزه یکی از پر استفاده ترین و معروف ترین موتورهای جستجو گوگل میباشد که در سراسر دنیا در حال استفاده است با انجام فرآیند سئو سایت و حضور سایت شما در نتایج صفحه اول گوگل با عبارات کلیدی مدنظر شما باعث خواهد شد فروش فوق العادی را تجربه کنید و درآمد مناسبی را نصیب خود کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با زمان انجام سئو و هزینه های مربوط به سئو لطفاً با شماره تماس های ما تماس بگیرید تا شما رو به صورت کامل و دقیق راهنمایی کنیم.


سخن آخر 


اگر به فکر راه اندازی وب سایت فروشگاه تشک خود هستید برای این کار نیاز دارید یک تیم حرفه ای که تجربه بالایی داشته باشد کار طراحی و راه اندازی وب سایت شما را انجام دهد. شرکت طراحی سایت آیوا وب در کنار شماست تا وب سایت شما را به بهترین شکل طراحی و راه اندازی کند.یکی از نمونه کار های ما در زمینه طراحی سایت فروشگاه تشک وب سایت زیبن کالا است.
برای دیدن نمونه کار های بیشتر میتوانید اینجا کلید کنید


برای دریافت مشاوره ، هرگونه سوال در مورد طراحی سایت و یا سفارش طراحی سایت با ما در تماس باشید.

09125371457

02634001529

 

هزینه طراحی هر سایتی بستگی به ماهیت اصلی وبسایت و امکانات آن دارد و اینکه با وردپرس ساخته شود و یا به صورت اختصاصی طراحی شود بستگی دارد و همه این عوامل بر روی هزینه طراحی یک سایت تاثیر دارند.
برای اینکه بتوانید به صورت حدودی هزینه طراحی سایت خود را مشخص کنید میتوانید به بخش تعرفه های طراحی سایت آیوا وب مراجعه نمائید.
جهت استعلام دقیق قیمت طراحی سایت موردنظرتان میتوانید در ساعات اداری با مجموعه ما تماس بگیرید.

زمان طراحی هر سایتی باتوجه با سیستم سایت و مقدار محتوای آن و همچنین امکانات درخواستی کارفرما برآورد میشود اما به طور حدودی میتوانید مدت زمان معمول طراحی سایت ها را مشاهده نمایئد.

  • سایت های شخصی : 7 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های شرکتی: 10 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های فروشگاهی: 20 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های اختصاصی و خاص : 30 روز کاری به طور میانگین
جهت مشخص شدن زمان دقیق طراحی وبسایت تان میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

کلیه پکیج های طراحی سایت شرکت آیوا وب به صورت به مدت یکسال شمسی پشتیبانی کامل دارند و در این مدت سایت شما نیازمند هر تغییری باشد میتوانید به مجموعه ما اعلام کنید تا در اولین فرصت برای شماانجام دهیم.

اینکه سایت شما با یکسری عبارات کلیدی موردنظر شما در صفحه نخست گوگل قرار بگیرد مربوط به انجام فرآیند سئو میباشد و عملیات سئو سایت نیز با توجه به عبارات انتخابی شما تخمین هزینه و زمان زده میشود.
اگر صاحب سایت هستید و دوست دارید سایت خود را در صدر نتایج گوگل ببینید جهت استعلام دقیق هزینه و زمان انجام سئو لطفاً با ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شما رو راهنمایی کنیم.
026-34001529
09125371457 - 09053272210

بهترین شرکت طراحی سایت در کرج میتوان گفت مجموعه ای میباشد که وبسایت خود مجموعه و وبسایت های طراحی شده مشتریان دارای کیفیت بسیاربالا، طراحی به روز و جذاب و سرعت بالا باشد و همچنین در موتور جستجو گوکل سئو شده باشد. تشخیص و تعیین بهترین شرکت طراحی سایت در کرج را میتوانید با بررسی دقیق موارد ذکر شده و سوال از مشتریان مشخص نمایید.

نظرات
نظر خود را بنویسید

توجه : ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

استعلام قیمت
نمونه کارها

اطلاعات تماس

نمادهای اعتماد

enamad-logo

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به مجموعه آیوا وب میباشد و هرگونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز میباشد