Notice: Undefined variable: device in /home/niazma10/domains/aiwaweb.com/public_html/assets/app/main.php on line 435 طراحی سایت ارزان | آیوا وب
Aiwaweb Logo

طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان


امروزه اکثر صاحبان کسب و کار به فکر طراحی و راه اندازی وب سایت برای خود هستند.به طور کلی دو روش برای طراحی سایت وجود دارد.اولین روش استفاده از سیستم و قالب های آماده وردپرس است و دومین روش طراحی سایت اختصاصی (کد نویسی)است.هزینه طراحی سایت با قالب های آماده بسیار پایین تر از هزینه طراحی وب سایت اختصاصی است.گاهی در اینترنت طراحی  وب سایت های ارزان قیمت و یا رایگان را مشاهده میکنید.زمانی که در دنیای مجازی به دنبال کار ارزان قیمت و یا حتی رایگان هستید باید معایب آن را هم در نظر بگیرید.تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.


معایب طراحی سایت ارزان


طراحی سایت ارزان قیمت معایب زیادی دارند که در اینجا به چند مورد از آنها اشاره خواهیم کرد.


ظاهر گرافیکی وب سایت


معمولا استفاده از یک الگوی ثابت تنها موردی است  شرکت های  طراحی سایت ارزان به شما ارائه میدهند.به طور کلی وب سایت های ارزان قیمت خیلی ضعیف طراحی شده اند و همین امر باعث جذب نشدن کاربران به وب سایت شما میشود.
یکی دیگر از معایب طراحی سایت ارزان این موضوع است که به صورت رایگان در اینترنت قابل دانلود هستند که این موضوع باعث منحصر به فرد نبودن وب سایت شما در اینترنت میشود.


وجود مشکلات بهینه سازی (سئو) سایت 


سئو و یا بهینه سازی وب سایت مبحثی است که به صورت مداوم در حال تغییر است و وب سایت ها باید مطابق تغییرات آن به روز رسانی شوند،وب سایت های ارزان قیمت قابلیت به روز رسانی را ندارند و آن را پشتیبانی نمیکند.


نداشتن قابلیت پشتیبانی وب سایت


وب سایت های ارزان قیمت معمولا قابلیت پشتیبانی را ندارند و اگر هم داشته باشند که خیلی احتمال آن پایین است بسیار پر هزینه تر از پشتیبانی وب سایت های اختصاصی  است.


نا امن بودن و کند بودن وب سایت


امنیت وب سایت های ارزان قیمت به نسبت وب سایت های اختصاصی  تا حد زیادی کمتر است زیرا کد های قالب در اختیار افراد زیادی قرار دارد.وب سایت های ارزان قیمت بسیار کند عمل میکنند و سرعت لود شدن آنها پایین است.

حذف امکانات در وب سایت ارزان


همیشه ارزان بودن خوب نیست و جنبه اقتصادی ندارد.امکان دارد شرکتی که طراحی سایت شما را انجام میدهد برای کاهش هزینه ها و به صرفه بودن از کیفیت کار شما کم کند.آنها از شما میخواهند که بیشتر امکانات را در وب سایت حذف کنید و در آخر وب سایتی را به شما تحویل میدهند که نه تنها کار آمد نیست بلکه هیچ جنبه اقتصادی برای شما ندارد.


مشکلات استفاده از وب سایت های طراحی شده ارزان


یک وب سایت ارزان قیمت به سلیقه شما و برای شما طراحی نشده است،بلکه در واقع یک کپی از وب سایت های ساده آماده(طراحی شده از قبل)است.به همین دلیل با کمی جست و جو در اینترنت نمونه های مشابه وب سایت خود را مشاهده میکنید. اگر بخواهید سایت خود را به روز رسانی کنید قادر به انجام این کار نیستید و مجبور به ساخت وب سایت خود از اول هستید.در طراحی سایت اختصاصی و یا طراحی با قالب های با کیفیت وردپرسی شما این امکان را دارید تا وب سایت خود را متناسب با نیاز ها و سلیقه خود طراحی و راه اندازی کنید و از امکانات بی شماری بهره مند شوید.


سخن آخر


تیم طراحی سایت آیوا وب به شما این پیشنهاد را میکند که اگر به دنبال راه اندازی وب سایت با کیفیت برای خود به صورت دائمی هستید باید وب سایت خود را با کیفیت و قوی راه اندازی کنید تا در آینده بدون مشکل بتوانید از مزایای آن بهره مند شوید.برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره میتوانید با ما تماس بگیرید.

هزینه طراحی هر سایتی بستگی به ماهیت اصلی وبسایت و امکانات آن دارد و اینکه با وردپرس ساخته شود و یا به صورت اختصاصی طراحی شود بستگی دارد و همه این عوامل بر روی هزینه طراحی یک سایت تاثیر دارند.
برای اینکه بتوانید به صورت حدودی هزینه طراحی سایت خود را مشخص کنید میتوانید به بخش تعرفه های طراحی سایت آیوا وب مراجعه نمائید.
جهت استعلام دقیق قیمت طراحی سایت موردنظرتان میتوانید در ساعات اداری با مجموعه ما تماس بگیرید.

زمان طراحی هر سایتی باتوجه با سیستم سایت و مقدار محتوای آن و همچنین امکانات درخواستی کارفرما برآورد میشود اما به طور حدودی میتوانید مدت زمان معمول طراحی سایت ها را مشاهده نمایئد.

  • سایت های شخصی : 7 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های شرکتی: 10 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های فروشگاهی: 20 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های اختصاصی و خاص : 30 روز کاری به طور میانگین
جهت مشخص شدن زمان دقیق طراحی وبسایت تان میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

کلیه پکیج های طراحی سایت شرکت آیوا وب به صورت به مدت یکسال شمسی پشتیبانی کامل دارند و در این مدت سایت شما نیازمند هر تغییری باشد میتوانید به مجموعه ما اعلام کنید تا در اولین فرصت برای شماانجام دهیم.

اینکه سایت شما با یکسری عبارات کلیدی موردنظر شما در صفحه نخست گوگل قرار بگیرد مربوط به انجام فرآیند سئو میباشد و عملیات سئو سایت نیز با توجه به عبارات انتخابی شما تخمین هزینه و زمان زده میشود.
اگر صاحب سایت هستید و دوست دارید سایت خود را در صدر نتایج گوگل ببینید جهت استعلام دقیق هزینه و زمان انجام سئو لطفاً با ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شما رو راهنمایی کنیم.
026-34001529
09125371457 - 09053272210

بهترین شرکت طراحی سایت در کرج میتوان گفت مجموعه ای میباشد که وبسایت خود مجموعه و وبسایت های طراحی شده مشتریان دارای کیفیت بسیاربالا، طراحی به روز و جذاب و سرعت بالا باشد و همچنین در موتور جستجو گوکل سئو شده باشد. تشخیص و تعیین بهترین شرکت طراحی سایت در کرج را میتوانید با بررسی دقیق موارد ذکر شده و سوال از مشتریان مشخص نمایید.

نظرات
نظر خود را بنویسید

توجه : ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

استعلام قیمت
نمونه کارها

اطلاعات تماس

نمادهای اعتماد

enamad-logo

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به مجموعه آیوا وب میباشد و هرگونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز میباشد