Aiwaweb Logo

اهمیت سئو سایت

اهمیت سئو سایت

اهمیت سئو سایت


امروزه همه افراد نیازمند داشتن وب سایت هستند،بعد از طراحی و راه اندازی وب سایت  باید به دنبال بالا رفتن امتیاز خود در موتور های جستجوگر باشند تا بتوانند در صفحه اول گوگل قرار بگیرند.در واقع سئو وب سایت برای بازاریابی و تجارت امروز یک نیاز مهم و اساسی است.سئو وب سایت بسیار مهم است زیرا باعث بازدید بیشتر از وب سایت شما میشود که این امر منجر به بالا رفتن ترافیک وب سایت شما و فرصت های بیشتر برای تبدیل شدن مشتریان احتمالی به خریدار است.


اهمیت سئو وب سایت در چیست؟


برای بیشتر کردن مخاطبان وب سایت خود اولین و یا میتوان گفت بهترین کاری که میتوانید انجام دهید تا وب سایت شما در موتور های جستجو دارای امتیاز شوند و در جایگاه مناسب (صفحه اول) گوگل قرار بگیرد سئو وب سایت (بهینه سازی سایت )است.در  این مقاله اهمیت سئو را در چند بخش شرح میدهیم


حیطه فعالیت بزرگ


زمانی که یک وب سایت اصول سئو در آن به کار نرفته باشد،نمیتواند به خوبی دیده شود و مشتریان زیادی از سراسر کشور جذب کند. باید برای دیده شدن و جذب مشتریان بیشتر اصول سئو در آن اجرا شود.


کسب کردن اعتبار


موضوع دیگری که باید در اهمیت سئو به آن توجه کنید کسب اعتبار میباشد.زمانی که وب سایت شما در صفحه اول گوگل نمایش داده میشود رزومه خوبی برای مشتریان شما عنوان میکند.اگر شما بهترین فروشگاه در کرج و یا هر استان دیگر باشید ولی وب سایت شما در صفحه اول گوگل نباشد در راه اندازی وب سایت خود موفق نخواهید بود.


رقابت کردن


در فضای اینترنت بسیاری دیگر از افرادی که در حیطه کاری شما فعالیت دارند هم حضور دارند،در این جا اهمیت سئو سایت مشخص میشود شما برای پیشی گرفتن از رقیبان خود نیازمند انجام فرایند سئو در وبسایت خود هستید.


اهمیت زمان در سئو وب سایت


سئو هر نوع وب سایتی با توجه به رقیب های آن ها زمان متفاوتی دارند.هرچه رقیبان در یک حوزه کاری کمتر باشد سئو وب سایت زودتر انجام و به نتیجه میرسد،هرچقدر هم رقبا در یک حوزه بیشتر باشند به مراتب سئو و بهینه سازی آن سایت به زمان بیشتری نیاز دارد. 


سود آوری بیشتر


سئو وب سایت قابل ارزیابی است و این قابلیت را دارد تا سرمایه شما را چندین برابر کند.زمانی یک وب سایت برای خود طراحی میکنید بازدید وب سایت شما بسیار کم است اما در زمانی که نسبت به سئو وب سایت خود اقدام میکنید به مراتب ترافیک در سایت شما بیشتر شده و موجب افزایش بازدید از وب سایت شما میشود که همین امر سبب جذب مشتریان بیشتر در وب سایت شما شده که باعث سود آوری بیشتر میشود.

چرا سئو سایت مهم است


انجام بهینه سازی سایت و سئو به موتور های جستجوگر کمک میکند  اهمیت و موضوع هر صفحه و میزان کیفیت آن را بهتر متوجه شوند.بدون سئو یک وب سایت در موتور های جستجو دیده نخواهد شد.یعنی اگر سایت شما سئو نشده باشد موتور های جستجو قادر به یافتن محتوای وب سایت شما نیستند به همین دلیل بازدید وب سایت شما به صورت چشمگیری کاهش میابد.


فرآیند سئو وب سایت


سئو وب سایت فرآیندی ثابت نیست ولی به طور کلی میتوان آن را به دو بخش کلی تقسیم کرد:


سئو درونی سایت:قرار دادن محتوای با کیفیت در سئو بیرونی سایت اهمیت زیادی دارد.به طور کلی سئو درون سایت به رعایت اصول مناسب در سایت برای جستجو بهتر توسط موتور های جستجوگر گفته میشود.اصول مناسب یعنی به مسائل سئو مانند: انتخاب کلمات کلیدی درست،عکس های مناسب،عنوان های جذاب و..اهمیت داده شود.تمامی افرادی که اقدام به طراحی سایت برای خود و یا کسب و کارشان میکنند نیازمند سئو درونی سایت هستند.


سئو بیرونی وب سایت:به دیده شدن وب سایت در موتور های جستجو و کسب امتیاز برتر در لیست نتایج گوگل ،سئو بیرونی وب سایت گفته میشود.موتور های جستجو صفحات مهم یک وب سایت را در حال جست و جو یافته و آن را به کاربران معرفی میکند.یکی از راه های بالا بردن امتیاز یک وب سایت قرار دادن لینک هایی است که به صفحه مورد نظر اشاره میکند. 
 


نتیجه گیری


در آخر باید به این موضوع اشاره کنیم که سئو قطعا لازمه هر نوع وب سایت و یا هر نوع کسب و کار آنلاین است.زمانی که کاربران کلمات کلیدی را که مربوط به هر کسب و کاری است را سرچ میکنند باید وب سایت شما در صفحه اول گوگل نمایش داده شود تا کاربران از وب سایت شما بازدید کنند و مخاطب دائمی شما شوند.اگر نیاز به یک تیم حرفه ای برای سئو وب سایت خود دارید میتوانید به وب سایت آیوا وب مراجعه کنید و یا با ما تماس گرفته و بعد از مشاوره با متخصصان ما نسبت به سفارش سئو وب سایت خود اقدام کنید

هزینه طراحی هر سایتی بستگی به ماهیت اصلی وبسایت و امکانات آن دارد و اینکه با وردپرس ساخته شود و یا به صورت اختصاصی طراحی شود بستگی دارد و همه این عوامل بر روی هزینه طراحی یک سایت تاثیر دارند.
برای اینکه بتوانید به صورت حدودی هزینه طراحی سایت خود را مشخص کنید میتوانید به بخش تعرفه های طراحی سایت آیوا وب مراجعه نمائید.
جهت استعلام دقیق قیمت طراحی سایت موردنظرتان میتوانید در ساعات اداری با مجموعه ما تماس بگیرید.

زمان طراحی هر سایتی باتوجه با سیستم سایت و مقدار محتوای آن و همچنین امکانات درخواستی کارفرما برآورد میشود اما به طور حدودی میتوانید مدت زمان معمول طراحی سایت ها را مشاهده نمایئد.

  • سایت های شخصی : 7 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های شرکتی: 10 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های فروشگاهی: 20 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های اختصاصی و خاص : 30 روز کاری به طور میانگین
جهت مشخص شدن زمان دقیق طراحی وبسایت تان میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

کلیه پکیج های طراحی سایت شرکت آیوا وب به صورت به مدت یکسال شمسی پشتیبانی کامل دارند و در این مدت سایت شما نیازمند هر تغییری باشد میتوانید به مجموعه ما اعلام کنید تا در اولین فرصت برای شماانجام دهیم.

اینکه سایت شما با یکسری عبارات کلیدی موردنظر شما در صفحه نخست گوگل قرار بگیرد مربوط به انجام فرآیند سئو میباشد و عملیات سئو سایت نیز با توجه به عبارات انتخابی شما تخمین هزینه و زمان زده میشود.
اگر صاحب سایت هستید و دوست دارید سایت خود را در صدر نتایج گوگل ببینید جهت استعلام دقیق هزینه و زمان انجام سئو لطفاً با ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شما رو راهنمایی کنیم.
026-34001529
09125371457 - 09053272210

بهترین شرکت طراحی سایت در کرج میتوان گفت مجموعه ای میباشد که وبسایت خود مجموعه و وبسایت های طراحی شده مشتریان دارای کیفیت بسیاربالا، طراحی به روز و جذاب و سرعت بالا باشد و همچنین در موتور جستجو گوکل سئو شده باشد. تشخیص و تعیین بهترین شرکت طراحی سایت در کرج را میتوانید با بررسی دقیق موارد ذکر شده و سوال از مشتریان مشخص نمایید.

نظرات
نظر خود را بنویسید

توجه : ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

استعلام قیمت
نمونه کارها

اطلاعات تماس

نمادهای اعتماد

enamad-logo

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به مجموعه آیوا وب میباشد و هرگونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز میباشد