Aiwaweb Logo

طراحی سایت فروشگاهی موبایل

طراحی سایت فروشگاهی موبایل

طراحی سایت فروشگاهی موبایل


امروزه طراحی و راه اندازی وب سایت برای تمامی مشاغل تبدیل به یک نیاز ضروری و اساسی شده است.طراحی سایت فروشگاهی موبایل به عنوان شعبه جدیدی از فروشگاه شما در اینترنت و فضای مجازی میباشد.شما با راه اندازی وب سایت فروشگاهی موبایل میتوانید مشتریان خود را چندین برابر کنید.طراحی سایت فروشگاهی موبایل یکی از راه های معرفی برندها و محصولات است.


اهمیت طراحی سایت فروشگاهی موبایل


طراحی سایت فروشگاهی موبایل برای فروشندگان آن تبدیل به یک الزام شده است.امروزه تمامی فروشندگان و مغازه داران برای معرفی فروشگاه خود و فروش بیشتر وب سایتی راه اندازی کرده اند. تمامی خریداران و مشتریان موبایل اولین کاری که قبل از خرید انجام میدهند سرچ در موتور های جستجو گر گوگل است،از این طریق میتوانند مشخصات محصول موردنظرشان و ارزانترین قیمت و معتبر ترین گارانتی ها را پیدا کنند.پس هر فروشنده و مغازه دار باید یک سایت خوب و کار آمد برای خود داشته باشد.


امکانات مورد نیاز در طراحی سایت فروشگاهی موبایل


یک وب سایت خوب و کار آمد باید دارای امکاناتی باشد،امکاناتی مانند:


قرار دادن جزئیات فنی برای محصولات 


کاربران برای آشنایی با محصول مورد نظر خود میتوانند وارد این بخش شده و اطلاعات لازم را درباره محصول دلخواهشان مطالعه کنند.


ایجاد گالری تصاویر محصولات


در زمان طراحی سایت خود باید برای هر محصول عکسی را تعریف کنید تا کاربران بتوانند محصول را در زاویه های مختلف مشاهده کنند.قرار دادن رنگ بندی های متنوع برای یک محصول نیز باعث جلب رضایت کاربران میشود.


راه اندازی بخش برسی تخصصی


در این بخش میتوان ویدئو های مربوط به انواع گوشی را در وب سایت قرار داد.ساخت این بخش میتواند برای مخاطبان بسیار جذاب باشد.


راه اندازی بخش نظر دهی کاربران


در وب سایت فروشگاهی لازم است برای هر کالا یک بخش نظر دهی قرار گیرد.در این قسمت مشتریان شما و یا کاربران وب سایت میتوانند در مورد محصولات شما نظرات خودشان را به اشتراک بگذارند.


نکات فنی در مورد طراحی سایت فروشگاهی موبایل


در طراحی سایت فروشگاهی موبایل باید برخی نکات کلیدی رعایت شود تا اعتبار سایت افزایش یابد.به برسی برخی از این نکات میپردازیم:


طراحی ظاهری زیبا


 اولین ویژگی  که باعث جذب کاربران به وب سایت میشود ظاهری ساده ولی زیبا سایت است. این ویژگی در تمامی سایت های ساخته شده توسط آیوا وب دیده میشود.


برای دیدن نمونه کار های ما اینجا کلید کنید


دسترسی و کنترل آسان سایت


سایت باید دارای پنل مدیریتی حرفه ای باشد تا مدیران بتوانند به راحتی وب سایت خود را مدیریت و کنترل کنند.


طرای وب سایت به صورت ریسپانسیو


یکی از مسائل مهم در زمینه طراحی سایت ریسپانسیو بودن سایت است. ریسپانسیو بودن یعنی وب سایت شما با هر دستگاه الکترونیکی (گوشی موبایل،تبلت و..)سازگار باشد و به درستی نمایش داده شود.


سئو و بهینه سازی سایت فروشگاهی موبایل


سایت ها همانند فروشگاه ها مختلف در بازار با هم در رقابت هستند.سایت های فروشگاهی موبایل هم با هم رقابت میکنند به دلیل وجود سایت های زیاد در این زمینه مسئله سئو (بهینه سازی وب سایت) بسیار مهم است.هرچه سئو سایت شما بهتر باشد جایگاه شما در موتورهای جستجوگر گوگل بالاتر است.پس بعد از طراحی و راه اندازی وب سایت خود باید نسبت به سفارش سئو سایت اقدام کنید.

مزایای طراحی سایت فروشگاهی موبایل


جلب اعتماد کاربران و مشتریان:با گرفتن نماد اعتماد الکترونیک برای وب سایت خود میتوانید اعتماد کاربران و مشتریان خود را جلب کنید.


خرید اینترنتی:برای خرید از وب سایت های فروشگاهی باید داخل وب سایت ثبت نام کرده و تشکیل حساب دهید(در صورت تمایل میتوانید ثبت نام کنید)و سپس محصول مورد نظر را به سبد خرید اضافه کنید و دیگر مراحل را به ترتیب انجام دهید.


پی گیری سفارشات:اگر محصولی که خریداری کرده اید از طریق پست برای شما ارسال شود میتوانید با وارد کردن شماره پیگیری خود از وضعیت مرسوله خود با خبر شوید،در برخی از وب سایت ها نیز پس از ثبت سفارس به وسیله ایمیل و یا پیامک مراحلی که سفارش طی میکند به اطلاع خریداران خواهد رسید.


خرید در هر زمان و مکان:خرید و فروش در فروشگاه های اینترنتی محدودیت زمانی و مکانی ندارد،مشتریان میتوانند از هر استان و یا حتی کشور در هر زمانی سفارش خود را ثبت کنند. 


قیمت طراحی سایت فروشگاهی موبایل 


به صورت کلی نمیتوان قیمت دقیق و مشخصی برای طراحی سایت فروشگاهی موبایل گفت زیرا بنا بر نوع و امکانات وب سایت هزینه آن متفاوت است.در طراحی سایت فروشگاهی موبایل اگر از قالب های آماده وردپرسی استفاده کنیم هزینه کمتری به نسبت ساخت وب سایت اختصاصی و کد نویسی دارد.هر چقدر امکانات یک وب سایت بیشتر باشد هزینه آن نیز به مراتب بیشتر خواهد شد.شما عزیزان از طریق تماس با ما میتوانید از قیمت وب سایت مد نظر خود مطلع شوید.
 


برای دریافت مشاوره ، هرگونه سوال در مورد طراحی سایت و یا سفارش طراحی سایت با ما در تماس باشید.

09125371457

02634001529

 

هزینه طراحی هر سایتی بستگی به ماهیت اصلی وبسایت و امکانات آن دارد و اینکه با وردپرس ساخته شود و یا به صورت اختصاصی طراحی شود بستگی دارد و همه این عوامل بر روی هزینه طراحی یک سایت تاثیر دارند.
برای اینکه بتوانید به صورت حدودی هزینه طراحی سایت خود را مشخص کنید میتوانید به بخش تعرفه های طراحی سایت آیوا وب مراجعه نمائید.
جهت استعلام دقیق قیمت طراحی سایت موردنظرتان میتوانید در ساعات اداری با مجموعه ما تماس بگیرید.

زمان طراحی هر سایتی باتوجه با سیستم سایت و مقدار محتوای آن و همچنین امکانات درخواستی کارفرما برآورد میشود اما به طور حدودی میتوانید مدت زمان معمول طراحی سایت ها را مشاهده نمایئد.

  • سایت های شخصی : 7 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های شرکتی: 10 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های فروشگاهی: 20 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های اختصاصی و خاص : 30 روز کاری به طور میانگین
جهت مشخص شدن زمان دقیق طراحی وبسایت تان میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

کلیه پکیج های طراحی سایت شرکت آیوا وب به صورت به مدت یکسال شمسی پشتیبانی کامل دارند و در این مدت سایت شما نیازمند هر تغییری باشد میتوانید به مجموعه ما اعلام کنید تا در اولین فرصت برای شماانجام دهیم.

اینکه سایت شما با یکسری عبارات کلیدی موردنظر شما در صفحه نخست گوگل قرار بگیرد مربوط به انجام فرآیند سئو میباشد و عملیات سئو سایت نیز با توجه به عبارات انتخابی شما تخمین هزینه و زمان زده میشود.
اگر صاحب سایت هستید و دوست دارید سایت خود را در صدر نتایج گوگل ببینید جهت استعلام دقیق هزینه و زمان انجام سئو لطفاً با ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شما رو راهنمایی کنیم.
026-34001529
09125371457 - 09053272210

بهترین شرکت طراحی سایت در کرج میتوان گفت مجموعه ای میباشد که وبسایت خود مجموعه و وبسایت های طراحی شده مشتریان دارای کیفیت بسیاربالا، طراحی به روز و جذاب و سرعت بالا باشد و همچنین در موتور جستجو گوکل سئو شده باشد. تشخیص و تعیین بهترین شرکت طراحی سایت در کرج را میتوانید با بررسی دقیق موارد ذکر شده و سوال از مشتریان مشخص نمایید.

نظرات
نظر خود را بنویسید

توجه : ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

استعلام قیمت
نمونه کارها

اطلاعات تماس

نمادهای اعتماد

enamad-logo

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به مجموعه آیوا وب میباشد و هرگونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز میباشد