Aiwaweb Logo

طراحی سایت مخصوص موبایل

طراحی سایت مخصوص موبایل

طراحی سایت مخصوص موبایل


امروزه طراحی سایت برای موبایل یکی از اصل های مهم برای هر وب سایتی است.حتما باید بهینه سازی سایت برای موبایل صورت گیرد.اگر وب سایت شما بهینه سازی شده (ریسپانسیو) نباشد قطعا وب سایت موفقی نخواهید داشت زیرا در دنیای امروز اکثر افراد با استفاده از تلفن همرا خود به سرچ در گوگل میپردازند،پس برای پیشی گرفتن از رقبای خود نیازمند سایتی واکنش گرا هستید.


روش های طراحی نسخه موبایل وب سایت


برای طراحی نسخه موبایلی وب سایت ها ما سه روش کلی داریم:


طراحی نسخه موبایلی مجزا از وب سایت


مخاطبان بر اساس دستگاه و مرورگر خود به لینکی (آدرس) متفاوتی ارجاع داده میشود که میتواند طراحی متفاوتی نسبت وب سایت داشته باشد.


طراحی سایت واکنش گرا (ریسپانسیو)


طراحی سایت واکنش گرا و یا ریسپانسیو  روشی برای طراحی سایت است که باعث میشود صفحات سایت شما در هر دستگاهی به درستی نمایش داده شود.امروزه اکثر مخاطبان برای مراجعه به سایت ها از تلفن همراه خود استفاده میکنند پس باید سایت شما به درستی در هر دستگاه الکترونیکی نمایش داده شود در غیر این صورت کاربران سایت خود را از دست خواهید داد.واکنش گرا بودن وب سایت اثر خوبی در سئو دارد.


نمایش داینامیک

 
بر اساس دستگاه و مرورگری که هر کاربر استفاده میکند نسخه  متفاوتی به مرورگر ارسال میشود.


اهمیت طراحی سایت ریسپانسیو


طراحی سایت واکنش گرا عملیاتی است که تعیین میکند سایت در دستگاه های مختلف (لب تاب،تبلت،موبایل) دچار چه تغییراتی شود تا نحوه نمایش آن برای مخاطبان مناسب باشد که شامل:


راحتی مطالعه مطالب
سازگاری با انواع سایز های متفاوت نمایشگر 
حذف اسکرول افقی سایت
انتخاب فونت درست و مناسب
و...


طراحی سایت اختصاصی برای موبایل


دامنه این وب سایت در زیر دامنه اصلی وب سایت قرار میگیرد و به صورت ویژه برای موبایل طراحی شده است  به این معنا است که محتوایی که در این سایت نشان داده میشود مخصوص موبایل است.یکی از مزایای این روش دسترسی آسان و راحت کاربران به وب سایت است.


اشتباهاتی رایج در طراحی سایت مخصوص موبایل


دقت در طراحی صفحات


باید سایتی را طراحی کنیم که دسترسی افراد به صفحات مختلف و امکانات وب سایت ساده باشد و به راحتی انجام شود.باید در وب سایت از فونت ها و رنگ های مناسب استفاده کنیم.دکمه هایی که در وب سایت قرار دارند باید اندازه و رنگ مناسب داشته باشند تا جلب توجه کنند.


قرار دادن شماره تماس به صورت لینک


قرار دادن شماره تماس به صورت لینک امری مهم و ضروری است. زیرا کاربرانی که از طریق موبایل وارد وب سایت میشوند باید بتوانند به راحتی با شما ارتباط بر قرار کنند.لینک کردن شماره های تماس توسط تیم طراحی سایت انجام میشود.


استفاده از متن های طولانی در سایت


در وب سایت باید متن هایی به صورت خلاصه و مفید قرار داد تا کاربران از آن استفاده کنند زیرا امروزه کمتر کسی متن های بلند و طولانی را در وب سایت میخواند.به همین خاطر بهتر است نوشته های وب سایت خود را بهینه کنید.


منو های وب سایت را ساده و مختصر طراحی کنید


به دلیل محدود بودن صفحه نمایشگر موبایل باید منو وب سایت را به صورت خلاصه و مفید طراحی کرد.
 


ویژگی های بهینه شده وب سایت برای موبایل

 


مهم ترین این ویژگی ها عبارتند از:


زمان بارگذاری صفحه(زمان بالا آمدن وب سایت)
مخاطبان از دیر بالا آمدن وب سایت و انتظار برای بارگذاری صفحه وب  بیزارند. پس نیابد این مشکل در وب سایت وجود داشته باشد .
فاصله زیاد بین لینک ها 
برای مطمئن شدن از این که هر لینک وب سایت چقدر بازدید دارد، فاصله بین لینک ها زیاد میشود.
مسدود شدن نمایش تصاویر 
اگر تصاویر در نسخه موبایلی وب سایت نشان داده نشوند به این معنی است که وب سایت شما بهینه سازی نشده است.


اگر تصمیم به طراحی و راه اندازی وب سایت برای خود گرفتید، طراحی وب سایت خو را به شرکت طراحی سایت آیوا وب بسپارید برای دیدن نمونه کار های ما اینجا کلید کنید 


برای دریافت مشاوره ، هرگونه سوال در مورد طراحی سایت و یا سفارش طراحی سایت با ما در تماس باشید.

09125371457

02634001529

 

هزینه طراحی هر سایتی بستگی به ماهیت اصلی وبسایت و امکانات آن دارد و اینکه با وردپرس ساخته شود و یا به صورت اختصاصی طراحی شود بستگی دارد و همه این عوامل بر روی هزینه طراحی یک سایت تاثیر دارند.
برای اینکه بتوانید به صورت حدودی هزینه طراحی سایت خود را مشخص کنید میتوانید به بخش تعرفه های طراحی سایت آیوا وب مراجعه نمائید.
جهت استعلام دقیق قیمت طراحی سایت موردنظرتان میتوانید در ساعات اداری با مجموعه ما تماس بگیرید.

زمان طراحی هر سایتی باتوجه با سیستم سایت و مقدار محتوای آن و همچنین امکانات درخواستی کارفرما برآورد میشود اما به طور حدودی میتوانید مدت زمان معمول طراحی سایت ها را مشاهده نمایئد.

  • سایت های شخصی : 7 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های شرکتی: 10 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های فروشگاهی: 20 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های اختصاصی و خاص : 30 روز کاری به طور میانگین
جهت مشخص شدن زمان دقیق طراحی وبسایت تان میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

کلیه پکیج های طراحی سایت شرکت آیوا وب به صورت به مدت یکسال شمسی پشتیبانی کامل دارند و در این مدت سایت شما نیازمند هر تغییری باشد میتوانید به مجموعه ما اعلام کنید تا در اولین فرصت برای شماانجام دهیم.

اینکه سایت شما با یکسری عبارات کلیدی موردنظر شما در صفحه نخست گوگل قرار بگیرد مربوط به انجام فرآیند سئو میباشد و عملیات سئو سایت نیز با توجه به عبارات انتخابی شما تخمین هزینه و زمان زده میشود.
اگر صاحب سایت هستید و دوست دارید سایت خود را در صدر نتایج گوگل ببینید جهت استعلام دقیق هزینه و زمان انجام سئو لطفاً با ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شما رو راهنمایی کنیم.
026-34001529
09125371457 - 09053272210

بهترین شرکت طراحی سایت در کرج میتوان گفت مجموعه ای میباشد که وبسایت خود مجموعه و وبسایت های طراحی شده مشتریان دارای کیفیت بسیاربالا، طراحی به روز و جذاب و سرعت بالا باشد و همچنین در موتور جستجو گوکل سئو شده باشد. تشخیص و تعیین بهترین شرکت طراحی سایت در کرج را میتوانید با بررسی دقیق موارد ذکر شده و سوال از مشتریان مشخص نمایید.

نظرات
نظر خود را بنویسید

توجه : ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

استعلام قیمت
نمونه کارها

اطلاعات تماس

نمادهای اعتماد

enamad-logo

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به مجموعه آیوا وب میباشد و هرگونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز میباشد