Aiwaweb Logo

طراحی سایت کاریابی

طراحی سایت کاریابی

طراحی سایت کاریابی


امروزه موضوع اشتغال و کاریابی یکی از مسائل مهم در هر جامعه ای به حساب می آید، در هر کشوری افرادی هستند که شغلی ندارند این موضوع در همه کشور ها به خصوص کشور های در حال توسعه مانند ایران وجود دارد.به همین خاطر موضوع اشتغال و کاریابی علاوه بر این که یکی از وظایف دولت است بسیاری از موسسات و ادارات هم این وظیفه را عهده دارند، در دنیای امروز با توجه به رقابت زیاد و اینترنتی شدن تمام امور بهترین راه برای رفع این نیاز، طراحی سایت کاریابی است.


چرا طراحی وب سایت کاریابی یک نیاز است؟


در زمان گذشته افرادی که به دنبال کار بودند برای پیدا کرد شغل مورد نظرشان باید به دفاتر کاریابی مراجعه میکردند.اما امروزه دیگر هر کاری با استفاده از اینترنت و به صورت آنلاین انجام میشود.طراحی سایت کاریابی این گونه انجام میشود که مشاغل را به صورت متفاوت دسته بندی کرده و به کاربران نمایش میدهد و برای راحتی کاربران فیلتر هایی را طراحی کرده تا کاربران بتوانند از آن استفاده کنند و لیست مشاغل مد نظرشان را پیدا کنند.از دیگر ویژگی های طراحی سایت کاریابی این است که کارفرما ها میتوانند مهارت های مورد نیازشان را و همچنین نوع کار مانند: تمام وقت،دورکاری و... را در وب سایت مشخص کنند.


امکانات و ویژگی های طراحی سایت کاریابی


پنل افراد جویای کار:


هر یک از سایت های کاریابی که به صورت حرفه ای طراحی شده باشد باید پنل افراد جویای کار مشخصی داشته باشد تا افراد متقاضی بتوانند با ورود به این پنل شغل مورد نظر خود را نسبت به مهارت و علاقه مندی خود پیدا و انتخاب کنند.


پنل کارفرما:


کارآفرینان یا کارفرما ها  باید دارای پنل مخصوص به خود باشند تا بتوانند به راحتی و با کمک این قسمت رزومه افراد متقاضی و جویای کار را دریافت کنند،آگهی استخدام را منتشر و همچنین اطلاعات و راه های ارتباط با شرکت را در این قسمت برای متقاضیان درج نمایند.


درگاه پرداخت:


برای دریافت هزینه های احتمالی وجود درگاه پرداخت در سایت لازم است.


طراحی بخش تبلیغات:


این بخش به منظور تبلیغات سایت شما طراحی میشود که قابلیت های متفاوتی دارد مانند: قابلیت نمایش آمار بازدید کنندگان،قابلیت ارسال خودکار رزومه،امنیت بالای سایت و...


سیستم تهیه رزومه:


سیستم تهیه رزومه این امکان را به شما میدهد تا در زمانی کم با وارد کردن اطلاعات خود یک رزومه برای خود بسازید و آن را به کارفرما ارسال کنید.


طراحی و ساخت سایت کاریابی مناسب چه افرادی است؟


طراحی و راه اندازی وب سایت کاریابی مناسب افراد و مجموعه هایی است که در حوزه کاریابی فعالیت دارند. این افراد با طراحی و راه اندازی  وب سایت کاریابی  یک فضای آنلاین ایجاد میکنند تا هم کارفرمایان و هم افراد جویای کار بتوانند با هم ارتباط برقرار کنند و از این طریق هم افراد جویای کار، کار مناسب خود را پیدا کنند و هم کارفرمایان نیروی مورد نیازشان را استخدام کنند.

مزایای طراحی سایت کاریابی


امکان ارسال رزومه به صورت آنلاین
صرفه جویی در زمان
حذف هزینه های اضافی مانند هزینه حمل و نقل،تلفن و...
اطلاع رسانی به صورت گسترده
عدم محدودیت زمان و مکان
و...
 


سئو سایت کاریابی


رعایت سئو سایت برای افزایش امتیاز در موتور های جستجوگر بسیار مهم است. اگر سایت شما از سئو قدرتمندی برخوردار باشد قطعا سایت شما به یکی از پربازدیدترین سایت ها تبدیل خواهد شد.فرایند بهینه سازی سایت کاریابی شما امری مهم و تخصصی است که شرکت طراحی سایت آیوا وب علاوه بر طراحی و راه اندازی سایت شما میتواند بهینه سازی سایت را هم برای شما انجام دهد.

خدمات آیوا وب در زمینه ساخت سایت کاریابی


طراحی جذاب و بر اساس اصول گرافیکی


طراحی وب سایت روی اصول گرافیکی و همچنین راحتی در استفاده از بخش های یک وب سایت یک موضوع بسیار پر اهمیت است که در میزان موفقیت شما تاثیر بسیاری دارد.


طراحی وب سایت ریسپانسیو(واکنشگرا)


وب سایت هایی که توسط شرکت آیوا وب طراحی و راه اندازی میشود همگی قابلیت نمایش درست و صحیح را در انواع نمایشگر ها دارند.


پشتیبانی آنلاین و آموزش رایگان کار با سایت


تیم آیوا وب بعد از طراحی سایت و تحویل به شما عزیزان در هر زمان آماده پاسخ گویی به مشکلات شما خواهد بود همچنین ما بعد از طراحی و تحویل وب سایت فیلم آموزشی کار با  سایت رادر اختیار شما قرار میدهیم.


مناسب ترین قیمت


شرکت طراحی سایت آیوا وب تلاش میکند تا بهترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت به شما عزیزان ارائه دهد.برای مشاهده قیمت های طراحی سایت میتوانید به وب سایت ما مراجعه کنید
 


برای دریافت مشاوره ، هرگونه سوال در مورد طراحی سایت و یا سفارش طراحی سایت با ما در تماس باشید.

09125371457

02634001529

هزینه طراحی هر سایتی بستگی به ماهیت اصلی وبسایت و امکانات آن دارد و اینکه با وردپرس ساخته شود و یا به صورت اختصاصی طراحی شود بستگی دارد و همه این عوامل بر روی هزینه طراحی یک سایت تاثیر دارند.
برای اینکه بتوانید به صورت حدودی هزینه طراحی سایت خود را مشخص کنید میتوانید به بخش تعرفه های طراحی سایت آیوا وب مراجعه نمائید.
جهت استعلام دقیق قیمت طراحی سایت موردنظرتان میتوانید در ساعات اداری با مجموعه ما تماس بگیرید.

زمان طراحی هر سایتی باتوجه با سیستم سایت و مقدار محتوای آن و همچنین امکانات درخواستی کارفرما برآورد میشود اما به طور حدودی میتوانید مدت زمان معمول طراحی سایت ها را مشاهده نمایئد.

  • سایت های شخصی : 7 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های شرکتی: 10 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های فروشگاهی: 20 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های اختصاصی و خاص : 30 روز کاری به طور میانگین
جهت مشخص شدن زمان دقیق طراحی وبسایت تان میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

کلیه پکیج های طراحی سایت شرکت آیوا وب به صورت به مدت یکسال شمسی پشتیبانی کامل دارند و در این مدت سایت شما نیازمند هر تغییری باشد میتوانید به مجموعه ما اعلام کنید تا در اولین فرصت برای شماانجام دهیم.

اینکه سایت شما با یکسری عبارات کلیدی موردنظر شما در صفحه نخست گوگل قرار بگیرد مربوط به انجام فرآیند سئو میباشد و عملیات سئو سایت نیز با توجه به عبارات انتخابی شما تخمین هزینه و زمان زده میشود.
اگر صاحب سایت هستید و دوست دارید سایت خود را در صدر نتایج گوگل ببینید جهت استعلام دقیق هزینه و زمان انجام سئو لطفاً با ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شما رو راهنمایی کنیم.
026-34001529
09125371457 - 09053272210

بهترین شرکت طراحی سایت در کرج میتوان گفت مجموعه ای میباشد که وبسایت خود مجموعه و وبسایت های طراحی شده مشتریان دارای کیفیت بسیاربالا، طراحی به روز و جذاب و سرعت بالا باشد و همچنین در موتور جستجو گوکل سئو شده باشد. تشخیص و تعیین بهترین شرکت طراحی سایت در کرج را میتوانید با بررسی دقیق موارد ذکر شده و سوال از مشتریان مشخص نمایید.

نظرات
نظر خود را بنویسید

توجه : ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

استعلام قیمت
نمونه کارها

اطلاعات تماس

نمادهای اعتماد

enamad-logo

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به مجموعه آیوا وب میباشد و هرگونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز میباشد