Aiwaweb Logo

طراحی سایت حقوقی و وکالت

طراحی سایت حقوقی و وکالت

طراحی سایت حقوقی و وکالت

امروزه اکثر مردم برای یافتن پاسخ سوالات حقوقی خود در اینترنت جستجو میکنند بنابراین نیاز به داشتن سایت وکالت و حقوقی میزان دیده شدن و در نتیجه باعث رونق کسب و کار موسسات حقوقی میشود.طراحی و راه اندازی وب سایت امروزه برای هر کسب و کاری لازم است. طراحی سایت وکالت میتواند کمک بزرگی به شناخته شدن وکیل ها کند.یکی از خدمات شرکت طراحی سایت آیوا وب در این حوضه طراحی سایت حقوقی به صورت تخصصی برای موسسات حقوقی است.

چرا به طراحی سایت حقوقی نیاز داریم؟

یکی از پر بازدید ترین سایت ها سایت حقوقی است زیرا برای رفع سوالات و مشکلات مردم و پاسخ گویی به آنان طراحی و راه اندازی شده است.با وجود گستردگی استفاده از فضای مجازی داشتن وب سایت برای هر کسب و کاری مخصوصا موسسات حقوقی امری مهم طلقی میشود زیرا موجب دیده شدن و در نتیجه افزایش مشتری میشود.شرکت آیوا وب در زمینه طراحی سایت حقوقی در خدمت موسسات حقوقی و وکلا میباشد.

اهمیت طراحی سایت وکلا

یکی از مزیت های طراحی سایت وکلا، داشتن صفحه معرفی و گذاشتن رزمه و ساعت کاری و آدرس است که میتواند به مخاطبان و موکلان کمک کند تا انتخاب مناسبی داشته باشند.از دیگر امکانات طراحی سایت وکلا،ساخت پنل مخصوص موکلان است تا بتوانند به صورت آنلاین پرونده های خود را پیگیری کنند.دیگر مزایا: افزایش بازدید کنندگان،امکان مشاهده رزمه وکیل ،معرفی وکیل،دسترسی راحت تر به اطلاعات و..

امکانات و ویژگی طراحی سایت حقوقی

داشتن مشاور حقوقی آنلاین

آموزش های حقوقی

داشتن بخش اخبار حقوقی

سیستم عضویت موکلان

سیستم پرداخت آنلاین

و..

طراحی سایت حقوقی برای چه مشاغلی مناسب است؟

طراحی سایت حقوقی به برسی مسائل حقوقی افراد میپردازد. بنابراین تمامی افرادی که در این زمینه مشغول هستند مانند:ساختمان های وکالتی،دفاتر حقوقی ، دفاتر وکلای گوناگون ،مشاوره های حقوقی و... به طراحی یک وب سایت حقوقی نیاز دارند.

امکانات و ویژگی های طراحی سایت وکالت

بخش پرسش و پاسخ سوالات حقوقی

پنل ارتباط با موکلان

امکان گرفتن وقت جلسه به صورت آنلاین

داشتن بخش های مختلف مانند:دعاوی خانواده و...

تنظیم قرار داد های داخلی و بین المللی

و...

سئو سایت حقوقی و وکالت

بعد از طراحی و راه اندازی سایت حرفه ای برای موسسات حقوقی و وکیلان لازم است به فکر بهینه سازی سایت در موتور های جستجو باشیم. اگر بهینه سازی (سئو) سایت را نادیده بگیریم در این زمینه موفق نخواهیم شد.در حقیقت سئو سایت حقوقی و وکالت امکان دیده شدن در موتور های جستجو را به ما میدهد.پس برای دیده شدن بهتر و جذب مشتریان بیشتر باید نسبت به سفارش سئو سایت خود اقدام کنید.

مراحل ساخت سایت شما در آیوا وب

  • مشخص کردن هدف خود از طراحی سایت
  • طراحی اولیه وب سایت (ساخت سایت دمو)
  • تولید محتوای مناسب برای وب سایت شما
  • پشتیبانی وب سایت شما
  • تحویل وب سایت و آموزش به شما


 

قیمت طراحی سایت حقوقی و وکالت

قیمت طراحی سایت وکالت و تخمین زمان راه اندازی و ساخت آن با توجه به ویژگی ها و امکانات متفاوت متغیر است.یکی از موضوعاتی که در هزینه طراحی سایت حقوقی و وکالت موثر است استفاده از پنل ارتباط یا مشتری است.در این پنل مخصوص، وکیل میتواند با موکل خود به صورت مستقیم در ارتباط باشد و مدارک مورد نیاز را هم از طریق آن دریافت کند.شما میتوانید از طریق تماس با ما از قیمت ها مطلع شوید و یا به صفحه وب سایت ما مراجعه کنید.

عواملی که در هزینه یک وب سایت حقوقی و وکلا موثر است عبارتند از:


قرار دادن پنل ارتباطی با موکلان
قرار دادن درگاه پرداخت روی وب سایت
طراحی صفحه انجمن پرسش و پاسخ های حقوقی
افزایش سرعت وب سایت
افزایش امنیت وب سایت 
سئو وب سایت
و...
 


طراحی سایت حقوقی و وکلا چقدر زمان میبرد؟


مدت زمان طراحی سایت حقوقی و وکلا را نمیتوان به صورت دقیق گفت هرچه امکانات وب سایت بیشتر باشد طراحی و راه اندازی آن زمان بیشتری نیاز دارد. به طور کلی طراحی سایت حقوقی و وکلا با استفاده از قالب های آماده وردپرسی زمان و هزینه کمتری به نسبت طراحی سایت اختصاصی دارد.و حدودا بین ده الی بیت و پنج روز زمان میبرد.توجه داشته باشید هر چقدر امکانات وب سایت بیشتر باشد زمان طراحی و ساخت آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد
 

 

 

خدمات شرکت آیوا وب در زمینه طراحی سایت

تیم آیوا وب یک شرکت حرفه ای در زمینه طراحی سایت،اپلیکیشن و.. میباشد.ما طراحی سایت شما را با توجه به نوع کسب و کار و موارد مورد نیازتان در دو نوع طراحی سایت اختصاصی و طراحی سایت با وردپرس انجام میدهیم.شما میتوانید با توجه به نیاز و خواست خود یکی از این دو روش را انتخاب کنید.برای دیدن نمونه کار های ما اینجا کلید کنید.


برای دریافت مشاوره ، هرگونه سوال در مورد طراحی سایت و یا سفارش طراحی سایت با ما در تماس باشید.

09125371457

02634001529

هزینه طراحی هر سایتی بستگی به ماهیت اصلی وبسایت و امکانات آن دارد و اینکه با وردپرس ساخته شود و یا به صورت اختصاصی طراحی شود بستگی دارد و همه این عوامل بر روی هزینه طراحی یک سایت تاثیر دارند.
برای اینکه بتوانید به صورت حدودی هزینه طراحی سایت خود را مشخص کنید میتوانید به بخش تعرفه های طراحی سایت آیوا وب مراجعه نمائید.
جهت استعلام دقیق قیمت طراحی سایت موردنظرتان میتوانید در ساعات اداری با مجموعه ما تماس بگیرید.

زمان طراحی هر سایتی باتوجه با سیستم سایت و مقدار محتوای آن و همچنین امکانات درخواستی کارفرما برآورد میشود اما به طور حدودی میتوانید مدت زمان معمول طراحی سایت ها را مشاهده نمایئد.

  • سایت های شخصی : 7 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های شرکتی: 10 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های فروشگاهی: 20 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های اختصاصی و خاص : 30 روز کاری به طور میانگین
جهت مشخص شدن زمان دقیق طراحی وبسایت تان میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

کلیه پکیج های طراحی سایت شرکت آیوا وب به صورت به مدت یکسال شمسی پشتیبانی کامل دارند و در این مدت سایت شما نیازمند هر تغییری باشد میتوانید به مجموعه ما اعلام کنید تا در اولین فرصت برای شماانجام دهیم.

اینکه سایت شما با یکسری عبارات کلیدی موردنظر شما در صفحه نخست گوگل قرار بگیرد مربوط به انجام فرآیند سئو میباشد و عملیات سئو سایت نیز با توجه به عبارات انتخابی شما تخمین هزینه و زمان زده میشود.
اگر صاحب سایت هستید و دوست دارید سایت خود را در صدر نتایج گوگل ببینید جهت استعلام دقیق هزینه و زمان انجام سئو لطفاً با ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شما رو راهنمایی کنیم.
026-34001529
09125371457 - 09053272210

بهترین شرکت طراحی سایت در کرج میتوان گفت مجموعه ای میباشد که وبسایت خود مجموعه و وبسایت های طراحی شده مشتریان دارای کیفیت بسیاربالا، طراحی به روز و جذاب و سرعت بالا باشد و همچنین در موتور جستجو گوکل سئو شده باشد. تشخیص و تعیین بهترین شرکت طراحی سایت در کرج را میتوانید با بررسی دقیق موارد ذکر شده و سوال از مشتریان مشخص نمایید.

نظرات
نظر خود را بنویسید

توجه : ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

استعلام قیمت
نمونه کارها

اطلاعات تماس

نمادهای اعتماد

enamad-logo

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به مجموعه آیوا وب میباشد و هرگونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز میباشد