Aiwaweb Logo

طراحی سایت خودرو در کرج

طراحی سایت خودرو در کرج

طراحی سایت خودرو در کرج

طراحی سایت مانند راه اندازی یک شعبه در فضای مجازی است و این امکان را به ما میدهد تا مشتریان خود را چندین برابر کنیم.اگر شما صاحب مشاغلی مانند:نمایشگاه ماشین،نمایندگی خودرو،فروش لوازم و قطعات خودرو ، فروش لوازم یدکی و خدماتی مثل اسپرت کردن خودرو و مکانیک تعمیر خودرو هستید نیاز به راه اندازی سایت دارید.با وجود رقبای زیاد در این مشاغل نیاز است تا یک سایت حرفه ای طراحی و راه اندازی کنید و برای جذب مشتریان بیشتر از ایده های متنوعی استفاده کنید.شرکت طراحی سایت آیوا وب در طراحی و راه اندازی سایت خودرو تخصص دارد زیرا توانسته با بهینه سازی (سئو) قدرتمند این سایت ها را در رتبه های برتر در دسترس کاربران قرار دهد.

آیتم هایی که در طراحی و پیاده سازی وب سایت خودرو میتوانند تاثیر گذار باشند:

  • طراحی سایت نمایشگاه ماشین
  • طراحی سایت خرید خودرو
  • طراحی سایت فروش خودرو
  • طراحی سایت نمایندگی خودرو
  • طراحی سایت فروش قطعات خودرو

و...

صفحات اصلی در طراحی وب سایت خودرو

صفحه اصلی

مهم ترین صفحه هر سایت صفحه اول (صفحه اصلی) آن است زیرا اولین صفحه ای است که کاربران هنگام ورود به سایت آن را میبینند پس باید محتوای جذابی برای مخاطب داشته باشد، در این صفحه شما باید خودتان و نوع خدماتتان را به صورت خلاصه به مشتریان معرفی کنید.

صفحه محصولات

در این صفحه محصولات خو را قرار میدهید. در این صفحه میتوانید محصولات خود را دسته بندی کرده و به مشتریان معرفی کنید.

صفحه خدمات ما

در این صفحه خدمات خود را به مخاطبان معرفی میکنید میتوانید خدمات خود را دسته بندی کرده و توضیح مختصری در مورد آن بدهید.

صفحه درباره ما

این صفحه معمولا یکی از صفحات پر بازدید در سایت است.این صفحه باید شامل سابقه فعالیت شما، پرسنل شما و چیزی که شما را نصبت به رقبای خود متمایز میکند قرار گیرد.در این صفحه میتوانید هر امتیازی را که در کار خود به دست آوردید بیان کنید.

صفحه تماس با ما

این صفحه شامل تمام راه هایی است که مشتریان میتوانند با شما ارتباط برقرار کنند.این صفحه شامل:آدرس پستی،ایمیل،شماره تلفن،لوکیشن محل کار و... است.میتوان برای ارتباط بیشتر با مشتریان فرم تماس هم در این صفحه قرار داد.

صفحه سوالات متداول

در این صفحه به سوال های کلی و یا میتوان گفت بیشترین سوالاتی که از شما میشود میتوانید پاسخ دهید.

اهمیت طراحی سایت خودرو

با وجود گستردگی خرید و فروش اینترنتی امروزه داشتن سایت برای هر نوع کسب و کاری امری مهم و ضروری است.امروزه بازار خرید و فروش خودرو داغ است به همین منظور صاحبان و خریداران خودرو به سایت های مراجعه میکنند. بنابراین ایجاد وب سایت خودرو اهمیت زیادی دارد.شرکت طراحی سایت آیوا وب میتواند سایت حرفه ای هم به صورت اختصاصی و هم به صورت وردپرس برای شما طراحی و راه اندازی کند.

نکاتی مهم در طراحی سایت خودرو

در چقدر که سایت ما اصولی تر راه اندازی شود موفق تر عمل خواهد کرد.نکات طراحی سایت خودرو عبارت است از:

ساخت سایت خودرو با سرعت بالا

با رعایت چند نکته میتوان سرعت وب سایت را افزایش داد با مراجعه به مقاله افزایش سرعت سایت میتوانید اطلاعات بیشتری را کسب کنید.

در نظر گرفتن برند سازی سایت خودرو

اگر یک وب سایت حرفه ای طراحی کنید میتوانید فروشگاه خود را به یک برند معتبر تبدیل کنید.

طراحی ریسپانسیو(واکنش گرا)

واکنش گرا بودن و یا ریسپانسیو بودن سایت به معنای آن است که وب سایت شما در هر دستگاهی مانند تبلت،تلفن همراه،کامپیوتر و... به صورت درست و کامل نمایش داده شود.وب سایتی که واکنش گرا نباشد بازدید آن به شدت کاهش پیدا میکند.

رعایت اصول بهینه سازی (سئو)

رعایت اصول سئو وب سایت یکی از مهم ترین مسائل وب سایت است.اگر وب سایت شما بهینه سازی نشده باشد امتیاز مناسبی در موتور های جستجوگر ندارد و همین امر سبب میشود وب سایت شما دیده نشود.پس اگر به دنبال جایگاه مناسب در موتور های جستجو و صفحه اول گوگل هستید باید بعد از طراحی و راه اندازی وب سایت خود نسبت به سفارش سئو آن اقدام کنید.

قیمت طراحی سایت خودرو


به صورت کلی نمیتوان قیمت دقیق و مشخصی برای طراحی سایت خورو گفت زیرا بنا بر نوع و امکانات وب سایت هزینه آن متفاوت است.در طراحی سایت خودرواگر از قالب های آماده وردپرسی استفاده کنیم هزینه کمتری به نسبت ساخت وب سایت اختصاصی و کد نویسی دارد.هرچ امکانات یک وب سایت بیشتر باشد هزینه آن نیز به مراتب بیشتر خواهد شد.شما عزیزان از طریق تماس با ما میتوانید از قیمت وب سایت مد نظرخود مطلع شوید.
 

شرکت طراحی سایت آیوا وب تلاش میکند تا بتواند بهترین خدمات در زمینه طراحی سایت،طراحی اپلیکیشن،سئو،تبلیغات گوگل به ویژه طراحی سایت خودرو در کرج را به مشتریان خود ارائه دهد.میتوانید نمونه کار های ما را در این زمینه مشاهده کنید. اگر تصمیم به راه اندازی سایت برای کسب و کار خود را دارید میتوانید با ما تماس بگیرید.


برای دریافت مشاوره ، هرگونه سوال در مورد طراحی سایت و یا سفارش طراحی سایت با ما در تماس باشید.

09125371457

02634001529

هزینه طراحی هر سایتی بستگی به ماهیت اصلی وبسایت و امکانات آن دارد و اینکه با وردپرس ساخته شود و یا به صورت اختصاصی طراحی شود بستگی دارد و همه این عوامل بر روی هزینه طراحی یک سایت تاثیر دارند.
برای اینکه بتوانید به صورت حدودی هزینه طراحی سایت خود را مشخص کنید میتوانید به بخش تعرفه های طراحی سایت آیوا وب مراجعه نمائید.
جهت استعلام دقیق قیمت طراحی سایت موردنظرتان میتوانید در ساعات اداری با مجموعه ما تماس بگیرید.

زمان طراحی هر سایتی باتوجه با سیستم سایت و مقدار محتوای آن و همچنین امکانات درخواستی کارفرما برآورد میشود اما به طور حدودی میتوانید مدت زمان معمول طراحی سایت ها را مشاهده نمایئد.

  • سایت های شخصی : 7 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های شرکتی: 10 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های فروشگاهی: 20 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های اختصاصی و خاص : 30 روز کاری به طور میانگین
جهت مشخص شدن زمان دقیق طراحی وبسایت تان میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

کلیه پکیج های طراحی سایت شرکت آیوا وب به صورت به مدت یکسال شمسی پشتیبانی کامل دارند و در این مدت سایت شما نیازمند هر تغییری باشد میتوانید به مجموعه ما اعلام کنید تا در اولین فرصت برای شماانجام دهیم.

اینکه سایت شما با یکسری عبارات کلیدی موردنظر شما در صفحه نخست گوگل قرار بگیرد مربوط به انجام فرآیند سئو میباشد و عملیات سئو سایت نیز با توجه به عبارات انتخابی شما تخمین هزینه و زمان زده میشود.
اگر صاحب سایت هستید و دوست دارید سایت خود را در صدر نتایج گوگل ببینید جهت استعلام دقیق هزینه و زمان انجام سئو لطفاً با ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شما رو راهنمایی کنیم.
026-34001529
09125371457 - 09053272210

بهترین شرکت طراحی سایت در کرج میتوان گفت مجموعه ای میباشد که وبسایت خود مجموعه و وبسایت های طراحی شده مشتریان دارای کیفیت بسیاربالا، طراحی به روز و جذاب و سرعت بالا باشد و همچنین در موتور جستجو گوکل سئو شده باشد. تشخیص و تعیین بهترین شرکت طراحی سایت در کرج را میتوانید با بررسی دقیق موارد ذکر شده و سوال از مشتریان مشخص نمایید.

نظرات
نظر خود را بنویسید

توجه : ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

استعلام قیمت
نمونه کارها

اطلاعات تماس

نمادهای اعتماد

enamad-logo

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به مجموعه آیوا وب میباشد و هرگونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز میباشد