Aiwaweb Logo

سئو یا بهینه سازی سایت چیست

سئو یا بهینه سازی سایت چیست

سئو یا بهینه سازی سایت چیست؟

امروزه کسانی که سایت راه اندازی کرده اند و یا به فکر راه اندازی سایت هستند حتما کلمه سئو را شنیده اند، سئو (seo) مخفف کلمه  Search Engine Optimization که معنای آن بهینه سازی موتور های جستجو است. بهینه سازی موتور های جستجو به معنای ساده یعنی فرایندی که طی آن بتوان سایت خود را در گوگل دارای امتیاز کرد. سئو راهکاری برای افزایش ترافیک وبسایت و کسب جایگاه بهتر در نتایج جستجوی گوگل است. با رعایت تکنیک ها و دستورالعمل هایی در بخش تولید محتوا و فنی سایت و حتی عملیاتی که خارج از سایت بر روی سایت انجام میشود به افزایش آمار بازدید سایت کمک میکند. به طور کلی سئو سایت باعث میشود که سایت شما در صفحه اول گوگل باشد.

چرا وب سایت من نیاز به سئو دارد؟

  1. در صفحه اول گوگل دیده  میشوید.
  2. از رقیب های خود در کسب و کار پیشی میگیرید .
  3. فروش خود را چندین برابر میکنید.
  4. سئو بسیار کم هزینه تر از تبلیغات در گوگل است .
  5. ترافیک در سایت شما بالا میرود.
  6. برند سازی انجام میشود.

آشنایی با مفاهیم سئو:

 در ساخت یک وب سایت فقط طراحی آن نیست که اهمیت دارد بلکه جزئیات پشت صفحه آن نیز مهم است که یکی از مهم ترین ارکان های  سئو به شمار میرود .متخصصان سئو برای رسیدن به اهداف اصلی خود یعنی بهینه سازی سایت باید اقدامات حرفه ای و اساسی انجام بدهند . سئو هدف مند دارای سه بخش کلی است:

 (technical) سئو فنی

 (on page seo)سئو داخلی صفحات

 (off page seo) سئو خارج صفحه

 

سئو فنی (technical):

سئو فنی سایت همان طور که از نامش پیداس به  بهبود جنبه های فنی و تکنیکی  وب سایت به منظور افزایش امتیازصفحات آن در موتور های جستجو گوگل است با استفاده از سئو فنی به موتور های جستجو گوگل کمک میکنید تا بتوانند راحت تر به وب سایت شما دسترسی پیدا کنند و آن را برسی کنند. این نوع  سئو ارتباطی با محتوا وب سایت شما ندارد و هدف آن بهینه سازی زیر بنا و زیر ساخت وب سایت شماست.

سئو داخلی (on page seo):

سئو داخلی  به فرایند بهینه سازی محتوای صفحات وب هم برای موتور های جستجو و هم برای کاربران است.سئو داخلی مربوط به محتوای کل سایت است ، هرچه محتوا برای کاربران مفید تر باشد ترافیک و بازدید بیشتری در وب سایت شما صورت میگیرد که به معنای رشد و ارتقاء شما در موتور های جستجوگر است.

سئو خارج صفحه (off page seo):

سئو خارج از صفحات تمامی فرایند هایی که در خارج از وب سایت برای ارتقاء در موتورهای جستجو گر انجام میشود. یک سایت با لینک های بیشتر معمولا نسبت به سایت هایی با لینک  های کمتر ارزش بیشتری در موتور های جستجو گر دارد. در سئو خارج از صفحات علاوه بر لینک سازی باید بازاریابی در شبکه های اجتماعی نیز صورت گیرد تا بتوان وب سایت خود را قابل اعتماد و معتبر معرفی کرد.

اصطلاح های سئو:

 

سئو کلاه سفید:

سئو کلاه سفید به معنای پیروی از قوانین های موتور های جستجو گر است. یعنی در عین رعایت قوانین موتور های جستجو به ارتقای رتبه صفحه خود در موتور های جستو جو گر میپردازیم.

سئو کلاه سیاه:

سئو کلاه سیاه بر خلاف سئو کلاه سفید به  قوانین های موتور های جستجو گر عمل نمی کند و رضایت و منافع کاربران را نادیده میگیرند و با تقلب سعی دارند در موتور های جستجو گر در رتبه های بالا قرار بگیرند. انجام این تکنیک ممکن است به سرعت باعث افزایش امتیاز در موتورهای  جستجو گر شود ولی منجر به پرداخت جریمه و یا حذف کامل  وب سایت شما میشود.

سئو کلاه خاکستری:

سئو کلاه خاکستری نه مثل سئو کلاه سفید است و نه کلاه سیاه بلکه بین این دو نوع قرار دارد.این نوع سئو باعث جلو افتادن در رتبه بندی های موتور های جستجو گر میشود.

جمع بندی:

به طور کلی برای موفقیت در سئو باید بتوان محتوای ارزشمندی را در اختیار کاربران قرار داد. باید به مفاهیم سئو توجه ویژه ای کرد تا بتوان در موتور های جستجو گر امتیاز کسب کرد.مسئله مهمی که وجود دارد رقابت دائمی بین کسب و کار ها برای رسیدن به رتبه بهتر در گوگل است به همین خاطر باید به سئو دائمی و بلند مدت در سایت خود پرداخت. با سپردن سئو سایت خود به شرکت آیوا وب میتوانید به راحتی از رقیب های خود پیشی بگیرید.


برای دریافت مشاوره ، هرگونه سوال در مورد طراحی سایت و یا سفارش طراحی سایت با ما در تماس باشید.

09125371457

02634001529

هزینه طراحی هر سایتی بستگی به ماهیت اصلی وبسایت و امکانات آن دارد و اینکه با وردپرس ساخته شود و یا به صورت اختصاصی طراحی شود بستگی دارد و همه این عوامل بر روی هزینه طراحی یک سایت تاثیر دارند.
برای اینکه بتوانید به صورت حدودی هزینه طراحی سایت خود را مشخص کنید میتوانید به بخش تعرفه های طراحی سایت آیوا وب مراجعه نمائید.
جهت استعلام دقیق قیمت طراحی سایت موردنظرتان میتوانید در ساعات اداری با مجموعه ما تماس بگیرید.

زمان طراحی هر سایتی باتوجه با سیستم سایت و مقدار محتوای آن و همچنین امکانات درخواستی کارفرما برآورد میشود اما به طور حدودی میتوانید مدت زمان معمول طراحی سایت ها را مشاهده نمایئد.

  • سایت های شخصی : 7 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های شرکتی: 10 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های فروشگاهی: 20 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های اختصاصی و خاص : 30 روز کاری به طور میانگین
جهت مشخص شدن زمان دقیق طراحی وبسایت تان میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

کلیه پکیج های طراحی سایت شرکت آیوا وب به صورت به مدت یکسال شمسی پشتیبانی کامل دارند و در این مدت سایت شما نیازمند هر تغییری باشد میتوانید به مجموعه ما اعلام کنید تا در اولین فرصت برای شماانجام دهیم.

اینکه سایت شما با یکسری عبارات کلیدی موردنظر شما در صفحه نخست گوگل قرار بگیرد مربوط به انجام فرآیند سئو میباشد و عملیات سئو سایت نیز با توجه به عبارات انتخابی شما تخمین هزینه و زمان زده میشود.
اگر صاحب سایت هستید و دوست دارید سایت خود را در صدر نتایج گوگل ببینید جهت استعلام دقیق هزینه و زمان انجام سئو لطفاً با ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شما رو راهنمایی کنیم.
026-34001529
09125371457 - 09053272210

بهترین شرکت طراحی سایت در کرج میتوان گفت مجموعه ای میباشد که وبسایت خود مجموعه و وبسایت های طراحی شده مشتریان دارای کیفیت بسیاربالا، طراحی به روز و جذاب و سرعت بالا باشد و همچنین در موتور جستجو گوکل سئو شده باشد. تشخیص و تعیین بهترین شرکت طراحی سایت در کرج را میتوانید با بررسی دقیق موارد ذکر شده و سوال از مشتریان مشخص نمایید.

نظرات
نظر خود را بنویسید

توجه : ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

استعلام قیمت
نمونه کارها

اطلاعات تماس

نمادهای اعتماد

enamad-logo

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به مجموعه آیوا وب میباشد و هرگونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز میباشد