Aiwaweb Logo

طراحی سایت رستوران

طراحی سایت رستوران

طراحی سایت رستوران


امروزه با گسترش دنیای وب اکثر مردم به جای مراجعه حضوری  از روش های آنلاین برای خرید استفاده میکنند.به همین علت اکثر مشاغل به فکر فروش آنلاین محصولات خود افتاده اند، افرادی که رستوران دار هستند هم  میتوانند با راه اندازی سایت به فروش آنلاین غذا های خود بپردازند سایت های زیادی در این حوضه راه اندازی شده اند مانند اسنپ فود و .. اگر شما به فکر طراحی سایت برای رستوران خود هستید طراحی سایت خود را به طور حرفه ای از آیوا وب بخواهید.

 

مزایای طراحی سایت رستوران


با داشتن وب سایت رستوران داران میتوانند به راحتی غذا ها و منو های خود را  با کاربران به اشتراک بگذارند. یکی از راه های جذب کاربران امکان مقایسه کیفیت غذا با سایر غذا های  دیگر رستوران ها برای کاربران است،رستوران داران میتوانند در وب سایت خود تخفیفات روز خود را قرار بدهند تا مشتریان بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند،بهترین و بزرگ ترین مزیت داشتن وب سایت رستورانی این است که مشتری میتواند بدون نیاز به مراجعه حضوری با شماره های ثبت شده در وب سایت تماس بگیرد و ثبت سفارش کند و یا با استفاده از قابلیت های سایت سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کند.

 

امکانات طراحی سایت برای رستوران


برای ساخت وب  سایت یک رستوران امکانات  بسیار زیادی وجود دارد که استفاده از آن بستگی به هدف صاحب رستوران دارد. ممکن است فقط قصد معرفی رستوران خود را داشته باشد و یا ممکن است هدف فروش اینترنتی و داشتن اپلیکیشن باشد. نسبت به درخواست صاحب رستوران سایت را طراحی میکنیم در مثال اول فقط معرفی رستوران در سایت کافی است و زمان ساخت آن کمتر است ولی در مثال دوم سایت نیاز به طراحی تخصصی تری دارد پس به مراتب مدت زمان بیشتری برای آماده سازی نیاز دارد. سایت رستورانی را میتوانیم هم به صورت اختصاصی و هم به صورت وردپرس انجام دهیم.

 

امکانات متعددی را میتوان برای طراحی سایت رستورانی انجام داد:


امکان سفارش آنلاین غذا و پرداخت آنلاین از طریق درگاه بانکی معتبر
سرچ و یا جستجوی پیشرفته برای پیدا کردن غذا
ساخت و طراحی پنل مدیریت حرفه ای
امکان ثبت نام کاربران
امکان دریافت گزارش و اطلاعات از سایت
قابلیت انتخاب روش ارسال
امکان گذاشتن تصاویر غذا در سایت

ویژگی های طراحی سایت رستوران حرفه ای


هر وب سایتی ویژگی هایی خاص و منحصر به فرد دارد در اینجا به چند نمونه از ویژگی های طراحی سایت رستوران حرفه ای اشاره میکنیم:


گرافیک جذاب در وب سایت:گرافیک جذاب و مناسب در وب سایت بسیار مهم است زیرا اولین چیزی که یک کاربر زمانی که وارد سایت میشود مشاهده میکند ظاهر وب سایت شماست.استفاده از المان های گرافیکی جذاب در سایت و استفاده از رنگ ها مناسب و  قرار دادن عکس های با کیفیت در وب سایت میتواند باعث جذب بیشتر کاربران به وب سایت شما شود.


وب سایت ریسپانسیو:وب سایت شما باید در تمامی دستگاه ها(گوشی همراه،تبلت،کامپیوتر و..) به صورت کامل و درست نمایش داده شود.باید وب سایت خود را در مرورگرهای مختلف برسی کنید و وب سایت خود را چک کنید.فرآیند خرید در وب سایت باید برای کاربران بسیار راحت باشد زیرا تمامی افراد دانش فنی کار با سایت را ندارند.


امنیت وب سایت:امنیت وب سایت مهم ترین مسئله است. امنیت وب سایت به طراحی سایت وابسته است.اگر به دنبال راه اندازی یک وب سایت ایمن برای خود هستید باید از قالب ها و پلاگین های معتبر استفاده کنید و یا حتی میتوانید با طراحی سایت اختصاصی راه نفوذ هکر ها به وب سایتتان را به طور کامل ببندید.


سئو و بهینه سازی سایت:برای بهینه سازی وب سایت و پیشی گرفتن از رقیبان خود نیازمند بهینه سازی و یا سئو وب سایت خود هستید.سئو وب سایت باعث بالا رفتن امتیاز سایت شما در موتور های جستجوگر است که در نتیجه آن سایت شما در صفحه اول گوگل قرار میگیرد.قرار گیری در رتبه های برتر گوگل باعث افزایش بازدید از وب سایت و جذب  کاربران به مشتری برای وب سایت شما میشود.اگر وب سایت خود را بهینه نکنید نمیتوانید به آن نتیجه ای که میخواهید برسید.پس لازم است بعد از طراحی و راه اندازی وب سایت رستوران خود نسبت به سفارش سئو آن اقدام کنید.
 

طراحی اپلیکیشن برای رستوران


با گسترش استفاده از تلفن همراه و راحتی استفاده از آن میتوان با راه اندازی اپلیکیشن رستورانی تعداد مشتریان خود را افزایش داد.

هر اطلاعاتی که در سایت شما وجود دارد در اپلیکیشن هم قرار میگیرد . اپلیکیشن ها به دو صورت آنلاین و آفلاین طراحی میشوند. اگر مشتری به اینترنت دسترسی نداشته باشد اپلیکیشن آفلاین به کار میاید در مقابل اپلیکیشن آنلاین مزایای بیشتری دارد مثل رزرو آنلاین ، دریافت تخفیفات آنی و این چنین موارد؛ ساخت اپلیکیشن هم با توجه با خواست صاحب رستوران طراحی و راه اندازی میشود.

 

دلایل اهمیت ساخت سایت رستورانی


دلایل زیادی برای راه اندازی سایت رستورانی وجود دارد که برخی از آن ها را تعریف میکنیم.

افزایش در آمد با را اندازی سایت میتوانیم مشتریان خود را افزایش دهیم،خدمات رسانی به مشتری راحت تر و با دقت بیشتری انجام میشود.  با ارائه خدمات خوب  میتوان تبدیل به یک برند معروف مثل بهترین رستوران لواسان و .. تبدیل شد به به سود بسیاری رسید.


برای دریافت مشاوره ، هرگونه سوال در مورد طراحی سایت و یا سفارش طراحی سایت با ما در تماس باشید.

02634001529

09125371457

هزینه طراحی هر سایتی بستگی به ماهیت اصلی وبسایت و امکانات آن دارد و اینکه با وردپرس ساخته شود و یا به صورت اختصاصی طراحی شود بستگی دارد و همه این عوامل بر روی هزینه طراحی یک سایت تاثیر دارند.
برای اینکه بتوانید به صورت حدودی هزینه طراحی سایت خود را مشخص کنید میتوانید به بخش تعرفه های طراحی سایت آیوا وب مراجعه نمائید.
جهت استعلام دقیق قیمت طراحی سایت موردنظرتان میتوانید در ساعات اداری با مجموعه ما تماس بگیرید.

زمان طراحی هر سایتی باتوجه با سیستم سایت و مقدار محتوای آن و همچنین امکانات درخواستی کارفرما برآورد میشود اما به طور حدودی میتوانید مدت زمان معمول طراحی سایت ها را مشاهده نمایئد.

  • سایت های شخصی : 7 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های شرکتی: 10 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های فروشگاهی: 20 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های اختصاصی و خاص : 30 روز کاری به طور میانگین
جهت مشخص شدن زمان دقیق طراحی وبسایت تان میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

کلیه پکیج های طراحی سایت شرکت آیوا وب به صورت به مدت یکسال شمسی پشتیبانی کامل دارند و در این مدت سایت شما نیازمند هر تغییری باشد میتوانید به مجموعه ما اعلام کنید تا در اولین فرصت برای شماانجام دهیم.

اینکه سایت شما با یکسری عبارات کلیدی موردنظر شما در صفحه نخست گوگل قرار بگیرد مربوط به انجام فرآیند سئو میباشد و عملیات سئو سایت نیز با توجه به عبارات انتخابی شما تخمین هزینه و زمان زده میشود.
اگر صاحب سایت هستید و دوست دارید سایت خود را در صدر نتایج گوگل ببینید جهت استعلام دقیق هزینه و زمان انجام سئو لطفاً با ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شما رو راهنمایی کنیم.
026-34001529
09125371457 - 09053272210

بهترین شرکت طراحی سایت در کرج میتوان گفت مجموعه ای میباشد که وبسایت خود مجموعه و وبسایت های طراحی شده مشتریان دارای کیفیت بسیاربالا، طراحی به روز و جذاب و سرعت بالا باشد و همچنین در موتور جستجو گوکل سئو شده باشد. تشخیص و تعیین بهترین شرکت طراحی سایت در کرج را میتوانید با بررسی دقیق موارد ذکر شده و سوال از مشتریان مشخص نمایید.

نظرات
نظر خود را بنویسید

توجه : ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

استعلام قیمت
نمونه کارها

اطلاعات تماس

نمادهای اعتماد

enamad-logo

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به مجموعه آیوا وب میباشد و هرگونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز میباشد